Stránka 10 z 14

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: úte 3. pro 2024, 19:33
od AllowedCry
přehled oprav
https://www.stalker2.com/news/patch-1-0-3
Spoiler
Crashes and memory leaks:
Multiple ACCESS_VIOLATION_ERROR fixes.
Multiple LowLevelFatalError crash fixes.

Controls adjustments:
According to your feedback, we adjusted following parameters/values to decrease input lag on keyboard+mouse input:

Mouse Smoothing is disabled by default.
Mouse Acceleration is disabled by default.

Additionally, default values of mouse sensitivity were updated to allow a predictable default experience for our players with new values of two parameters mentioned below:
Camera sensitivity: 25%.
Aim sensitivity: 15%.

Main and Side missions:
Fixed issue with Monolithians that were able to chase player outside the X-5 lab during the In Search of Past Glory mission.
Fixed an issue where the NPCs Hamster and Ricochet would die after trying to enter a building during the mission On the Edge.
Fixed issue with Bayun cat which could despawn before player loots a collar from it during In the Name of Science mission.
Fixed issue with player potentially locking oneself during Dangerous Liaisons mission.
Fixed issue with Roosevelt becoming hostile upon noticing a player going stealthily through the Commissary during King of the Hill mission.
Fixed an issue when Sava despawns in front of the player after the dialog in the bunker during A Heavy Burden mission.
Fixed issue with NPC's despawning when player successfully finishes Legends of the Zone mission.

AI:
Fixed an issue with mutant bodies stretching after a shot from an automatic weapon.
Fixed an issue that caused NPCs to block the doors during the Back to the Slag Heap mission.

Balance:
Fixed issue with Sidorovich not selling certain ammo types.

Saves:
Fixed issues with missing player saves after a hard reboot of the PC/Xbox.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: úte 3. pro 2024, 23:40
od PraSox
Obrázek

Lezu kanalem a najednou bilo :lol: Ja uz fakt nevim co s tim furt delaji, je to cim dal horsi :? Ted mi jeste zacal blnout zvuk, kazdych 5s se to na 1s sekne a pak se to zase rozjede a furt dokola...

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: úte 3. pro 2024, 23:57
od marek16
Nahodil jsem poslední patch, abych zjistil jestli už se zbavili toho příšernýho lagu, a ne. Je tam 60-70ms podle nvidie, z toho render latency jen 15, ale chová se to jako 120.

Nechápu jak to můžete hrát, bugy apod bych odpustil, je to velkej openworld těsně po vydání, ale ten inputlag z toho dělá z hlediska (ne)hratelnosti největší trash za dlouhý léta. Docela bych jim to refundnul, kdyby to ještě šlo, ať si to opraví. :roll:

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: stř 4. pro 2024, 00:36
od PraSox
Bud vklidu, jsem nejspis na konci a behem last fightu to pada na 20fps a neda se nic, uplne me to vytocilo... 6 zasobniku z broky do xichtu a 20 headshotu ze sniperky a furt zije... Uz nemam naboje takze asi R.I.P :evil:

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: stř 4. pro 2024, 00:52
od _vuLva_
marek16: Zkoušel si ten upravenej "engine.ini" od qmqz případně jinej mod na snížení latence? Mám to nahozený od začátku a přijde mi to s tím úplně v pohodě a to jedu DLSS Q + FG. Latence kolem 50 ms spíš míň. Zkoušel jsem i vanillu a je to bleh.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: stř 4. pro 2024, 00:55
od marek16
Ten mod, pokud si pamatuju, jen vypnul mouse smoothing a mouse acceleration, což je to samý co dělá ten patch. Nepomohlo ani jedno.
Average PC latency je 60-70 a je to hrou, protože F76 tam má nulu (a je taky o mega moc responzivnější).

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: stř 4. pro 2024, 09:53
od AllowedCry
To hraješ s framegenem při 60hz ne? Takové odezvy nejsou normální, to by tady nikdo soudný nezvládl dohrát...

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: stř 4. pro 2024, 09:59
od marek16
60 je bez FG, 70 s ním. Fps se drží okolo 80-90, což je třeba v Hogwarts naprosto hratelný, ale tady ne.
Je to 120hz oled, všechny ostatní hry na něm jdou v pohodě.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: stř 4. pro 2024, 11:36
od mouldy

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: stř 4. pro 2024, 11:40
od Still.Lord
Z těch screenu jde poznat rozdíl 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: stř 4. pro 2024, 11:47
od mouldy
Všiml jsem si minimálně odrazů na zbraních, každopádně proč tato možnost ve hře není v klasickém nastavení? :?

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: stř 4. pro 2024, 12:16
od AllowedCry
Z toho porovnání to vypadá, že by stačil přepínač na weapon RT :D

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: stř 4. pro 2024, 12:25
od Still.Lord
mouldy: Asi jako milion dalších nedodělaných/rozpracovaných věcí 8)

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: stř 4. pro 2024, 13:01
od GaGy
marek16 píše: stř 4. pro 2024, 09:59 60 je bez FG, 70 s ním. Fps se drží okolo 80-90, což je třeba v Hogwarts naprosto hratelný, ale tady ne.
Je to 120hz oled, všechny ostatní hry na něm jdou v pohodě.
Já mám cca 60fps bez FSR a FG, když to aktivuju tak 120-160 a to už je rozumně hratelný. Ke konci se občas hra škubala, nicméně už stahuju 20Gb patch tak uvidíme.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: stř 4. pro 2024, 13:03
od mouldy
U mě to jede v klidu s FSR Q na 80-90 FPS na max detaily, s nastavením ostření na 30 si ani nevšímám nějaké ztráty detailů oproti TSR.

FG funguje fajn, ale input lag žádná sláva, raději hraju bez něj.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: stř 4. pro 2024, 15:06
od petsild
mouldy píše: stř 4. pro 2024, 11:36 Ve hře jde vynutit RT.
https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/ ... ay-tracing
Podle popisu jde pouze o Lumen hybridní sw implementaci. :(

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: čtv 12. pro 2024, 08:13
od satanicek666
predvcerom som chcel z toho stalkera vymastit co najlepsu grafiku.tak som tam supol tento mod https://www.nexusmods.com/stalker2heart ... ?tab=files + https://www.nexusmods.com/stalker2heart ... l/mods/549 + https://www.nexusmods.com/stalker2heart ... yl/mods/99 a vysledok stal zato.... konecne som sa zbavil tych vyskakovacich textur,stromov a budov v dialke+paradne odlesky este aj na oknach budov.baterka vrha tien,aspon dajaky tien :D :D neni to dokonale ale je to ovela lepsie,lebo neni ziadny vo vanilke.a ta krv je tiez paradna.vsetko je to na olede pekne hratelne na cca 60-70fps.Vram isla hore na cca 15giga a RAMky z 16giga na 28giga :D a cpu teplota z 59C na 65C cize aj cpu je viac vytazeny.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: čtv 12. pro 2024, 09:29
od michalpuk
Ty mody jsou fajn ale nedokazou vse, doufam ze vyvojari jeste do hry pridaji hw rt jako ma Indiana Jones, bez toho to nasviceni nebude nikdy ono.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: čtv 12. pro 2024, 09:32
od AllowedCry
HW RT lze zapnout, ale rozdíl ve vizuálu je prd.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - technická stránka hry

Napsal: čtv 12. pro 2024, 10:51
od satanicek666
jaky je rozdiel v nvidia frame generatino ON vs AUTO???