DirectX 12 - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
ke gpu třídy Vega64/1080 cpu třídy Pentium /i3, jako vážně? To má být reálný přínos skutečně fraška, velmi výstižné.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- Mr_Trollfan
- Červená karta
-
- Registrován: 28. lis 2016
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Kde je DOC aby tu par trollom zase vysvetlil bottlenecky cpu pri MMO? Vratme sa do praveku, ved aj ten stacil, aneb vytahujeme to len ked to vyhovuje ten spravnej strane.
Hned citacia z toho testu na xtremetech. Trosku sa zamysli kolko ludi ma stale dnes v pc horsie cpu ako 4 core s ht a predstav si napriklad v tomto pripade ak by mal dx11 bottleneck rozdiel v hratelnosti po prepnuti na dx12 keby tam bola len 20% rezerva na vykone toho cpu ak ti vadi pokrok, radsej netroll a zavri sa do jaskyne a nevychadzaj, alebo vyjdi az ked nvidia prestane DX12 suxovat za co si moze sama, aby si ho nemohol flamit.The major advantage of low-overhead APIs and the place where we always saw them do the most good was when paired with low-power or weaker CPUs, not GPUs. Here, they can make a significant difference, sometimes cutting CPU utilization by 10-30 percent and allowing for corresponding improvements in power consumption or giving developers more flexibility.
Naposledy upravil(a) Mr_Trollfan dne čtv 26. črc 2018, 08:15, celkem upraveno 1 x.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Tak kde je ? Kdyz pominu, ze jsem zadny dukaz nechtel a tvoje nechapani psanyho textu, tak kde je ten velky prinos DX12 ve WoW, kdyz to jede zatim pod DX11 lepe Zvlaste kdyz to pri PvP testu pada z 34fps pod DX11 na 22fps pod DX12 i na AMD. Na nV to nejede poradne vubec. Nevim jaky prinos je mit min fps. V tomhle vesmiru tedy se tomu prinos nerika. Implementace DX12 ve WoW je spis zatim tak verejny betatest. Z ctverecku se kolecko nestane jen zboznym pranim a vytahovanim ucelovych grafu, ktery pominou vysledky jiny.Krteq píše: Chtěli jste důkaz o přínosu DX12....
- Mr_Trollfan
- Červená karta
-
- Registrován: 28. lis 2016
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Bolo to tak vzdy a vsade ze zaciatky boli nie moc prinosne, viz pekny priklad tomb raider kde DX12 po launchi fungoval ekvivalentne.
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
když se ve WOW přecházelo na DX11 tak se nikdo nepodivoval, prostě pascal je na DX12 naprd, ne že je obecně DX12 naprd, ale další generace může bejt cajk nebo mít i nárůsty tak nevím proč to divení a ironie
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
od začátku byl u DX12 stejně jako u Mantle zdůrazňovaný přínos v situacích limitovaných procesorem a lepší škálování s vícejádrovými CPU.
https://images.anandtech.com/doci/7371/ ... nefits.jpg
https://www.techpowerup.com/img/15-03-23/100c.jpg
Tyhle porty původních DX11 her na nové DX12 obecně trpí na špatné optimalizace, takže paradoxně taková hra někdy běží hůř než originální hra na DX11....
DX12 je rozhodně lepší API než DX11 už jen z principu fungování a flexibility které nabízí.
https://images.anandtech.com/doci/7371/ ... nefits.jpg
https://www.techpowerup.com/img/15-03-23/100c.jpg
Tyhle porty původních DX11 her na nové DX12 obecně trpí na špatné optimalizace, takže paradoxně taková hra někdy běží hůř než originální hra na DX11....
DX12 je rozhodně lepší API než DX11 už jen z principu fungování a flexibility které nabízí.
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Na papiery určite ale v resle uz to taka hitparada neni...
Osobne myslím ze problem je aj to ze neprinasa nic do vizualu
Dalsia vec tie narasty nie su nijak velke a je fuk z akej priciny a to potom tiez nikoho netlaci aby riešil dx12 proste hned
10-15% zadarmo je fajne ale nič to nerieši...
Btw uz na cpu strednej stried to prakticky nepridava nic...
A akoze fakt total low cpu a 1080/vega, ale no tak...
Osobne myslím ze problem je aj to ze neprinasa nic do vizualu
Dalsia vec tie narasty nie su nijak velke a je fuk z akej priciny a to potom tiez nikoho netlaci aby riešil dx12 proste hned
10-15% zadarmo je fajne ale nič to nerieši...
Btw uz na cpu strednej stried to prakticky nepridava nic...
A akoze fakt total low cpu a 1080/vega, ale no tak...
Naposledy upravil(a) dexterav dne čtv 26. črc 2018, 10:26, celkem upraveno 1 x.
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
DX je o vůli a schopnosti programátora. Současné NV karty maj problémy jen s některými faktory jako async a pod. To ale vůbec neni podmínkou pro DX12, DX12 jde použít bez jakejchkoliv těhlech věcí a využít jej jen pro lepší threading a API overhead, ala to hlavní.
Problém NV je že jejich DX11 driver je mnohem lepší než konkurenční a je už dobře optimalizovanej a v DX12 je toto vše na bedrech vývojáře hry tzn tyto optimalizace tam chyběj. Na AMD to jede by default lépe protože DX12 je jen upravenej mantle ala celé API je psané pro GCN. TZN role se v tomto otočila. Vývojáři her jsou vždy prasata a optimalizace jim moc neříkaj. Tzn v DX11 to NV urvala protože má ihmo lepší drivery, ale v DX12 je vše by default optimalizováno pro AMD a NV tam těžko něco dělá protože DX12 je low-level tzn optimalizace musej přijít od vývojáře hry a to se typicky nestává. Zde je jediná šance NV využít svou páku kontaktů a supportu s vývojáři a dostat se do akce touhle cestou (za což je AMD fans zas budou hatovat jako že uplácej a sabotujou a pod). Ihmo NV to s modern API komplet posrala a zaspali. Kdyby AMD nemělo tak mizernej HW poslední roky, byla by NV v hajzlu.
Co se WOW týče, tak co DX11 či 9. WOW původně jel na P3 s DX7 GPU s 32MB Vram. Možná by se to dalo rozject na Voodočku. Tahle věc je tak stará a už na launchday byla zastaralá (ten engine vzešel z enginu Warcraft 3) a tolikrát zrecyklovaná že moderní API jsou tam jen joke. I DX11 byl joke co tomu nic nepřináší. DX12 je zde jen pro UWP kompatibilitu a u NV trochu srazí výkon a u AMD taky nepřidává.
Problém NV je že jejich DX11 driver je mnohem lepší než konkurenční a je už dobře optimalizovanej a v DX12 je toto vše na bedrech vývojáře hry tzn tyto optimalizace tam chyběj. Na AMD to jede by default lépe protože DX12 je jen upravenej mantle ala celé API je psané pro GCN. TZN role se v tomto otočila. Vývojáři her jsou vždy prasata a optimalizace jim moc neříkaj. Tzn v DX11 to NV urvala protože má ihmo lepší drivery, ale v DX12 je vše by default optimalizováno pro AMD a NV tam těžko něco dělá protože DX12 je low-level tzn optimalizace musej přijít od vývojáře hry a to se typicky nestává. Zde je jediná šance NV využít svou páku kontaktů a supportu s vývojáři a dostat se do akce touhle cestou (za což je AMD fans zas budou hatovat jako že uplácej a sabotujou a pod). Ihmo NV to s modern API komplet posrala a zaspali. Kdyby AMD nemělo tak mizernej HW poslední roky, byla by NV v hajzlu.
Co se WOW týče, tak co DX11 či 9. WOW původně jel na P3 s DX7 GPU s 32MB Vram. Možná by se to dalo rozject na Voodočku. Tahle věc je tak stará a už na launchday byla zastaralá (ten engine vzešel z enginu Warcraft 3) a tolikrát zrecyklovaná že moderní API jsou tam jen joke. I DX11 byl joke co tomu nic nepřináší. DX12 je zde jen pro UWP kompatibilitu a u NV trochu srazí výkon a u AMD taky nepřidává.
Naposledy upravil(a) DOC_ZENITH dne čtv 26. črc 2018, 10:03, celkem upraveno 1 x.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Nejde vubec o Pascal. Jakykoliv vyhody DX12 zabiji zatim vyvojari a to, ze vyvojar ma vic prace s optimalizacemi na HW, coz u DX11 delat nemusel. Takze pokud treba nV je schopna optimalizovat driver pro DX11 lepe nez vyvojar hru pro DX12 a jeste se DX12 snazi vyvojar naroubovat na nejaky stary engine, tak vysledek dopadne rozpacite a prinos DX12 se ztraci, nebo je dokonce negativni. Pak se nejde divit, ze lidi nejak ztratili o DX12 zajem a DX12 se nejak masove neprosazuje.ArgCZ píše:když se ve WOW přecházelo na DX11 tak se nikdo nepodivoval, prostě pascal je na DX12 naprd, ne že je obecně DX12 naprd
Papirove je DX12 jasne pokrocilejsi API, ale to chce po vyvojari trochu vic prace s nejistym vysledkem. Zatim velka cast vyvojaru spis s DX12 zapasi. Vizual to muze prinest s tim, kolik objektu to muze na scenu prinest bez omezeni ze strany drawcalls, ale holt to zatim drhne a DX11 se taky slusne prizpusobilo a nV nema problem pod DX11 vyhody DX12 smazat. Lepsi vizual spis prinese Raytracing, ktery nove bude soucasti DX12.dexterav píše:Na papiery určite ale v resle uz to taka hitparada neni...
Osobne myslím ze problem je aj to ze neprinasa nic do vizualu
Dalsia vec tie nsrsdty nie su nijak velke a je fuk z akej priciny a to potom tiez nikoho netlaci aby riešil dx12 proste hned
Zaspali na zacatku, ale rychle se prizpusobili situaci a rozdily vymazali. Vzhledem k tomu, jak se Vulkan a DX12 (ne)prosazuje, si troufam tvrdit, ze trend pouzivani DX11 jeste jen tak neskonci i s prichodem novy gen od nV. Proste kdyz to jede lip pod DX11 nez pod DX12 s min prace to odladit, tak to nikdo honit narychlo nebude.DOC_ZENITH píše:Ihmo NV to s modern API komplet posrala a zaspali.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Budu se opakovat, ale někteří stále nepochopili v čem je jádro pudla a proč DX12 "porty" stále vypadají jak vypadají
Krteq píše:Jeden z hlavních přínosů D3D12 jsou tzv, bindless resources, tzn. že systém, resp. driver nemusí hlídat binning resources, ale hlídá se je sama aplikace a tím se snižuje CPU overhead atd. atd. - víc na MSDN 1 / MSDN 2
GCN od první iterace a Intel od Gen9 mají tohle v HW ošetřeno na perfektní úrovni (Resource binding Tier 3), bohužel prozatím všechny "DX12 ready" architektury od nV jsou krapet pozadu (Resource binding Tier 1, max. 2). Jen pro připomenutí..
Tabulka podporovaných Feature Levelů
To bohužel zpomaluje nástup "nativních" DX12 her, protože kvůli nV se stále musí používat FL 11, max. FL 11_1.
O Async-Compute toho tady už bylo linkováno spousta. Pascal to částečně obešel pomocí rychlejšího, resp. oproti Maxwellu pokročilejšího, context switchingu... ale stále A/C de-facto nepodporuje.
Takže asi tak, pokud nevěříte projděte si pár článků ohledně D3D12 a uvidíte
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
tak s nástupem nový generace nV by DX12 mohlo prorazit...... a mohlo by se stát že Vega 64 dotáhne 1080Ti, samozřejmě v době kdy už to nikoho ke smůle AMD zajímat nebude, taková klasika posledních let což?
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
paradoxně vlastně závisí větší rozšíření DX12 na Nvidii a na tom, jak dobře bude GV104/GV102 navrženo pro nové rozhraníArgCZ píše:tak s nástupem nový generace nV by DX12 mohlo prorazit...... a mohlo by se stát že Vega 64 dotáhne 1080Ti, samozřejmě v době kdy už to nikoho ke smůle AMD zajímat nebude, taková klasika posledních let což?
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Hint of a day - Implementace DX12 v WOW:BoA je postavena na FL11_0
- iOioo
- Začátečník
- Registrován: 26. led 2011
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Už je nejaká DX12 only hra? Nemyslím tie, kde umelo zakázali DX11, ale vyvinutá len na DX12?
Intel i5 3570K @ 4,2GHz | MSI Z77A-G43 | 16GB DDR3 Kingston | GTX 760 OC | Corsair TX650 V2 | Kingston SSDNow V +200 120GB + 1TB WD Black | Zalman Z11 Plus | Benq GW2320 + Dell P2414H | Razer Abyssus + Razer Kabuto + Ozone Strike Pro mx red
Intel i7 5775C @ 4,2GHz & NH-U9S | ASUS Z97M Plus | 32GB DDR3 Kingston | ASUS RTX 3070 | Seasonic M12II-520 | Crucial M500 120GB + Intel 535 480GB + 3TB WD RED | Fractal arc mini + 3xNF-F12 + 1x NF-A14 | Samsung C34F791 + BENQ XL2411P | ROCCAT® Kave XTD 5.1 + Asus Xonar DSX | Razer Mamba + Razer Destructor + Ozone Stike Pro mx red
Intel i7 5775C @ 4,2GHz & NH-U9S | ASUS Z97M Plus | 32GB DDR3 Kingston | ASUS RTX 3070 | Seasonic M12II-520 | Crucial M500 120GB + Intel 535 480GB + 3TB WD RED | Fractal arc mini + 3xNF-F12 + 1x NF-A14 | Samsung C34F791 + BENQ XL2411P | ROCCAT® Kave XTD 5.1 + Asus Xonar DSX | Razer Mamba + Razer Destructor + Ozone Stike Pro mx red
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
U DX12 nevim, ale poslední Wolfenstein je Vulkan only. Ala první hra co nejde spustit na Fermi a NV se tam obecně moc nedaří.
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
amd musí vyhrávať teraz , potom to už asko si napísal nikoho nebude trápiťArgCZ píše:tak s nástupem nový generace nV by DX12 mohlo prorazit...... a mohlo by se stát že Vega 64 dotáhne 1080Ti, samozřejmě v době kdy už to nikoho ke smůle AMD zajímat nebude, taková klasika posledních let což?
ono ani tá nadčasovosť nie je vždy taká ako sa zdá, dalšia vec je že ani dalšie gk ond nv nebudú z dx12 veľký kamoši take väčšinový výrobca to bude dalej pekne ignorovať čo nieje zrovna plus paradoxne pre amd
dx12 ako také potrebuje tiež niečo ako WOW efekt a ten tam veru ale žiaden neni
dobiehanie dx11 + NV žiadne wow teda neni skorej naopak
nepochybujem o tom a ani sa nepriem že dx12 je lepší a pokrokovejší ako celok, ale v celkovom kontexte je to parádna bieda
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
nejdřív musí začít podporovat Tier 3 Nvidia na svém hardwaru a pak budou i hry
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
A tihle lide maji Vegu64/1080ku?Mr_Trollfan píše:Trosku sa zamysli kolko ludi ma stale dnes v pc horsie cpu ako 4 core s ht
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- Mr_Trollfan
- Červená karta
-
- Registrován: 28. lis 2016
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Nemusia mat ani vegu ani 1080. Staci stiahnut detaily, ulavis grafike, dvihnes framerate a tym nalozis procaku. Bez trollit niekam inam lebo tie tvoje vylevy su ubohe.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Zatím není, protože FL12(+) nepodporují všechny non-legacy karty. U AMD a Intel GPUs není problém, nV karty sice maji psanou podporu "až" DX12.1, ale to jen díky podpoře Conservative Rasterization Tier 1 a Rasterizer Ordered Views, s FL12 a potřebnými resource tiery už je to horšíiOioo píše:Už je nejaká DX12 only hra? Nemyslím tie, kde umelo zakázali DX11, ale vyvinutá len na DX12?
Dokud nebudou všechny non-legacy karty podporovat FL12_x se všemi mandatory features, zřejmě nebudem mít žádnou nativní DX12 only hru
Naposledy upravil(a) Krteq dne čtv 26. črc 2018, 12:04, celkem upraveno 1 x.