Stránka 2 z 5
Napsal: stř 28. zář 2005, 18:06
od SS_Rambo
Záleží na ceně a na to, jestli bude do AGP, ale jinak to vypadá docela nadějně.
Pak bych si ji koupil... Jen sehnat prachy
Napsal: stř 28. zář 2005, 21:30
od honny
Že bych dal svoji R9550 (250/400@515/560) sestře?
Docela dost o tom uvažuju, přecijenom, její SIS Xabre 200 už nějak nedává...
Pokud to bude levný (mělo by být), pokud to bude do AGP (mělo by být), pokud to bude mít OC potenciál (:onfire:), pokud budu mít nějaký peníze (:xmas:) a pokud to bude dostupný (:dontgetit:) tak du do toho...
Neví nekdo spotřebu a následnou topivost?
Napsal: stř 28. zář 2005, 21:38
od Coololooser
Honny píše:
Neví nekdo spotřebu a následnou topivost?
imho miziva . nekde sem videl fotku s klasickejma chladicema z r9600 , proste ty malinkaty spunty
edit:honny, ty si vuci sve sestre tak ohleduplny
Napsal: stř 28. zář 2005, 22:33
od Spirit
no teplotnost (
ten vyraz) by fakt nemala byt velka....Ved je to 90nm nie? A videli ste ake je to jadro malicke
Napsal: stř 28. zář 2005, 22:56
od no-X
4 pipelines na 90nm low-k, to by mohl zvládnout i lepší pasiv
Napsal: čtv 29. zář 2005, 13:02
od sallam
Napsal: čtv 29. zář 2005, 13:11
od SS_Rambo
Zatím jo... Ale za kolik se to bude prodávat unás? Ty ceny se mohou lišit (samzřejmně že v přepočtu)...
Napsal: čtv 29. zář 2005, 13:16
od sallam
19000 v 3DM2001 za 2500Kč to by byla bomba
Napsal: čtv 29. zář 2005, 13:55
od no-X
sallam píše:Tak s cenama to vypadá velmi dobře
http://forum.pctuning.cz/viewtopic.php? ... 64#6780864
sallam píše:19000 v 3DM2001 za 2500Kč to by byla bomba
2500Kč? To asi těžko
129*25*1,19=3840Kč
Napsal: čtv 29. zář 2005, 15:38
od honny
no-X píše:4 pipelines
Jenom?
Napsal: čtv 29. zář 2005, 17:49
od Spirit
tiez som myslel ze 8
Napsal: čtv 29. zář 2005, 18:22
od no-X
Kdy už se z toho pajplajnovýho šílenství vzpamatujete? Až jednou někomu dojde, že počet pipelines je asi tak pátý z těch podstatných faktorů, který ovlivňuje výkon grafické karty, tak si oddychnu...
několik příkladů:
Riva TNT2 vs. Voodoo 3: TNT měla dvojnásob pipelines a přitom byly obě akrty výkonem rovnocenný
GeForce 256 (32MB SDR) vs. Kyro II (32MB SDR): GeForce měla oproti Kyru dvojnásobek pipelines a přitom byla pomalejší
Radeon X800GT vs. GeForce 6800 (pure): GeForce má o 50% víc pipelines a přitom jsou výsledky obou karet srovnatelný
GeForce 6600GT vs. GeForce 6800 (pure): 6800 má o 50% pipelines víc a přitom není v průměru ani o 10% rychlejší
Poslední dobou mi totiž připadá, že lidi nechtějí, aby jim běhaly dobře hry, ale nutně potřebují minimálně 32 pipelines a 100000 bodů v 3DMarku
Napsal: čtv 29. zář 2005, 18:49
od Spirit
hmmm nemyslel som to zrovna takto...Ale myslim si ze 4pipky je malo. Jasne, ked ma grafika 24, kolko z nich sa non-stop vyuziva?? Viem ze je lepsie, ked je menej pipiek a vyssia frekvencia (frekvencia sa vyuziva vzdy, zato pipky nie...). mna len trochu zarazili, ze vobec este dnes urobia grafiku so 4mi pikami. Ale ako vidim, tak ano a potom klobuk dolu, lebo ta karta ma krasny vykon (pri zrovnani s inou 4pipkovou grafikou...).That`s all
Napsal: úte 4. říj 2005, 22:52
od no-X
X1300 fotky:
http://www.pcpop.com/doc/0/111/111034_1.shtml
X1300PRO recenze
http://www.hardwarezone.com/articles/vi ... =3&id=1723
herních testů je zatím málo, ve hrách, kde se hodně používají shadery si vede moc dobře (Halo, FarCry), ale ve hrách, kde se shadery výrazně nepužívají, si moc dobře nevede (Doom3, UT04)
edit: maj tam trochu guláš, v některých grafech ji srovnávaj s 6600 a v jiných s 6600GT (viz splinter cell), pozor na to
Napsal: stř 5. říj 2005, 06:35
od Meridius
To NO-X: teď hádám budeš mít co dělat, abys stačil postovat testy a různé infa
BTW ten výkon X1300 Pro nic moc....pokud ta cena platí (jakože u nás si tam distributoři ještě něco přišoupnou), tak to nebude o tolik levnější než 6600 GT (ceny šly už dost dolů) a třeba zrovna ten splinter cell...výkon téměř dvojnásobný. A to byla zřejmě nenataktovaná 6600 GT. Čili s menšími takty a poloviční zásobou paměti. Ano..se čtyřmi pipkami navíc. No, je to jedna recenze, ale jde vidět, že výsledky v marku opravdu nejsou to hlavní. Ale uvidíme, co mainstream a hlavně hi-end
Ale chci vidět, s čím sronají X1600. S 6800 NU?? Snad ne.
Napsal: stř 5. říj 2005, 08:48
od no-X
Meridius: R5xx nemají vysoký fillrate, ale mají vysoký výkon shaderů (vertex i pixel shaderů), takže to chce skutečně nějaký obsáhlejší test. A nezapomínej, že X1300 je low-end.
Napsal: stř 5. říj 2005, 09:28
od Meridius
no-X píše:Meridius: R5xx nemají vysoký fillrate, ale mají vysoký výkon shaderů (vertex i pixel shaderů), takže to chce skutečně nějaký obsáhlejší test. A nezapomínej, že X1300 je low-end.
Já samozřejmě vím, že je to lowend...ale cena tomu neodpovídá...4k za lowend se mi zdá dost. Jasně, počkáme na nějaký obsáhlejší test, ale pokud bychom měli čekat i na nějaké hry, které budou využívat masivně shadery...já jen, abychom se nedočkali toho, že technika přeběhne software i v grafických kartách. Stejně jako tomu je u 64 bitových procesorů.
Napsal: stř 5. říj 2005, 09:41
od no-X
Máš pravdu, ale zatím je to na hraně. Dá se říct, že nové hry na tom běhají výrazně lépe, než staré.
Napsal: pát 7. říj 2005, 21:24
od Woodpecker
X1300(Pro) bude priblizne stat 3500Kc ale stejne bych si ji teda nekoupil...kdyz tak X1600
Napsal: úte 11. říj 2005, 09:32
od godlike