Stránka 11 z 50

Napsal: pon 8. kvě 2006, 13:02
od Yngwie
Digitaldoom píše:
Lukfi píše: Ty to teda motáš :lol: R9600XT je o dvě generace starší karta, mezitím byl mainstream RX700. Každopádně na tom testu je vidět že architektura R5xx (kromě R520 a RV515, na těch průbězích ze živě je vidět že RX1800GTO na tom neni se stabilitou FPS o moc líp než GF7600GT) vyhrává když se měří min FPS - a pokud X1600XT skoro má na GF7600GT tak co teprve RV560...
nj to mi vypadlo :)

BTW: ty průběhy FPS já jim nakloněn nejsem a hned řeknu proč, jelikož právě teď dělám taky testy a udělal jsem průběh jedné a té samé scény 5x za sebou pokaždý s absolutně jiným průběhem a jinými max a min hodnotami přičemž ale stejně průměrná hodnota zůstala víceméně stejná rozhodl jsem se vykašlat na min a max FPS jelikož to stejně bude všude a pokaždý uplně jiný a nechat jednoduší a přesnější průměrný hodnoty ty jsou beztak častější :)

jako momentálně můžeme mít radost jak pěkně je to vyrovnané ceny se hýbou dolů jako zákazníci můžeme mít radost a dá se vybrat ten lepší ...
S tim nesouhlasim..prubehy FPS se daji udelat uplne jednoduse a docela presne viz. muj starsi clanek
http://www.pctuning.cz/index.php?option ... mitstart=4

Jediny problem je v tom, ze se to nikomu nechce delat...mozna jednou dvakrat, ale delato v kazdem clanku tak se asi zcvoknu :lol:

P.S.- Doufam, ze jsi nezkousel delat prubehy FPS s timedemy :-D

Napsal: pon 8. kvě 2006, 15:44
od froxic
myslim ze vzorek co se tyce pretaktovani byl normalni, a videl jsem ze s V modem jdou skoro vsechny na 700/1200, jenom ten unlock no...

Napsal: pon 8. kvě 2006, 16:31
od Bartek
Tak to je mazec udelat Vmod a pak pretaktovat na 730Mhz a ramky na 1485Mhz a otevrit 4pipes. To by me zajimalo jstli to jde na vsech nebo meli stesti na preznacenou 1800XL. Ale je to mazec a ja tu grafiku chci :)

Napsal: pon 8. kvě 2006, 17:20
od Digitaldoom
Yngwie píše:
S tim nesouhlasim..prubehy FPS se daji udelat uplne jednoduse a docela presne viz. muj starsi clanek
http://www.pctuning.cz/index.php?option ... mitstart=4

Jediny problem je v tom, ze se to nikomu nechce delat...mozna jednou dvakrat, ale delato v kazdem clanku tak se asi zcvoknu :lol:

P.S.- Doufam, ze jsi nezkousel delat prubehy FPS s timedemy :-D
Jasně u time dema to nejde no ... ale jinak já to fakt zkoušel ... ani by mi to nevadilo je dělat, ale jak říkám podle mě to stejně poví to co střední hodnota :( většina ti stejně čučí jen na ty přiblblý 3D marky :)) je stím víc práce ale dalo by se ... :)

Napsal: pon 8. kvě 2006, 17:22
od froxic
s 16 pipkama to nejde moc taktovat .. cca 550/600.... a vykon je mensi jak 12 pipek a tech 730/730, a navic ty pipky vetsinou ani nejdou otevrit... ale ten Vmod by mel jit zhruba skoro na kazde +/- stejne

Napsal: pon 8. kvě 2006, 17:28
od Katali
from_CZ píše:s 16 pipkama to nejde moc taktovat .. cca 550/600.... a vykon je mensi jak 12 pipek a tech 730/730, a navic ty pipky vetsinou ani nejdou otevrit... ale ten Vmod by mel jit zhruba skoro na kazde +/- stejne
ale tech 550/600 s 16pip. na standartnich Voltech ne ? kdyby se udelal ten vmod i 16 pip. bylo by to taky urcite zajimavi :)

Napsal: pon 8. kvě 2006, 17:38
od froxic
ne... uz to proste neslo vice ani s Vmodem jak pridavali volty, takze je fakt nejlepsi to ani nezkouset odemykat a hodit brutalni OC s Vmodem

Napsal: pon 8. kvě 2006, 17:42
od Delarge
from_CZ píše:ne... uz to proste neslo vice ani s Vmodem jak pridavali volty, takze je fakt nejlepsi to ani nezkouset odemykat a hodit brutalni OC s Vmodem
Akorát že pak zase ti ta karta bude brutálně hřát a chce to mít chladič na max otáčky...Ale stejně je to paráda.

Napsal: pon 8. kvě 2006, 21:48
od froxic
pokud tam pujdou regulovat otacky ve 2D/3D tak je mi to celkem jedno jestli to bude krapet vice hlucne... ale teplota max 55C pri 700Mhz na jadre s Vmodem se celkem da... mozna ze nebude treba ten vetrak davat uplne na max.. 17. se uvidi pokud budu ten stastlivec

Napsal: úte 9. kvě 2006, 07:22
od Gerimo
Nevite kdy by mel vyjit Radeon X1700 ?? na nej docela dost cekam...

Napsal: úte 9. kvě 2006, 12:48
od no-X
Podle roadmapy, kterou jsem tu před nějakou dobou linkoval, asi o prázdninách.

Napsal: úte 9. kvě 2006, 16:25
od sharker
Aka je pravdepodobnost ze HIS X1800GTO IceQ 3Turbo ktore pridu do CR pojdu odomknut ?
Na VR-zone sa im to podarilo mohlo teda ist iba o predprodukcnu vzorku alebo normalne predavane IceQ 3Turbo ...
http://www.vr-zone.com/?i=3624&s=7
Co myslite :?

Napsal: úte 9. kvě 2006, 17:12
od froxic
myslim ze je to ve hvezdach.... ale to odemceni je naprosto zbytecne... vidim to jedine na vmodek 8)

Napsal: úte 9. kvě 2006, 18:57
od DALE
from_CZ píše:myslim ze je to ve hvezdach.... ale to odemceni je naprosto zbytecne... vidim to jedine na vmodek 8)
http://www.xtremesystems.org/forums/sho ... 602&page=9
- kdyz to tady proctete dozvite se jak tu kartu (x1800gto - nedelali to primo na HIS ICEQ) - odemknout + k tomu aktivovat i voltage mod. (nekomu se tam totiz taky stalo, ze odemk pipelines, ale zvedani napeti mu nepomohlo (sice ho zvedal ale ve skutecnosti se nic nedelo) - to vypada uplne stejne jako v ty recenzi od Shamina) - takze takhle by mohli jit odemknout pipky + i zvysit napeti a vic to nataktovat :D schvalne na to mrknete (nevim na jaky strance presne to tam je)

Napsal: úte 9. kvě 2006, 20:42
od Dano007
...je to jemne od veci ale da sa nejako zvysit napätie na X1600XT .... nejako cez bios grafiky??

Napsal: úte 9. kvě 2006, 20:46
od no-X
X1600 se řeší tady.

Napsal: úte 9. kvě 2006, 22:25
od Smeli
http://www.vr-zone.com/?i=3624

Tak a teď se ptám - je lepší (pro hry) odemknout kartu na 16p a jet na frekveních okolo 560/600 nebo přidat voltíky a jet na 729/729 :?

Napsal: úte 9. kvě 2006, 22:47
od no-X
Pro hry je lepší dvojka :-) Některé teoretické parametry jsou stejné, nebo mírně ve propěch možnosti jedna (16x560 = 8960 vs. 12x729 = 8748), ale to je zanedbatelný a zvýšením frekvence si zvyšuješ výkon vertex shaderů, zvyšuješ efektivitu využití texture cache ...a další odborný kecy... takže dvojka dá lepší výsledky, nehledě na vyšší bandwidth rychleji taktovaných pamětí (=výkon při FSAA).

Napsal: stř 10. kvě 2006, 07:06
od Lukfi
DigitalDoom píše:většina ti stejně čučí jen na ty přiblblý 3D marky
tak to se pleteš, já osobně naopak na marky vůbec nekoukám protože to nikdy nevyjde tak jako ve hrách.

Napsal: stř 10. kvě 2006, 08:56
od sharker
no-X píše:Pro hry je lepší dvojka :-) Některé teoretické parametry jsou stejné, nebo mírně ve propěch možnosti jedna (16x560 = 8960 vs. 12x729 = 8748), ale to je zanedbatelný a zvýšením frekvence si zvyšuješ výkon vertex shaderů, zvyšuješ efektivitu využití texture cache ...a další odborný kecy... takže dvojka dá lepší výsledky, nehledě na vyšší bandwidth rychleji taktovaných pamětí (=výkon při FSAA).
no ale z 2.0 ns samsung nikdy 1500 nedostanes vid saphhire alebo msi tam sa daju naist uz iba 2.0 pamate :x