Stránka 10 z 14
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: úte 3. pro 2024, 19:33
od AllowedCry
přehled oprav
https://www.stalker2.com/news/patch-1-0-3
Crashes and memory leaks:
Multiple ACCESS_VIOLATION_ERROR fixes.
Multiple LowLevelFatalError crash fixes.
Controls adjustments:
According to your feedback, we adjusted following parameters/values to decrease input lag on keyboard+mouse input:
Mouse Smoothing is disabled by default.
Mouse Acceleration is disabled by default.
Additionally, default values of mouse sensitivity were updated to allow a predictable default experience for our players with new values of two parameters mentioned below:
Camera sensitivity: 25%.
Aim sensitivity: 15%.
Main and Side missions:
Fixed issue with Monolithians that were able to chase player outside the X-5 lab during the In Search of Past Glory mission.
Fixed an issue where the NPCs Hamster and Ricochet would die after trying to enter a building during the mission On the Edge.
Fixed issue with Bayun cat which could despawn before player loots a collar from it during In the Name of Science mission.
Fixed issue with player potentially locking oneself during Dangerous Liaisons mission.
Fixed issue with Roosevelt becoming hostile upon noticing a player going stealthily through the Commissary during King of the Hill mission.
Fixed an issue when Sava despawns in front of the player after the dialog in the bunker during A Heavy Burden mission.
Fixed issue with NPC's despawning when player successfully finishes Legends of the Zone mission.
AI:
Fixed an issue with mutant bodies stretching after a shot from an automatic weapon.
Fixed an issue that caused NPCs to block the doors during the Back to the Slag Heap mission.
Balance:
Fixed issue with Sidorovich not selling certain ammo types.
Saves:
Fixed issues with missing player saves after a hard reboot of the PC/Xbox.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: úte 3. pro 2024, 23:40
od PraSox
Lezu kanalem a najednou bilo
Ja uz fakt nevim co s tim furt delaji, je to cim dal horsi
Ted mi jeste zacal blnout zvuk, kazdych 5s se to na 1s sekne a pak se to zase rozjede a furt dokola...
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: úte 3. pro 2024, 23:57
od marek16
Nahodil jsem poslední patch, abych zjistil jestli už se zbavili toho příšernýho lagu, a ne. Je tam 60-70ms podle nvidie, z toho render latency jen 15, ale chová se to jako 120.
Nechápu jak to můžete hrát, bugy apod bych odpustil, je to velkej openworld těsně po vydání, ale ten inputlag z toho dělá z hlediska (ne)hratelnosti největší trash za dlouhý léta. Docela bych jim to refundnul, kdyby to ještě šlo, ať si to opraví.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: stř 4. pro 2024, 00:36
od PraSox
Bud vklidu, jsem nejspis na konci a behem last fightu to pada na 20fps a neda se nic, uplne me to vytocilo... 6 zasobniku z broky do xichtu a 20 headshotu ze sniperky a furt zije... Uz nemam naboje takze asi R.I.P
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: stř 4. pro 2024, 00:52
od _vuLva_
marek16: Zkoušel si ten upravenej "engine.ini" od qmqz případně jinej mod na snížení latence? Mám to nahozený od začátku a přijde mi to s tím úplně v pohodě a to jedu DLSS Q + FG. Latence kolem 50 ms spíš míň. Zkoušel jsem i vanillu a je to bleh.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: stř 4. pro 2024, 00:55
od marek16
Ten mod, pokud si pamatuju, jen vypnul mouse smoothing a mouse acceleration, což je to samý co dělá ten patch. Nepomohlo ani jedno.
Average PC latency je 60-70 a je to hrou, protože F76 tam má nulu (a je taky o mega moc responzivnější).
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: stř 4. pro 2024, 09:53
od AllowedCry
To hraješ s framegenem při 60hz ne? Takové odezvy nejsou normální, to by tady nikdo soudný nezvládl dohrát...
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: stř 4. pro 2024, 09:59
od marek16
60 je bez FG, 70 s ním. Fps se drží okolo 80-90, což je třeba v Hogwarts naprosto hratelný, ale tady ne.
Je to 120hz oled, všechny ostatní hry na něm jdou v pohodě.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: stř 4. pro 2024, 11:36
od mouldy
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: stř 4. pro 2024, 11:40
od Still.Lord
Z těch screenu jde poznat rozdíl 0
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: stř 4. pro 2024, 11:47
od mouldy
Všiml jsem si minimálně odrazů na zbraních, každopádně proč tato možnost ve hře není v klasickém nastavení?
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: stř 4. pro 2024, 12:16
od AllowedCry
Z toho porovnání to vypadá, že by stačil přepínač na weapon RT
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: stř 4. pro 2024, 12:25
od Still.Lord
mouldy: Asi jako milion dalších nedodělaných/rozpracovaných věcí
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: stř 4. pro 2024, 13:01
od GaGy
marek16 píše: ↑stř 4. pro 2024, 09:59
60 je bez FG, 70 s ním. Fps se drží okolo 80-90, což je třeba v Hogwarts naprosto hratelný, ale tady ne.
Je to 120hz oled, všechny ostatní hry na něm jdou v pohodě.
Já mám cca 60fps bez FSR a FG, když to aktivuju tak 120-160 a to už je rozumně hratelný. Ke konci se občas hra škubala, nicméně už stahuju 20Gb patch tak uvidíme.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: stř 4. pro 2024, 13:03
od mouldy
U mě to jede v klidu s FSR Q na 80-90 FPS na max detaily, s nastavením ostření na 30 si ani nevšímám nějaké ztráty detailů oproti TSR.
FG funguje fajn, ale input lag žádná sláva, raději hraju bez něj.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: stř 4. pro 2024, 15:06
od petsild
Podle popisu jde pouze o Lumen hybridní sw implementaci.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 12. pro 2024, 08:13
od satanicek666
predvcerom som chcel z toho stalkera vymastit co najlepsu grafiku.tak som tam supol tento mod
https://www.nexusmods.com/stalker2heart ... ?tab=files +
https://www.nexusmods.com/stalker2heart ... l/mods/549 +
https://www.nexusmods.com/stalker2heart ... yl/mods/99 a vysledok stal zato.... konecne som sa zbavil tych vyskakovacich textur,stromov a budov v dialke+paradne odlesky este aj na oknach budov.baterka vrha tien,aspon dajaky tien
neni to dokonale ale je to ovela lepsie,lebo neni ziadny vo vanilke.a ta krv je tiez paradna.vsetko je to na olede pekne hratelne na cca 60-70fps.Vram isla hore na cca 15giga a RAMky z 16giga na 28giga
a cpu teplota z 59C na 65C cize aj cpu je viac vytazeny.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 12. pro 2024, 09:29
od michalpuk
Ty mody jsou fajn ale nedokazou vse, doufam ze vyvojari jeste do hry pridaji hw rt jako ma Indiana Jones, bez toho to nasviceni nebude nikdy ono.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 12. pro 2024, 09:32
od AllowedCry
HW RT lze zapnout, ale rozdíl ve vizuálu je prd.
Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry
Napsal: čtv 12. pro 2024, 10:51
od satanicek666
jaky je rozdiel v nvidia frame generatino ON vs AUTO???