NVIDIA G-sync - info a vše okolo

Grafické karty s libovolným GPU firmy nVidia (např. Riva, GeForce).

Moderátoři: Walker1134, Wilik

Odpovědět
Bouner
Začátečník
Začátečník
Registrován: 21. led 2014

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od Bouner »

To je věc druhá no, většina lidí má "budget" FHD 144hz, k tomu nějakou 1060/580 takže to mají na nějaké csko apod. A určitě kvůli tomu nebudou kupovat G-sync za 20k místo obyč monitoru za 6k. Já jsem zvědavý jak to dopadne u TV s VRR, zda to bude nějak kompatibilní nebo bude potřeba zásah i ze strany výrobce TV. U takové forzy bych to třeba uvítal, zatím mám smolík a AMD kupovat nebudu :D .
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od havli »

skaven321 píše:havli, lenze karty, ktore by dali 2K minimalne v 144fps kupuje podla steamu kolko percent hracov? 2-3%?
Na 144 Hz monitoru s vsync off je tearing naprosto minimalni i pri nizsich fps. Nemusis mit nutne 100+ fps.

Zkratka promenlivy refresh je spis funkce vhodna pro lowend pomale zobrazovadla.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od ArgCZ »

Hladis píše:// https://iczc.cz/aujpu9399soj9hc8gok8qk0d0p_m/obrazek Huang je smutny, ted i nV preci bude podporovat VRR. Huang potrebuje, aby tam vedle toho "oskliveho" AMD loga bylo i "krasne" NVIDIA logo a jak to asi udela...... :idea:
s freesync je amen a s logem AMD taky, do budoucna bude VESA Adaptive-Sync a žádný loga AMD už nebudou, tak dost pochybuju že budou loga nVidie a to že víš jak marketing nVidie funguje z první ruky je možný, nadruhou stranu před půl rokem když jsem tvrdil že nakonec nVidia bude muset standart podporovat tak tu padaly podobný argumenty jak všichni nVidii znaj a že to podporovat nikdy nebudou a pojedou si svůj G-Sync protože maj silný postavení a všechny ty silácký řečičky kolem, já jsem ale realista a tohle bylo dopředu jasný stejně jako to že do roka-dvou se VESA Adaptive-Sync stane pouhou další položkou v popisu monitoru( a i televizí) stejně jako třeba HDMI či Displayport a celej trh ho bude podporovat
Naposledy upravil(a) ArgCZ dne stř 9. led 2019, 09:37, celkem upraveno 1 x.
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od hnizdo »

havli píše:Na 144 Hz monitoru s vsync off je tearing naprosto minimalni i pri nizsich fps. Nemusis mit nutne 100+ fps.
Hele nevim, ja si jednou omylem vypnul gsync a tearing jsem zaznamenal ihned. Jak si jednou zvyknes ze tam neni, dost to rusi. Arma3, okoli 100fps
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od Krteq »

hnizdo píše:
Krteq píše:Jak "dokonalo" implementuje? Buď ho výrobce do panelu/scaleru implementuje nebo ne.
Cely zatraceny internet je plny reseni problemu s nedodrzovanim standardu :-D
Ale jsem si jist, ze dobre vis, o cem je rec.
:? Celý Adaptive-Sync je postaven na rozšíření DisplayPort standardu o features léta používané v eDP standardu (vblank signaling)

Ohledně dodržování standardu, VESA má vlastní certifikační proces. Pokud panel neprojde certifikacnim procesem, prostě VESA DisplayPort Adaptive-Sync nepodporuje :roll:

Implementace na straně IHV je pouze v driveru.
madPav3L
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 07. pro 2005
Bydliště: Středočeský kraj

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od madPav3L »

hnizdo píše:
havli píše:Na 144 Hz monitoru s vsync off je tearing naprosto minimalni i pri nizsich fps. Nemusis mit nutne 100+ fps.
Hele nevim, ja si jednou omylem vypnul gsync a tearing jsem zaznamenal ihned. Jak si jednou zvyknes ze tam neni, dost to rusi. Arma3, okoli 100fps
Ono taky záleží hra od hry. Mám sice jen 100 Hz, ale po přechodu z 60 Hz, kde jsem měl v-sync zapnutý permanentně, ho teď nezapínám skoro vůbec. Prostě je hra kde to vidím a pak hra kde ne.

Jinak jsem zvědav, jak si s tím poradí můj Samsung s freesync.
CPU: i7-12700KF MB: ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 RAM: T-FORCE XTREEM 2x16GB DDR4 3600 MHz@CL14 GPU: Palit RTX 4090 GameRock FAN: Noctua NH-D15S SSD: 1x Samsung 960 Pro M.2 512GB, 1x Samsung 960 Pro M.2 1TB, 1x Samsung 840 Pro 256GB, 1x Samsung 850 EVO 1TB HDD: 3x Seagate Barracuda 7200 3TB Display: Dell AW3423DWF 3440x1440 165 Hz OLED PSU: Seasonic Prime SSR-750PD 750W Mouse: Logitech G602 Keyboard: Cherry MX-Board 6.0 UPS: CyberPower Professional Tower 1000VA/900W CASE: Fractal Design Meshify 2 XL Audio: Creative Sound Blaster Z + Logitech Z906
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od hnizdo »

Krteq píše: Celý Adaptive-Sync je postaven na rozšíření DisplayPort standardu o features léta používané v eDP standardu (vblank signaling)

Ohledně dodržování standardu, VESA má vlastní certifikační proces. Pokud panel neprojde certifikacnim procesem, prostě VESA DisplayPort Adaptive-Sync nepodporuje :roll:

Implementace na straně IHV je pouze v driveru.
:roll: Vis o tom, ze monitor neni jen rozhrani? Myslim ze vis. Taky asi dobre vis, ze VESA u DP standardu testuje PHY layer a LINK layer, tedy rozhrani chipsetu. Certifikace je stejna pro vsechny strany "kabelu" vcetne rozhrani gpu, igpu na cpu atd. Vesu vubec nezajima, jaku funguje cpu s integrovanym DP vystupem, nebo co uzivatel potom na monitoru skutecne vidi. VESu zajima jen rozhrani.
O tom to totiz je.
madPav3L píše: Jinak jsem zvědav, jak si s tím poradí můj Samsung s freesync.
Tohle sem urcite napis.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od Hladis »

Bouner píše:Tahle diskuze je super
Nevidel jsem zadny komentar, ze by tu nekdo z nepodpory VRR na nV vinil vyrobce monitoru a to dalsi je taky slusna snuska dojmologie.
ArgCZ píše: s freesync je amen a s logem AMD taky
Zatim to vsude v popisech produktu vidim a pokud tam nechce nV svoje loga, tak se nemuseli s celou "G-sync" procedurou vubec obtezovat a jen ohlasit podporu pro standart VRR a ne nejaky saskarny s G-sync compatible a certifikaty. PS: Nechce se mi verit, ze by AMD taky svoje loga chteli stahnout, zvlaste kdyz oni to vymysleli. To je vesmes vzdani se reklamy for no reason.
ArgCZ píše: že to podporovat nikdy nebudou
Nevim jestli padalo ze "nikdy". "Nikdy" je nesmysl. nV s G-sync moduly mirila hlavne na high end a miri tam s nim doted a proprietarni G-sync je zdroj prijmu. Co se psalo nekde pred rokem, to patrilo k situaci pred rokem. Nepodpora Freesync se nejak negativne neprojevovala na dominanci nV a ikdyby nemeli podporu ani v tomhle roce, nedelo by se vesmes vubec nic. Ze v budoucnu svuj pristup pozmeni, to se klidne stat mohlo, do hlavy Huangovi nikdo nevidi.
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od ArgCZ »

k jaký situaci před rokem, jakmile se ohlásil Adaptive-Sync jako standart tak jsem psal že to nV bude muset podporovat, nijak jiná situace nebyla, jen jsem nečekal že se to stane takhle brzo
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od hnizdo »

nvidia si vytvari vlastni standarty, je to soukroma firma, nic podporovat nemusi. jedine kdyby to byla povinna soucast noveho DP nebo HDMI a neziskala by pak certifikaci.
spis mne cim dal vic fascinuje kolik prace musi byt otestovat tech 550 modelu monitoru, vcetne budoucich. to se musi ocenit, to je slusnej kus prace pro zakaznika. vzali to od podlahy.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od Krteq »

hnizdo píše:
Krteq píše: Celý Adaptive-Sync je postaven na rozšíření DisplayPort standardu o features léta používané v eDP standardu (vblank signaling)

Ohledně dodržování standardu, VESA má vlastní certifikační proces. Pokud panel neprojde certifikacnim procesem, prostě VESA DisplayPort Adaptive-Sync nepodporuje :roll:

Implementace na straně IHV je pouze v driveru.
:roll: Vis o tom, ze monitor neni jen rozhrani? Myslim ze vis. Taky asi dobre vis, ze VESA u DP standardu testuje PHY layer a LINK layer, tedy rozhrani chipsetu. Certifikace je stejna pro vsechny strany "kabelu" vcetne rozhrani gpu, igpu na cpu atd. Vesu vubec nezajima, jaku funguje cpu s integrovanym DP vystupem, nebo co uzivatel potom na monitoru skutecne vidi. VESu zajima jen rozhrani.
O tom to totiz je.
Ano, A/S je realizován skrze Link Layer, já ale mluvím čistě o Adaptive-Sync certifikaci a to, že podpora GPU IHV je čistě na straně SW/driveru

Pro připomenutí
Overall, the biggest catch in Adaptive-Sync is that it's optional. No VESA member is required to implement or support Adaptive-Sync. The certification routine is separate from that of DisplayPort itself. As of now, Adaptive-Sync does not even have its own logo! Having a display or GPU that exposes a DisplayPort connection is, in and of itself, no guarantee that it will support Adaptive-Sync. Sadly, as with all optional standards, consumers are bound to be confused.

Adaptive-Sync works by leveraging an optional DisplayPort feature. By telling the "sink" (the display) to "ignore main stream attributes," it can effectively use variable Vblank periods, creating a variable refresh rate.

Adaptive-Sync and the FreeSync standard built on top of it requires the specification of a certain range in which a display can operate on a variable refresh basis (for example, 30 to 144Hz). The range is set by the capabilities of the LCD panel and scaler, not by the GPU. The GPU is required to honor such a range requirement. Note that this range may not be, and typically is not, the full range of the display itself. For example, a display that can operate at fixed refresh rates of both 24Hz and 144Hz may opt to expose a variable rate of 35 to 90Hz.

The Adaptive-Sync standard does not cover how the system should behave when frame rates drop outside the supported range (below 30 frames per second or above 144 in a 30 to 144Hz range), except for implicitly stating that the refresh rate should not go above or below that range. It is left up to the GPU/driver combination to determine that.

All in all, the Adaptive-Sync standard is an exceptionally "light" standard. After all, the whole addendum is a mere two pages long. Especially because it's optional, it's unlikely that it will be the quick revolution wanted by gamers hoping for a rapid standardization of variable refresh rates.
Tom's HW - FreeSync: AMD's Approach To Variable Refresh Rates
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od hnizdo »

Krteq píše:Ano, A/S je realizován skrze Link Layer, já ale mluvím čistě o Adaptive-Sync certifikaci a to, že podpora GPU IHV je čistě na straně SW/driveru
Vsak ja vim ze schvalne mluvis o necem jinem :)
Uzivateli je naprosto jedno, jaci trpaslici nosi bity do monitoru. Je zajima, jestli pak monitor neblika, nevlni, nevypadava, nerozmazava, nemeni podani barev. Coz je to co zahrnuje "gsync compatible" certifikace. Nikoliv VESA AS certifikace. Na tu kazdej kasle.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od ArgCZ »

hnizdo: nemusí, může si udělat třeba vlastní standart pro sloty grafických kartet, svůj standart pro velikost záslepek pro montování karet, svoje výstupy, ale nedělají to, divný co?
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od Krteq »

hnizdo píše:Uzivateli je naprosto jedno, jaci trpaslici nosi bity do monitoru. Je zajima, jestli pak monitor neblika, nevlni, nevypadava, nerozmazava, nemeni podani barev. Coz je to co zahrnuje "gsync compatible" certifikace. Nikoliv VESA AS certifikace. Na tu kazdej kasle.
:? huh, nechápu. Je to industry standard s jasnýma specifikacema vlastním certifikačním procesem.

Jestli to bude blikat, vypadávat, rozmazávat, neměnit podání barev je už problém SW implementace IHV.

Co na tom nechápeš?

Je jasné, že nV se bude s korektní SW/driver podporou kroutit jak had aby jejich stávající G-Sync řešení nevypadalo tak nevýhodně.
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od ArgCZ »

já myslím že jde spíše o divadýlko k akcionářům, musej to udělat nějak šikovně bez následků a tohle s těma certifikacema by mohlo obstát
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od Krteq »

Taky možnost... ale co když se to provalí? Bude další žaloba a pád ceny akcií?
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od ArgCZ »

nemyslím že jde o nějakou nekalou praktiku, trhy naopak někdy reagujou panicky i na pozitivní věci, mě to přijde jako rozumný
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od hnizdo »

Krteq píše: Jestli to bude blikat, vypadávat, rozmazávat, neměnit podání barev je už problém SW implementace IHV.
je to problem vendora vyrabejiciho monitor. starosti nvidie je pouze podpora VESA PHY a LINK na strane DP v GPU.
Krteq píše: Je jasné, že nV se bude s korektní SW/driver podporou kroutit jak had aby jejich stávající G-Sync řešení nevypadalo tak nevýhodně.
To je jen tvoje nicim nepodlozene tvrzeni/nesmysl.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od Krteq »

hnizdo píše:
Krteq píše:Jestli to bude blikat, vypadávat, rozmazávat, neměnit podání barev je už problém SW implementace IHV.
je to problem vendora vyrabejiciho monitor. starosti nvidie je pouze podpora VESA PHY a LINK na strane DP v GPU.
:lol: Takže podle tebe je výrobce panelu/scaleru zodpovědný za Adaptive-Sync SW backend v GPU driveru?
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: nVidia G-sync

Příspěvek od hnizdo »

Krteq píše::lol: Takže podle tebe je výrobce panelu/scaleru zodpovědný za Adaptive-Sync SW backend v GPU driveru?
Ne, vyrobce monitoru je zopovedny za to, jestli to bude blikat, vypadávat, rozmazávat, měnit podání barev. Na to nema zadny sw backend v gpu zadny vliv. To je zalezitost vyhradne chipsetu monitoru.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Odpovědět

Zpět na „NVIDIA grafické karty“