Tobě šlo v Crysis vynutit SGSSAA? Mě se to bohužel jaksi nedař... resp v inspectoru je to jako mód "4x4Supersampling (D3D only)" žejo...zkoušel sem několik Behavior flags, upřímně, ty flags a jejich chování moc nechápu, každopádně že bych nastavil "Treat Override any appliacation settings as Application Controlled" a pak do Antialiasing mode hodil "Override any application settings" a podobný nesmysly to zase nehrozí, zkoušel sem v AA Mode hodit Override any App. settings a flags sem zkoušel jako "disable enahnace appliacation settings", nechat to původní atp a prostě nic...můžeš mí říct, co přesně si v tom inspectoru nastavil?
//Tak sem to nakonec vynutil...teda...no...
Přišel sem na to, že to funguje jaksi v Crysisu jenom pod DX9...no a jako zapne se to, ale dost to patle a obraz je hroznej, když ve hře samotný není nastaveno MSAA...s přidanym MSAA 4x to pak začne dělat svou práci - což asi dokazuje, že to není klasickej SSAA, ale zřejmě ten SGSSAA full scene, ale vůbec sotva vyfotim snímek, grafika má problém vůbec tu hru udržet v chodu
![Happy :D](./images/smilies/happy.gif)
...prostě přestane pracovat .exe...holt 2FPS no...na Oversampling to ale nemá, prostě o ostrosti se nedá mluvit, dělá to přesně to, co popisuje Zenith jakožto největší nevýhodu - patle to fonty, HUD, všechno...i ingame menu..., stačí si všimnout toho mýho rozpatlanýho OSD...kdyby s tim šlo hrát stejně jako s MSAA+TRAA, dost bych váhal, jestli chci ostřejší obraz nebo toto...a k tomu se to zaplo jedině, když sem do hry přidal 4xMSAA, výsledek je takovej
4x4 Supersampling +4xMSAA
Nejenže MSAA+TRAA vypadá velice podobně, ikdyž je tam zubů víc, ale jak je vidět jede mi to 2FPS,
oversampling 4x4 (3360x2100) mi jede 14fps a vypadá líp
...
A vlasntě se vyplňuje co tvrdil zenith (opět, už asi začínám chápat proč), že při pohledu na ty 2 screeny (SGSSAA a Oversampling/OGSSAA) je ideální ten s oversamplingem a ještě ideálnější by byl s přidanym MSAA+TRAA, pak by to pořád bylo dost ostrý a nebylo by to tak rozpatlaný jako ten FullScene SGSSAA, kterej navíc funguje jen pod Direct3D9...
Takže jestli nvidia na nastavení SuperSamplingu skutečně používá SGSSAA full scene, tudíž je to ta patlanice, co sem vyfotil na tom screenshotu se 2ma FPS, pak mě takovej typ AA zrovna nebere a už vůbec ne, že ho hodlá implementovat i AMD, to ať se radši vrátěj ke starýmu OGSSAA...ale jedno se tomu musí uznat - je to téměř totálně vyhlazený, nejsem si jistej ale, jestli by oversampling s MSAA a TRAA nejelo stejně rychle...