Stránka 10 z 50

Napsal: pát 6. říj 2006, 14:16
od crux2005
Obrázek

R600 v 1. kvartáli 2007, Next-Gen-R600 v 3. kvartáli 2007 :sleepy:


http://www.chilehardware.com/modules.ph ... =0&thold=0

Obrázek

Avšak tu je chyba - "Ghost Recon: Jungle Storm" pre PC neexistuje ... len pre konzoly

Napsal: pát 6. říj 2006, 16:45
od Lukfi
hezký... a neni někde na netu překladač z chilštiny?

=>cool.user: sklapni, chytráku...

Napsal: pát 6. říj 2006, 17:14
od Coololooser
Lukfi píše:hezký... a neni někde na netu překladač z chilštiny?
Chilstinaneexistuje. :)
Ovsem prekladac ze spanelstiny na anglictinu mame...

edit: dekovat za to ze sem ti nasel prekladac ze spanelstiny na anglictunu nemusis :)

Napsal: pát 6. říj 2006, 17:32
od no-X
crux2005 píše:R600 v 1. kvartáli 2007, Next-Gen-R600 v 3. kvartáli 2007 :sleepy:
Proč ten smajlík? Pokud se na Q3/07 počítá s další půlgenerací architektury R600, tak by to znamenalo, že mainstream/low-end verze R600 jsou chystané nejpozději na první polovinu druhého kvartálu :wink:

Napsal: stř 11. říj 2006, 09:25
od no-X
věřte-nevěřte :|
512bit reveals saves the position width new flagship R600 band width astonishing

Before this already some news confirmed NVIDIA G80 will use 384bit to reveal saves the position funds, but at present goes against the level to reveal the card all to use the 256bit position width. Although ATi the R520/R580 interior ring-like uses 512bit to reveal saves the main line but it only to have 4 to reveal saves the channel, outside revealed saves the position width still was 256bit. R600 will bring unprecedented true 512bit to reveal saves the position width, if will provide 2500MHz GDDR4 to reveal saves, then the band width achieved astonishing 160G/s, we knew even if will be the eDRAM band width which X-box in 360 will inlay also only has 256GB/s, although in the speed eDRAM will be quick many, but X-box 360 eDRAM will only have 10MB, but R600 will provide actually is 1024MB. The R600 research and development code number is Pele, will use TSMC 80 nanometer crafts manufacture, completely will support DirectX 10, will estimate in the next year first quarter issue.
http://www.hardspell.com/news/showcont. ... s_id=30133

Kolik tomu dáváte? :sarcasm: Já jsem zatím spíš skeptický...

Napsal: stř 11. říj 2006, 09:39
od harleymaster
No vypada to zajimave,to jsem na to zvedavej jestli to opravdu tak bude :)

Napsal: stř 11. říj 2006, 12:06
od RainMakeR
ehm takže R600 bude mit 512 bitovou sběrnici?

edit/
v tom članku se asi nepiše o sběrnici co?mužete mi někdo napsat o co tam de??
2/edit
ehm takže ta sběrnice bude 512 a paměti 1024 na frekvenci 2500
muhehe

Napsal: stř 11. říj 2006, 14:25
od no-X
RainMakeR píše:ehm takže ta sběrnice bude 512 a paměti 1024 na frekvenci 2500 uhehe
Víš snad něco, co my ostatní nevíme? :)

Napsal: stř 11. říj 2006, 14:32
od RainMakeR
no-X píše: Víš snad něco, co my ostatní nevíme? :)
Before this already some news confirmed NVIDIA G80 will use 384bit to reveal saves the position funds, but at present goes against the level to reveal the card all to use the 256bit position width........
no z toho članku co sems daval ty jsem to tak nějak usoudil.ale moje anglina je na tom bydně tak nevim no :-)
ale podle těch hodnot co tam jsou jsem tak nějak vydedukoval :lol:

Napsal: stř 11. říj 2006, 14:36
od remus
@no-X: To nevíš, že on je česká verze Kaotika z B3Df? :-D

Napsal: stř 11. říj 2006, 15:03
od crux2005
no-X píše:
crux2005 píše:R600 v 1. kvartáli 2007, Next-Gen-R600 v 3. kvartáli 2007 :sleepy:
Proč ten smajlík?
mno, tak mi tam pasoval :-D
no-X píše:věřte-nevěřte :|

http://www.hardspell.com/news/showcont. ... s_id=30133

Kolik tomu dáváte? :sarcasm: Já jsem zatím spíš skeptický...
neverím tomu, vôbec ..
:lol: zdielam tvoju skepsu

Napsal: stř 11. říj 2006, 17:36
od no-X
Jako né že by to bylo úplně nerealizovatelný nebo nemožný (16 čipů a 1GB má už FireStream), ale je to dost, no...

Napsal: pát 13. říj 2006, 16:11
od no-X
Už i Inquirer? :?

R600 has an external 512 memory bus

http://uk.theinquirer.net/?article=35062

Napsal: pát 13. říj 2006, 17:50
od blekota je boss
nerikal si nahodou, ze sou killer-projekty riskantni? :-D ...
nebude to nahodou tak, ze ATI jako znacka bude zanedlouho zrusena a tak se rozhodli, ze po sobe budou chtit alespon neco zanechat, jako vzpominku na technologicky vyspelou, pokrokovou a prukopnickou znacku grafickych 3D akceleratoru viz. 3Dfx ? :)

Napsal: pát 13. říj 2006, 17:54
od Lukfi
ATi ale bude fungovat dál... bude to jako VIA a S3. S3 dělá integrovaný grafiky pro VIU, protože je pod ní, ale zároveň pořád dělá vlastní GPU (nebo se aspoň snaží)

jinak abych nebyl OT, 512bit sběrnice u R600 je naprostá kravina...

Napsal: pát 13. říj 2006, 19:07
od no-X
No, to jsme si zezačátku mysleli o 384bit sběrnici G80 taky. Neříkám, že R600 bude 512bit, ale nezavrhoval bych to rovnou...

1. vývoj sběrnice u ATi: DX8 (SM1.x) = 128bit /// DX9 (SM2.0/3.0) = 256bit /// DX10 (SM4.0) = ???bit

2. víme, že nVidia byla vždycky konzervativnější; víme, že G80 bude mít 384bit sběrnici... pokud bychom tedy řekli, že 384bit sběrnice je pro next-gen high-end konzervativní, tak jaká sběrnice není?

3. R600 nemusí být to, co byla před rokem, stejně jako G80 není to, co nVidia na jaře dodala vývojářům a na čem bylo logo "G80"

4. pokud u ATi panuje názor, že pro 48 pixel shaderů a 64GB/s je 16 texturovacích jednotek (resp. 10GTexl/s) stále dost (viz X1950XTX), tak jakou propustnost by sběrnice R600 musela mít, pokud by shaderů mělo být např. 96-128, čemuž by odpovídalo 24-32TMUs, resp. 17-23GTexl/s?

5. G80 bude slabší než čekáme => R600 bude slabší než čekáme a 16TMUs + 256bit sběrnice nám bude muset stačit :-)

/edit: překlepy - M->G

Napsal: pát 13. říj 2006, 20:44
od Lukfi
Kdyby měla R600 512bit sběrnici...
:arrow: jak by taková karta vypadala?
Na fotkách GeForce 8800 byly paměťový čipy ve třech skupinách po čtyřech, pro 512bit by se muselo buď: udělat to podobně ale ve 4 skupinách. Ta skupina co by byla směrem k PCIe slotu by komplikovala cesty mezi slotem a GPU, čili optimální by bylo celé to natočit o 45°. Tak by se možná dala jakž takž zachovat přijatelná délka karty a počet vrstev PCB, ale karta by byla dost široká a někdo by kvůli tomu nezavřel bočnici. Nebo by se to udělalo jako na FireGL s 1GB pamětí (tedy čipy i zespoda), přičemž by muselo být víc vrstev PCB.
:arrow: co by to znamenalo pro čip?
512bit sběrnice není sranda implementovat, leda by k tomu byl sakra dobrej důvod. S 256bitovou sběrnicí a nejlepšími GDDR4 pamětmi, tedy 2,8GHz, je propustnost 89,6GB/s. Aby se vyplatila 512bit sběrnice, se kterou bychom se s 2GHz GDDR4 pamětmi dostali na 128GB/s, čip by musel být opravdu monstrum (čili možná těch 32 TMUs a 128 USPs). To znamenalo nehoráznou spotřebu, teplo a cenu. To podle mě není to co by ATi chtěla.
:arrow: do jaké míry by výkon omezovala 256bit sběrnice?
Těžko říct když neznáme specifikace, ale podívejme se do historie. R420 je v podstatě dvojnásobek R350, oproti Radeonu 9800XT má RX800XT cca o 25% vyšší takty, výkon samotného jádra je tedy teoreticky vyšší asi 2,5x. R9800XT mohl mít propustnost kolem 23GB/s (přesné takty nevím), RX800XT asi 36GB/s, každopádně nárůst o 50-60%. Výsledek? R420 je přibližně dvakrát tak rychlá, takže bych neřekl že by jí paměti nějak závažně brzdily. A když G80 má stačit 86,4GB/s, nevidím důvod proč by tolik nestačilo i R600...

Napsal: pát 13. říj 2006, 21:00
od no-X
A když G80 má stačit 86,4GB/s, nevidím důvod proč by tolik nestačilo i R600...
protože ATi v tomhle ohledu nikdy netroškařila :wink:

NV10 vs. R100 = 4,8GB/s vs. 5,9GB/s (1,23x)
NV20 vs. R200 = 7,4GB/s vs. 8,8GB/s (1,2x)
NV30 vs. R300 = 16GB/s vs. 20GB/s (1,25x)
G70 vs. R520 = 38GB/s vs. 48GB/s (1,26x)
G80 vs. R600 = 96GB/s vs. ???
Na fotkách GeForce 8800 byly paměťový čipy ve třech skupinách po čtyřech, pro 512bit by se muselo buď: udělat to podobně ale ve 4 skupinách. Ta skupina co by byla směrem k PCIe slotu by komplikovala cesty mezi slotem a GPU, čili optimální by bylo celé to natočit o 45°. Tak by se možná dala jakž takž zachovat přijatelná délka karty a počet vrstev PCB, ale karta by byla dost široká a někdo by kvůli tomu nezavřel bočnici. Nebo by se to udělalo jako na FireGL s 1GB pamětí (tedy čipy i zespoda), přičemž by muselo být víc vrstev PCB.
Ano, 8 shora, 8 zespoda. Co 7950GX2? Ta se skládá ze dovu spojených PCB, což není pro výrobu nic jednoduchýho a že by byla neúspěšná se říct nedá... Takže složitost PCB už je možná trochu přežitý argument...

Napsal: pát 13. říj 2006, 21:11
od Lukfi
no-X píše:Ano, 8 shora, 8 zespoda. Co 7950GX2? Ta se skládá ze dovu spojených PCB, což není pro výrobu nic jednoduchýho a že by byla neúspěšná se říct nedá... Takže složitost PCB už je možná trochu přežitý argument...
podle mě je rozdíl mezi (např.) 2 PCB s 5 vrstvama a 1 PCB s 10 vrstvama...

Napsal: pát 13. říj 2006, 21:14
od no-X
No, ale na kartu ze dvou PCB ještě potřebješ někoho, nebo něco, co ty dvě vyrobený PCB bude spojovat dohromady, což jsou další náklady (buďto lidi, nebo delší výrobní linka), takže se podle mě tyhle rozdíly opravdu stírají.
R9800XT mohl mít propustnost kolem 23GB/s (přesné takty nevím), RX800XT asi 36GB/s, každopádně nárůst o 50-60%. Výsledek? R420 je přibližně dvakrát tak rychlá, takže bych neřekl že by jí paměti nějak závažně brzdily.
A čímpak to bylo? :)

R350: Z-compression: 24:1
R420: Z-compression: 48:1 :roll:

R350: fillrate / MAD-rate: 3040Mega/s
R420: fillrate / MAD-rate: 8320Mega/s

Hmm, takže jádro 2,75x rychlejší, propad výkonu při AA díky z-kompresi teoreticky poloviční (při o 50% rychlejších pamětech by měl být tak třetinový) a průměrný reálný výkon sotva dvojnásobný, ačkoli by podle těchto čísel měl být cca 4-násobný. Tak kde je ten zakopanej pes, když ne v BW?