Stránka 2 z 3
Napsal: úte 25. pro 2007, 00:21
od no-X
Je pravda, že v tomhle podání to vypadá dost nevěrohodně, ale z čistě technologického hlediska to je možné - stačí se podívat, jak vypadal ToyShop pro X1800XT. Pokud její aritmetický výkon vyjádříme v MADDs, tak je cca 10x pomalejší, než současné high-end čipy. Navíc tu jsou možnosti DX10; možná DX10.1.
Netvrdím, že o fake nejde, jen to, že by bylo možné takto vypadající scénu real-timově rozhýbat.
Nemůžeme vycházet z toho, jak náročný byl SW rendering. Už v době Voodoo 1 dokázala texturovací jendotka v jednom taktu to, na co potřeboval high-endový procesor několik set taktů. A to nešlo o nic víc, než texture-mapping s bilineárním filtrem. Dnes tu máme hardwarovou FP16/FP32 filtraci textur (1-2 takty na dnešních GPU) a jen odhaduju, že na procesorech by šlo řádově o tisíce taktů, možná i víc, na realizaci vizuálně stejného výsledku.
Napsal: úte 25. pro 2007, 09:43
od Sinpa
Jasper píše:
//edit -
wire,
hires tady je ten chameleon, taky 3dsmax - rendering 3 hodiny bez vypoctu globalniho osvetleni
ta ještěrka je nějaký leguán
//Jasper - ok, ale nebudeme řešit kraviny
Napsal: úte 25. pro 2007, 13:13
od Masster
Na nekterych je jasne videt, ze jsou fake. Michat mezi ne opravdove mi moc velky smysl nedava i kdyz je to mozne. Jedine 100% prave bude asi jen to prani.
btw.
http://www.fudzilla.com/index.php?optio ... ew&id=4871
Napsal: čtv 3. led 2008, 12:41
od blekota je boss
http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=25525&r=top
- bud si z nas nekdo dela srandu a nebo bude novej 3D mark slouzit k testovani 3D vykonu v mobilech
Napsal: čtv 3. led 2008, 22:40
od Kamikadze
tiscali je demence a postujes neco, co uz vime a resilo se to tady
Napsal: čtv 3. led 2008, 23:50
od palda
a navic to neni hotova verze
Napsal: pát 4. led 2008, 08:25
od blekota je boss
no sou tam novy screeny, ale i kdyby to nebyla uplne dokoncena verze tak to ma bejt za mesic dokonceny coz myslim ze za tu dobu se to nejak radikalne nezlepsi...teda pokud tohle nejsou rok stary screeny
Napsal: sob 5. led 2008, 03:05
od palda
nejde o to jak stary jsou screeny, ale jak starej je ten build
... takhle to finalne vypadat nemusi... resp nemuzem rict jestli to neni cpu test, nebo test urcitejch schopnosti grafiky (geometrie?)... takze vime prd...
Napsal: ned 6. led 2008, 06:05
od DukeNukemCZ
no-X píše:Jasper: fajn, jenže jak vysvětlíš tohle?
http://ukazto.com/img/1490066,000680242.jpg
Je celkem běžné, že se SW renderované scény po několika letech objevujou v real-time techdemech (např. práce P. Debeveca, dema od Animusic, prezentace "sektch" rendering ze siggraph 02) atd., takže bych netvrdil, že je to fake, pokud sám autor neprohlásí, že nedal svolení k využití jeho předešlé práce. Osobně se nebudu přiklánět k ani jedné verzi, dokud nebudeme vědět víc.
Jasper ma pravdu kdyby si se podival na CGtalk.com tak to tam najdes je to stary a tenkrat tam nad tim cucely s udivem co vymodeloval
Napsal: ned 6. led 2008, 09:11
od no-X
DukeNukemCZ píše:Jasper ma pravdu...
Kde tvrdím, že nemá?
Napsal: sob 12. led 2008, 13:50
od blekota je boss
podle Fudzilly bude 3DMark Vantage obsahovat test DX10.1
jestli je to tak, pak sem zvedavej jak to bude s urcovanim celkoveho skore... jeste mam v pameti habaduru s testovanim v 06 SM3 s HDR radeonu X850 a GF7800
Napsal: sob 12. led 2008, 22:30
od IQLogic
Shoty píše:som počul že to je test na C2D a nie 3Dmark07
no ale dost ubohy test na CPU ... zas prezentacie nepodareneho PhysXu ... 15 botov a uz 2jadro nema sancu ... keby tam pouzili Havok pochybujem zeb y to malo taky dopad na vykon ... bieda teda
Napsal: pát 1. úno 2008, 10:49
od Thellwin
Nové screenshoty a tentokrát to snad není fake -
http://www.futuremark.com/3dmarkvantage/
Napsal: pát 1. úno 2008, 15:23
od kesi
Tak to vypadá fantasticky
Napsal: úte 5. úno 2008, 09:55
od Thellwin
Sice z BW, ale co -
http://bonusweb.idnes.cz/hardware/hw-ne ... re_jha.idn
Podle programátorů Futuremarku by mělo být možné používat 3DMark Vantage na všech počítačích s procesorem vyráběným podle standardu X86 nebo X64 s podporou instrukcí SSE3. Hlavní nároky jsou ovšem kladeny na grafiku, která musí mít podporu alespoň DX10, Shade Model 4.0 a minimálně 256MB paměti. V předváděcí sestavě, ze které jsou vzaty screenchoty, bylo osazeno Core 2 Duo na 2,5Ghz, 2GB Ram a GeForce 8800GT s 512MB paměti. Výsledek s průměrem 4fps však naznačuje, že na plynulý obraz současný HW zatím mít nebude.
Napsal: úte 5. úno 2008, 12:03
od Stratos
4fps lol takze ja budu mit tak 8fps max
Ono stejne nez prejdu na VISTY bude zas jiny zelezo
Napsal: úte 5. úno 2008, 12:06
od Thellwin
Myslím, že ani 2x HD3870 X2 by si s tím nedokázalo poradit. Asi stagnuje prodej high-end grafik, tak je třeba to trochu podpořit a tím nejlepším měřidlem e-penisů je 3DMark
Napsal: pát 15. úno 2008, 10:31
od flanker
Napsal: čtv 21. úno 2008, 16:02
od alanc
no co uz mate stiahnute ? Vista Only...... hodte uz nejake score,nech viem porovnat.....
http://www.futuremark.com/download/pcmarkvantage/
660MB to ma tusim
Napsal: čtv 21. úno 2008, 16:48
od barco
Ale to je PCMark Vantage, nie 3DMark Vantage