Stránka 10 z 21

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 10:54
od heroik
na rozliseni 800x600?

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 11:40
od sirThomas
Rešil někdo z vás že by mu hra dost často padala? (V náhodných místech) A fakt si nevím s tím rady.. Jdu spát spadne to, s někým mluvím spadne to... (náhodně ne vždycky)
Pomohl přesun na SSD kde místo toho aby to spadlo jednou za 30minut tak to padá jednou za hodinu což vzhledem k tomu jak je udělaný Save systém je naprosto nehratelné a ohromě frustrující.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 11:43
od Riku
Mně to zatím spadlo jen jednou za týden hraní

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 11:46
od sirThomas
Tak to ti gratuluju...
EDIT: Z výpisu logů ve Win to celkem spadlo 21x za dobu hraní 11 hodin
Všechny ovladače mám aktuální, hra je aktuální, aktualizace jsem nainstalované všechny
Sestava i7 7700k, 32GB RAM, GTX 1060 6GB

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 11:49
od Craukoth
Mě zatím taky jenom jednou při načítání. Těžko říct čím to může být. Věřím, že je to dost nepříjemný.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 12:04
od rbclass
Sir Thomas : mne to za 30 hod nepadlo ani raz

ake mas OC ?
nemas vypnuty swap vo windows ?

myslim ze si vhodny kandidat na pouzitie toho Save modu ;)

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 12:04
od Hladis
Riku,ArgCZ:
Hosi hosi nejde to srovnavat. Ubisoft ma vlastni technologii uz mnoho let, dela to studio kde je 4000 lidi s rozpocty uplne jinde, tu technologii neustale vylepsuje. Witcher 3 mel zase udelany vlastni engine na telo tomu, co autori chteli delat a jednalo se uz o jejich treti RPG. Warhorse nikdy zadny RPG nedelali a museli vybirat nejaky ze stavajicich enginu, kdy v te dobe toho moc nebylo na postaveni komplexniho realistickeho RPG s otevrenym svetem. Jen pripomenu, ze CDP nedokazali prvotinu W1 vubec na konzole portnout. Co se tyka tyhle hry a orezani, tak aspon trochu srovnatelna konzolovka na novejsim Cryenginu S:GW3 ma hodne hustou mlhu, mene kvalitni LOD, obcas trs travy, nejaky kerik a deset sromecku a na konzoli je to jeste dal orezane. https://www.youtube.com/watch?v=qevI3txos_Q Pokud se autori KC:D snazi, aby to prostredi pokud mozno bylo uveritelny, tak nekde musi byt na konzolich vyrazny kompromisy.

PS: Na konzole se dostavaji patche az se zpozdenim. Steam muzou updatovat kdykoliv, na konzolich to prochazi certifikaci. To si pamatuju i na ten krik kolem AC:U s chybami, ktere PC verze uz nemela, jelikoz na konzoli to vyslo jeste bez patchu. U KC:D je to podobny, PCckari hraji veri 1.2, na konzolich se cekalo na patch a byla tam zakladni verze.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 12:08
od sirThomas
rbclass píše:Sir Thomas : mne to za 30 hod nepadlo ani raz

ake mas OC ?
nemas vypnuty swap vo windows ?

myslim ze si vhodny kandidat na pouzitie toho Save modu ;)
Jenom paměti mám na OC (3066MHz) zbytek default
Ano Swap je vypnutý. Proč mít zapnutý swap když je tady 32GB RAM?

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 12:19
od jakubom
sirThomas

Mám stejný problém když jsem to zkoušel, jenom u mě je to to tím, že mám slabý HW, jinak to co popisuješ mám úplně stejně.

V jedné sekvenci to padalo vyloženě při začátku videa, pomohlo to hodit při tomhle do okna. Ty ostatní problémy věřím, že jsou způsobené tím, že to nedává pc.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 12:20
od rbclass
tak ho zapni a problem mas vyrieseny..neviem kto ti povedal ze ak mas vela ram swap nepotrebujes,ale mylil sa

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 12:21
od sirThomas
jakubom: no jenže mě to padá naprosto náhodně a nikdy 2x na stejném místě což je o to horší. A to že by to byl slabý HW se fakt u sebe nebojím

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 12:21
od Hladis
sirThomas píše: Ano Swap je vypnutý. Proč mít zapnutý swap když je tady 32GB RAM?
Protoze ho software vyzaduje. To nikdy nevypinat.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 12:23
od sirThomas
rbclass: swap je ukládání informací z RAM na disk pokud RAM nestačí u této hry se nebojím že by sežrala 25GB... Systém by hlásil pokud by mu docházela RAM což neudělal ani jednou

Hladis: toto je první hra co mi takto padá...

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 12:26
od rbclass
toto nema zmysel :D

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 12:30
od Hladis
sirThomas:
Ne, pagefile neni jen ukladani informaci na disk pri nedostatku mista v RAM a pokud vypnu swap, tak mi zacne padat skoro vsechno, vcetne profi softwaru. Pagefile je soucast efektivni prace s pameti. Nikdy swap nevypinat, ikdybys mel 128GB pameti. :roll: Jestli se chces hadat, tak si uzij pady a neres to.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 13:04
od AllowedCry
heroik píše:na rozliseni 800x600?
:-D HD, low, jediné textury high (AF16x) a FPS nad 30 běžně v rozhovorech i míň. Celkově to běhá hratelně i souboje zvládám.

Pád sem neměl ani jeden.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 13:16
od Suke001
To máš štěstí že máš 2gb verzi. Já se svou R7 260X to nedám, ale jen proto že je to 1gb verze. FPS mám v pohodě 40+, ale při pohybu se to seká, předpokládám že je plná pamět, zkoušel jsem soustu nastavení, ale je to stejné..

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 13:28
od havli
S tim swapem je to takovy zazity blud - vsichni tvrdi, ze bez nej aplikace padaji, ale nikdy nedokazou vyjmenovat co konkretne. Ja osobne jsem jel bez swapu dlouho a nikdy jsem kvuli tomu nenarazil na potize - kdyz uz neco padalo, padalo to i se swapem nasledne zapnutym. Ted nedavno jsem ho sice zapnul, protoze obcas mi po 14+ dnech uptime nejakej memory leak vyzere celou RAM a aplikace kolabuji... se swapem to jeste jde vsechno poukladat, pozavirat a udelat restart bez ztraty rozdelane prace.

Horsi byl treba temp nasmerovany na ramdisk... a kdyz ten z nejakeho duvodu nenastartoval, neslo opravdu skoro nic.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 13:39
od Hladis
Neni to zadny blud, staci si najit technicky reference a klidne konkretne Photoshop se bez nej zhrouti. Je to proste nedilna soucast systemu a prace s pameti. Vypinat ho je nesmysl a prave za blud se daji povazovat rady na to ho vypinat a tim snizovat stabilitu systemu. :roll: Tenhle problem, kdy nekdo "chytry" nekomu poradil to vypnout a pak tu resil proc mu aplikace padaji, se tu vyskytuje pravidelne.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 13:43
od rbclass
Suke001 píše:To máš štěstí že máš 2gb verzi. Já se svou R7 260X to nedám, ale jen proto že je to 1gb verze. FPS mám v pohodě 40+, ale při pohybu se to seká, předpokládám že je plná pamět, zkoušel jsem soustu nastavení, ale je to stejné..
skus toto
STEP 1 for the Steam version:

Go to the game main folder where you can find system.cfg
Place the user.cfg file you downloaded from this page in the same folder where system.cfg is.
In the Steam launch options add +exec user.cfg
Go to STEP 2

STEP 1 For the GoG version:
Go to the game main folder where you can find system.cfg
Place the user.cfg file you downloaded from this page in the same folder where system.cfg is.
Create a shortcut of the game executable KingdomCome.exe (you can use the one on the desktop if you have it)
Right click on the shortcut, open properties, in the target field leave a space after .exe” and add +exec user.cfg
Like so: “D:\Games\Kingdom Come Deliverance\Bin\Win64\KingdomCome.exe” +exec user.cfg
After completing STEP 2, launch the game from the shortcut you modified.

STEP 2
Some values inside user.cfg need to be edited.
Open user.cfg with a text editor and set the values listed below to your liking:

— Set based on your Vram, example provided for 4GB
r_TexturesStreamPoolSize = 4096
sys_budget_videomem = 4096

— Set based on your HDD speed, example 180 MB/s
r_TexturesStreamingMaxRequestedMB = 180

— Set the time limit you want inactive textures to stay in memory, value in seconds
r_TexturesStreamingResidencyTime = 120

— Set the amount of system RAM available to the game, example 7GB
sys_budget_sysmem = 7000