Black Mesa

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
Suke001
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 02. říj 2009
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od Suke001 »

Mirek1 píše:Ještě bych rád dodal,že na původní hru to nemá ani po kotníky.Končím a nikdy víc.
Důvod ?
rbclass
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 20. úno 2008

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od rbclass »

Pepa1 píše: dyk to máš na tom obrázku :sad:
všechny mimo jedna (tak si to myslim aspoň já)

takže jestli jsem to dobře pochopil z odkazu viz. výše tak pro čtyřjádro by měl zástupce spouštěcího programu vypadat takto (ale neručim za to, nemam to vyzkoušený):

"C:\Windows\System32\cmd.exe /C start /affinity D cesta k spouštěcímu souboru"
co mam na obrazku ? ved tam ma uplne iny procesor ako ja Obrázek
Pepa1
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Registrován: 10. srp 2005

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od Pepa1 »

rbclass píše:
Pepa1 píše: dyk to máš na tom obrázku :sad:
všechny mimo jedna (tak si to myslim aspoň já)

takže jestli jsem to dobře pochopil z odkazu viz. výše tak pro čtyřjádro by měl zástupce spouštěcího programu vypadat takto (ale neručim za to, nemam to vyzkoušený):

"C:\Windows\System32\cmd.exe /C start /affinity D cesta k spouštěcímu souboru"
co mam na obrazku ? ved tam ma uplne iny procesor ako ja Obrázek
obrázek je jen informativní.... aby bylo zřejmé, že všechno kromě 1 má být zaškrtnuto :)
rbclass
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 20. úno 2008

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od rbclass »

je ale zaujimave,ze niekto framedrops vobec nepocituje a je takmer jedno aky ma procesor
Frostys
Začátečník
Začátečník
Registrován: 24. črc 2006

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od Frostys »

Můžete mi říct, jak tu hru sakra spustit? :D Mám nainstalováno, mám nainstalován i ten Source SDK Base 2007, ale že bych někde měl *.exe Mesy?
CPU i7-9700k + MasterLiquid Lite 240
GPU MSI GeForce RTX 2070 8Gb
RAM Patriot Viper4 16GB@3000MHz
MB Gigabyte Z390 Gaming X
wolf00
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 04. pro 2003
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od wolf00 »

otevri si steam a najdi polozku library a tam ten mod je k nalezeni
mb Hp 8265 B350 Sunflower a--6 8570 apu, 16 gb ram,128gb system,1tb data
Mirek1
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. lis 2009

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od Mirek1 »

Frostys:Musíš restartovat steam.MOD je normálně mezi hrama.Spouští se z knihovny.
Frostys
Začátečník
Začátečník
Registrován: 24. črc 2006

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od Frostys »

Aha, díky :)
CPU i7-9700k + MasterLiquid Lite 240
GPU MSI GeForce RTX 2070 8Gb
RAM Patriot Viper4 16GB@3000MHz
MB Gigabyte Z390 Gaming X
AtavaX
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Banana-Checa república

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od AtavaX »

Podle MSI Afterburneru se využití GPU (HD4870 1G) pohybuje většinou od 30-50% (ale někdy spadne až k 1ciferným hodnotám - :down: , z čehož usuzuju, že rychlost procesoru hraje druhé housle. Za laborování s přeinstalováváním catalystů (mám aktuální 12.6), zkoušení různých verzí starších ovladačů a věčné restarty mi to nestojí, ssd nevlastním, takže bych se načekal. To už bych měl jednodušší koupit novou grafiku :P, ovšem to zrovna kvůli BM neklapne ;-) . Po editaci souboru autoexec.cfg žádná změna k lepšímu nenastala. Z toho mi vyplývá jediné - chcete-li si zahrát bez nechutných propadů fps, musíte vlastnit co nejnovější grafiku - nejlépe 670(a výš :D ) nebo minimálně 2 460 ve SLI od Nvidie, či jejich ekvivalenty od AMD...
Opravdu velmi nenáročná hra vhodná pro majitele notebooků s integrovanými grafikami... :down:
Naposledy upravil(a) AtavaX dne čtv 20. zář 2012, 15:51, celkem upraveno 1 x.
Riku
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. zář 2005

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od Riku »

pokud není grafika vytížená na 100% tak jí brzdí cpu.. co máš za cpu?
PS5 | LG OLED CX55
AtavaX
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Banana-Checa república

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od AtavaX »

Fenomenálně přetaktovaný Phenom II 955 na celých 3,4 Ghz. Výrazně výš než 3,6 se nedostanu, ale pro ilustraci v drtivé většině her nepoznám rozdíl mezi 2,6 Ghz nebo x>2,6 Ghz. BM není výjimkou.
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od havli »

Tak dnes dohrano. :) Po herni strance spokojenost, HW narocnost taky celkem ok. Hral jsem na Pentium G620 + GTX460 pri maximalnich detailech 1680x1050 8x MSAA, TRAA 8x, 16x HQ AF. Vetsinou to jelo tak 80fps, minima kolem 35 (pri velky rezbe). Vyjimka je akorat konec, pred skokem do portalu se to plazilo tak 5-10fps (nechapu proc, mozna bug).... takze zaverecna bitva byla fakt peklo. :evil: Jinak hra vyuziva jen jedno jadro CPU - to je vytizeny na 100% celou hru a grafika se flaka, tak kolem 50% vytizeni.

Takze o grafice to moc neni, ale chtelo by to aspon i5 @ 4GHz aby to slo vsude plynule a bez propadu.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
AtavaX
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Banana-Checa república

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od AtavaX »

U 4jádra lze problém se 100% vytížením 1 jádra vyřešit nastavením spřažení na 3 jádra - tedy "vypnutím" 1. jádra. Propady fps u automatických střílen i jinde to nevyřešilo. Ovšem teorii o nenáročnosti by měl pan Šulc v článku trochu přehodnotit. Rozdíl ve výkonu HD 4870 (minima kolem 20fps, což hratelnosti obzvláště při větší akci nijak neprospívá) a GTX 460 bude výrazný, není tedy divu, že jste neměl problém i při pouhém 50% využití GPU.
kotas
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 29. led 2006

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od kotas »

Suke001 píše:
Mirek1 píše:Ještě bych rád dodal,že na původní hru to nemá ani po kotníky.Končím a nikdy víc.
Důvod ?
tak tak jak jsem tady už taky zmiňoval..kvuli grafice se neudělám :-)
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od Krteq »

A co vám oproti jedničce ve hře chybí? Co jsem zatím hrál, tak je to HL1 v source enginu + pár detailů a průpovídek navíc :) Soundtrack je taky solidní.

Level design je místama možná krapet jinej, ale drží se lokací z jedničky včetně hádanek atd. Já ty rozdíly vítám. HL1 jsem prošel několikrát a tady už jsem se kvůli těm odlišnostem párkrát zarazil :)
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od havli »

AtavaX píše:U 4jádra lze problém se 100% vytížením 1 jádra vyřešit nastavením spřažení na 3 jádra - tedy "vypnutím" 1. jádra. Propady fps u automatických střílen i jinde to nevyřešilo. Ovšem teorii o nenáročnosti by měl pan Šulc v článku trochu přehodnotit. Rozdíl ve výkonu HD 4870 (minima kolem 20fps, což hratelnosti obzvláště při větší akci nijak neprospívá) a GTX 460 bude výrazný, není tedy divu, že jste neměl problém i při pouhém 50% využití GPU.
Ja jsem problemy s propady nikde v prubehu hry nemel, jen na uplnym konci. Tam jsem zkousel hl2.exe priradit na druhy jadro, ale vubec nic se nezmenilo.

Narocny to docela je, to je pravda...... a test na PCT je patrne provaden v nenarocny casti, protoze mit na Phenomu @ 2,8 140 fps...tak to ani nahodou, mozna pri pohledu do zdi. :roll:

GTX 460 vs HD4870 jsem meril a vyslo mi jen asi 25% navic ve prospech 460. Ale bylo to ve starsich hrach, mozna ze v novejsich je rozdil vetsi. Ono source engine ale uz taky neni zadna novinka.... Ocekaval bych, ze na Phenomu + 4870 to pojede slusne. Mozna je nejakej bug v ovladacich vga, nebo tak neco.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Delarge
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 15. črc 2004
Bydliště: Korova Milk Bar
Kontaktovat uživatele:

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od Delarge »

Suke001 píše:
Mirek1 píše:Ještě bych rád dodal,že na původní hru to nemá ani po kotníky.Končím a nikdy víc.
Důvod ?
Sentimentální vzpomínky na dětství :-D
Woyta
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 06. led 2004
Bydliště: Hořice

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od Woyta »

Ja na dvoujaderne GTX295 shutering nepozoruju. Mozna, protoze mam zaplej vsync.
Zebriky me taky kolikrat dokazou pekne nas...tvat. Obcas take vyskakovani na bedny. Nutno skakat ze vzdalenosti tak 1m aby na ni vyskocil. Tahle vlastnost me stvala i pri preskakovani mistnosti se tremi pisty.

Hra se mi instalovala tam kde mam steam. V mem pripade tedy d:/steam

Na druhem PC AXP2200+, 6600GT, 1GB s XP se mi po odstraneni could not load library client problemu podarilo hru spustit. Sice loading trva dlouho ale cesta vlakem bezela celkem plynule. Pak jsem skoncil, protoze mi neprisli otevrit. :D
AMD Ryzen 7 5800X, XFX Radeon RX 7900 GRE, Asus ROG STRIX B550-A Gaming, 2x8GB Corsair Vengance LED 3200mhz, 2x8GB G.SkillRGB 3200mhz, 1TB SSD Patriot Viper VP4300, 2TB1TB SSD Samsung 970 EVO, 1TB SSD Samsung 840 EVO, 3TB Western Digital, 4TB Western Digital,Creative Sound Blaster Z, Seasonic Focus+ 550W, 31,5" MVA 4k LCD Samsung , myš Logitech G602, klávesnice Tesoro Colada, volant Logitech G25

Intel C2Q Q9400@3,3ghz, Saphire RX 550, DFI Blod Iron P35, 4x2GB G. Skill PI Series 1066mhz, 640GB Seagate,Creative Sound Blaster Audigy, Seasonic S12 550W

It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
yuri.cs
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 03. led 2007
Bydliště: hl.m. piva
Kontaktovat uživatele:

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od yuri.cs »

Zebriky predelali tak, aby byly komfortnejsi. Jenomze kdo nekdy hral jakoukoli hru od Valve, tak ma akorat nervy.
It will be amazing in case after 10GHz we will see 20GHz, 30GHz and so on, just like we witnessed the thorny way from 10MHz to 33MHz in the eighties. -xbitlabs.com
Flegy
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Registrován: 31. črc 2004
Bydliště: Hrob

Re: Black Mesa: Source

Příspěvek od Flegy »

jj souhlas. kolikrat se mi stalo ze se mi gordon toho zebriku proste nechtel pustit :lol:
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“