Stránka 8 z 183
Napsal: stř 21. úno 2007, 22:39
od Shit
no-X píše:Vyzkoušel jsem nové Catalyst Control Center z
Cat.7.2 - nabíhá mi minimálně 3x rychleji, než staré (takový rozdíl jsem ani nečekal) a pokud už bylo od startu PC jednou otevřené, jen problikne logo a objeví se. Takže doporučuji!
Můžu potvrdit.
Napsal: čtv 22. úno 2007, 11:27
od crux2005
bravó ATi !
a toho som sa ja žiaľ nemohol dožiť
idem skočiť z mosta
Napsal: čtv 22. úno 2007, 11:32
od Ali Hasan
Viete mi niekto potvrdit/vyvratit - ci opravili problem so zobrazovanim rozlisenia 1280x1024 na Wide monitoroch ? Dik.
Napsal: čtv 22. úno 2007, 12:38
od Stratos
Ali Hasan píše:Viete mi niekto potvrdit/vyvratit - ci opravili problem so zobrazovanim rozlisenia 1280x1024 na Wide monitoroch ? Dik.
no tak sem to kvuli tobe skusil a pohoda obraz je roztahnuty pekne po cele obrazovce
ale kdo by tohle pouzival na WIDE screenu
Napsal: čtv 22. úno 2007, 13:50
od Ali Hasan
Dik odskusam teda aj ja. Od 6.10 maju Cat s tymto rozliskom problem ci v 2D tak aj v 3D. Obraz panovali. Kto by pouzival - ten co hra napr. NHL / kedze EA na wide rozlisenia serie...
Napsal: ned 25. úno 2007, 17:24
od jaccub
mel sem problemy s timze se mi prehrejvala grafika (x1800xl) po nainstalovani cat 7.2 mi klesla teplota a ja muzu hrat bez toho abych musel kazdejcj 20 min vypinat hru a cekat za se grafika ochladi. sakra je to vubec mozny??
Predtim sem mel po asi 20 min hrani pres 100°
a ted sem hral asi 90 min a mel sem 75°
vse podle CCC.
Napsal: pon 26. úno 2007, 15:31
od owoce
No, já jsem si je stáhnul, odinstaloval Omega 7.1 , ale po nainstalování catalyst 7.2 s CCC se mi po restartu dostal do procesů MOM.exe , kterej si vzal 95% procesoru a nešlo ho vypnout
CCC se vůbec nezapínalo, nereagovalo.Tak jsem je odinstaloval, proces zmizel a s 7.1 mám klid.Teď zkouším Visty, ve kterých dávám 7.2 druhou šanci.
// Tak ve Vista fungují, ale potřebuji Tray tools
Napsal: pon 26. úno 2007, 19:11
od JamesDean
...
Napsal: pon 5. bře 2007, 15:04
od JamesDean
...
Napsal: pon 12. bře 2007, 23:16
od no-X
Asi začnu držet týden smutku... nechápu, jaký to mělo mít efekt či smysl, ale z Beyond3D je teď jakási prapodivná omalovánka
http://www.beyond3d.com/
Napsal: úte 13. bře 2007, 21:43
od crux2005
mne sa nový design celkovo páči, naozaj to potrebovali
ale o designe sa nedá, ako je známe hádať ...
Napsal: stř 21. bře 2007, 15:51
od no-X
Interview: In The Hot Seat: ATI's Phil Rogers
http://www.extremetech.com/article2/0,1 ... 630,00.asp
Už jsem tu jednou kousek z tohoto rozhovoru zmiňoval, ale protože obsahuje více zásadních informací, nebude menší výcuc na škodu:
The Vista driver model does incur a small CPU overhead compared to Windows XP in order to copy driver commands from user mode memory to dma buffers that are read by the GPU. This can be a 5-10% overhead, depending on the application and how well the driver is written. But the important thing to understand is that this overhead is only seen on CPU limited cases, which means low resolution and no anti-aliasing.
Actually, F.E.A.R. was a different issue. Our initial Vista D3D driver was missing some multithreading optimizations, due to some churn in the multithreading model leading up to Vista RTM. You will be happy to learn that we have restored performance parity on F.E.A.R. in our Catalyst release for March.
The new OpenGL driver has been designed from the ground up for Windows Vista, Windows XP and Linux and internally we are running and testing it on all three (or six if you count the 64 bit versions). As we planned the transition to the new OpenGL driver, it did not make sense to port the previous OpenGL driver to Vista. So as Vista approached, it naturally became the launch vehicle for the new driver and its highest priority. The XP and Linux versions of this new OpenGL driver will ship later this year.
The Catalyst Control Center still has a lot of life in it. Longer term our goal is continue to improve the user experience and to move towards a single or central user interface where AMD customers can configure the majority of AMD product settings. It is our goal and vision to eventually have a single UI for all AMD products (graphics, CPU, chipset), but this is of course a major project, and it will be quite some time before we're able to release such a product.
That being said, AMD has put a significant amount of time into developing drivers for physics support and developing tools that third party companies can work with to support GPGPU applications (we are currently working with a number of companies on this initiative). You'll definitely see applications later this year and next that take advantage of AMD's Stream Computing.
However it is way too soon to look beyond DX10 in terms of game usage of graphics. Frankly we have seen very few games yet make full use of DX9 shader model 3.0. And DX10 game development is still in its infancy. I think you, ISVs and gamers are going to be amazed once ISVs really get DX10 fully utilized and showing its power and flexibility.
Napsal: pon 26. bře 2007, 07:30
od patriarchf
Napsal: stř 28. bře 2007, 19:02
od no-X
ATi Catalyst 7.3 WHQL online
podpora pro folding@home, podpora pro OpenGL + CrossFire ve Vistě a další...
Napsal: pát 30. bře 2007, 06:54
od patriarchf
3DMark06 cca. +8% v dx9 proti non OC 8800GTX, dx10 bude zajímavější....
http://www.fudzilla.com/index.php?optio ... &Itemid=34
Napsal: pát 30. bře 2007, 12:34
od Stratos
nj skoda ze je 06 tak pro Nvidiackej test ve hrach to bude urcite jeste vetsi rozdil. nebo snad uz konecne 3D mark 07 navaze na 05 ta je podle me stale nejlepsi na testovani ma lepsi vypovidajici hodnotu o vykonu na hry nez 06
Napsal: pát 30. bře 2007, 13:14
od MichiGen
patriarchf píše:3DMark06 cca. +8% v dx9 proti non OC 8800GTX, dx10 bude zajímavější....
Na rovnakom CPU ,Core 2 Extreme QC6700
R600 -
11400
G80 -
11782
http://www.fudzilla.com/index.php?optio ... &Itemid=34
http://www.firingsquad.com/hardware/int ... /page4.asp
Napsal: pát 30. bře 2007, 13:18
od patriarchf
souhlas, věřím že v dx10, to bude větší rozdíl, tohle porovnání nemá žádnou vypovídací hodnotu. Sám mám od prosince nasušeno 20k. na účtu s nadpisem ATI
, tak doufám, že se nezklamu...
Napsal: pát 30. bře 2007, 13:28
od patriarchf
to michigen: asi jsem slepej, ale ty čísla na fudzille nevidím, linkoval jsem to já a vidím tam 11400+ nonocgtx8800 10600 a oc 11100 a druhý link je snad trochu něco jiného, ne (Intel Core 2 Quad Q6600 Performance Preview) ?
Napsal: pát 30. bře 2007, 13:37
od MichiGen
patriarchf píše:to michigen: asi jsem slepej, ale ty čísla na fudzille nevidím, linkoval jsem to já a vidím tam 11400+ nonocgtx8800 10600 a oc 11100 a druhý link je snad trochu něco jiného, ne?
Na fudzille to je hned v nadpise, a obidvoje je test v 3D marku 06 takze to nieje nic ine, to pre porovnanie nabuduce to poriadne precitaj. Tie vysledky su na CPU C2D Extreme Quad Core 6700.