TOTO MI POSLA:
Nuz, bude zalezat od toho, aky dovod date zrusenia objednavky. Akurat dnes
som musel odmietnut zakaznika, ktory chcel tento notebook kupit, pretoze uz
prisli objednavky na vsetky, ktore sme mali skladom.
Mali by sme zohladnit stratu, ktora tym vznikla, ale na druhej strane, tolko
ludi robi storno, ze sa uz nemozeme so vsetkymi sudit, aj ked nam tym
vznikaju vysoke naklady, aj ked si to ludia neuvedomuju, takze viac, ako
tych 500 Sk ktore ste zaplatili od Vas ziadat nebudeme.
Doporucujem, ak chcete kupit iny notebook, tak si vyberte iny, ak dovodom je
zaruka, tak mame aj notebooky s 3-rocnou medzinarodnou zarukou od HP, napr.
NC4200, NC6000, NW8240
SOM MU ODPISAL:
Zdravím,
http://www.obcan.sk/Default.aspx?catId=13&eventId=935
do 7 pracovních dni môžem odstupiť od zmluvy bez udania dôvodu podľa § 12, kedže tovar nebol poslaný, tak mi nusíte vrátiť aj preddavok.
Nikde sa tam nepíše, čo ked predajca niekoho odmietne, tovar ste nadalej poskytovali aj ked som ho mal už objednaný. Ja by som hradil, len poslanie naspäť k vám. je to presne napísané vyššie uvedenom odkaze. Dôvod, ktorý je hlavný, že nikede nebolo presne uvedené ako to je s tou 3 ročnou zárukou.
NA drahšie NB nemám toto som už siahol na svoje dno.