Stránka 2 z 13
Napsal: ned 13. črc 2008, 16:03
od Lojza
Jasně že to je o rychlosti. Já jsem zase narazil na jinou věc - na Fujitsu-Siemens P17-2 LCD jsem pořád používál 75 Hz obnovovací frekvence a bylo to krásně rychlé. Teď mám 22jku LG a tam jde max 60 Hz. Příjde mi to takové dost pomalé, i když už jsem si na to zvykl. Ale přece jenom, těch 75 Hz fičelo líp. Možná jsem ho tím odvařil

Napsal: ned 13. črc 2008, 16:26
od izerS18
Při Crysis 1920/1200 very high a FPS kolem 30, si připadám jako při COD4 a 60FPS při 1920/1200 4aa/16af. Dá se to, ale když u COD4 sem měl 45FPS někde, prostě občas jsem minul více, než jindy.
Taky třeba Colin McRea Dirt... jestli jedu 35FPS nebo 50FPS, to je neuvěřitelný rozdíl, co poznají i moje oči a potvrdí i stopky.
Při stejném stylu jízdu a rychlosti dojedu mnohem dříve (at už na klávesnici či s volantem) při 50FPS. Hra je plynulejší = prostě svižná reakce, dobré zatáčení, reagování na předměty. To samo NFS Most Wanted.
Osobně u aut je nejlepší když to jede přes 45FPS a u stříleček u singlu více jak 40(optimum je 50 a více pro mě)
EDIT//
když jsem hrával COD 2 ligu, 80 a více FPS bylo super. Kamarád měl 45-50 a to jsem si ho dával jako čaj s cukrem:))
Člověk, co nikdy nehrál FPS či AUTA více jak 25FPS, nepochopí... když pak uvidí, žasne. Viz co poznali kamarádi na mém pc
Napsal: ned 13. črc 2008, 17:44
od no-X
Nebude to tím, že Crysis používá motion-blur?
Napsal: ned 13. črc 2008, 20:15
od izerS18
Asi ano, jinak při 30FPS bych si CODa nedal, Crysis v SP jede. Každopádně asi jediné malé + na chodu Crysis...
Napsal: ned 13. črc 2008, 22:08
od Aros
no-X píše:15" monitor ~ úhlopříčka 37,5 cm
30" monitor ~ úhlopříčka 75 cm
Pokud hra poběží na 37,5 FPS (ať se to dobře počítá) a nějaký objekt za 1 vteřinu přeletí/přeběhne obrazovku, bude posun tohoto objektu mezi jednotlivými framy na 15" monitoru roven 1 centimetru, kdežto na 30" obrazoce to budou centimetry 2, tzn. pohyb bude působit více "škubaně".
To je podle mě jedno. Když máte velký monitor, zase od něj sedíte dále, takže opticky je ta vzdálenost stejná(princip: předměty v dálce se jeví menší).
Jinak já jsem si zvykl na 20 FPS a byl jsem spokojený. Třeba Crysis jsem si modnul na Very High a hrál jsem to s 8800GTS 320 na 1600x1200. Měl jsem s těží 15 FPS. Ale byl jsem spokojený. Pak jsem si to jednou shodil na High a... No nechápal jsem jak jsem to mohl předtím vůbec hrát. Kdybych to teď vrátil, duševně bych to nezvládl...

vyšplhalo se to nad 30 a to s Motion Blurem bezproblému stačí.
Napsal: pon 14. črc 2008, 00:35
od Caderom
Crysis je fakt zajímavý. Mám to samý. Crysis při 22fps ještě jakžtakž snesu, ale u FEARa mi dříve 30fps nestačilo a musel jsem upravit nastavení, aby to dalo průměrných 40fps. Miminum 30fps a průměr 40fps mi už stačí u všech her.
Napsal: pon 14. črc 2008, 12:44
od _DAVE_
Crysis vsichni ve 25fps snesou, protoze temer nikomu to nebezi stabilne rychleji a tak neni s cim srovnavat. Az si to pustite za 5let "normalne" na 60fps, a pak vam nekdo umele stahl limit na 25fps tak se podle me vsichni do jednoho poblinkaji.
takovy je muj nazor na "v Crysis mi 20fps staci, jinde ne"..
Ciste muj subjektivni nazor na to, co staci a co ne je ze 30FPS stabilnich je pro fpoho na vse krome multiplayerovych FPS.
Tam je treba 60 az nekonecno fps, tim ze sto a vic framu poznaji uz jen ti co si timhle vydelavaji balik.
Problem ale casto byva s tim, ze spoutu lidi si plete 30fps stabilnich a 30fps prumer, tam je dost zasadni kamen urazu, 30fps prumer opravdu nepostaci.
Napsal: pon 14. črc 2008, 12:49
od izerS18
_DAVE_ píše:
Problem ale casto byva s tim, ze spoutu lidi si plete 30fps stabilnich a 30fps prumer, tam je dost zasadni kamen urazu, 30fps prumer opravdu nepostaci.
To souhlas s tebou

...min FPS 12 a AVG 30...to je katastrofa. Kdyby byli min 30, to je jiné kafe
Napsal: pon 14. črc 2008, 16:53
od Hlavson
Zkuste si zapnout CS 1.6 na 60FPS jak je nastavený s def. lockem. Nedá se to hrát je to málo, hrůza. Od těch 100 už je to krásně plynulý. A co se třeba CSS týče tak tam je taky potřeba aspoň těch 60. A s Crysis je to tak jak bylo řečeno. Zkuste si schválně snížit detaily o 1 dekádu a chvíli si na tom zahrát popř. beze stínů. Hodnoty 50FPS to je slast. A co si myslím o lidech kteří říkají že 25 fps je dost ? IMHO někteří kámoši tvrdí, že se jim to neseká, že je to plynulý

Ale jen z toho důvodu, aby neztrapnili svůj low-end PC, když při tom sami ví jak je jejich pc low. Takže můj názor: Na FPSka minimálně těch 40

. Pokud běhá C&C stabilně na 30FPs s DC nebo QC jde opravdu o plynulost. I nejmenší poklesy třeba na 28-25 už vypadají jako sekanice.
Napsal: pon 14. črc 2008, 18:56
od axloth
Hlavson píše:Ale jen z toho důvodu, aby neztrapnili svůj low-end PC, když při tom sami ví jak je jejich pc low.
Nedokazes prijmout, ze nekdo to proste nevidi nebo mu to nevadi? Nebo nemuze byt pravda, ze ty si stojis za vysokejma fps, aby sis neztrapnil a obhajil svuj predrazenej hi-end?
To je jak kdyz me osobne bylo receno, ze jsem socka, ktera nema prachy na poradnej MVA nebo IPS monitor. To jen proto, ze jsem tvrdil, ze nevidim rozdil v barvach ani oproti nenakalibrovanymu TN. Tak jsem byl socka a chudak a evidentne jsem lhal, protoze prece kazdej vidi, jak ma to TNko vyblity barvy. Vyresilo to az predvedeni lekarskyho nalezu, ze mam deuteranopii aka barvoslepost, nebo spis presneji snizenej barvocit na stredni vlnovy delky.
Takze myslim, ze pokud ja nedokazu rozlisit nektery barvy aniz bych byl socka, tak nekteri lidi nemusi rozlisit vysoky snimkovy frekvence aniz by se hajili svuj lowend.
Napsal: pon 14. črc 2008, 19:00
od Hlavson
Já o tobě ani o nikom neříkal, že je socka

Nemám předraženej high-end. A hraju na 17" CRT. Já jen obhajuju svůj názor, že na více fps se hraje lépe

EDIT: A k tomu lowendu: FX5700 a Radeon 9600Pro. Promin ale 8600GT dneska stojí pomalu litr

A na CSS aj. vystačí.
Napsal: pon 14. črc 2008, 19:19
od Aros
No já nemám nikdy zaplý FPS meter, abych věděl na kolik hraju, ale když instaluji na různé PC AtiTool, kde je to na default, tak to tam nějakou dobu mívám. A můžete se o mě tvrdit že mám blbé oči, ale nad 30FPS(stabilně, ne průměrně) už žádný rozdíl nepoznám... Může to být i starším LCD monitorem s celkem vysokou odezvou(16ms) ale je to tak.
Napsal: pon 14. črc 2008, 20:11
od axloth
Hlavson píše:Já o tobě ani o nikom neříkal, že je socka

Nemám předraženej high-end. A hraju na 17" CRT. Já jen obhajuju svůj názor, že na více fps se hraje lépe

EDIT: A k tomu lowendu: FX5700 a Radeon 9600Pro. Promin ale 8600GT dneska stojí pomalu litr

A na CSS aj. vystačí.
Ale proc by meli davat litr za 8600gt, kdyz jim to, co maji, staci?
Napsal: pon 14. črc 2008, 20:27
od Hlavson
axloth píše:Ale proc by meli davat litr za 8600gt, kdyz jim to, co maji, staci?
Dle toho co jsem viděl nestačí

Je to každého věc. Ale nedá se hrát na něajký lepší úrovni už zmíněné CS/CSS na 25FPS.
Napsal: pon 14. črc 2008, 20:48
od axloth
Hlavson píše:axloth píše:Ale proc by meli davat litr za 8600gt, kdyz jim to, co maji, staci?
Dle toho co jsem viděl nestačí

Je to každého věc. Ale nedá se hrát na něajký lepší úrovni už zmíněné CS/CSS na 25FPS.
Stejne jako ja nemuzu poradne videt spravny barvy na vyblitym TN panelu.
Napsal: pon 14. črc 2008, 21:15
od Hlavson
To jsem neřekl. Ale musíš uznat, že 25FPS je velice malá hodnota. A nejsou to žádní weekendoví hráči. Lepší definice by spíš byla. Ten PC by to dal na nižší detaily s daleko lepší plynulostí, ale oni musí mít HIGH

A je i pár takových, kteří si stěžují na hru,že má velkej inputlag (myslím rozdíl mezi myší a monitorem), ale FPS za to určitě nemůžou.

Napsal: pon 14. črc 2008, 21:35
od axloth
Hlavson píše:To jsem neřekl. Ale musíš uznat, že 25FPS je velice malá hodnota. A nejsou to žádní weekendoví hráči. Lepší definice by spíš byla. Ten PC by to dal na nižší detaily s daleko lepší plynulostí, ale oni musí mít HIGH

A je i pár takových, kteří si stěžují na hru,že má velkej inputlag (myslím rozdíl mezi myší a monitorem), ale FPS za to určitě nemůžou.

Jak jsem psal, neda se univerzalne rict co je mala hodnota. Zalezi na hre, zalezi na ocich, zalezi na monitoru. Uznavam ze 25 fps na strilecku je celkem malo, ale pokud to nikdy pod 25 neklesne a jim to nevadi, tak proc ne...
Napsal: úte 15. črc 2008, 13:35
od Aros
No to je asi nejobjektivnější závěr, a jako každý takový, nic neřeší.

Nikdy neuvidíme očima někoho jiného, takže hlubší dohady jsou o ničem...
Napsal: úte 15. črc 2008, 19:00
od Paul
Jak se tu všichni oháněj tím C&C 3 - ten 30fps cap je jediná věc, co mě na tý hře štvala.Taky to byl hlavní důvod, proč mě nikdy nebavily Generals.Obecně, všechny hry na tomhle enginu maj tohle omezení, a neuvěřitelně mě to sralo.Pár let nazpátek jsme zkoušeli s kamarádem multiplayer (Generals), zkusili jsme nastavit nejvyšší rychlost hry, a jak jsem čuměl, když to jelo v 60fps ! úplně jinej zážitek, krásně plynulý, scrolling nebyl tak "sluggish" a celkově to bylo úplně super.Jenže v kampani to rozhejbat na 60ti nešlo, takže nazdar.To jejich designový rozhodnutí vázat počet FPS na rychlost hry je jedna z největších vývojářskejch demencí, co jsem kdy viděl.
Mě teda těch 30 nestačí ani u strategií..
Napsal: stř 16. črc 2008, 00:01
od Hlavson
Je fakt, že v 60FPS je to nádhera. Ale někde jsem četl, že tenhe SAGE engine má zabudovanej 30FPS limiter kvůli načítání textur či co. I když nwm jak to přesně je. Taková zajímavost. Zkuste si v Generals rozehrát skirmish na již zmiňovanou nejvyšší rychlost 60 (60FPS). Hrajte třeba s FRAPSEM uvidíte těch 60. Pak hru savněte, vypněte a následně ji dejte načíst. Je tam 30 namísto 60FPS.
