Ehm....... Na uzavrenost DLSS muze nadavat jen AMDckar, urcite ne majitel nV a uzavrenost DLSS je zcela v poradku. Uzavreni PhysX bylo a je zcela v poradku a "open" je pouze CPU cast, GPU je uzavrena pro CUDA a PhysX nijak pohrbene neni, 33 titulu za rok 2023 mi malo neprijde a to jsme teprve v polovine roku. Vesmes velka cast her na Unreal Engine je postavena na zabudovanem PhysX. G-Sync je super, nVidia s nim byla prvni a dodnes je G-sync zaruka kvalitni imlementace............atd...jctrnacty píše: ↑čtv 6. črc 2023, 14:43 Jeste by chtelo pripomenout pro vsechny co tu zbytecne “picu*ou”, ze vsemi milovana nvidia majejich priblble dlss uzavrene, staci si vzpomenout na jejich physx , ktery pohrbili, dale na jejich uzasny gsync, ktery jel jenom na jejich kartach. Od amd to aspon jede na vsem, kvalita je samozrejme diskutabilni.
Ano AMD prichazi s open resenimi, ktery ale kvalitou casto zaostavaji, nebo uplne chcipnou, protoze "open" to je nejcasteji kvuli neschopnosti AMD vytvorit kolem toho ekosystem a cele to stavi na "udelej si sam", co jaksi v byznysu nefunguje, aneb kde je v PC AMD se svoji "open" politikou a kde nV. Takze tohle bych sem radsi netahal, jelikoz by to byla spis prehlidka failu ze strany AMD a jejich cesta do marginality v PC a prumyslu (kde je CUDA a kde OpenCL). Jediny inovativni, s cim za leta AMD prislo, bylo Mantle, ktery se transformovalo do DX12 a Vulkanu, ale i z toho nakonec ve vysledku neziskali poradne nic, protoze hlavni tahak pro tyhle API byl az prichod RT, ktery protlacila nV. Jinak AMD vesmes jen dotahuje s cim nV prijde a kdysi (dnes uz nastesti ne) jen dokazali bulet a ukazovat prstickem, jak je nV zla, ze jim neda cuchnout. Dopadlo to cele jak to dopadlo, AMD je v PC s GPU na okraji zajmu a ciste jejich vlastni vinou.
Neni dukaz ze AMD skutecne neco blokuje, takze bych to nebral jako fakt a ikdyby tam neco takoveho bylo, tak pokud se vzajemne studio s AMD dohodlo, tak je to papirove ok. Stejne hlavni rage ma smerovat na studio nez na AMD, protoze to je na nich. Studia jsou proste rozdelena na ty v tabore AMD a ty v nV a nejaka neutralni a ruzne se mezi sebou pretahuji. Ja se ani moc nedivim tem vylozene konzoloidnim vyvojarum, ktery vydaji hru na PC spis aby se nereklo, ze primarne na konzoli spolupracuji s AMD a PC, kde dominuje nV, je jim uplne sumak a kdyztak oni sami se pripravuji tim, jaky zpraseny paskvily na PC vydavaji, o prachy. Budu se neustale opakovat, jediny cemu se v byznysu rozumi jsou prachy, tak to nekupujte a hrajte neco jinyho a stezujte si vyvojarum, ze vam tam chybi implementace DLSS. Osobne pochybuju, ze AMD muze vyvojare nejak drasticky drzet za koule a natvrdo jim rozkazem zakazat cokoliv implementovat nez co oni sami schvali.
PS: Ikdyz teoreticky muze mit AMD paku ve vyhruzkach v nespolupraci s "uvazanym" studiem na optimalizacich na konzolich, ale nevim zda je to dostatecna paka, aby donutili vyvojare se na nV v PC vykaslat.