Stránka 13 z 78

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. bře 2015, 16:45
od Hladis
Samozrejme ze slo o rozdil v implementaci mezi nV a AMD uz od vydani DX11..... coz tu nekteri fans ne a ne si priznat. Vesmes jak tvrdit, ze amici na Mesici ne a nepristali :roll: Pokud vyvojar nebyl prase a driver byl ok, tak výsledek nebyl spatny i s DX11 nebo OGL. Urcite i pokrok proti predeslym DX, kde to byl teprve opruz. Samo nikdy to nedosáhne na low-level API, ale zadna traga to taky nebyla. A zrovna Intelu to dost vyhovovalo :razz:

A aby se nezapomelo jak to cele vzniklo http://webwalkers.cz/Others/Hladis1.aspx :-D

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. bře 2015, 17:54
od Krteq
Áaa, napadá mě jen něco s potrefenými husami :lol:

@DOC: Ty si stále pleteš MTR a driver overhead :roll:

Anyway, při procházení těch prezentací z přednášek jsem zjistil zajímavou věc ohledně podpory feature levelu napříč architekturami, ale nejprve potřebuju ověřit z vícero zdrojů. Je to částečně nakousnuto v té části slidu co je v no-Xově článku.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. bře 2015, 18:06
od DOC_ZENITH
Nepletu protože to spolu souvisí. Nvidia má v DX11 apliakcích používajících MTR mnohem menší overhead díky lepšímu driveru.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. bře 2015, 18:36
od Hladis
Krteq píše:Áaa, napadá mě jen něco s potrefenými husami :lol: .
To te napada spatne protože jeden o voze a druhy o koze. MTR samozrejme dulezity v DX11 bylo. Rozdil mezi DX9 a DX11 v CPU narocnosti je myslim naprosto zrejmy a nikdo nezpochybnil prinos Mantle, který DX11 pohrbilo. PS: Ja tvrdil celou dobu, ze podobnyho efektu se da docilit i optimalizaci, coz mi pak nV dala i za pravdu, ale hold je to pracny, je to pracny a kdo by se s tim sral ze.

S MTR to souviselo hlavne na zacatku a souvisi to i do ted. Před tim tam ten rozdil v implementaci byl maly. Delalo to jen nejakych 3 fps (na Intelu)v prumeru (nekde to dělalo vic, nekde min)napric portfoliem DX11 her, coz nebylo nic dramatickyho. nV pak ze supliku vytahla i snizeni overhead driveru a rozdil se dramaticky zvetsil nekde k rozdilu kolem 10fps dle titulu a konfigurace a slapal na paty i Mantle titulum. Zvlaste když procesor mel vice threadu. Neslo prehlednout rozdil, když se použilo FX pod AMD a pod nV GPU a to ještě před tim "zazracnym driverem". Na FX se to da prave kvůli jeho slabosti hezky demonstrovat. Hlavne ten nepomer narustu vykonu třeba na i7 s HT off a on (na AMD vesmes nula). Bylo to testovano, bylo to prokazano. Proc to radikalni snizeni overhead v driveru NV vytahla tak pozde, az když jim AMD vytrela podlahu s Mantle, když to podle me museli mit hotovy uz davno a pouzivali to v OGL, to je na jinou debatu.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. bře 2015, 21:50
od HafanPetr
Ano je to zvláštní, a dost pochybuju že by samotný NV driver najednou vyřešil radikální snížení overhead bez změny např. na kvalitu apod.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. bře 2015, 22:07
od Ache
Hladis píše:A aby se nezapomelo jak to cele vzniklo http://webwalkers.cz/Others/Hladis1.aspx :-D
Normálně sem si na to vzpomněl, když sem viděl jak Sweeney dostává od Huanga TITANA X. :-D

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. bře 2015, 22:13
od oneb1t
jak se tu psalo o tom orezani moznosti DX12 tak to je hlavne proto ze NVIDIA nepodporuje u maxwellu system vyssi jak TIER 2 :)

takze se da pocitat s tim ze maxwell dostane podporu DX12 ale hawai dostane podporu DX12.1

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. bře 2015, 22:22
od Ache
A na co to bude mít vliv? Maximálně to bude stejná situace jak za dob DX10 vs DX10.1 = v nejhorším se nějaký nepohodlný hry (AC) opatchují. :twisted:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. bře 2015, 22:24
od oneb1t
na nic pisu to jen abych vas nasral :D

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. bře 2015, 22:32
od Krteq
O té (ne)podpoře feature levelu napříč architekturami (viz. můj předcházející post) se ještě rozepíšu. Ono to totiž vypadá, že Maxwell není zas takové terno jak je tu všude psáno (spíš to vypadá na hromadu kompromisů a ořezů v architektuře jen aby se vyzdvihli některé věci a vypadalo to dobře pro BFU).

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. bře 2015, 22:35
od Ache
Krteq píše: Ono to totiž vypadá, že Maxwell není zas takové terno jak je tu všude psáno (spíš to vypadá na hromadu kompromisů v architektuře jen aby se vyzdvihli některé věci a vypadalo to dobře pro BFU).
o kompromisech mi povídej až si budu chtít na GCN zahrát například Trackmanii. :lol:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. bře 2015, 22:46
od oneb1t
napsal sem si prihlasku do DX12 early access tak uvidime jestli me poslou invite
pripadne nekdo vi kde stahnout to intel asteroids demo?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. bře 2015, 23:03
od Hladis
Ache píše:A na co to bude mít vliv? Maximálně to bude stejná situace jak za dob DX10 vs DX10.1 = v nejhorším se nějaký nepohodlný hry (AC) opatchují. :twisted:
Kdyby jenom tohle. To bylo reci i kolem DX11.x a Keplerech a výsledek je "Who cares".
Krteq píše:že Maxwell není zas takové terno
si povime u nového Maxwell Titanu a 390x o ternu a kompromisech :)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: sob 7. bře 2015, 00:44
od nou
Krteq píše:O té (ne)podpoře feature levelu napříč architekturami (viz. můj předcházející post) se ještě rozepíšu. Ono to totiž vypadá, že Maxwell není zas takové terno jak je tu všude psáno (spíš to vypadá na hromadu kompromisů a ořezů v architektuře jen aby se vyzdvihli některé věci a vypadalo to dobře pro BFU).
tu o tom niekto pise http://forums.anandtech.com/showpost.ph ... stcount=11

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: sob 7. bře 2015, 07:46
od hadas
Ache píše:
Krteq píše: Ono to totiž vypadá, že Maxwell není zas takové terno jak je tu všude psáno (spíš to vypadá na hromadu kompromisů v architektuře jen aby se vyzdvihli některé věci a vypadalo to dobře pro BFU).
o kompromisech mi povídej až si budu chtít na GCN zahrát například Trackmanii. :lol:
ja ji teda hraju a bez problemu

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 8. bře 2015, 11:28
od oneb1t
ale nehrajes ji "na urovni" jako ache...

jinak sem si instalnul win 10 technical preview a ted cekam az bude nejaka spustitelna ukazka DX12

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 8. bře 2015, 12:34
od hadas
oneb1t píše:ale nehrajes ji "na urovni" jako ache...

jinak sem si instalnul win 10 technical preview a ted cekam az bude nejaka spustitelna ukazka DX12
no nevim ja to mam na max detail

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 26. bře 2015, 14:09
od Krteq
PcPerspective: 3DMark API Overhead Feature Test - Early DX12 Performance

Pro GCN Radeony se začíná blýskat na lepší časy :)

//Pokud by chtěl někdo sám otestovat - Futuremark Releases 3DMark Update with API Overhead Feature-set

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 26. bře 2015, 23:01
od oneb1t
je to zrejme jen v placeny verzi jinak bych to otestoval :)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 26. bře 2015, 23:19
od havli
Hmm, tezka syntetika, nulova vypovidajici hodnota. GTX 960 OC = GTX 980... asi ne. :roll:
Dokud nebude prvni DX12 hra, nema smysl to vubec resit.