Stránka 8 z 20
Napsal: stř 27. čer 2007, 20:08
od BubakB
Dano007 píše:Extraboy píše:CPU: P4 Celeron 2.0Ghz
to bude asi kvoli procaku ... ani na athlonochXP to nejde ... procak musi podporovat SSE2 ci neco take
Pre informaciu,vsetky procesory Architektury Netburst (Pentium 4) podporuju instrukcie SSE2.
Napsal: stř 27. čer 2007, 22:29
od SpeedyGT
No doprkvančic, ja si koupim novou grafu s tim že mi Dirt pojede a ono mi to procak nebere. Nevi někdo o nějakej patchu či utilitce ktera by to spravila??
Napsal: stř 27. čer 2007, 22:32
od Vizi
cau nastavi se vam tam na shadow detail ULTRA ? kdyz to tam dam tak mi to skoci zpet na High a nejak prestane reagovat gamepad (proste se nesmim repat v nastaveni grafiky jiank gamepad je v tahu)
jinak mam vse na Ultra co de a High + 1680/1050 krome tech stinu sakra
dale sem si vsim ...sem tam se to potrhne sec. nevim co s tim podle me to bude hrou ale kdo vi ...
re
Napsal: stř 27. čer 2007, 23:59
od Axeli_Machal
No hra je to opravdu narocna,myslim si ze prehnane moc.Nastaveni mam na Ultra,kdyz jedu sam je to nad 40FPS,ale beda jak je zavod s vice auty,to klesa FPS prumerne na 30,ale jede to i tech 40.Zde zminenych 20FPS mam taky,ale zaznamenal jsem to zatim jen v buginach a to v zavode na trati USA neco neco,nevim jak se ted jmenuje,jak je to takova ta poust a je to ta trat kterou mate otevrenou hned na zacatku.Jinde jsem to nezaznamenal,ne tak drasticky.
S lepsim chladicem poladim jeste CPU a uvidime co z toho vytahnu.
Napsal: čtv 28. čer 2007, 00:28
od l0k2
to S.p.i.r.i.T ®:
to lagovanie, resp. oneskorena odozva ovladania je sposobena prehnanymi nastaveniami, skus si do dat z nezmyselneho Ultra na High a hned sa ti to bude hybat plynulejsie.
Napsal: čtv 28. čer 2007, 04:57
od Dejv Rok 99FPS
Visi píše:
dale sem si vsim ...sem tam se to potrhne sec. nevim co s tim podle me to bude hrou ale kdo vi ...
Nejspíš se ti to trha když se ti do grafiky dohravaji textury mě to tak aspoň děla. Nevim proč je to tak nesmyslně naprogramovane. Klidně by se mohly všechny textury nahrat hned na začatku aby se pak nemusely sosat během zavodu, sem si všim že si hra dososava takovych 30 až 60MB podle urovně detailu a to by se většinou du graficke paměti už nějak vešlo.
Napsal: čtv 28. čer 2007, 09:05
od kupco
Ja som prave testol demo a v nastaveni 1280x1024 4xAA 16XAF vsetky detaily vratane tienov na max mi to v zavode s buginami v pusti ide okolo 30-35 fps, pod 30 to ale neklesa... System nepretaktovany... Ozaj brutalne narocna hra na hardware, ale zasa na druhej strane to vyzera krasne...
//edit: este som chcel dodat, ze ziadne zaseky ani lagy som nepostrehol, vsetko bezalo pekne plynule
Napsal: čtv 28. čer 2007, 17:50
od MichiGen
http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/#colinp ... kopz070628
bonusweb.cz píše:Možná za to může malý počet vydaných Rallye her v poslední době nebo možná velká popularita celé série, každopádně se nová Colin McRae: DIRT prodává lépe, než většina lidí čekala. Za první týden se po celém světě prodalo přes 500 000 kopií na všechny platformy. Více jak polovina z těchto prodaných kusů her pochází ze Spojených Států Amerických. Pro Codemasters je to tak po delší době první opravdový komerční úspěch. Počítá se přitom, že brzy by mohla padnout hranice vytouženého milionu. Nemalou mírou se na úspěchu tohoto dílu jistě zasloužila přítomnost více rozmanitých módů a především opravdu povedená vizuální stránka, která je působivá nejenom na poměry současných PC sestav, ale i next-gen konzolí.
Napsal: čtv 28. čer 2007, 19:45
od izerS18
jen potvrzení,že DIRT se fakt povedl!!
Napsal: čtv 28. čer 2007, 22:39
od Extraboy
ale má zlú optimalizáciu
Napsal: pát 29. čer 2007, 11:46
od barco
Napsal: sob 30. čer 2007, 00:21
od Shack
By ma zaujmalo kolko sa ich predalo z tych 500 000 na XBOX360
Extraboy píše:ale má zlú optimalizáciu
Na XBOX360 ma perfektnu optimalizaciu
Inac s tym trhanim to nie je az take cierne na XBOXe . Ja som presiel celu karieru a ziadny zasek som nevidel akurat sem tam znizenie framerate ale to len pri replayoch takze na XBOXe uplne plynule
Napsal: sob 30. čer 2007, 00:32
od dexterav
hra sa ukazuje fajn, ale je to odfláknuté, stačí pozrieť aj zahraničné fora...
raz to ide 30fps, potom cez 40 a potom okolo 23
vravím o tom istom závode...
inak M$ Rallyesport2 ruleeeez
Napsal: sob 30. čer 2007, 04:16
od laginoo
po nainstalovani patche 1.1 mi prijde ze je lepsi plynulost fps pri zavode s vice auty, ale zato hra mi zacla padat nektere zavody mi nejdou vubec spustit (asi 2-3 me to hodi do win s nejakou chybovou hlaskou a u jednoho mam nekonecny loading takze alt-f4). u zakladni verze ty zavody jdou spustit normalne.
jinak fps 20-30 (28 prumer) pri 1152x864, msaa-off, stiny-med a vse ostatni na high
Napsal: sob 30. čer 2007, 08:18
od Extraboy
to Shack: lenže XBOX sa graficky nechytá na PC !
Hral som to na XBOX-e a veľké sklamanie...
Na PC s 8800 Ultra to je iné podívaní...
Napsal: sob 30. čer 2007, 13:31
od izerS18
na co ULTRA,,,stačí GTX,abych se při závodě zakoukal a hodil masku
Napsal: sob 30. čer 2007, 14:57
od HEAD
Staci i GTS 640mb.
Napsal: sob 30. čer 2007, 16:44
od dexterav
HEAD píše:Staci i GTS 640mb.
nj
a na vistách ide lepšie ako na XP
Napsal: sob 30. čer 2007, 19:52
od MichiGen
dexterav píše:HEAD píše:Staci i GTS 640mb.
nj
a na vistách ide lepšie ako na XP
A o kolko asi?
Napsal: sob 30. čer 2007, 20:37
od KamonCZ
Tak ja na 1024x768 vše na low 30 fps bez soupeřů a v rallycross se soupeři 22 fps možná tuším čím to je ten rozdíl podle mě to dělá zvuková karta kdyz ji zakáži mam všude stejně fps používam AC97 asi nepodporuje DirectX je to napsané i v min požadavcích Sound cart compatible DirectX pravě jsem to zjistil kamoš ma SB Audigi pobobnou sestavu jako ja a šlo mu to v pohodě takže ja dubu upgre na SB s podporou EAX ADVANCED HD