Stránka 10 z 20
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 12:36
od Suke001
Mirek1 píše:Ještě bych rád dodal,že na původní hru to nemá ani po kotníky.Končím a nikdy víc.
Důvod ?
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 12:39
od rbclass
Pepa1 píše:
dyk to máš na tom obrázku
všechny mimo jedna (tak si to myslim aspoň já)
takže jestli jsem to dobře pochopil z odkazu viz. výše tak pro čtyřjádro by měl zástupce spouštěcího programu vypadat takto (ale neručim za to, nemam to vyzkoušený):
"C:\Windows\System32\cmd.exe /C start /affinity D cesta k spouštěcímu souboru"
co mam na obrazku ? ved tam ma uplne iny procesor ako ja
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 12:55
od Pepa1
rbclass píše:Pepa1 píše:
dyk to máš na tom obrázku
všechny mimo jedna (tak si to myslim aspoň já)
takže jestli jsem to dobře pochopil z odkazu viz. výše tak pro čtyřjádro by měl zástupce spouštěcího programu vypadat takto (ale neručim za to, nemam to vyzkoušený):
"C:\Windows\System32\cmd.exe /C start /affinity D cesta k spouštěcímu souboru"
co mam na obrazku ? ved tam ma uplne iny procesor ako ja
obrázek je jen informativní.... aby bylo zřejmé, že všechno kromě 1 má být zaškrtnuto
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 14:23
od rbclass
je ale zaujimave,ze niekto framedrops vobec nepocituje a je takmer jedno aky ma procesor
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 14:28
od Frostys
Můžete mi říct, jak tu hru sakra spustit?
Mám nainstalováno, mám nainstalován i ten Source SDK Base 2007, ale že bych někde měl *.exe Mesy?
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 14:36
od wolf00
otevri si steam a najdi polozku library a tam ten mod je k nalezeni
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 14:52
od Mirek1
Frostys:Musíš restartovat steam.MOD je normálně mezi hrama.Spouští se z knihovny.
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 14:53
od Frostys
Aha, díky
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 15:22
od AtavaX
Podle MSI Afterburneru se využití GPU (HD4870 1G) pohybuje většinou od 30-50% (ale někdy spadne až k 1ciferným hodnotám -
, z čehož usuzuju, že rychlost procesoru hraje druhé housle. Za laborování s přeinstalováváním catalystů (mám aktuální 12.6), zkoušení různých verzí starších ovladačů a věčné restarty mi to nestojí, ssd nevlastním, takže bych se načekal. To už bych měl jednodušší koupit novou grafiku
, ovšem to zrovna kvůli BM neklapne
. Po editaci souboru autoexec.cfg žádná změna k lepšímu nenastala. Z toho mi vyplývá jediné - chcete-li si zahrát bez nechutných propadů fps, musíte vlastnit co nejnovější grafiku - nejlépe 670(a výš
) nebo minimálně 2 460 ve SLI od Nvidie, či jejich ekvivalenty od AMD...
Opravdu velmi nenáročná hra vhodná pro majitele notebooků s integrovanými grafikami...
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 15:31
od Riku
pokud není grafika vytížená na 100% tak jí brzdí cpu.. co máš za cpu?
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 15:54
od AtavaX
Fenomenálně přetaktovaný Phenom II 955 na celých 3,4 Ghz. Výrazně výš než 3,6 se nedostanu, ale pro ilustraci v drtivé většině her nepoznám rozdíl mezi 2,6 Ghz nebo x>2,6 Ghz. BM není výjimkou.
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 16:03
od havli
Tak dnes dohrano.
Po herni strance spokojenost, HW narocnost taky celkem ok. Hral jsem na Pentium G620 + GTX460 pri maximalnich detailech 1680x1050 8x MSAA, TRAA 8x, 16x HQ AF. Vetsinou to jelo tak 80fps, minima kolem 35 (pri velky rezbe). Vyjimka je akorat konec, pred skokem do portalu se to plazilo tak 5-10fps (nechapu proc, mozna bug).... takze zaverecna bitva byla fakt peklo.
Jinak hra vyuziva jen jedno jadro CPU - to je vytizeny na 100% celou hru a grafika se flaka, tak kolem 50% vytizeni.
Takze o grafice to moc neni, ale chtelo by to aspon i5 @ 4GHz aby to slo vsude plynule a bez propadu.
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 16:23
od AtavaX
U 4jádra lze problém se 100% vytížením 1 jádra vyřešit nastavením spřažení na 3 jádra - tedy "vypnutím" 1. jádra. Propady fps u automatických střílen i jinde to nevyřešilo. Ovšem teorii o nenáročnosti by měl pan Šulc v článku trochu přehodnotit. Rozdíl ve výkonu HD 4870 (minima kolem 20fps, což hratelnosti obzvláště při větší akci nijak neprospívá) a GTX 460 bude výrazný, není tedy divu, že jste neměl problém i při pouhém 50% využití GPU.
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 18:51
od kotas
Suke001 píše:Mirek1 píše:Ještě bych rád dodal,že na původní hru to nemá ani po kotníky.Končím a nikdy víc.
Důvod ?
tak tak jak jsem tady už taky zmiňoval..kvuli grafice se neudělám
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 19:04
od Krteq
A co vám oproti jedničce ve hře chybí? Co jsem zatím hrál, tak je to HL1 v source enginu + pár detailů a průpovídek navíc
Soundtrack je taky solidní.
Level design je místama možná krapet jinej, ale drží se lokací z jedničky včetně hádanek atd. Já ty rozdíly vítám. HL1 jsem prošel několikrát a tady už jsem se kvůli těm odlišnostem párkrát zarazil
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 19:11
od havli
AtavaX píše:U 4jádra lze problém se 100% vytížením 1 jádra vyřešit nastavením spřažení na 3 jádra - tedy "vypnutím" 1. jádra. Propady fps u automatických střílen i jinde to nevyřešilo. Ovšem teorii o nenáročnosti by měl pan Šulc v článku trochu přehodnotit. Rozdíl ve výkonu HD 4870 (minima kolem 20fps, což hratelnosti obzvláště při větší akci nijak neprospívá) a GTX 460 bude výrazný, není tedy divu, že jste neměl problém i při pouhém 50% využití GPU.
Ja jsem problemy s propady nikde v prubehu hry nemel, jen na uplnym konci. Tam jsem zkousel hl2.exe priradit na druhy jadro, ale vubec nic se nezmenilo.
Narocny to docela je, to je pravda...... a test na PCT je patrne provaden v nenarocny casti, protoze mit na Phenomu @ 2,8 140 fps...tak to ani nahodou, mozna pri pohledu do zdi.
GTX 460 vs HD4870 jsem meril a vyslo mi jen asi 25% navic ve prospech 460. Ale bylo to ve starsich hrach, mozna ze v novejsich je rozdil vetsi. Ono source engine ale uz taky neni zadna novinka.... Ocekaval bych, ze na Phenomu + 4870 to pojede slusne. Mozna je nejakej bug v ovladacich vga, nebo tak neco.
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 19:26
od Delarge
Suke001 píše:Mirek1 píše:Ještě bych rád dodal,že na původní hru to nemá ani po kotníky.Končím a nikdy víc.
Důvod ?
Sentimentální vzpomínky na dětství
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 20:05
od Woyta
Ja na dvoujaderne GTX295 shutering nepozoruju. Mozna, protoze mam zaplej vsync.
Zebriky me taky kolikrat dokazou pekne nas...tvat. Obcas take vyskakovani na bedny. Nutno skakat ze vzdalenosti tak 1m aby na ni vyskocil. Tahle vlastnost me stvala i pri preskakovani mistnosti se tremi pisty.
Hra se mi instalovala tam kde mam steam. V mem pripade tedy d:/steam
Na druhem PC AXP2200+, 6600GT, 1GB s XP se mi po odstraneni could not load library client problemu podarilo hru spustit. Sice loading trva dlouho ale cesta vlakem bezela celkem plynule. Pak jsem skoncil, protoze mi neprisli otevrit.
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 20:23
od yuri.cs
Zebriky predelali tak, aby byly komfortnejsi. Jenomze kdo nekdy hral jakoukoli hru od Valve, tak ma akorat nervy.
Re: Black Mesa: Source
Napsal: čtv 20. zář 2012, 21:00
od Flegy
jj souhlas. kolikrat se mi stalo ze se mi gordon toho zebriku proste nechtel pustit