Stránka 104 z 123

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: stř 13. úno 2019, 19:32
od hnizdo
skaven321 píše:tak moj pohlad ber ako laicky, ako cloveka co 20+rokov hra na pocitaci. A ked laikov nepresvecis, ze to ma zmysel, budete vy, ktori vidite"S RTX to vypada jak ma" v tazkej mensine, a kvoli tomu sa RT nebude vyplacat.
Precti si recenzi na arstechnice. Rozdil je patrny na prvni pohled. A DLSS ve 4k rockuje.

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: stř 13. úno 2019, 19:40
od keistown
RT vypada pekne, i kdyz od grafiky za cenu 2070 bych cekal trochu vic nez 40 fps v 1440p a kupovat si dnes sestavu za 30+ tisic na hrani ve fhd je jeste vic lol.
Ale to dlss je pekny fail. Tech par fps navic za ten rozmazany obraz fakt nestoji i kdyz podle nekterych ta patlanina nejak rockuje, a to nejsem zadny AMD fanda. :roll:

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: stř 13. úno 2019, 19:43
od hnizdo
No ze 720p nemuze nikdo cekat vzhled 4k.
But it's expensive to toggle, in terms of frame rates. Thus, you'll want to combine that ray tracing effect with DLSS if you're up to 4K resolution, to inch closer to 60fps. I benchmarked the game's 4K performance on my testing rig (i7-8700K OC'ed, RTX 2080 OC'ed, 32GB RAM) by running through a three-minute, real-time sequence that precedes the game's "Winter" chapter. The results are above, and they show that the DLSS and ray tracing combo enabled is neck-and-neck with both features disabled.

You can also elect to run the game in 1440p mode with DLSS enabled, but I advise against it. DLSS's reconstructive abilities seem to demand a certain base resolution to overcome inherent blurriness. But when you choose "1440p DLSS," it's upscaling from a 1080p signal. The results are far too noticeably blurry. At that point, I wholeheartedly recommend sticking to 1080p, no DLSS, and turning ray tracing on.
https://arstechnica.com/gaming/2019/02/ ... acing-era/

TPU
What is worth mentioning though is that the game does look more blurry when DLSS is enabled — 4K DLSS still looks much better than simply running at 1440p

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: stř 13. úno 2019, 19:59
od keistown
Netusim jakych 720p mas na mysli, mluvim o poslednim screenu z https://www.techpowerup.com/reviews/Per ... dus/5.html

Jde tam po zoomnuti krasne videt ze 4k ma vetsi rozliseni, ale je cely rozmazany, narozdil od tech 1440p. Pokud to ale beres jako zoufalou moznost jak nahnat fps pro RT ve 4k tak chapu. Ti chudsi si muzou na monitor nalepit igelit, at jim ten obraz taky rockuje.

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: stř 13. úno 2019, 21:31
od hnizdo
Vzhledem k tomu ze ta scena je na konkretne tomto screenu v obou pripadech zcela jinak nasvicena, se soudy si pockam na finalni verzi.

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 08:37
od ifkopifko
Určite je ti jasné, že nasvietenie (ktoré by som neoznačil za "zcela jiné", ale len "trochu odlišné") nebude mať vplyv na to rozmazanie...

// Na trolling nereagujem.

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 08:42
od Krteq
Ohledně implementace DLSS v BFV, tohle postnul Sobo v BFV Tech vlákně
Sobo píše:Asi tak. Komu se nechce hledat, tady jsou uzivatelske screeny, kde zkusili built-in resolution scaler nastavit tak, aby meli podobny vykon jako DLSS. Kvalita obrazu? Posudte sami:

Srovnani 1: https://www.techpowerup.com/forums/atta ... ng.116389/

Srovnani 2: https://www.techpowerup.com/forums/atta ... ng.116390/

Srovnani 3:
TAA: https://uploads.disquscdn.com/images/6c ... 6b443f.jpg
DLSS: https://uploads.disquscdn.com/images/25 ... 41efac.jpg

Kdyz vezmeme v uvahu, ze srovnavame resolution scale kolem 75% s DLSS, pricemz i tak je DLSS naprosto nesrovnatelne horsi a ani nenabizi vyssi vykon, navic potrebuje dedikovane HW jednotky, tak je opravdu epic fail pro NV... Bohuzel se potvrdily moje obavy - v realnych hrach je to vyrazne horsi nez v on-rails 3D Marku.
Resolution downscale vypadá líp nejsou tam artefakty a jako bonus vyšší výkon :mrgreen:

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 08:45
od hnizdo
ifkopifko píše:Určite je ti jasné, že nasvietenie (ktoré by som neoznačil za "zcela jiné", ale len "trochu odlišné") nebude mať vplyv na to rozmazanie...
Mas pro tuto svou domnenku vydavanou za fakt nejaky podklad?

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 08:48
od ArgCZ
hm docela shit teda, celý DLSS je zralý na ručník v prvním kole

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 09:50
od Sobo
Vypada to tak. Fanboyove se muzou upirat k posledni nadeji: NV se tedka seslo vice titulu s DLSS (Anthem, BFV, Metro, SotTR), takze se ten AI trenink mozna snazili uspechat, aby to vsude nacpali (a mozna taky doufali, ze lidi budou koukat jenom na grafy vykonu a uz ne na obraz) a je urcita sance, ze to casem doladi (jak sami pisou). Jenze to uz je fakt posledni zablesk nadeje, posledni steblo, ktereho se nekteri jsou schopni drzet. :mrgreen: Zustavam strizlive pesimisticky a nic od toho uz necekam.

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 10:09
od hnizdo
To je fakt desny drama, fanboyove litostive placi :D Zejmena ti co tvrdili ze 1080@60 je "target" pro 2080ti. Pokud nekomu to DLSS tak nesnesitelne maze, preci ho vubec nemusi pouzivat. I 2060ka da na fullhd Exodus pri 50ti fps. Ve 4k na RT-high 2080Ti 40fps. U BFV - jako vazne nekdo ve hre stoji a hleda zoomem rozmazanou texturu sutru? Myslim ze ne. Hodim RT na high a hraju bez DLSS na 4k.
Ja uz u BFV zustanu u 4K-DLSS.

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 10:30
od ArgCZ
myslím že na 4k s RT v metru můžeš zapomenout viz.
Na sestavě s i7-8700K, 16 GB RAM a RTX 2080Ti jsem během hraní i v naprosto nepochopitelných okamžicích prožíval pády i o patnáct snímků za vteřinu. Tyto problémy jsem zažíval v prakticky totožné míře v případech na Extreme, stejně jako na Ultra nebo High nastavení. Bohužel implementace ray tracingu ve 4K poslala průměrný framerate zcela do pekel, a tak jsem se raději bez tohohle pozlátka obešel, stejně jako jsem oželel Advanced PhysX a nakonec i Nvidia Hairworks. Ke zmíněným potížím ale docházelo prakticky výhradně v exteriérech, interiérové pasáže byly bez problémů.
zdroj: http://www.hrej.cz/recenze/metro-exodus-6222/

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 10:35
od hnizdo
Mam tu otevrene ctyri recenze, v zadne z nich o tom neni zminka. Ani GN se nezminili, a ti se v tom rypali dost.

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 10:36
od Shaquille
hnizdo tak postni screen, jak tobe nemaze... podle screenu vyse je to mazle fakt dost, nejde o rozmazany sutr se zoomem, ale celkovy obraz. Evidentni je to i na zbrani v ruce. Jestli to nevidis, tak jsi slepy, nebo zaslepeny.

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 10:39
od hnizdo
Shaqille, vis, ja nehraju screeny... ja rikam jak to vypada na mem monitoru. Kdyby to vypadalo tak jako na tech screenech, ani se na dlss nevy... a budu dal hrat ve 1440p (BFV).

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 12:56
od Hladis
hnizdo píše:Mam tu otevrene ctyri recenze, v zadne z nich o tom neni zminka. Ani GN se nezminili, a ti se v tom rypali dost.
Reporty o problemech s framerate, predevsim pod DX12, jsou hlaseny a hra je dost zbugla.
hnizdo píše:ja nehraju screeny... ja rikam jak to vypada na mem monitoru.
Screen nejde ochcat, pokud to neni nejaky priserne zkomprimovany jpeg. Screen je presne to co leze z GPU bez jakykoliv jinych vlivu. Jedine ze by tvuj monitor byl vadny a mel rozmazany obraz uz v zakladu. Doted jsi ani zadny porovnani nepredlozil.

Jinak nezdvojujte diskusi, staci to resit v jednom vlakne u konkretni hry.

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 13:14
od Shaquille
hnizdo píše:Shaqille, vis, ja nehraju screeny... ja rikam jak to vypada na mem monitoru. Kdyby to vypadalo tak jako na tech screenech, ani se na dlss nevy... a budu dal hrat ve 1440p (BFV).
Postni video...
NVIDIA SHADOWPLAY™
Funguje jako software pro nahrávání her a umožňuje ruční nahrávání videí ze hry v libovolné délce – a to vše až v rozlišení 4K při 60 snímcích za sekundu. Funkce ShadowPlay je hardwarově akcelerovaná, takže ji můžeš nechat běžet na pozadí bez obav z možného snížení výkonu vlivem záznamu videa.

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 13:16
od hnizdo
Hladis píše: Screen nejde ochcat, pokud to neni nejaky priserne zkomprimovany jpeg.
Pochop ze pri hrani to nemas zvetseny 16:1 a nezkoumas staticky screen s nosem na panelu. Takze herni dojem na 27" hi-dpi monitoru muze byt ponekud jinde nez dalekosahle analyzy dvou zvetsenych screenu.

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 13:29
od Hladis
Ale ten blur se ztratou detailu jde videt i bez zvetseni, hlavne na blizkych objektech jako treba drzena zbran. Textury vypadaji hur. Pri zvetseni ta ztrata detailu jen vynikne. Mozna kdyz nekdo nebude mit porovnani, tak mu to prijde ok, ale pri porovnani ten rozdil musi poznat.

Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace

Napsal: čtv 14. úno 2019, 13:31
od hnizdo
Ja to porovnaval. DLSS se da v BFV zapinat a vypinat bez restartu. Stal jsem na spawnu jak pi*us a klikal.