Stránka 2 z 3
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: pát 23. srp 2024, 18:31
od Delarge
Ve 2K má 4090 s DLAA 43 fps a 7900XTX s 100% FSR 10 fps
Samozřejmě, že tam nemá s AMD Full RT...
Jinak jsem se prokousal první kapitolou a není to špatný, ke konci už má člověk trochu pocit, že je docela silnej a final boss (kapitoly) byl celkem easy...jenom se to chce ze začátku obrnit trpělivostí, pokud někdo tomuhle typu her zrovna neholduje. Těch pokusů padne hodně, ale aspoň, že tam člověk při smrti nic neztrácí
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: pát 23. srp 2024, 18:44
od skaven321
ved rtx4090 stoji o minimalne 700€ - 1000€ viac
, to musi byt sladkokysle, ze na 1440p dava 43fps
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: pát 23. srp 2024, 19:02
od Delarge
Nikdo nebude hrát path traced hry bez upscalingu a frame genu ještě pěknejch pár let
Takže si k těm 43 ještě připočítej 70 s DLSSQ a FG a najednou to jde. A AMD někde v prachu..ale stojí míň no.
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: pát 23. srp 2024, 22:38
od skaven321
mne je to sumafuk, nejak ma nelaka cinska hra o cinskom polobohovi len preto lebo to ma wow rtx farbicky...
a je to darksouls...na to som uz stary, ucit sa kazdeho jedneho bossa
a nic pripocitavat nebudem, 2K€ karta a pripocitavat nieco, aby som si ukludnil ego za tie prachy..to necham ...inym
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: sob 24. srp 2024, 19:44
od stylar
Kdo by chtěl zkusit HDR zapnout přes config, stačí do Engine.ini zadat:
Kód: Vybrat vše
[SystemSettings]
r.allowhdr=1
r.HDR.EnableHDROutput=1
r.HDR.Display.OutputDevice=5
r.HDR.Display.ColorGamut=2
r.HDR.UI.CompositeMode=1
r.FullScreenMode=0
r.HDR.UI.Level=1.5
r.HDR.Display.MidLuminance=80
r.HDR.Display.MaxLuminance=800
Ale rozbije to FG (artefakty, ghosting), fix je downgrade na verzi 1.0.7.0, což je stejný problém jak v SW: Survivor s FG v HDR, ale tam bylo všechno nativně.
Jinak RTX HDR není moc použitelný, bere výkon, ale hlavně mi způsoboval stuttering (frametimes nic moc) po vypnutí zas OK.
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: sob 24. srp 2024, 20:30
od Delarge
Zatím nejlepší HDR řešení je podle mě Reshade + Lilium HDR shaders + AutoHDR addon od MajorPainTheCactus, všechno jde zvolit přímo v instalaci Reshade (akorát se musí stáhnout reshade with full add-on support). V Lilium shaders pak ve hře nastavit inverse tone mapping + black floor fix a konečně to vypadá jako pořádný HDR.
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: ned 25. srp 2024, 08:36
od petsild
Zjistil jsem nepříjemnou věc, když vypnu fake snímky, tak obraz začne blikat asi světelné efekty.
Změna detailů v nastavení, nemá na efekt žádný vliv?
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: ned 25. srp 2024, 19:50
od skaven321
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: pát 30. srp 2024, 15:44
od petsild
petsild píše: ↑ned 25. srp 2024, 08:36
Zjistil jsem nepříjemnou věc, když vypnu fake snímky, tak obraz začne blikat asi světelné efekty.
Změna detailů v nastavení, nemá na efekt žádný vliv?
Patch mi vyřešil blikání, ale nastavení RT na med detail, vypadá odraz ve vodě pořád zoufale.
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: pát 30. srp 2024, 18:46
od stylar
Já si myslím, že to tak má být, protože o dost nižší kvalita RT a v tomto případě jsou lepší "Lumen Reflection", což taky není zázrak, ještě asi v kombinaci SSR. Nejlépe kdyby RT efekty šly nastavovat samostatně.
RT Low je použitelný (např. pořeší blikání stínů) a s odleskama nic nedělá, každopádně jak jsem hrál s RT se začátku, tak další mapy už jedou tak tak i bez RT na RTX4090, takže optimalizace fakt dost špatná + problém stuttering u větších map a neustálé doskakování textur nebo se nenačtou vůbec a vypadají hodně low res. (využití VRAM se jakoby zasekne na 12 GB).
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: sob 31. srp 2024, 21:54
od petsild
Na konci druhé kapitoly, začíná obtížnost Sekirovatět.
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: ned 1. zář 2024, 10:48
od Delarge
Jsem ve 4. kapitole po 40 hodinách a musím říct, že to je slušná hra...i pro někoho soulsovkama nepolíbenýho (No Rest For The Wicked v EA nepočítám). Člověk se akorát musí prokousat trochu otravným začátkem, kdy nemá žádný pořádný kouzla a skilly a hra se s nim moc nemaže, když mu tam servíruje agresivní dvoufázový bossy (Whiteclad Noble je biatch)
Jakmile se víc otevřou možnosti a člověk dostane mechaniky do krve, tak to zase není taková hrůza a většinu fightů dám tak na 1-5 pokusů.
Trochu mi ale přijde, že hra ty mechaniky a itemy servíruje zbytečně pomalu, když po 40 hodinách ještě ani neumím upgradovat armor, což jsem se z nějakýho videa dozvěděl, že "někdy" ve hře půjde
Co se týče grafiky a optimalizace, tak jsem Full RT taky nakonec vypnul - kromě stínů to nevypadá špatně ani tak. Jsou tam pasáže ve druhý a třetí kapitole v open oblastech, kdy to s RT padá na hubu i v DLSS Balanced s FG a ten stuttering je debilní. Jsem zvědav, jestli to ještě poladí nebo je to další hra na pořádnej replay až s RTX 6090
A pořádný high res textury by tý hře taky hodně bodly.
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: úte 3. zář 2024, 22:58
od djstudio
Je to hrozný kolik je tam mozno pouzit skilu na kouzla a vsemozne povyseni postavy. Aby se s Wukongem dalo neco dělat chce to si nafarmit a nepouzivat skily na kazdou ptakovinu ale veci na Vas herni styl. Ale za mne je toho fakt fura a casem dostanete dalsi a dlasi moznosti. Bossove zaver kapitol jsou teda fest a tam vyuzijete i lahvicky s povzbuzenim postav pro ruzne bonusy. Je to masakr hra.
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: pát 6. zář 2024, 20:19
od petsild
Delarge píše: ↑ned 1. zář 2024, 10:48
Jsem ve 4. kapitole po 40 hodinách a musím říct, že to je slušná hra...i pro někoho soulsovkama nepolíbenýho (No Rest For The Wicked v EA nepočítám). Člověk se akorát musí prokousat trochu otravným začátkem, kdy nemá žádný pořádný kouzla a skilly a hra se s nim moc nemaže, když mu tam servíruje agresivní dvoufázový bossy (Whiteclad Noble je biatch)
Jakmile se víc otevřou možnosti a člověk dostane mechaniky do krve, tak to zase není taková hrůza a většinu fightů dám tak na 1-5 pokusů.
Trochu mi ale přijde, že hra ty mechaniky a itemy servíruje zbytečně pomalu, když po 40 hodinách ještě ani neumím upgradovat armor, což jsem se z nějakýho videa dozvěděl, že "někdy" ve hře půjde
Co se týče grafiky a optimalizace, tak jsem Full RT taky nakonec vypnul - kromě stínů to nevypadá špatně ani tak. Jsou tam pasáže ve druhý a třetí kapitole v open oblastech, kdy to s RT padá na hubu i v DLSS Balanced s FG a ten stuttering je debilní. Jsem zvědav, jestli to ještě poladí nebo je to další hra na pořádnej replay až s RTX 6090
A pořádný high res textury by tý hře taky hodně bodly.
Ve třetí kapitole quest Secret in the Scroll, je nabídka u kováře vylepšovat armor.
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: sob 7. zář 2024, 14:11
od Delarge
Jj, taky už jsem na to přišel - akorát zase na vylepšení těch lepších zase ještě není matroš
Člověk tam docela dost věcí může snadno minout, protože hra je kompletně bez mapy a quest logu, ale je to tak možná lepší.
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: ned 8. zář 2024, 22:07
od petsild
Nejvíc mě štvou neviditelné stěny naprosto všude a matoucí místa, kam by opičák neměl mít problém se dostat.
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: úte 10. zář 2024, 16:56
od petsild
Ještě ve 3 kapitole jsem se dostal ve 4k na 110 fps samo s DLSS, nyní jsem ve 4 kapitole a jsem na 40 fps co se tam děje?
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: úte 10. zář 2024, 19:01
od Delarge
To je divný, třetí kapitola v lese ve sněhu mi přišla asi nejhorší na výkon. Akorát zkontroluj, jestli máš aktivní FG, někdy to při spuštění blbne - většinou stačí přepnout do menu a zpátky, ale někdy jsem musel FG vypnout a zase zapnout.
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: stř 11. zář 2024, 07:27
od petsild
Právě RT a FG jsem vypnul v druhé kapitole kvůli šílenému input lagu.
Re: Black Myth: Wukong
Napsal: stř 11. zář 2024, 08:51
od Delarge
Tak bez FG budeš mít s touhle hrou bad time a input lag lepší nebude...