Stránka 2 z 78

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 9. bře 2014, 11:11
od ArgCZ
API z XBONE na PC? Asi mají v AMD radost pokud se jim povedlo dostrkat MS k takovému kroku skrz mantle :D

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 9. bře 2014, 11:14
od AllowedCry
Ehm, Xboxone patří microsoftu, je naprosto logické, že implementují DX12 i na xbox, ať mají nějakou konkurenční výhodu, ale to neznamená a ani nenaznačuje, že se API s xboxu dostane na PC :roll:
E// Ne jen, že to zní jako totální blbost, ale ono to i blbost je.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 9. bře 2014, 11:48
od webwalker
Podle všeho se DX12 dostane na PC, XBOX, WinRT i WinPhone prostě na všechno, čím MS disponuje.
Pokud tak, DX12 by nemuselo potřebovat nový HW, ale jednalo by se pouze o nějaká vylepšení DX po vzoru Mantle, případně přidání nějakého dalšího nízkoúrovňového DX API.
Imho MS po příchodu Mantle rychle obrátil a to je dobře :)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 9. bře 2014, 12:27
od CageJ
Dx12 urcite bude vyzadovat novy HW :).
To by nebol MS, nVidia a AMD...
To je asi rovnako preco Dx10.x potreboval na specifikaciu DX11 teselatory atd...

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 9. bře 2014, 15:42
od webwalker
@CageJ: OK, tak jak to dx12 vyřeší na XBoxu, kde se HW měnit nemůže?

PS: Teselace měla být už v Dx10, ale díky absenci teselátoru u karet nVidia, byla Microsoftem přesunuta až na Dx11.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 9. bře 2014, 18:34
od AllowedCry
Přesně tak, pokud má DX12 běžet na xboxu, tak nové železo nebude potřeba.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 9. bře 2014, 18:54
od Alfajk
asi tak,xbox one nema nic,co by nemel klasickej pc

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pon 10. bře 2014, 22:47
od Raisedeath
Pokud chtějí dx 12 na Xboxu tak to půjde rozhodně na AMD HD7000, R7, R9, protože pokud se nepletu tak XOne používá stejnou architekturu jako tyto GPU, ovšem jestli to budou podporovat i keplery na to si budeme muset počkat.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 11. bře 2014, 00:15
od zumpar1234
Ach jo to su dohady... napodstatne, radsej riesme co to bude obsahovat DX12 na PC ako nejake marketingove zvasty MS typu "DX12 na Xbox one" ktory ma aj tak od zakladu low level pristup, teda efektivnejsie riesenie ake moze DX12 poskytnut na ktorejkolvek inej MS neunifikovanej OS+HW platforme.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 11. bře 2014, 00:22
od Krteq
zumpar1234 píše:... "DX12 na Xbox one" ktory ma aj tak od zakladu low level pristup, teda efektivnejsie riesenie ake moze DX12 poskytnut na ktorejkolvek inej MS neunifikovanej OS+HW platforme.
Stejně jako v PC Mantle, které u Xbone/PS4 API vychází :)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 11. bře 2014, 00:28
od zumpar1234
Optimisto... :)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 11. bře 2014, 06:32
od DOC_ZENITH
Raisedeath píše:Pokud chtějí dx 12 na Xboxu tak to půjde rozhodně na AMD HD7000, R7, R9, protože pokud se nepletu tak XOne používá stejnou architekturu jako tyto GPU, ovšem jestli to budou podporovat i keplery na to si budeme muset počkat.
Na zatim třeba Keplery uměj jen DX11, ne plně DX11.1 a 11.2 fyzicky. Ale SW realita je taková že toho Keplery nyní v DX umí více. AMD dodnes nezprovoznila DX11 MT rendering na radeonech, takže v hrách co to podporujou a kde je CPU limit maj Nvidie náskok. Viz když se pokoušeli testovat mantle v BF4 kterej je jedna z her co to umí na FX8350 a Geforce tam pod DX měly skoro 2x lepší min fps. Samo sebou radeony pod mantle ještě více ale těch her co uměj DX11 MT rendering je jaksi více, a AMD se na implementaci této technologie komplet vysralo asi aby zvětšilo papírovej náskok mantle na svejch kartách.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 11. bře 2014, 09:42
od Krteq
Už zase se tu šíří tenhle blábol? :sleepy:

AMD MTR samozřejmě umí, jen nemají nativní podporu Command Lists v driveru.

Immediate and Deferred Rendering
D3D11_FEATURE_DATA_THREADING structure
DriverCommandLists

Type: BOOL

TRUE means command lists are supported by the current driver; FALSE means that the API will emulate deferred contexts and command lists with software.
Pokud není nativní podpora v driveru, command list a deferred content je emulován skrze API samotné.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 11. bře 2014, 10:33
od DOC_ZENITH
Ofiko umí nebo ne, je to jedno v praxi to jednoznačně nefunguje a o to jde. A jak je to dlouho co byla první hra co to uměla? Hmm... 3 roky.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 11. bře 2014, 10:34
od Krteq
Ono to funguje, jaký výkon to pak podává je už věc jiná :roll:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 11. bře 2014, 13:30
od DOC_ZENITH
Ano takže přestaň mlžit a řekněme si narovinu že nefunguje. To je jako kdyby jsi řekl že třeba Voodoo5 podporuje enviromental bumpmapping a pixel shadery a ne jen DOT3 bumpmapping. Přece když tam dám MesaFX openGL driver kterej to umí emulovat takže se ty aplikace spustěj tak to tam je že? Bez ohledu jak to běží.... To je mi logika.

Radeony prostě DX11 MT nemaj. A je to věc čistě SW teamu protože tohle HW podporu nemá a nepotřebuje. V hrách co to používaj je v CPU limited situacích výkon žalostnej hlavně na AMD CPU což je dost paradox protože hodně lidí by instinktivně k weak CPU co maj vícero jader ala AMD CPU strkalo AMD kartu ale to dobrá volba neni, naopak. Už jsou to 3 roky a v tomhle ohledu žádná snaha to implementovat či náznak růstu výkonu. GF to maj od Fermi co se to poprvé oběvilo v civilizaci, ala od driveru 280.xx

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 11. bře 2014, 13:57
od Krteq
Funguje, kdyby nefungoval vubec, tak by ten výkon šel do kopru ještě víc. Stačí se podívat na to, že při hře zatěžuje stejný počet jader resp. vláken jako u GeForce. Jen je tam díky "SW zpracování" větší režie. :roll:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 11. bře 2014, 16:22
od flanker
zase hádka:D

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 11. bře 2014, 16:57
od RAD-x
[quote="flanker"]zase hádka:D[/quote]

Pokud se střetne Internetová teoretika(Krteq) s vlastní dlouholetou praxí v oboru (Zenith) zákonitě to tak musí skončit. Těžko múžeš někomu vysvětlovat něco, co nikdy neviděl, neměl. V podstatě oba vědí svoje, jen ty informace pocházejí z naprosto odlišných zdrojú, proto já říkám, že je vždy lepší si v klíčových věcech udělat jasno osobně... Pardon za OT, jen si myslim že tenhle konflikt byť je pochopitelnej, je naprosto zbytečnej. Však si počkejme, až to budeme moci vyzkoušet v praxi, pak se ukáže jak to je...

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 11. bře 2014, 17:16
od CageJ
Co sa mna tyka, ci uz DX12 alebo Mantle, ak mi pojde na Keplerovi a zvysi hoc aj 5-10% vykon, urcite sa neurazim :)..
Mantle moc na nVidii neverim a DX12 na Keplerovi ci GCN2.0 kvoli biznisu nepojde... Hoci teda DX11.1 v podstate ide, tam chybaju len nejake 4 instrukcie, ktore sa aj tak vyuzivaju v profi sfere, ako je to presne s DX11.2 netusim. Ci funguje na Keplerovi bez par instrukcii ci ne..
Ale len tak doprogramovat instrukcie na cuda ci stream procesory nevidim realne, aspon na AMD nie, teda s tym ich rozpoctom. Tiez netusim ci by to slo SW odomknut, lebo cital som clanok, kde bolo jasne napisane, ze ak by nVidia chcela, Kepler by mohol byt ''DirectX 11.1 with hardware feature level 11_1'' capable...