Konečně je to co má být kulaté také skoro opravdu kulaté.no-X píše:Stalker: Call of Pripyat - srovnání DX10 a DX11 verze
Na snímcích je znát tesselator a CHS shadows...
http://www.pcgameshardware.com/aid,6958 ... hots/News/

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
Konečně je to co má být kulaté také skoro opravdu kulaté.no-X píše:Stalker: Call of Pripyat - srovnání DX10 a DX11 verze
Na snímcích je znát tesselator a CHS shadows...
http://www.pcgameshardware.com/aid,6958 ... hots/News/
Nejhorsi na tom je, ze kdyby to pred dvema lety "prinesla" Nvidie, je z toho marketingova akce jaxvin, a featurka, ktera samozrejme dnes bude bezet jen na Nvidia GPU via CUDA.no-X píše:jo, šlo to i bez DX11 a když se člověk podívá, jak minimální vliv na výkon to mělo, tak se mi chce skoro brečet
To je sice hezký a pravdivý, ale za marketing je zodpovědný v tomto případě marketing AMD/ATi.... Tohle není chyba marketingu nV...Robin_CG píše:Nejhorsi na tom je, ze kdyby to pred dvema lety "prinesla" Nvidie, je z toho marketingova akce jaxvin..
Možná bych být tebou, tak krotím svůj slovník.Robin_CG píše:..ale je treba ho sirit mezi mene znale...
PCGH - Dirt 2: Best graphics on PC due to DirectX 11 featuresThe DX11 version is a great place to showpiece DiRT2 and show that Codemasters' technology is at the forefront of PC gaming. We think there are 3 big ticket items in DX11: Hardware Tessellation, Direct Compute 11 (Compute Shaders) and the multi-threading of the command pipeline.
So Tessellation allows us to add a lot more detail to objects such the crowds, water surfaces and moving cloth. Up to this point hardware tessellation was difficult to achieve efficiently with all the other demands going on. Direct Compute 11 allows us to really push up the fidelity of our post-processing solution, giving a higher resolution to some of the effects such as motion blur. Finally the multi-threaded capabilities have made us think a lot about our rendering pipeline and how we can optimize this. That's not easy to get right and I think that will be one of the big challenges for developers in the next few years. Of course DX11 comes with amazing new video cards that allow all this to run faster to begin with!
samozrejme, aj hento "kolecko" nie je kolecko, ale mnohouholnik, vdaka telesacii ale obsahuje x-nasobne viac polygonov ako ten povodny n-uholnikmyom píše:beardie: a kolecko je neco jineho?
Nejvíce mě zklamalo, že se tessellace více neprosadila na Xbox exklusivních titulech. Vždyť rozdíl oproti PS3 by byl vidět na sto honů. Naprosto nechápu marketingová oddělení Microsoftu.Krteq píše:Byla to podobná situace jako nyní s DX10.1/GPU PhysX. Tessellaci podporoval čip pouze jednoho vendora, tudíž se vývojářům moc nechtělo tuhle "feature" do her implementovat a proto se nerozšířila.
tak isto sa tesim hlavne na AvP, ak to bude hratelnostou na tom ako stare avp2 tak myslim ze to bude riadna pecka, hlavne multiplayer ktory bol v avp2 ohromnyStratos píše:Ta emulace se mi nezda jako dobry napad, vzdy to sebou nese vice problemu nez kdyz to jadro umi nativne.
Jinak ten seznam her je clekem velky na to ze DX11 OS jeste enni ofico jeste venku. Ja se nejvic tesim asi na AvP to je moje srdickova zalezitost