no stale sa vyvjaju aj nove. ale hej kopec postupov bolo popisanych aj 10 rokov dozadu. napriklad taky shadow mapping bol tusim popisany uz nejak v 1985-1990 a zacal sa pouzivat az od roku 2000. ide hlavne o ten vykon.oneb1t píše:vetsina efektu v pocitacovy grafice uz je davno vymyslena a za poslednich 10 let se spis jen tahaj ze supliku protoze se konecne dostavame na vykon kterej je schopnej je realtime upocitat
NVIDIA GameWorks a nVidia VRWorks - info a vše okolo
Moderátoři: Walker1134, Wilik
- nou
- Začátečník
-
- Registrován: 11. pro 2009
Re: nVidia Gameworks
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: nVidia Gameworks
Asi tak! On si to někdo může vykládat jednoduše, ale stačí se podívat jakou evolucí prošly třeba stíny (shadow maps) -ten samý efekt už několikrát předělaný a stále vylepšován a optimalizován na co nejlepší poměr obraz/výkon. Z dříve hnusných občas kostrbatých, blikajících, na AMD nebo Nvidii jinak vypadajících a občas meganáročných (Fear) se stal úplně normální hezký a 100% kompatibilní efekt (aspoň u většiny her).Hladis píše:Tady nejde jen o efekty a jejich vymysleni ,ale o jejich kod a zpracovani. Stále se vymysleji novy postupy.
To samé třeba nyní Ambient Occlusion který je zrovna ve verzi HBAO+ součástí GameWorks knihoven. A je nějaký důkaz že by HBAO+ nějak extrémně znevýhodňovalo AMD grafiky? Je na to nutné nadávat způsobem jaký předvedl no-x?
Jdou vůbec ty efekty na AMD zapnout? TXAA určitě na AMD nejde a jak je to s HBAO+ nevím.
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: nVidia Gameworks
HBAO+ na AMD jede
BTW: U TXAA je to sumak. To na AMD nejede a stejne je asi z tehle postprocess AA modu lepsi SMAA. Je tam ještě FXAA a pak klasika MSAA........tak o co jde ze. HBAO uz bylo pouzity v několika hrach, třeba NFS: Rivals ho ma a nikdo, nikdy a nikde se o to nezajimal a nikomu to nevadilo. Ty mody AO jsou tam stejne dva na vyber (SSAO a HBAO), kdyby nejaky nVidia hater snad nechtel z principu HBAO pouzivat . A vlastne "who cares"
Edit// Test HBAO+
To HBAO+ je tezky "killer" Radeonu. Fakt ze jo. Zly Gameworks, zly.
Cely test: http://www.hardocp.com/article/2014/05/ ... _preview/1
BTW: U TXAA je to sumak. To na AMD nejede a stejne je asi z tehle postprocess AA modu lepsi SMAA. Je tam ještě FXAA a pak klasika MSAA........tak o co jde ze. HBAO uz bylo pouzity v několika hrach, třeba NFS: Rivals ho ma a nikdo, nikdy a nikde se o to nezajimal a nikomu to nevadilo. Ty mody AO jsou tam stejne dva na vyber (SSAO a HBAO), kdyby nejaky nVidia hater snad nechtel z principu HBAO pouzivat . A vlastne "who cares"
Edit// Test HBAO+
To HBAO+ je tezky "killer" Radeonu. Fakt ze jo. Zly Gameworks, zly.
Cely test: http://www.hardocp.com/article/2014/05/ ... _preview/1
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: nVidia Gameworks
Zajímavý rozbor od Ryana s vyjádřeními obou stran
NVIDIA and AMD Fight over NVIDIA GameWorks Program: Devil in the Details
NVIDIA and AMD Fight over NVIDIA GameWorks Program: Devil in the Details
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: nVidia Gameworks
Me se libi odkazy na názory vyvojaru od AMD a to Anderssona, který mi pripada, ze je snad i jejich zamestnancem To rovnou se muzem zeptat i Tima Sweeneyho na jeho názor Jako tohle je srandovni zabomysi valka, kterou rozpoutalo AMD opet klasickym "brečením". Z AMD se jedna u Watch Dogs o krivy narceni, pokus o ocerneni konkurence a zastirani vlastního strachu a vlastních praktik. "Halo efekt" se jim podaril a v pameti zustane opet jen jak zla nVidia skodi AMD ve Watch Dogs a tedy všude kde se někdo prihlasil do EvilGameworks. Ale aspoň nekteri to pojali rozume jako Ryan Shrout. Mohli si to mozna nechat na Zaklinace 3. To bude hra, která z GameWorks bude používat opravdu dost věci a tam to na AMD asi bude osizeny, ale spis se bude jednat o absenci efektu z GPU PhysX. Ostatní jako Hairworks, atd...by mělo normalne jet i na AMD. Kazdopadne připravuju se na to, ze AMD si naslo otloukanka a pripadny jakykoliv "neuspech" svedou na Gameworks, ikdyz tam bude hra používat jen TXAA.
- RAD-x
- Červená karta
-
- Registrován: 24. dub 2008
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: nVidia Gameworks
Pokud jsem tedy správně pochopil tu stránku AMD argument, tak oni si stěžují, že někdo vyvinul "věc" kterou nabízí na volném trhu a múže/nemusí jí použít kdokoliv(vývojář), vlastnost té věci je, že např ve Watch Dogs je GTX770 na úrovni R9 290X.Krteq píše:Zajímavý rozbor od Ryana s vyjádřeními obou stran
NVIDIA and AMD Fight over NVIDIA GameWorks Program: Devil in the Details
Defakto jim tedy vadí přesně to, co sami dělají prostřednictvím Mantle, který teda je tak zavřený že to umí jen jedna archytektura a nic jinýho na světě ale to by mělo být teda v pořádku - postrádám logiku. Tedy v podstatě se to opět dostává do takový roviny cikánú, kteří si stěžují na to, že je někdo chytrý, pracovitý a tudíš zákonitě profituje. Nevidím naprosto žádný tlak ze strany Nvidie aby AMD nemohlo vytvořit konkurenční balík ke Gameworks a nabídli ho třeba o třetinu levněji...vývojář by si potom mohl vybrat. Každopádně než vyvíjet vlastní věc, stížnost asi vyjde levněji a nezabere tolik času.NVIDIA GPUs with performance of the GTX 770 ($369) coming close the performance of a Radeon R9 290X ($549).
- killerek
- Začátečník
-
- Registrován: 09. pro 2003
- Bydliště: Praha
Re: nVidia Gameworks
Tak Mantle bych do toho porovnani vubec netahal. Hlavne kdyz DX render ve hre s Mantle vykonove sedi skrz vyrobce GPU.
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: nVidia Gameworks
Sedí jen pokud většinou nedojde na CPU limity. Ale klidně bych jej do toho tahal, jedná se o podobnej princip, snahu jednoho výrobce SW cestou zvýhodnit jeho architekturu na úkor těch ostatních.
Přičemž Nvidia má v tomto výhodu v tom že hodí vývojářům devkit kterej jim usnadní práci ale výsledek je pak rovnou NV friendly. Mantle je API kde AMD asi moc supportu dávat nebude to je spíš "zde máte API a napište si render pro něj". Proto se AMD hned vzteká, takhle to bylo vždy, proto se vždy vše modelovalo a dělalo na quadrech protože Nvidia má vývojářské nástroje které jsou prostě rozšířeností někde jinde. Gameworks je jen dalším krokem tímto směrem, trošku více agresivním protože je to reakce na mantle. Nicméně, Gameworks pokud jsem to dobře pochopil až na physx stejně dělá se standardnim shader kódem, takže krom stupidních AA forem (který stejně nikdy nezapnu protože mam své MSAA+TRAA) a physix to je stejně standardní věc plně DX kompatibilní. Jedinej háček tam bude asiu v tom že NV díky tomu bude mít launch drivery kdežto u AMD budou lidi jako obvykle čekat měsíce na optimalizovanej driver pro danou hru.
Co je teda nakonec větší humus vůči konkurenci. Mantle které zvýhodňuje jednoho výrobce a ostatní s tim nemůžou nic dělat, nebo věci jako Gameworks který zvýhodňujou toho druhého s tím že to aspoň poběží na HW ostatních a s korektní SW optimalizací úplně stejně.
Ono ihmo watch dogs a ty grafy co tu zatím byly ukazujou na CPU limit na Radeonech spíš než na cokoliv jiného.
Přičemž Nvidia má v tomto výhodu v tom že hodí vývojářům devkit kterej jim usnadní práci ale výsledek je pak rovnou NV friendly. Mantle je API kde AMD asi moc supportu dávat nebude to je spíš "zde máte API a napište si render pro něj". Proto se AMD hned vzteká, takhle to bylo vždy, proto se vždy vše modelovalo a dělalo na quadrech protože Nvidia má vývojářské nástroje které jsou prostě rozšířeností někde jinde. Gameworks je jen dalším krokem tímto směrem, trošku více agresivním protože je to reakce na mantle. Nicméně, Gameworks pokud jsem to dobře pochopil až na physx stejně dělá se standardnim shader kódem, takže krom stupidních AA forem (který stejně nikdy nezapnu protože mam své MSAA+TRAA) a physix to je stejně standardní věc plně DX kompatibilní. Jedinej háček tam bude asiu v tom že NV díky tomu bude mít launch drivery kdežto u AMD budou lidi jako obvykle čekat měsíce na optimalizovanej driver pro danou hru.
Co je teda nakonec větší humus vůči konkurenci. Mantle které zvýhodňuje jednoho výrobce a ostatní s tim nemůžou nic dělat, nebo věci jako Gameworks který zvýhodňujou toho druhého s tím že to aspoň poběží na HW ostatních a s korektní SW optimalizací úplně stejně.
Ono ihmo watch dogs a ty grafy co tu zatím byly ukazujou na CPU limit na Radeonech spíš než na cokoliv jiného.
- maltra
- Začátečník
- Registrován: 11. říj 2010
- Bydliště: Západná Stredozem
Re: Gameworks
Clanok ktory je k tejto teme na DDW napisany, ma od zumpy hodne daleko:Hladis píše:Tohle je slusny tyDIIT fail a směr DD zumpa.
http://www.ddworld.cz/aktuality/grafick ... nic-2.html
Este k tomu "marketingovemu breceni", tam skor ide o to ze ak ma AMD nejake alternativne riesenie pre optimalizaciu vykonu, tak to vyvojar pod kridlami Nvidie zamietne (napr. optimalizacia narocnosti teselacie zbytocnych objektov v hre pomocou nastavenia hladiny teselacie - Batman a jeho kurevsky preteselovany plast napriklad).
Inak suhlas ze tento povyk okolo Watch Dogs je totalny fail niektorych redakcii ktore si ani nedali namahu pouzit nove ovladace a/alebo urobit rozsiahlejsiu analyzu pricin horsich vysledkov Radeonov (mozny CPU bottleneck ako pisal Ache).
PC: R9 5900X | 32 GB DDR4 | X570 Aorus Master | ASUS RTX 4070 Ti TUF | WD_BLACK SN850X 2TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass | AX860 | Alienware AW3423DWF
Retro PC: PIII 650E Slot 1 | GA-6BXE Rev 1.9 | 128MB DDR | V4 4500 32MB AGP | SB 32 PnP CT3670 | SpinPoint 80GB>32GB[
Coming soon: 9800X3D | 64 GB DDR5 CL30 | X870E Aorus Pro | ASUS RTX 4070 Ti TUF | WD_BLACK SN850X 1TB (OS) & 2TB (Games) | Phanteks Enthoo Pro M Glass | RM1000e | Alienware AW3423DWF
Retro PC: PIII 650E Slot 1 | GA-6BXE Rev 1.9 | 128MB DDR | V4 4500 32MB AGP | SB 32 PnP CT3670 | SpinPoint 80GB>32GB[
Coming soon: 9800X3D | 64 GB DDR5 CL30 | X870E Aorus Pro | ASUS RTX 4070 Ti TUF | WD_BLACK SN850X 1TB (OS) & 2TB (Games) | Phanteks Enthoo Pro M Glass | RM1000e | Alienware AW3423DWF
- michal3d
- Začátečník
- Registrován: 25. úno 2007
Re: Gameworks
- no comment radsej, to by tu bolo velke OT...ale jednu poznamku si neodpustim, autor by si aspon mohol zistit jak je to s fungovanim HBAO+ na AMD grafikach predtym nez o tom napise clanok (obzvlast zvlastne to je, ked na predchadzajucej stranke machruje jak tu hru hra a ma ju otestovanu...) a tiez by si mohol zistit, jak je to s tym jak Mantle funguje na roznom HW a OS...maltra píše: Clanok ktory je k tejto teme na DDW napisany, ma od zumpy hodne daleko:
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: nVidia Gameworks
Maltro sorry, ale me se to nechce cist.......fakt to po me nechtej
K tomu dalsimu, to uz ale není věci Gameworks, ale toho vyvojare a kontaktu na jednoho nebo druheho. nVidia i AMD mají svoje rekneme sprizneny studia.
K tomu dalsimu, to uz ale není věci Gameworks, ale toho vyvojare a kontaktu na jednoho nebo druheho. nVidia i AMD mají svoje rekneme sprizneny studia.
- nou
- Začátečník
-
- Registrován: 11. pro 2009
Re: nVidia Gameworks
co Gameworks meni je ze vytvara black box do ktoreho nevidi nikto okrem nVidie. techniky aj optimalizacie boli doteraz vo forme kodu ktory vyvojary hier zahrnuli do svojho kodu. coho sa AMD obava a myslim ze celkom opravnene je ze nVidia ori tvorbe gameworks vobec nebude brat ohlad nato ako to beha na kartach konkurencie.
- oneb1t
- Začátečník
- Registrován: 22. dub 2010
Re: nVidia Gameworks
snazej se proti tomu bojovat uz v zarodku nez se to rozjede
nastesti u her ktery jsou pro konzole si nasazeni nvidia friendly efektu nebudou moct dovolit protoze by jim to pak nejelo na konzolich
nastesti u her ktery jsou pro konzole si nasazeni nvidia friendly efektu nebudou moct dovolit protoze by jim to pak nejelo na konzolich
i7-12700K, 2x16GB DDR5-4800MHz, ASUS B660-I, 1TB WDS100T1X0E
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: nVidia Gameworks
A AMD se s mantle stará o to aby to běželo dobře na HW konkurence..... oh wait...nou píše:co Gameworks meni je ze vytvara black box do ktoreho nevidi nikto okrem nVidie. techniky aj optimalizacie boli doteraz vo forme kodu ktory vyvojary hier zahrnuli do svojho kodu. coho sa AMD obava a myslim ze celkom opravnene je ze nVidia ori tvorbe gameworks vobec nebude brat ohlad nato ako to beha na kartach konkurencie.
Gamework tak jak jej vidím já tvoří standardní DX kód. Nic víc nic míň. Má v sobě NV only features jako physx nebo jejich specifické formy AA. Nicméně krom použití GPU physx nevidim v použití čehokoliv gameworks jako negativní věc, protože to bude běhat na HW všech výrobců s potřebnými drivery +- stejně.
- oneb1t
- Začátečník
- Registrován: 22. dub 2010
Re: nVidia Gameworks
no to nebude protoze pri vytvareni tech efektu nvidia nebude brat v potaz vnitrni strukturu vypocetnich jednotek na grafice
(placnu jen tak pro vysvetleni ze je rozdil jestli v jednom prubehu pocitate s 2x vec3 nebo 1x vec4 proc? protoze u jednoho typu karet to znamena spocitani v jednom prubehu a u druhyho to muze trvat treba 2x tak dlouho kdyz se ale ty shadery naprogramujou trosku jinak tak vykon muze bejt u toho danyho efektu uplne odlisnej)
proste neni pravda ze low-level optimalizace nemaj vliv na vykon
pokud bys programoval tak bys vedel ze je rozdil i v uplnejch drobnostech a ve vysledku to muze udelat klidne rozdil i v radu nasobku a lze optimalizovat pro danou architekturu)
(placnu jen tak pro vysvetleni ze je rozdil jestli v jednom prubehu pocitate s 2x vec3 nebo 1x vec4 proc? protoze u jednoho typu karet to znamena spocitani v jednom prubehu a u druhyho to muze trvat treba 2x tak dlouho kdyz se ale ty shadery naprogramujou trosku jinak tak vykon muze bejt u toho danyho efektu uplne odlisnej)
proste neni pravda ze low-level optimalizace nemaj vliv na vykon
pokud bys programoval tak bys vedel ze je rozdil i v uplnejch drobnostech a ve vysledku to muze udelat klidne rozdil i v radu nasobku a lze optimalizovat pro danou architekturu)
i7-12700K, 2x16GB DDR5-4800MHz, ASUS B660-I, 1TB WDS100T1X0E
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: nVidia Gameworks
Oneb1te mazej si ty dualposty.
Nevim proc by nVidia mela pomáhat konkurenci v odladeni kodu To je jako by AMD pomáhalo nVidii v odladeni Mantle, nebo TressFX Stejnej nesmysl. Hlavne se stále nikde nic nepotvrdilo a Hallock z AMD by mel soupat nekde v rohu nohama za ty blby konspirace.
Hladis// Vydeleni OT a LOCK. Dam tomu chvili pauzu.
Hladis//unLOCK. Venujte se Gameworks a ne flamu.
Nevim proc by nVidia mela pomáhat konkurenci v odladeni kodu To je jako by AMD pomáhalo nVidii v odladeni Mantle, nebo TressFX Stejnej nesmysl. Hlavne se stále nikde nic nepotvrdilo a Hallock z AMD by mel soupat nekde v rohu nohama za ty blby konspirace.
Hladis// Vydeleni OT a LOCK. Dam tomu chvili pauzu.
Hladis//unLOCK. Venujte se Gameworks a ne flamu.
- nou
- Začátečník
-
- Registrován: 11. pro 2009
Re: nVidia Gameworks
nikto netvrdi aby nVidia optimalizovala pre AMD. ale doteraz mal vyvojar k dispozicie kod. teda mohol prist clovek od AMD pozriet nan a napisat optimalnejsiu verziu. nVidia vytvorenim black box menom gameworks tuto moznost zobrala aj AMD aj vyvojarom hier.
- RAD-x
- Červená karta
-
- Registrován: 24. dub 2008
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: nVidia Gameworks
Nesmysl, kde vidíš tlak ze strany Nvidie na AMD aby nemohli nabídnout konkurenční produkt??? já nikde, jen v jejich lenosti, či neschopnosti se vyrovnat. Kde vidíš nějaký tlak na vývojáře aby si koupili Gameworks??? Tohle by si rovnou mohl říct o mantle a dělá to někdo? ne... Tohle v podstatě ani není forma konkurence pro Mantle, navíc tady neni problém aby se tim AMD zabývala a snažila se svuj HW,SW pro Gameworks optimalizovat ale opět asi stížnost vyjde levněji, osobně potom nevidim dúvod proč si nestěžovat na mantle, který je ještě několikrát horší...jelikož tam ne, že to pojede húř na jiný archytektuře, nepojede to vubec, tedy nevidím nic logickýho na nářcích ohledně gameworks který je proti Mantle ještě velmi solidární záležitost. BTW co asi tak brání takovému vývojáři, napsat hru pro DX a použít Gameworks a zároveň pro Mantle ? tady už pak existuje jediná odpověď, Mantle asi neposkytne takovej benefit ani pro Radeony, jako Gameworks pro Nvidie s tim, že ale u Gameworks neni 100% nutnost to napsat extra celý ještě pod další API, jelikož je to pořád DX a poběží to uplně všude, kdyby AMD nelhalo o open API, kterým Mantle mělo být....nou píše:nikto netvrdi aby nVidia optimalizovala pre AMD. ale doteraz mal vyvojar k dispozicie kod. teda mohol prist clovek od AMD pozriet nan a napisat optimalnejsiu verziu. nVidia vytvorenim black box menom gameworks tuto moznost zobrala aj AMD aj vyvojarom hier.
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: nVidia Gameworks
Tak ono mantle je přeci open.... pro všechny kdo maj 100% GCN komptibilní architekturu.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: nVidia Gameworks
Prvne. Mantle s tim souvisi jen castecne, jelikož Mantle neomezuje vykon konkurenčního produktu. Jednoduse receno nejede na konkurenci vůbec. Stiznosti se tykaji hlavne jinych věci, který nVidia nabízí v Gameworks a který maji ject na nVidia a AMD. A tady AMD spustilo povyk, ze nemůže nakouknout do kodu a ten pripadne menit a optimalizovat pro svoje karty. Me to pripada jasne jako vytvareni bubaka, pokus o diskreditaci Gameworks a kopani okolo. Nevim proc bych AMD daval nahlidnout do mnou vytvorenych kodu a upravovat mnou vytvoreny efekty. Zde uz se srovnani s Mantle nabízí, jako proc by AMD mělo pomáhat nVidii s aplikaci Mantle na jejich karty ze. Dále je dobry se podivat na seznam co v Gameworks je. Velka část funkci v Gameworks je jiz dlouho pouzivana a nikdy se neprokazala jakakoliv spojitost se sabotovanim vykonu u AMD (prokazal se spis diky WAtch Dogs opak), nemluve o funkcích, který na AMD ani nejedou. Cely je to vesmes jen trapny divadlo. AMD samozrejme ma taky svůj balik podobny Gameworks, kde ma třeba TressFX a kauzu s Tomb Raiderem asi zna každý, takze AMD jako zlodej krici, chytte zlodeje.
Pokud vezmu třeba Hairworks, tak to beha pod Direct Compute a je uz v jedny hre a v dalsi se chysta, konkretne v Zaklinaci 3. Není to zadna CUDA zalezitost, ale zalezitost napsana na standart, který beha na vsem. Zalezi ciste na AMD, jak ten standart maji udelany. Pokud by to bylo soucasti PhysX a pod CUDA, tak by to AMD asi tezko spustilo. Spis třeba u tehle věci nVidia vypalila AMD rybnik, protože TressFX zustalo u Tomb Raidera, ale Hairworks je v CoD a pripravuje se dal.......v cem je problém ? V tom, ze nVidia ma lepsi suppport a dokaze nacpat svy featurky do vice her, tedy vice vyvojarum a studim, protože nVidia jim to udela. U AMD bohuzel často platilo udelej si sam. Staci se podivat, jak "ehm umirajici" PhysX je stále aktivni a kolik AAA titulu bude mit funkce z Gameworks. Cely je to proste jen vytvareni honu na carodejnice. Hlavne, když soucasti Gameworks opravdu není snizeni overhead v ovladacich
Pokud vezmu třeba Hairworks, tak to beha pod Direct Compute a je uz v jedny hre a v dalsi se chysta, konkretne v Zaklinaci 3. Není to zadna CUDA zalezitost, ale zalezitost napsana na standart, který beha na vsem. Zalezi ciste na AMD, jak ten standart maji udelany. Pokud by to bylo soucasti PhysX a pod CUDA, tak by to AMD asi tezko spustilo. Spis třeba u tehle věci nVidia vypalila AMD rybnik, protože TressFX zustalo u Tomb Raidera, ale Hairworks je v CoD a pripravuje se dal.......v cem je problém ? V tom, ze nVidia ma lepsi suppport a dokaze nacpat svy featurky do vice her, tedy vice vyvojarum a studim, protože nVidia jim to udela. U AMD bohuzel často platilo udelej si sam. Staci se podivat, jak "ehm umirajici" PhysX je stále aktivni a kolik AAA titulu bude mit funkce z Gameworks. Cely je to proste jen vytvareni honu na carodejnice. Hlavne, když soucasti Gameworks opravdu není snizeni overhead v ovladacich