Stránka 12 z 14
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Napsal: pát 24. říj 2014, 14:44
od Hladis
Zkusim ještě jednou. EQAA není to same jako MSAA a to i vzhledem k vykonu. Je nesmysl jednu grafarnu testit s EQAA a druhou s MSAA. Nevim co je na tom k nepochopeni. Není to aples to aples.
Krtku podival ses do toho dokumentu primo od AMD ? EQAA 8x je jako MSAA 4x s 8 vrorky
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Napsal: pát 24. říj 2014, 14:44
od killerek
Hladis: Kdyz uz si postoval tu prirucku AMD, tak si ji take precti!!!
Cover vzorky mas i v MSAA, jen se "polohove" schoduji s "barevnymi" vzorky.
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Napsal: pát 24. říj 2014, 14:46
od Krteq
Hladis píše:Krtku podival ses do toho dokumentu primo od AMD ? EQAA 8x je jako MSAA 4x s 8 vrorky
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
Podívej se na ten obrázek ještě jednou, třeba tě to konečně trkne
8x EQAA = 8x MSAA + 8x CSAA - dohromady 16 coverage vzorků
//opraven počet coverage vzorků
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Napsal: pát 24. říj 2014, 14:46
od Ache
Chce to screeny a nějakou detailnější analýzu. Protože tomu prostě nevěřím! Na jedné straně cheatují AF bilinear filtrem (důležitější než 8xMSAA v. 8xCSAA), a na druhé straně by si přidávali zbytečně kvalitu AA?
Prostě blbost, má se porovnávat 8xMSAA vs. 8xMSAA tečka!
Jakýkoliv rozdílný rendery (nepočítam AF - s tím nic neuděláme)
nemá smysl porovnávat.
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Napsal: pát 24. říj 2014, 14:48
od killerek
Krtek: Jen tam mas chybku. 8x EQAA je 8x MSAA + 8x CSAA navic.
//Uz ten prispevek postrada smysl, tak to Krtku smaz
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Napsal: pát 24. říj 2014, 14:48
od Krteq
@Ache: Někde bylo přímo vyjádření vývojáře od Firaxisu. Tomu už veřit budeš?
//fixed
Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
Napsal: pát 24. říj 2014, 14:52
od oneb1t
Ache píše:Chce to screeny a nějakou detailnější analýzu. Protože tomu prostě nevěřím! Na jedné straně cheatují AF bilinear filtrem (důležitější než 8xMSAA v. 8xCSAA), a na druhé straně by si přidávali zbytečně kvalitu AA?
Prostě blbost, má se porovnávat 8xMSAA vs. 8xMSAA tečka!
Jakýkoliv rozdílný rendery (nepočítam AF - s tím nic neuděláme)
nemá smysl porovnávat.
ok no tak ja to pak v tech ovladacich naforcuju na normalni 8xMSAA aby to byla jeste vetsi nakladacka
kdyztak tady je napsany jak se dobrat k vysledku
http://forums.overclockers.co.uk/showth ... p=27099784
Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
Napsal: pát 24. říj 2014, 15:23
od Hladis
Muze někdo udelat vykonostni porovnani EQAA, CSAA a MSAA ? At se to rozsekne.
Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
Napsal: ned 2. lis 2014, 02:07
od Alfajk
resite to tady moc vedecky...jaky AA,za predpokladu ze jich hra umi vic, mam vybrat,aby vypadalo uplne nejlip?
A jaky naopak nabizi nejlepsi obraz za cenu nejnizsich HW naroku? (fxaa vynechejte)
hra Evolve nabizi treba toto,co vybrat?
Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
Napsal: ned 2. lis 2014, 02:11
od DOC_ZENITH
Jde o to jestli funguje ve hře TRAA. Pokud ano, tak MSAA. Pokud MSAA neni tak uff... zkusit co nejméně zhoršuje (bluruje, obvzláště v pohybu) obraz.
Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
Napsal: ned 2. lis 2014, 02:17
od Ache
No jediné opravdové vyhlazování v té nabídce je TXAA (založené na MSAA + nějaký post procesing redukující shimmering). SMAA a FXAA jsou "antialiasingy" které vyhlazují už hotový obraz.
Já si myslím že když si to vyzkoušíš, tak sám uvidíš co ti bude připadat nejlepší, každý má jiný oko a každému sedne něco jiného. Kdyby tam bylo klasický MSAA, tak ti doporučim nastavit to + v ovladači grafiky SS-TRAA, tale když tam MSAA není, tak smůla.
Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
Napsal: ned 2. lis 2014, 02:43
od HEAD
Nejlepsi z tech moznosti je 2x SMAA
Uplne nejlepsi je zapnout si DSR.
Docela skoda ze v 95% novych her vubec MSAA neni a nefunguje a jedina moznost jak dosahnout spickovyho obrazu je DSR.
Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
Napsal: ned 2. lis 2014, 12:38
od Hladis
Fascinuje me ta absence MSAA, ale za to hromada ruznych postproces sracek. Tedy kurvitek obrazu. Opravdu dementni moda
![Mad :x](./images/smilies/mad.gif)
Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
Napsal: pon 3. lis 2014, 00:40
od ghostdog32
HEAD píše:Nejlepsi z tech moznosti je 2x SMAA
Uplne nejlepsi je zapnout si DSR.
Docela skoda ze v 95% novych her vubec MSAA neni a nefunguje a jedina moznost jak dosahnout spickovyho obrazu je DSR.
no jak se to veme... mě příjde, že neostřejší obraz je bez AA a hned potom MSAA. efekt DSR mi příjde skoro stejný jako při zapnutí FXAA a podobných... zkoušel jsem to ve více hrách, ale jako plnokrevné vyhlazování to vážně nefunguje. MSAA vypadá prostě líp.
Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
Napsal: pon 3. lis 2014, 02:54
od HEAD
Tak to mas asi blbe nastaveny, protoze DSR nic nerozmazava.Ba naopak obraz je daleko ostrejsi.
Dej si DSR smoothness na 0.
Navic samotny MSAA nikdy nebude lepsi, protoze nevyhlazuje transparentni textury.
DSR se hlavne projevi tam kde je hodne vegetace.
Treba ve watch dogs u stromu kde i s MSAA+TRAA sou stromy blbe vykresleny.
A u starych her si clovek muze zapnout MSAA+TRAA+DSR a bude mit absulutne nejlepsi obraz.
Navic MSAA+TRAA je jak to vypada mrtvy.Funguje jen u starych her.
Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
Napsal: pon 3. lis 2014, 03:42
od ghostdog32
HEAD píše:Tak to mas asi blbe nastaveny, protoze DSR nic nerozmazava.Ba naopak obraz je daleko ostrejsi.
Dej si DSR smoothness na 0.
Navic samotny MSAA nikdy nebude lepsi, protoze nevyhlazuje transparentni textury.
DSR se hlavne projevi tam kde je hodne vegetace.
Treba ve watch dogs u stromu kde i s MSAA+TRAA sou stromy blbe vykresleny.
A u starych her si clovek muze zapnout MSAA+TRAA+DSR a bude mit absulutne nejlepsi obraz.
Navic MSAA+TRAA je jak to vypada mrtvy.Funguje jen u starych her.
aha, měl jsem 33%. to bylo asi v základu? díky... zkusím
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
Napsal: čtv 25. pro 2014, 11:36
od ghostdog32
váš názor na MFAA? můj vzorek v BF4:
ať se kluci snaží jak chtějí, tak MSAA zatím nedokáže nic nahradit
Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
Napsal: čtv 25. pro 2014, 15:19
od Ache
2xMSAA+MFAA vypadá opravdu jak 4xMSAA (na statickým snímku). Na screenshot nelze výsledek zachytit, protože MFAA skládá snímky po sobě.
Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
Napsal: čtv 25. pro 2014, 17:52
od ghostdog32
ok, asi to zatím nechám
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
je to furt maličko vidět i přimo na vlastní oči, ale přiznávám, že opravdu jenom minimálně... funguje to jakoby to přidávalo víc zubů, ale s plynulejším rozdílem
pozitivní je, že to nic nerozmazává, což je u FPS her asi nejdůležitější... můj osobní názor na lidi, co nechávaj zaplé FXAA v BF4, je že to jsou masochisti
Re: TRAA/MSAA/FXAA/TXAA/CSAA a vse okolo Antialiasingu
Napsal: pát 9. led 2015, 23:58
od ghostdog32
když jde v BF4 nastavit MSAA jenom 4x, tak mám dát CSAA přes ovladače taky jenom 4x?
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)