Stránka 11 z 21

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 14:08
od ArgCZ
Hladis píše:Riku,ArgCZ:
Hosi hosi nejde to srovnavat. Ubisoft ma vlastni technologii uz mnoho let, dela to studio kde je 4000 lidi s rozpocty uplne jinde, tu technologii neustale vylepsuje. Witcher 3 mel zase udelany vlastni engine na telo tomu, co autori chteli delat a jednalo se uz o jejich treti RPG. Warhorse nikdy zadny RPG nedelali a museli vybirat nejaky ze stavajicich enginu, kdy v te dobe toho moc nebylo na postaveni komplexniho realistickeho RPG s otevrenym svetem.
tak to vysvětli Paulovi že ten engine se na to nehodí a proto se dělalo kompromisů více než zdrávo podobně jako u W1, že jednoduše 8GB a 12GB paměti u konzolí není něco co omezuje vizuál dnešních her a na výkon který ta paměť obsluhuje je to v pohodě.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 14:20
od Kama
Hladis píše:Neni to zadny blud, staci si najit technicky reference a klidne konkretne Photoshop se bez nej zhrouti. Je to proste nedilna soucast systemu a prace s pameti. Vypinat ho je nesmysl a prave za blud se daji povazovat rady na to ho vypinat a tim snizovat stabilitu systemu. :roll: Tenhle problem, kdy nekdo "chytry" nekomu poradil to vypnout a pak tu resil proc mu aplikace padaji, se tu vyskytuje pravidelne.
Já mám virtuálku vyplou od tý doby co mám 16giga ram (což jsem měl už na core i5-750) a nic mi nepadalo v sedmičkách a nepadá ani v desítkách. Tahle hra mi nespadla ani jednou a mám odehráno skoro 20 hodin.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 14:23
od Thellwin
Mě s vyplým swapem padalo nové CoD WW2, ačkoliv paměť hlásila zaplnění jen lehce přes 10 GB a mám 16 GB.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 15:08
od Hladis
ArgCZ:
Hodi - nehodi, to nejde takhle rici. Cryengine umi vytvorit dechberouci grafiku a obrovsky mapy, ale je vcelku narocny, pokud to ma vizualne nejak vypadat. Ten engine zvlada treba masivni MMO hry v otevrenym svete, ale samozrejme je to graficky okrouhany, aby se to nejak hybalo a ty MMO ani na konzole nevychazeji. Pokud Warhorse chteli zachovat nejaky vizual a ne aby les bylo deset stromecku, trava nejaky obcasny trs na texture, krajina pospojovany koridory, mlha po par metrech aby se dala krajet.... tak holt si to bere nejaky vykon. Sami to delaji poprve, Vavra rikal, ze tam dost veci musi byt nahackovanych kvuli snizeni narocnosti a priznava i nejaky vykonostni rezervy a sliboval i nejaky performance upravy. V te dobe, kdy si Warhorse vybirali engine, proste nic moc lepsiho nebylo k dispozici, Crytek jeste nebyl v problemech a vlastni engine udelat nemohli.

Srovnavaci videa
https://www.youtube.com/watch?v=j4D1OGmkMzg
https://www.youtube.com/watch?v=bGc7Hr68X9g
https://www.youtube.com/watch?v=VkQkddfCjyg
Digital Foundry:
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-analysis

Kama:
Nicemu si nepomuzes, snizuje to stabilitu PC, protoze je dost aplikaci, ktery to primo vyzaduji a bez toho se zhrouti. Pagefile je soucast memory managementu.
No matter how much RAM you have, you want the system to be able to use it efficiently. Having no paging file at all forces the operating system to use RAM inefficiently for two reasons. First, it can't make pages discardable, even if they haven't been either accessed or modified in a very long time, which forces the disk cache to be smaller. Second, it has to reserve physical RAM to back allocations that are very unlikely to ever require it (for example, a private, modifiable file mapping), leading to a case where you can have plenty of free physical RAM and yet allocations are refused to avoid overcommitting. You need to have a page file if you want to get the most out of your RAM, even if it's never used. It acts as an insurance policy that allows the operating system to actually use the RAM it has, rather than having to reserve it for possibilities that are extraordinarily unlikely.
Vypinat to nema absolutne jakykoliv smysl. To s jeho vypinanim je akorat modni vystrelek beze smyslu.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 15:28
od skaven321
Hladis píše: To s jeho vypinanim je akorat modni vystrelek beze smyslu.
ten modny vystrelok predpokladam prisiel do mody s 64-128GB SSD diskami, kde aj tych priemernych 8GB, ktory pagefile zaberal, bol potrebny. ak by sa dal manazovat, tj jednoducho premazavat(znizovat velkost), asi by ho tolko ludi nevypinalo IMO

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 15:40
od Hladis
Jo prislo to i s SSD, kdy se nevedela zivotnost a prorokovali se scenare, jak to pripadne oddela SSD. No a prd, tyhle scenare se nenaplnili a je nesmysl to vypinat. Ja mam jeste nekolik (dost) starych 96GB SSD a SSDLife mi stale rika, ze to vydrzi do aleluja. Nekolikrat jsem zkousel na test omezit, nebo uplne vypnout pagefile a vzdy to akorat koncilo padem aplikaci a nestabilitou. Vypinani pagefile nema vubec zadny relevantni opodstatneni.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 15:49
od killerek
Ja jen rucne snizoval na prvních firemních notebookach s 80 GB SSD velikost pagefile na 1GB-2GB. Hlavne u lidi, kteří měli hodne lokálních replik LN databazi , LN archivy mailu spolu s třeba nainstalovanym CAD, Solidworks ci podobne velkym SW balikem. Postupme casu se většina LN databazi odbourala, maily presli na Exchange a online archivy, uzivatele se konecne naucili davat data na sitove disky kvůli zaloze a v neposledni rade kazda nova rada notebooku mela vetsi a vetsi SSD.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 16:34
od Paul
ArgCZ píše:hlavně že to můžeš hodit na "konzole nám vzali část grafický kvality hry" v době kdy Witcher 3 běhá nativně 4k s HDR na XBONE X bez omezení kvality textur

jasně tam je rozhodně ten problém, není to omezení pramenící z předpokladu že hra vyjde na tři díly a rozloha se měla mezi ně dělit a tudíž nároky na pamět měla být jinde a v bětě i byla.
Srovnávat hry běžící na úplně jiných technologiích a mající jiné designové cíle je naprosto nelogické. Witcher například netrackuje 2300 dynamických NPC AI entit a neobsahuje zdaleka takovou simulaci. Pak samozřejmě vše co psal Hladis.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 17:07
od Riku
Nelogický mi připadá mít tam textury jak v oblivionu ať ta hra vcelku vypadá jakkoliv skvěle. Kdyby některý nebyly aspoň tak do očí bijící oproti zbytku. To prostě občas vypadá, že tu hru nikdo nehrál, jinak není možný tam něco takovýho nechat. Já pořád věřím, že na X vydají update, protože tohle rozhodně není xbox one x enhanced :D

Konzole sice mají slabý CPU, takže ty NPC tomu asi dávají brutálně zabrat, ale GPU má X silnou a 12GB DDR5 paměti je víc než mám já v PC pomalých 8GB DDR3 a 3,5GB DDR5 VRAM a na PC nepocituji nedostatek paměti.

"The Xbox One X version will also see improved global illumination, improved shadows, better lighting and increased level of detail (LOD) distances. "

Z videí co sem dával Hladis je vidět, že všechny konzolový verze vypadají stejně, na X je jen trochu lepší LOD (předměty a baráky nedoskakují 5 metrů před hráčem ale 8m ), ale lepší global illumination, better lighting a improved shadows ani omylem.

https://abload.de/img/930d83ae-a82a-4746-a2u1jxa.png
https://abload.de/img/21408acc-5fac-4287-accjjyw.png
https://abload.de/img/f22be4c8-73b9-40b4-981fk9z.png

dy dlažební kostky snad vzali z Mafie 1 :D

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 18:28
od sirThomas
Hladis píše:sirThomas:
Ne, pagefile neni jen ukladani informaci na disk pri nedostatku mista v RAM a pokud vypnu swap, tak mi zacne padat skoro vsechno, vcetne profi softwaru. Pagefile je soucast efektivni prace s pameti. Nikdy swap nevypinat, ikdybys mel 128GB pameti. :roll: Jestli se chces hadat, tak si uzij pady a neres to.
Tak jsem pagefile zapnul. Hra slítnula během 10 minut...

Chybová hláška Windows(vytaženo z Prohlížeče událostí) 0xc0000005:
Access Violation '0xc0000005' Což je chyba v přístupu k paměti kde se snaží číst nenamapovanou stránku. To mi zapnutí pagefile nepomůže...

EDIT: Žádná jiná aplikace mi na PC nepadá....

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 18:39
od AllowedCry
Sniž si grafiku.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 18:42
od sirThomas
Ze středních na nízké? To bych to mohl hrát na konzoli ne?

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 18:53
od killerek
sirThomas píše: Tak jsem pagefile zapnul. Hra slítnula během 10 minut...

Chybová hláška Windows(vytaženo z Prohlížeče událostí) 0xc0000005:
Access Violation '0xc0000005' Což je chyba v přístupu k paměti kde se snaží číst nenamapovanou stránku. To mi zapnutí pagefile nepomůže...

EDIT: Žádná jiná aplikace mi na PC nepadá....
K chybe 0xc0000005: Access Violation jsem na rychlo vygooglil nejcastejsi problémy:
1. Proskenovat PC na viry
2. Opravit regitry
3. Vypnout DEP
4. Otestovat RAM

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 18:56
od Hladis
sirThomas:
Pagefile kazdopadne nech zapnutej, vypinat ho je nesmysl. Muzes vyzkouset preinstalovat hru, snizit OC pameti, pokud mas nejakym zpusobem OCnuty system, vyzkouset bez OC. Proscanovat zda nemas nejaky breberky v systemu. Vypnout programy na pozadi vcetne antiviru tretich stran.

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 20:25
od J X P
Ja mam v doporuceni velikost swap cca 5GB, i kdyz mam 32GB RAM. Tak jsem Swap prehodil na plotnovy disk, at si tam odklada co potrebuje, ale nevnimam, ze by to nejak masivne swapovalo.

Take jsem nemel zapnuty swap vubec, pak jen cca 200MB, ale system byl obcas nevysvetlitelne nestabilini. Po zmene na doporucenou hodnotu zadny problemy nemam. Dosel jsem k tomuto zaveru svym vlastnim "evolucnim" procesem :D., ale samozrejme ho nikomu nevnucuju ;).

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 20:55
od Riku
http://xboxdvr.com/gamer/zlej%20brambor/video/44494118#

tohle mě rozesmálo, počkejte si na konec :lol:

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 21:23
od HEAD
Jeden z duvodu proc tyhle open world RPG nehraju po vydani.Za pul toku to bude uplne jina hra(az to opravej a vylepsej pulku hry).. :)

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 21:45
od Riku
lol mně to video už nejde přehrát, přitom jsem ho nemazal :D

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 21:46
od Still.Lord
Tyhle debilní kecy mě vždy pobaví.
Problem je v tom, že lidem se můžou/nemusí ty bugy projevit. Někdo má zabugovanej quest a sruhý ho splní v pohodě.
Takže tohle jsou jen výmluvy :)

Re: Kingdom Come: Deliverance - Technická stránka hry

Napsal: úte 20. úno 2018, 21:54
od ondra91
No já mám skoro 40 hodin a a prakticky jsem na žádný bug zatím nenarazil, tak nevím no :)