Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
Moderátor: Don
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
Jedinej bottleneck který ta hra (bench) ma je CPU
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
Ten benchmark moc CPU bottlenecked neni, je to Cry engine. A Pascal je děsně limitovanej pamětí, spousta testů to prokázala, Headova úvaha je zde ihmo správná.
- spajdr
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. bře 2004
- Bydliště: Ostrava Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
Asus Z-170P bios version 8001 |
Intel Core i5 6400 3.1@4.0 Ghz |
8 GB Team-Elite DDR4 - 2133@2366Mhz |
MSI N760 TF 2GD5/OC Gaming 1333/7300 Mhz
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
Testujte to prosím v 1920x1080 4xAA, fullscreen. Nedávejte sem ty low-ress testy (i když je to default).
Jo a btw, právě mi chcípla GTX980TI během tohoto testu, hard-shutdown a po novym startu už artefakty i v 2D....
Edit, tak zcela neplánovaně,
GTX480 @ 850/4200
1920x1080 no AA
8592 bodů.
avg: 39,1.
min: 14fps.
Jo a btw, právě mi chcípla GTX980TI během tohoto testu, hard-shutdown a po novym startu už artefakty i v 2D....
Edit, tak zcela neplánovaně,
GTX480 @ 850/4200
1920x1080 no AA
8592 bodů.
avg: 39,1.
min: 14fps.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
Ale je, sleduj vytizeni GPU a jak to propada. Je to jedna z rady CPU bottleneck asijských MMO. A mam i v podpisu test tyhle věci.DOC_ZENITH píše:Ten benchmark moc CPU bottlenecked neni,
SB i7 4.5GHz
score: 22604
Skylake i7 4.5GHz
score: 23771
A to ta 1070 i se Skylake nejede naplno, jen Skylake uz to tam vyhonil v limitovanych pasážích nad 60fps.
- spajdr
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. bře 2004
- Bydliště: Ostrava Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
Me full HD nejde zvolit, takze smolik jedu max. co umi LCD
- madPav3L
- Mírně pokročilý
- Registrován: 07. pro 2005
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
i7-6700K @ 4,6 GHz
16 GB DDR4 3600 MHz 15-16-16-32-1T
GTX 980 Ti @ 1450/8000 MHz
1080p 4xAA fullscreen
22424 bodů
Average 101,9 fps
Minimum 54,9 fps
Mně to teda jako CPU bottleneck nepřijde, viz grafy využití CPU a GPU, nebo ne pro mojí grafiku... ta jede skoro pořád na plno, krom asi 3 propadů a CPU se fláká většinu času.
16 GB DDR4 3600 MHz 15-16-16-32-1T
GTX 980 Ti @ 1450/8000 MHz
1080p 4xAA fullscreen
22424 bodů
Average 101,9 fps
Minimum 54,9 fps
Mně to teda jako CPU bottleneck nepřijde, viz grafy využití CPU a GPU, nebo ne pro mojí grafiku... ta jede skoro pořád na plno, krom asi 3 propadů a CPU se fláká většinu času.
CPU: Ryzen 7 9800X3D MB: ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING WIFI RAM: Patriot Viper Venom 2x16GB DDR5 6000MHz CL30 GPU: Palit RTX 4090 GameRock FAN: Noctua NH-D15S SSD: 1x Samsung 960 Pro M.2 512GB, 1x Samsung 960 Pro M.2 1TB, 1x Samsung PM981 M.2 2TB HDD: 3x Seagate Barracuda 7200 3TB Display: Dell AW3423DWF 3440x1440 165 Hz OLED PSU: Seasonic Prime SSR-750PD 750W Mouse: Logitech G602 Keyboard: Cherry MX-Board 6.0 UPS: CyberPower Professional Tower 1000VA/900W CASE: Fractal Design Meshify 2 XL Audio: Creative Sound Blaster Z + Logitech Z906
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
Třeba ve vesnici u kočičího oltare, když je tam hodne postav, to pada bez Skylake slusne pod 60fps a vytizeni GPU se propadne. Skylake to vytahne nad 60fps, ale stale to nevytizi GPU naplno. Jen vymena CPU mi hodila o 1000 bodu vic. Vytizeni CPU je irelevantni ukazatel.
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
Tak stejné nastavení, Radeon 7970 @ 1125/6600 Mhz.DOC_ZENITH píše:Testujte to prosím v 1920x1080 4xAA, fullscreen. Nedávejte sem ty low-ress testy (i když je to default).
Jo a btw, právě mi chcípla GTX980TI během tohoto testu, hard-shutdown a po novym startu už artefakty i v 2D....
Edit, tak zcela neplánovaně,
GTX480 @ 850/4200
1920x1080 no AA
8592 bodů.
avg: 39,1.
min: 14fps.
10795 bodů.
avg: 49,3
min: 12,3.
To se teda oproti 480tce moc nepředvedla, load byl celou dobu 100% Nulovenj limit v API/driveru, nikde, jen prostě mizernej výkon.
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
R9 290 @ 390 @ "ECO mode" = 925/5000
SB-E 8C/16T @ 3,15
1920x1080 noAA = 56,6 fps avg, 11,3 fps min
1920x1080 4xAA = 40,1 fps avg, 10,8 fps min
SB-E 8C/16T @ 3,15
1920x1080 noAA = 56,6 fps avg, 11,3 fps min
1920x1080 4xAA = 40,1 fps avg, 10,8 fps min
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)
GTX980TI @ 1441/7900
1920x1080 4XMSAA
22544 bodů
Average: 102,7 FPS.
Min: 55,1 FPS.
Má nová 980TI z reklamace je bohužel o dost horší kus než byla ta původní, pro tyhle takty potřebuje 1,15v, ta stará dávala 1460 s 1,1v solidnim undervoltem.
1920x1080 4XMSAA
22544 bodů
Average: 102,7 FPS.
Min: 55,1 FPS.
Má nová 980TI z reklamace je bohužel o dost horší kus než byla ta původní, pro tyhle takty potřebuje 1,15v, ta stará dávala 1460 s 1,1v solidnim undervoltem.