Stránka 11 z 48

Napsal: sob 24. bře 2007, 18:55
od MichiGen
gerimo píše: Kolik ti plati Hulan, aby si sem psal jeho blitky? :?
:roll: Kritizovat a urazat vie kazdy ale zapojit sa do diskusie asi nie ze :wink: keby si vedel aspon o com diskutuju tak by si nenapisal taky "blitik" este tomu niekomu o kom nic nevies len preto ze sa ti na tom nieco nepaci

Napsal: sob 24. bře 2007, 20:15
od owoce
Když už můžu zkoušet EATM už ted, poradil by mi někdo jak na to... ?

Napsal: sob 24. bře 2007, 20:24
od crux2005
owoce píše:Když už můžu zkoušet EATM už ted, poradil by mi někdo jak na to... ?
prosím: http://forums.guru3d.com/showpost.php?p ... ostcount=3

@MichiGen: Don't feed the troll.
dexterav píše:už vidím ten super výkon :)
výkon je aj s R5x0 a zapnutým EATM dobrý :wink:
Delarge píše:
momentálne len neoficiálne = to by som nenazval funkčný celok
Beztak sa treba ďalej s EATM "hrať" aby zaberalo ... to je funkčný celok ?
no-X zřejmě nemluví o TEĎ, ale až budou uvedeny karty R600...
hej, máš pravdu ...
@no-X:ale takisto - nedá sa vedieť ako a čo sa bude dať oficiálne zapnúť v CCC - či sa spolu s EATM zapne napr. aj ATMSharpenmode a pod.

Napsal: sob 24. bře 2007, 20:50
od fanik
dexterav píše: už vidím ten super výkon :)
Mám EATM permanentně zapnuto i na x1650Pro a ztráta výkonu není pozorovatelná, respektive jsem ji ani nezměřil... :P

Napsal: sob 24. bře 2007, 21:39
od owoce
Tak dík, je to vážně znát :)

Napsal: sob 24. bře 2007, 23:37
od Stratos
koukal sem na to forum a ty screeny vypadaj fakt moc pekne krasne to vyhlazuje to pletivo MASAKR :)

Napsal: ned 25. bře 2007, 08:46
od Lukfi
Kde se to dá zapnout, abych to moh taky zkusit?

Napsal: ned 25. bře 2007, 09:43
od SNowie
Lukfi píše:Kde se to dá zapnout, abych to moh taky zkusit?
potřebuješ ATi Tray Tools 1.2.6.964
edituj soubor .../ATI Tray Tools/Database/New AA and AF Methods.dtb a na konec přidáš

Kód: Vybrat vše

Value13=ATMAlphaFix,ATMAlphaFix,0,0,0,
Value14=ATMAlphaSharpenBias,ATMAlphaSharpenBias,0, 0,0,
Value15=ATMAlphaSharpenmode,ATMAlphaSharpenmode,0, 0,0,
Value16=ATMAlphaSharpenScale,ATMAlphaSharpenScale, 0,0,0,
pak v att->tweaks->advanced tweaks->New AA and AF Methods spustíš EATM a ATMAlphaSharpenmode
viz: http://forums.guru3d.com/showpost.php?p ... ostcount=3 jak tu zmiňoval crux :)
edit: tak jsem to zapnul, zkusil ten HL2 kanál a fakt nemám slov, super :), i na 1650pro AGP se to hýbá velice slušně a vypadá to o 100% lépe :)

Napsal: ned 25. bře 2007, 09:57
od Lukfi
SNowie píše:...
done... tak až budu mít chvilku tak to vyzkouším

Napsal: ned 25. bře 2007, 10:39
od blekota je boss
bude mi to chodit na 9500Pro? udelal sem vyse zminene, ale nejak sem nic nepozoroval...musim u toho zapinat normalni AA? nebo jen zaskrtnout v Ati TT ty dve polozky? jeste si stahnu novejsi ovladace...

Napsal: ned 25. bře 2007, 11:26
od Mr.Nigga
"EATM is apparently bound to the amount of multi-sampling anti-aliasing enabled at a given time, which means in practice that the more multi-sampling AA you have, the higher the EATM quality will be. This also means that if you have no multi-sampling AA applied at all, then no EATM will be applied either."

Napsal: ned 25. bře 2007, 20:06
od crux2005
z NDA:

Obrázek

:D

Napsal: ned 25. bře 2007, 20:34
od Surgical
To mi napadne pripomina klasiku, kdyz se ptali Voltaira u prilezitosti vydani jeho nove knihy, co by ji pral do zivota.

A Voltaire odpovedel, ze by si pral, aby ji cenzura zakazala. Protoze pak by mel jistotu, ze si ji precte i kral....

Napsal: úte 27. bře 2007, 21:52
od no-X
flanker píše:To je v hajzlu,s tema DDR4 :(....Jakto, ze je namji nejak dostupny,kdyz u x1950xtx byly?
Byly, ale na 2100MHz. A to je trochu rozdíl oproti plánovaným 2600-2700MHz pro R600. Použití 2100MHz GDDR4 v dnešní době trochu postrádá smysl, zvlášť když se už vyrábějí i GDDR3 se stejnou frekvencí (a také s přihlédnutím k tomu, že GDDR3 na stejné frekvenci jsou "rychlejší", než GDDR4)
crux2005 píše:sorry, ale tu som sa musel zasmiať ...
bez tak má R600 priepustnosti až až až až až až až až

G80 je dobre vyvážený čip a stačí mu "len" tých 86,4 GB/s
Podle čeho usuzuješ, že je G80 vyvážený čip? :) Nemáme tu jedinou DX10 hru, nemáme jediný čip, s kterým bychom mohli srovnávat. Vzhledem k poměru fillrate (trilinear/aniso) ku ALU-ops se můžu domnívat, že je nevyvážený, neboť tento poměr se až příliš přiklání k vysokému fillrate - ještě víc, než u G7x.
crux2005 píše:G80 reaguje na zvýšenie frekvencie jadra takmer lineárne k zvýšeniu počtu fps - samozrejme, sú aj výnimočné situácie, ale tie teraz neberiem do úvahy.
Totéž platilo i první půlrok po vydání G70 :roll:
crux2005 píše:A nezabúdaj, aj nVidia má + v podobe CSAA a hybridných AA modov - dostupné aj pod WinXP, Win Vista - to ATi neponúka.
CSAA = teoreticky pěkná technologie, v praxi smutné výsledky - aditivní geometry samples nefungují na průsečících polygonů a v některých hrách vůbec, takže "16x" vypadá v těchto případech hůře, než standardní RGMS 4x, neboť základní 4 vzorky jsou z důvodů pozic pro geometry-samples rozmístěny méně optimálně. Pokud to srovnáš s pět let starým fragment-AA od matroxu, je to méně kompatibilní a pomalejší...

Hybridní režimy by byly pěkné, ale kdyby nevycházely z 8 let starého OGSS. OGSS v dnešní době je zoufalý krok, neboť automaticky nakládá na pixel shadery, ROPs, texturovací jednotky i paměťovou sběrnici dvojnásobnou/čtyřnásobnou zátěž (a tedy ze základu poloviční/čtvrtinový výkon), přičemž kvalita zdaleka neodpovídá tak vysokému propadu FPS.

Co se týká hran, nabízí MSAA mnohem lepší poměr kvalita/výkon a co se týká textur, tak OGSS 4x s odpovídajícím záporným posunem LOD texturám přidá na kráse zhruba jako anizotropní filtrace 2x, přičemž při AF 2x je propad výkonu 1-2%, kdež to při OGSS 4x je propad výkonu 70-80% :)
crux2005 píše:Predpokladám, že vieš ako vyzerá 2xAF na GeForce 6 - je takmer nezávislé na uhloch, čiže riadiace jednotky sú v čipe aj tak dobré aby dokázali "HQAF" až potom sa kvalita a závislosť na uhloch zhoršuje.
Při AA2x vypadá výsledek obdobně i na R100 a neznamená to, že by zvládala úhlově neoptimalizovaný anizo :-) Nechci ti brát iluze, ale NV40/G70 ho skutečně neumí, stejně jako R300-R480. Je sice fakt, že se nVidii v posledních letech nedá věřit ani dobrý den, ale sama prohlásila, že to po HW stránce možný není (je to i logický, implementace úhlově optimalizovanýho aniza je především záležitost sloužící pro úsporu tranzistorů texturovací jednotky a úspora tranzistorů je přesně to, na základě čehož byly NV4x/G7x navrženy).

---------

dexterav: Co se EATM týká, propad výkonu se nijak výrazně neliší mezi R300/R4xx/R5xx. Nejde o žádnou emulaci, HW to prostě podporuje, nej to nebylo využívané.

crux2005: co se celkově kompatibility a výkonu týká - ATi by asi neuváděla něco, co by mělo mít nižší výkon, horší kompatibilitu a slabší kvalitu obrazu. Jestli nevěříš, nesuď a počkej si :wink:

A co se kvality týká, tak naprostá většina lidí z B3D fóra, kteří to testovali, považují EATM za nejkvalitnější ze všech současných řešení. Se mnou se přít lze, ale zkus to s nima :roll:

Napsal: stř 28. bře 2007, 22:01
od Lukfi
Tak tu máme nějaké další info z Fudzilly... linky nemám, sorry, ale shrnutí je následující - R600 je 80nm čip, poběží na 750-800MHz, a varianta s GDDR3 bude mít paměti taktované na 1600MHz.

Napsal: stř 28. bře 2007, 22:25
od beardie
zbernica je siroka, mali by stacit, skor to jadro sa mi nepaci, nehovorilo sa o 814MHz? resp celkovo nad 800?

Napsal: stř 28. bře 2007, 22:26
od no-X
Podle lidí z B3D to může odpovídat, ale pro XTéčko...

Napsal: stř 28. bře 2007, 22:34
od Lukfi
Nejspíš to tak bude. S tím že XTX bude mít GDDR4 >2GHz a možná těch 814MHz na čipu, ale bude dostupný pozdě a v omezeném množství...

Napsal: čtv 29. bře 2007, 13:16
od Hijacker933
no-X píše:....nesuď a počkej si :wink:
To je asi moto ATi ,furt cekat :D doufam, ze v tom dubnu konecne neco vyjde, byl sem nucenej koupit postarsi pcie kartu, protoze me uz nebavilo vecne cekat :sleepy:

btw myslim, ze crux to vysvetlil pekne,to jen no-x neprijme zadnej argument proti ati, uz se tesim, az mi jedna ati prijde postou,sem zvedavej na ten superkvalitni obraz,i kdzy za cenu hlucnyho chladice, silene topici a nenanazrany karty a polofunkcnich driveru :)

Napsal: čtv 29. bře 2007, 18:08
od crux2005
R600 scores 11400+
3Dmark06 on 8.35 driver

We managed to get some early numbers from the R600 and this baby scores 11400+ in 3Dmark06. The test bed included Quad coreQX6700 Intel CPU and 2 GB memory.


The drivers are not final but the score is not that bad either. The score is very competitive to G80 score.


In our lab non overclocked Geforce 8800 GTX card scores 10600 while the overclocked 11100 with the overclocked G80 card.


There is still some hope I guess.
R600-Chip doch größer als G80?

(čip R600 predsa väčší ako G80?)