Stránka 2 z 5

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: stř 3. kvě 2023, 08:38
od skaven321
ja len chcem podakovat vsetkym, ktori to kupia za plnu palbu a robia korporaciam betatesting :D
ja si taku hru kupim o rok za 20€

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: stř 3. kvě 2023, 16:18
od HEAD
Patch opravil cpu bottleneck https://www.youtube.com/watch?v=GZNpWAbPH9M

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: stř 3. kvě 2023, 17:35
od skaven321
nie je odstranenie toho cpu bottlenecku len nejake to poladenie v Denuvo? :) ze to tak rychlo zvladli

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: stř 3. kvě 2023, 20:53
od radekhgt
A viem niekde zistit ze ten patch sa stiahol a naistaloval? Znovu som to zapol (45min hry samozrejme v p*či - hodilo ma to na zaciatok "levelu"...) aby som to skontroloval a vzdy to bezi na hovno. V 4K to obcas narazi na max GPU ale aj na 40FPS :mrgreen: A mozem ja stahovat nastavenia vzdy to bezi max 70FPS v tejto lokacii... No asi mam slaby procak aj kartu :bigups: Asi pojdem nakupit nove :comp:

1440p / EPIC / RTX / FSR Q
Obrázek
4K / EPIC / RTX / FSR Q (pre plne rozlisenie treba kliknut na obrazok)
Obrázek

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. kvě 2023, 09:44
od _DAVE_
Trápí vás NEjen v Survivor suttering??? Hrejte v 30fps a máte to vyřešený... :) počty fps nejsou jen o výkonu GPU/CPU.

https://www.dsogaming.com/articles/here ... d-redfall/

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. kvě 2023, 10:32
od Ache
No jasný... proti vyšším fps byl kdysi dávno už i Ubisoft. :-D
https://diit.cz/clanek/ubisoft-30-fps-lepsi-nez-60-fps

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. kvě 2023, 10:33
od Sasakr
No nikoliv nezbytně 30, ale prostě tak vysoko, aby se neobjevoval. Může to být 40, 45, nebo 51...

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. kvě 2023, 11:28
od _DAVE_
Tak ono pro ty vývojáře je vždycky lepší méně framů.
Typicky Jedi Survivor je primárně designovaný pro PS5, kde přes 60fps nehrozí a kromě toho má ta konzole velmi rychlý disk i RAM.

Takže na té "jedné" konfiguraci ok, ale jakmile to převedou "co nejlevněji na PC" kde je to každý pes jiná ves, je problém.
No a pokud ta hra není předem připravena pro chod v 150fps, tak naráží na různé limity - včetně Denuva a těch 150 nedosáhne nikdy.

Samozřejmě poradit v rivatuneru nastavit snímky na 30 je pro dnešní PC komunitu už trochu odvážné :)

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. kvě 2023, 11:46
od Ache
_DAVE_ píše: čtv 4. kvě 2023, 11:28Samozřejmě poradit v rivatuneru nastavit snímky na 30 je pro dnešní PC komunitu už trochu odvážné :)
Je to spíš na přesdržku vývojářům (prasatům)...

Chápu, že některé hry třeba mají problém se stovkami fps a je třeba je nutné omezit pro plynulý chod... když už byla zmíněna GTA série - tak krásný příklad GTA 5, které od cca 150 + fps trpí na náhodný stutter vinnou enginu. Takže stačí nastavit třeba 140 fps lock a je po problému. Hratelnost nijak neutrpí a je to beztak na horní hranici většiny herních monitorů (144Hz / 165Hz)

30fps je ale extrém. Jasný, na konzolích je to téměř sen. Tam ta hra opravdu v režimu kvality jede na 30fps... ale v roce 2023 kdy i ty televize jsou 120+Hz? To je k zblití...

On ten Jedi běží naprd i na těch konzolích (viz rozboka na DF) a jak je vidět propady i pod těch 30fps se tam dějí. Což je fakt extra hnus, když ani topinkovače nemají garantovaný aspoň těch konzolistických 30fps.

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. kvě 2023, 12:51
od Mr.Nigga
_DAVE_ píše: čtv 4. kvě 2023, 11:28 Samozřejmě poradit v rivatuneru nastavit snímky na 30 je pro dnešní PC komunitu už trochu odvážné :)
Ta hra nemá v nastavení nějaký frame limiter? Svého času to měly všechny GTA z 3D Universe. Jak to člověk nehrál na 30 fps, tak chyběly textury, fyzika byla celá špatně a podobně. To už je přes 20 let zpátky :D

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. kvě 2023, 12:57
od Ache
Ta hra má svůj limiter, ale údajně funguje nahovno - limiter přes rivatuner, nebo ještě lépe drivery GPU funguje lépe :D "prostě to programovala banda slovenských kopáčů" (Hulán®).

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. kvě 2023, 12:59
od _DAVE_
Nejspíše má, ale v tom článku na DSOgaming psal o aktivování limitu v rivatuneru (Afterburner) .
Možná v tom je nějaký rozdíl. Minimálně ten, že v Rivatuneru to jde nastavit po jednotlivých framech.

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. kvě 2023, 17:15
od webwalker
Z pohledu latence (input lag) by měl být vždy lepší limiter ve hře, který brzdí CPU, nežli AB nebo ostatní, který zas brzdí GPU. Ale třeba to mají ve hře nějak rozbité, nevím (tu hru nemám).

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. kvě 2023, 17:51
od Ache
Při 30fps je případně mírně vyšší latence asi to poslední, co by mě trápilo :-D Jinak ale není to první hra kde in-game limiter nedává smooth průběh - další *** v podobě Hogwarts by mohla vyprávět - lék na stutter (způsobený opět limitem CPU) je limitace přes rivatuner / drivery.

btw. při volbě ultra nízké latence (v driveru) ta latence beztak bude minimální protože ta fronta mezi CPU-GPU se tím minimalizuje (ale zase se riskuje případný stutter - vždy je to deal mezi latencí a plynulostí).

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. kvě 2023, 19:28
od Sasakr
Má někdo vysvětlení proto, proč limitery ve hrách fungují tak blbě a RTSS perfektně?

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: čtv 4. kvě 2023, 21:39
od Ache
No nejlépe funguje limit přes ovladače grafiky... limit rivatuneru je například nepoužitelný při DLSS 3 frame generation... ale to je na jiné téma.

Důvod proč herní limiter funguje hůře bych hledat stejně, jako proč memory management na úrovni API (DX11 a méně) fungoval lépe než to co předvádí programátoři posledních DX12 titulů (viz padající RE4 při přesahu VRAM). :lol:

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. kvě 2023, 08:09
od Alfajk
prej maji problemy hlavne windows 10, ale mozna to bude tim, ze se jim vsechno reportuje jako windows 10 :lol:
https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/c ... tuttering/

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. kvě 2023, 14:53
od Paul
Taky jsem rozehrál (EA Pro, dohraju si i Dead Space, takže mě to vyjde 180 korun na hru), nejnovější drivery, shader kompilace v menu provedena..

Stejně se první cutscény a gameplay posekává kvůli kompilaci..

A pak jsou v tom Coruscantu místa, kde framerate kolísá mezi 50-60 zatímco se GPU fláká..

S vypnutým RT drží 60 bez zaváhání..

No prostě je to technicky prasárna, co si budem povídat. Ale aspoň to zatím za ty dvě hodiny hraní nespadlo.

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. kvě 2023, 18:03
od radekhgt
Odporúčam hlavne sledovať posledný save pri vypinaní hry.

Pri ukončení hry dáva 2 moznosti,
1.) Ísť do hlavného menu hry
2.) Vypnúť hru na plochu

Tam je uvedeny čas posledného savu a uz som tam videl 51min čo k*rva nasere keď si to nevšimnete... Nemam to ešte otestované, ale posledný krát ked som vypinal hru tak som šiel "meditovať" a vtedy sa hra uložila. Takže ak to bude pravda, odporúčam pred vypnutím zájsť na miesto meditacie.

Horšie je ked vam hra padne, mne sa to stalo 2x a hodilo ma späť o cca 20min a 40min :evil:

Edit : takze potvrdzujem ze hra sa uloží hned po meditacii.

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Napsal: pát 5. kvě 2023, 19:12
od Hladis
Ache píše: čtv 4. kvě 2023, 21:39......
proč memory management na úrovni API (DX11 a méně) fungoval lépe než to co předvádí programátoři posledních DX12 titulů (viz padající RE4 při přesahu VRAM). :lol:
Ja ti reknu proc to nekde nekdy hapruje. Ne ze to tak je ve 100% pripadu, ale stava se to. Nektery konzolovy porty, kde se na to vyvojari z vysoka vysrali, ukladaji bez optimalizace data 1:1 do VRAM i RAM, protoze memory management hry jaksi nevi, ze nemas konzoli a VRAM a RAM nejsou jako v konzoli jedno. Pokud ti tak dojdou data ve VRAM, tak, chvile napeti, v RAM nejsou taky a hra zacne sahat na disk. Co to udela s plynulosti asi netreba popisovat.