tak to vysvětli Paulovi že ten engine se na to nehodí a proto se dělalo kompromisů více než zdrávo podobně jako u W1, že jednoduše 8GB a 12GB paměti u konzolí není něco co omezuje vizuál dnešních her a na výkon který ta paměť obsluhuje je to v pohodě.Hladis píše:Riku,ArgCZ:
Hosi hosi nejde to srovnavat. Ubisoft ma vlastni technologii uz mnoho let, dela to studio kde je 4000 lidi s rozpocty uplne jinde, tu technologii neustale vylepsuje. Witcher 3 mel zase udelany vlastni engine na telo tomu, co autori chteli delat a jednalo se uz o jejich treti RPG. Warhorse nikdy zadny RPG nedelali a museli vybirat nejaky ze stavajicich enginu, kdy v te dobe toho moc nebylo na postaveni komplexniho realistickeho RPG s otevrenym svetem.
Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Moderátor: Baneshee
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Kama
- Začátečník
-
- Registrován: 25. čer 2006
- Bydliště: Střední Čechy
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Já mám virtuálku vyplou od tý doby co mám 16giga ram (což jsem měl už na core i5-750) a nic mi nepadalo v sedmičkách a nepadá ani v desítkách. Tahle hra mi nespadla ani jednou a mám odehráno skoro 20 hodin.Hladis píše:Neni to zadny blud, staci si najit technicky reference a klidne konkretne Photoshop se bez nej zhrouti. Je to proste nedilna soucast systemu a prace s pameti. Vypinat ho je nesmysl a prave za blud se daji povazovat rady na to ho vypinat a tim snizovat stabilitu systemu. Tenhle problem, kdy nekdo "chytry" nekomu poradil to vypnout a pak tu resil proc mu aplikace padaji, se tu vyskytuje pravidelne.
Core i7-13700K | ASUS Z790 Hero | G.SKILL Trident 2x16GB DDR5 6000MHz CL36 | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 256GB | Samsung 870 EVO 1TB | WD Blue 6TB
Asus ROG Strix RTX 4080 O16G | Seasonic Vertex PX-850W | FD Define R5 | DELL Ultrasharp U2515H | Windows 11 Pro 64bit
Asus ROG Strix RTX 4080 O16G | Seasonic Vertex PX-850W | FD Define R5 | DELL Ultrasharp U2515H | Windows 11 Pro 64bit
- Thellwin
- Administrátor
- Registrován: 19. čer 2003
- Bydliště: Satan City
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Mě s vyplým swapem padalo nové CoD WW2, ačkoliv paměť hlásila zaplnění jen lehce přes 10 GB a mám 16 GB.
Goldnoob team proud member!
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
ArgCZ:
Hodi - nehodi, to nejde takhle rici. Cryengine umi vytvorit dechberouci grafiku a obrovsky mapy, ale je vcelku narocny, pokud to ma vizualne nejak vypadat. Ten engine zvlada treba masivni MMO hry v otevrenym svete, ale samozrejme je to graficky okrouhany, aby se to nejak hybalo a ty MMO ani na konzole nevychazeji. Pokud Warhorse chteli zachovat nejaky vizual a ne aby les bylo deset stromecku, trava nejaky obcasny trs na texture, krajina pospojovany koridory, mlha po par metrech aby se dala krajet.... tak holt si to bere nejaky vykon. Sami to delaji poprve, Vavra rikal, ze tam dost veci musi byt nahackovanych kvuli snizeni narocnosti a priznava i nejaky vykonostni rezervy a sliboval i nejaky performance upravy. V te dobe, kdy si Warhorse vybirali engine, proste nic moc lepsiho nebylo k dispozici, Crytek jeste nebyl v problemech a vlastni engine udelat nemohli.
Srovnavaci videa
https://www.youtube.com/watch?v=j4D1OGmkMzg
https://www.youtube.com/watch?v=bGc7Hr68X9g
https://www.youtube.com/watch?v=VkQkddfCjyg
Digital Foundry:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-analysis
Kama:
Nicemu si nepomuzes, snizuje to stabilitu PC, protoze je dost aplikaci, ktery to primo vyzaduji a bez toho se zhrouti. Pagefile je soucast memory managementu.
Hodi - nehodi, to nejde takhle rici. Cryengine umi vytvorit dechberouci grafiku a obrovsky mapy, ale je vcelku narocny, pokud to ma vizualne nejak vypadat. Ten engine zvlada treba masivni MMO hry v otevrenym svete, ale samozrejme je to graficky okrouhany, aby se to nejak hybalo a ty MMO ani na konzole nevychazeji. Pokud Warhorse chteli zachovat nejaky vizual a ne aby les bylo deset stromecku, trava nejaky obcasny trs na texture, krajina pospojovany koridory, mlha po par metrech aby se dala krajet.... tak holt si to bere nejaky vykon. Sami to delaji poprve, Vavra rikal, ze tam dost veci musi byt nahackovanych kvuli snizeni narocnosti a priznava i nejaky vykonostni rezervy a sliboval i nejaky performance upravy. V te dobe, kdy si Warhorse vybirali engine, proste nic moc lepsiho nebylo k dispozici, Crytek jeste nebyl v problemech a vlastni engine udelat nemohli.
Srovnavaci videa
https://www.youtube.com/watch?v=j4D1OGmkMzg
https://www.youtube.com/watch?v=bGc7Hr68X9g
https://www.youtube.com/watch?v=VkQkddfCjyg
Digital Foundry:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-analysis
Kama:
Nicemu si nepomuzes, snizuje to stabilitu PC, protoze je dost aplikaci, ktery to primo vyzaduji a bez toho se zhrouti. Pagefile je soucast memory managementu.
Vypinat to nema absolutne jakykoliv smysl. To s jeho vypinanim je akorat modni vystrelek beze smyslu.No matter how much RAM you have, you want the system to be able to use it efficiently. Having no paging file at all forces the operating system to use RAM inefficiently for two reasons. First, it can't make pages discardable, even if they haven't been either accessed or modified in a very long time, which forces the disk cache to be smaller. Second, it has to reserve physical RAM to back allocations that are very unlikely to ever require it (for example, a private, modifiable file mapping), leading to a case where you can have plenty of free physical RAM and yet allocations are refused to avoid overcommitting. You need to have a page file if you want to get the most out of your RAM, even if it's never used. It acts as an insurance policy that allows the operating system to actually use the RAM it has, rather than having to reserve it for possibilities that are extraordinarily unlikely.
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
ten modny vystrelok predpokladam prisiel do mody s 64-128GB SSD diskami, kde aj tych priemernych 8GB, ktory pagefile zaberal, bol potrebny. ak by sa dal manazovat, tj jednoducho premazavat(znizovat velkost), asi by ho tolko ludi nevypinalo IMOHladis píše: To s jeho vypinanim je akorat modni vystrelek beze smyslu.
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Jo prislo to i s SSD, kdy se nevedela zivotnost a prorokovali se scenare, jak to pripadne oddela SSD. No a prd, tyhle scenare se nenaplnili a je nesmysl to vypinat. Ja mam jeste nekolik (dost) starych 96GB SSD a SSDLife mi stale rika, ze to vydrzi do aleluja. Nekolikrat jsem zkousel na test omezit, nebo uplne vypnout pagefile a vzdy to akorat koncilo padem aplikaci a nestabilitou. Vypinani pagefile nema vubec zadny relevantni opodstatneni.
- killerek
- Začátečník
-
- Registrován: 09. pro 2003
- Bydliště: Praha
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Ja jen rucne snizoval na prvních firemních notebookach s 80 GB SSD velikost pagefile na 1GB-2GB. Hlavne u lidi, kteří měli hodne lokálních replik LN databazi , LN archivy mailu spolu s třeba nainstalovanym CAD, Solidworks ci podobne velkym SW balikem. Postupme casu se většina LN databazi odbourala, maily presli na Exchange a online archivy, uzivatele se konecne naucili davat data na sitove disky kvůli zaloze a v neposledni rade kazda nova rada notebooku mela vetsi a vetsi SSD.
- Paul
- Středně pokročilý
- Registrován: 15. srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Srovnávat hry běžící na úplně jiných technologiích a mající jiné designové cíle je naprosto nelogické. Witcher například netrackuje 2300 dynamických NPC AI entit a neobsahuje zdaleka takovou simulaci. Pak samozřejmě vše co psal Hladis.ArgCZ píše:hlavně že to můžeš hodit na "konzole nám vzali část grafický kvality hry" v době kdy Witcher 3 běhá nativně 4k s HDR na XBONE X bez omezení kvality textur
jasně tam je rozhodně ten problém, není to omezení pramenící z předpokladu že hra vyjde na tři díly a rozloha se měla mezi ně dělit a tudíž nároky na pamět měla být jinde a v bětě i byla.
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Nelogický mi připadá mít tam textury jak v oblivionu ať ta hra vcelku vypadá jakkoliv skvěle. Kdyby některý nebyly aspoň tak do očí bijící oproti zbytku. To prostě občas vypadá, že tu hru nikdo nehrál, jinak není možný tam něco takovýho nechat. Já pořád věřím, že na X vydají update, protože tohle rozhodně není xbox one x enhanced
Konzole sice mají slabý CPU, takže ty NPC tomu asi dávají brutálně zabrat, ale GPU má X silnou a 12GB DDR5 paměti je víc než mám já v PC pomalých 8GB DDR3 a 3,5GB DDR5 VRAM a na PC nepocituji nedostatek paměti.
"The Xbox One X version will also see improved global illumination, improved shadows, better lighting and increased level of detail (LOD) distances. "
Z videí co sem dával Hladis je vidět, že všechny konzolový verze vypadají stejně, na X je jen trochu lepší LOD (předměty a baráky nedoskakují 5 metrů před hráčem ale 8m ), ale lepší global illumination, better lighting a improved shadows ani omylem.
https://abload.de/img/930d83ae-a82a-4746-a2u1jxa.png
https://abload.de/img/21408acc-5fac-4287-accjjyw.png
https://abload.de/img/f22be4c8-73b9-40b4-981fk9z.png
dy dlažební kostky snad vzali z Mafie 1
Konzole sice mají slabý CPU, takže ty NPC tomu asi dávají brutálně zabrat, ale GPU má X silnou a 12GB DDR5 paměti je víc než mám já v PC pomalých 8GB DDR3 a 3,5GB DDR5 VRAM a na PC nepocituji nedostatek paměti.
"The Xbox One X version will also see improved global illumination, improved shadows, better lighting and increased level of detail (LOD) distances. "
Z videí co sem dával Hladis je vidět, že všechny konzolový verze vypadají stejně, na X je jen trochu lepší LOD (předměty a baráky nedoskakují 5 metrů před hráčem ale 8m ), ale lepší global illumination, better lighting a improved shadows ani omylem.
https://abload.de/img/930d83ae-a82a-4746-a2u1jxa.png
https://abload.de/img/21408acc-5fac-4287-accjjyw.png
https://abload.de/img/f22be4c8-73b9-40b4-981fk9z.png
dy dlažební kostky snad vzali z Mafie 1
PS5 | LG OLED CX55
- sirThomas
- Začátečník
-
- Registrován: 15. čer 2017
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Tak jsem pagefile zapnul. Hra slítnula během 10 minut...Hladis píše:sirThomas:
Ne, pagefile neni jen ukladani informaci na disk pri nedostatku mista v RAM a pokud vypnu swap, tak mi zacne padat skoro vsechno, vcetne profi softwaru. Pagefile je soucast efektivni prace s pameti. Nikdy swap nevypinat, ikdybys mel 128GB pameti. Jestli se chces hadat, tak si uzij pady a neres to.
Chybová hláška Windows(vytaženo z Prohlížeče událostí) 0xc0000005:
Access Violation '0xc0000005' Což je chyba v přístupu k paměti kde se snaží číst nenamapovanou stránku. To mi zapnutí pagefile nepomůže...
EDIT: Žádná jiná aplikace mi na PC nepadá....
CPU: i7 7700k + Alphacool Eisbaer 360
RAM: HyperX 32GB DDR4 3200MHz CL16 Predator Series
GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X
CASE: NZXT Phantom 530
RAM: HyperX 32GB DDR4 3200MHz CL16 Predator Series
GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X
CASE: NZXT Phantom 530
- AllowedCry
- Mírně pokročilý
- Registrován: 21. kvě 2011
- Bydliště: Praha
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Sniž si grafiku.
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC || M2 VP4300 4TB || HDD RED+ 4TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
- sirThomas
- Začátečník
-
- Registrován: 15. čer 2017
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Ze středních na nízké? To bych to mohl hrát na konzoli ne?
CPU: i7 7700k + Alphacool Eisbaer 360
RAM: HyperX 32GB DDR4 3200MHz CL16 Predator Series
GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X
CASE: NZXT Phantom 530
RAM: HyperX 32GB DDR4 3200MHz CL16 Predator Series
GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X
CASE: NZXT Phantom 530
- killerek
- Začátečník
-
- Registrován: 09. pro 2003
- Bydliště: Praha
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
K chybe 0xc0000005: Access Violation jsem na rychlo vygooglil nejcastejsi problémy:sirThomas píše: Tak jsem pagefile zapnul. Hra slítnula během 10 minut...
Chybová hláška Windows(vytaženo z Prohlížeče událostí) 0xc0000005:
Access Violation '0xc0000005' Což je chyba v přístupu k paměti kde se snaží číst nenamapovanou stránku. To mi zapnutí pagefile nepomůže...
EDIT: Žádná jiná aplikace mi na PC nepadá....
1. Proskenovat PC na viry
2. Opravit regitry
3. Vypnout DEP
4. Otestovat RAM
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
sirThomas:
Pagefile kazdopadne nech zapnutej, vypinat ho je nesmysl. Muzes vyzkouset preinstalovat hru, snizit OC pameti, pokud mas nejakym zpusobem OCnuty system, vyzkouset bez OC. Proscanovat zda nemas nejaky breberky v systemu. Vypnout programy na pozadi vcetne antiviru tretich stran.
Pagefile kazdopadne nech zapnutej, vypinat ho je nesmysl. Muzes vyzkouset preinstalovat hru, snizit OC pameti, pokud mas nejakym zpusobem OCnuty system, vyzkouset bez OC. Proscanovat zda nemas nejaky breberky v systemu. Vypnout programy na pozadi vcetne antiviru tretich stran.
- J X P
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2004
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Ja mam v doporuceni velikost swap cca 5GB, i kdyz mam 32GB RAM. Tak jsem Swap prehodil na plotnovy disk, at si tam odklada co potrebuje, ale nevnimam, ze by to nejak masivne swapovalo.
Take jsem nemel zapnuty swap vubec, pak jen cca 200MB, ale system byl obcas nevysvetlitelne nestabilini. Po zmene na doporucenou hodnotu zadny problemy nemam. Dosel jsem k tomuto zaveru svym vlastnim "evolucnim" procesem ., ale samozrejme ho nikomu nevnucuju .
Take jsem nemel zapnuty swap vubec, pak jen cca 200MB, ale system byl obcas nevysvetlitelne nestabilini. Po zmene na doporucenou hodnotu zadny problemy nemam. Dosel jsem k tomuto zaveru svym vlastnim "evolucnim" procesem ., ale samozrejme ho nikomu nevnucuju .
---
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Naposledy upravil(a) Riku dne úte 20. úno 2018, 21:56, celkem upraveno 1 x.
PS5 | LG OLED CX55
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Jeden z duvodu proc tyhle open world RPG nehraju po vydani.Za pul toku to bude uplne jina hra(az to opravej a vylepsej pulku hry)..
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
lol mně to video už nejde přehrát, přitom jsem ho nemazal
PS5 | LG OLED CX55
- Still.Lord
- Začátečník
-
- Registrován: 15. črc 2007
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
Tyhle debilní kecy mě vždy pobaví.
Problem je v tom, že lidem se můžou/nemusí ty bugy projevit. Někdo má zabugovanej quest a sruhý ho splní v pohodě.
Takže tohle jsou jen výmluvy
Problem je v tom, že lidem se můžou/nemusí ty bugy projevit. Někdo má zabugovanej quest a sruhý ho splní v pohodě.
Takže tohle jsou jen výmluvy
- ondra91
- Začátečník
-
- Registrován: 13. zář 2013
- Bydliště: Litoměřice
Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry
No já mám skoro 40 hodin a a prakticky jsem na žádný bug zatím nenarazil, tak nevím no