Stránka 109 z 123
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: ned 24. úno 2019, 03:21
od sam_217
Mno, přijde mi, že deep learning a neural networks jsou technologie "stále ještě v plenkách" a vzhledem k tomuto a již postnutém videu z HW unboxed, kde DLSS v BF V dopadlo hůř jak adekvátní snížení rendering scale přímo v nastavení hry se spíš domnívám, že přítomnost téhle tech. v gpu má mnohem šírší význam v oblasti vývoje "Machine learning" než v nějakém herním segmentu. Bral bych to spíše jako "experiment". Přece jenom není to tak dávno, co vyšel ten jeden TED talk, kde se řešilo, že AI co posuzuje foto je zaujatá (biased) a prostě Huskyho označila jako vlka... když to překopali algoritmus, aby vysvětloval sám sebe, přišli na to, že vyhodnocení že na fotografii je vlk vychází pouze z toho, že na většině fotek, co se ta AI naučila, byl prostě vlk na shěnovym pozadí a ostatní psi skoro nikdy, takže stačilo identifikvoat sníh v pozadí a podle AI je na obrázku vlk...
Prostě dítě v plenkách. Když by vidělo celej svůj život jen vlky na sněhu, tak si bude myslet to samý... A to je jen blbej statickej obrázek, tady se bavíme o animaci, hýbajícím se obraze... To co se musí dít na pozadí téhle záležitosti s Deep Learning na GPU, co NV započala bude mnohem spektakulárnější... představa že NV provozuje farmu neurální sítě jen pro účely DLSS v gamingu je absurdní.
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: ned 24. úno 2019, 10:12
od joraell
sam_217 píše:Mno, přijde mi, že deep learning a neural networks jsou technologie "stále ještě v plenkách" a vzhledem k tomuto a již postnutém videu z HW unboxed, kde DLSS v BF V dopadlo hůř jak adekvátní snížení rendering scale přímo v nastavení hry se spíš domnívám, že přítomnost téhle tech. v gpu má mnohem šírší význam v oblasti vývoje "Machine learning" než v nějakém herním segmentu. Bral bych to spíše jako "experiment". Přece jenom není to tak dávno, co vyšel ten jeden TED talk, kde se řešilo, že AI co posuzuje foto je zaujatá (biased) a prostě Huskyho označila jako vlka... když to překopali algoritmus, aby vysvětloval sám sebe, přišli na to, že vyhodnocení že na fotografii je vlk vychází pouze z toho, že na většině fotek, co se ta AI naučila, byl prostě vlk na shěnovym pozadí a ostatní psi skoro nikdy, takže stačilo identifikvoat sníh v pozadí a podle AI je na obrázku vlk...
Prostě dítě v plenkách. Když by vidělo celej svůj život jen vlky na sněhu, tak si bude myslet to samý... A to je jen blbej statickej obrázek, tady se bavíme o animaci, hýbajícím se obraze... To co se musí dít na pozadí téhle záležitosti s Deep Learning na GPU, co NV započala bude mnohem spektakulárnější... představa že NV provozuje farmu neurální sítě jen pro účely DLSS v gamingu je absurdní.
Ale nvidia sama prezentovala, že to není jen pro DLSS, ale pro retušování fotek bez ztráty kvality, a plno dalších podobných funkcí. Jako dopočtení animace mezi 2 ma fotkama atd.
Tvou popisované vide je již neaktuální, proto se ptám jak to teď aktuálně vypadá.
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: ned 24. úno 2019, 10:18
od Sobo
joraell píše:a testoval jsi to s tim vcerejsim update?
Ano, samozrejme. Uz to neni plosne rozmazani, ale hlavne na hranach objektu pri nejake geometrii ty pixely proste chybi - je to "kostickovanejsi" uz od pohledu. Dovedu si to predstavit, ze byto mohli jako nahanec vykonu pouzivat lidi s low-endem, aby si vubec mohli nejakou hru slusne zahrat, jenze tady vidim problem ve dvou vecech:
1) Uz 1440p DLSS je nic moc (a to je 1080p zaklad, cili pro lowend docela narocne)
2) Nejlevnejsi karta s podporou DLSS je RTX 2060 za 10k - to neni zrovna lowend GPU
Jeste pak zkusim 4K DLSS, coz ma 1440p zaklad a mohlo by vyresit problem s kvalitou, jenze to si nepomuzu, protoze chci vetsi vykon (treba na RTX), ne nutne vetsi kvalitu obrazu (s nativnim 1440p nemam problem).
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: ned 24. úno 2019, 10:32
od joraell
Sobo píše:joraell píše:a testoval jsi to s tim vcerejsim update?
Ano, samozrejme. Uz to neni plosne rozmazani, ale hlavne na hranach objektu pri nejake geometrii ty pixely proste chybi - je to "kostickovanejsi" uz od pohledu. Dovedu si to predstavit, ze byto mohli jako nahanec vykonu pouzivat lidi s low-endem, aby si vubec mohli nejakou hru slusne zahrat, jenze tady vidim problem ve dvou vecech:
1) Uz 1440p DLSS je nic moc (a to je 1080p zaklad, cili pro lowend docela narocne)
2) Nejlevnejsi karta s podporou DLSS je RTX 2060 za 10k - to neni zrovna lowend GPU
Jeste pak zkusim 4K DLSS, coz ma 1440p zaklad a mohlo by vyresit problem s kvalitou, jenze to si nepomuzu, protoze chci vetsi vykon (treba na RTX), ne nutne vetsi kvalitu obrazu (s nativnim 1440p nemam problem).
Jasný, super to je docela fajn popis situace.
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: pon 25. úno 2019, 22:28
od joraell
sam_217 píše: mnou popisované video již není aktuální? Se něco snad změnilo?
Ano v tom videu testuje tu hru bez posledniho update upravujici ostrost DLSS.
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: pon 25. úno 2019, 23:08
od DOC_ZENITH
Jo, jistě u singleplayer her pro 1 dohrání budeme čekat na patche.
Hladis// Promaz napadani a uprava prispevku. Tohle tady ne.
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: úte 26. úno 2019, 07:44
od Hladis
Musej se holt snazit, aby to DLSS bylo pouzitelny v day 1, jinak je to k prdu.
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: čtv 28. úno 2019, 15:48
od Hladis
Promaz.
Hardware Unboxed: Metro Exodus DLSS Investigation, How to Get DLSS Gains On All GPUs
https://www.youtube.com/watch?v=lKaifAffhZw
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: čtv 28. úno 2019, 22:24
od DOC_ZENITH
Jop, dáme tam sharpening postprocess filter a řekneme že DLSS je fixed! Bože... už je to od NV fakt trapný.
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: čtv 28. úno 2019, 22:34
od LastPCgamer
Tensor Cores su v hernej karte zbytocne, vobec nechapem preco sa tu tolko riesi to DLSS teda uplne slepa vetva vyvoja a cisty blud.
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: čtv 28. úno 2019, 23:19
od DOC_ZENITH
Tensory jsou tam taky pro RT denoise. Nvidia si s DLSS asi myslela že s pomocí tensorů něčeho dosahne ale už to trvá tak dlouho a furt nic kloudnýho takže to asi fakt nepůjde a můžeme to označit za nepovedenou formu SW upscalingu která měla jen marketing hype ale žádnou reálnou kvalitu. Asi něco jako primitive shader u Vegy.
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: pát 1. bře 2019, 08:15
od Hladis
TC maj vice funkci nez jen denoise a DLSS, ale problem je pomer jejich viditelneho vyuziti ve hrach k mistu ktery zabraji a zatim tedy je ten pomer zoufalej. Z DLSS udelali marketingovy tahak, protoze tam muzou ukazovat grafy s lepsimi fps a nejak mohli obhajovat vyuziti TC. Kazdopadne "fixnout" to tim, ze tam hodi jen sharpening filter, je zoufalost. Tohle se fakt nepovedlo a to nepredstavili stale DLSS 2x, ktery ma naopak obraz udajne zlepsovat.
Re: NVIDIA News
Napsal: pát 8. bře 2019, 17:24
od Braňo1977
Re: NVIDIA News
Napsal: pát 8. bře 2019, 17:41
od HEAD
Moc velkej rozdil tam nebude proti 1660TI.Zcela urcite vydrti rx590.Rozdil tam bude kolem 15% a bude i o litr levnejsi..
Re: NVIDIA News
Napsal: pát 8. bře 2019, 19:12
od THANATOS
Cena je o dost nizsia ako GTX1660Ti, to sa mi nezda pri tom predpokladanom vykone.
Re: NVIDIA News
Napsal: pát 8. bře 2019, 21:10
od DOC_ZENITH
HEAD píše:Moc velkej rozdil tam nebude proti 1660TI.Zcela urcite vydrti rx590.Rozdil tam bude kolem 15% a bude i o litr levnejsi..
Podceňuješ bottleneck Vram, prospustnost bude stejná jakou měla 1060TI.
Re: NVIDIA News
Napsal: pát 8. bře 2019, 21:34
od HEAD
Bude to stejny jako u GTX1070TI vs GTX1080 tzn 5-10% rozdil podle hry.
Re: NVIDIA News
Napsal: pát 8. bře 2019, 22:14
od DOC_ZENITH
Rozdíl bude větší, tohle bylo 256-bit 8Ghz vs 10Ghz, tohle bude 196-bit 8Ghz vs 12Ghz.
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: sob 9. bře 2019, 07:45
od Braňo1977
Skôr to bude 15%. Priemere odhadujem 5-10% nad rx590. Ale v hrách ako Strange Brigade,Battlefield sa bude motať medzi rx570-580.
Re: NVIDIA Turing - Info a spekulace
Napsal: čtv 14. bře 2019, 13:32
od HEAD
Dneska maji vyjit recenze na GTX1660 ze?Nevite v kolik?