Stránka 13 z 40

Napsal: úte 3. říj 2006, 08:31
od OBR
Sorry za spatnou formulaci, ja mel na mysli neco jako 3Dlabs Wildcat nebo jak se to jmenuje vypada to skoro stejne. Myslel jsem OpenGL akcelerator pro AutoCAD a Specviewperf, takove ty profi karty. Ty vypadaji temer stejne, maji dve napajeni, maji velmi podobny chladic, maji 384-bit pameti a jsou take takhle velke, dalsi divne veci jsou absence HDMI vystupu, stare logo na karte, osobne je mi to fuk ale tech podezrelych ALE je u tech fotek nejak moc. ale kdo vi ze ...

Napsal: úte 3. říj 2006, 13:38
od crux2005
3Dlabs Wildcat Realizm 800 má 512Bit zbernicu - 2x256Bit :wink:

/ DirectX 10 chip in mid-November

Napsal: úte 3. říj 2006, 14:46
od busy
vysvetli mi niekto tie dve napajania? to ako by jedno nebolo schopne dodat tolko stavy??? :(

Napsal: úte 3. říj 2006, 15:14
od Coololooser
busy píše:vysvetli mi niekto tie dve napajania? to ako by jedno nebolo schopne dodat tolko stavy??? :(
Nejspise, i kdyz to druhe tam muze byt spis pro zalohu , kazdopadne tohle znaci ze se spotreba v pri zatezi se bude blizit hodnote 150w nebo vice.

Napsal: úte 3. říj 2006, 17:50
od no-X
Už jsme to tu trochu řešili, je to kvůli tomu, aby se dalo připojit napájení ze dvou různých větví pro lepší stabilitu. Tzn. 75W slot, 75W jeden konektor a pokud je na kartě druhý konektor, tak to značí, že 150W by v určitých případech nemuselo stačit...

Napsal: úte 3. říj 2006, 20:20
od busy
fu. to ked bude niekto chciet SLI tak ako ma mat zdroj najlepsie zo styrmi vetvami:D. tak to uz hej

Napsal: úte 3. říj 2006, 20:41
od no-X
Zatím nevíme, jestli jde o finání verzi karty, nemá cenu to hrotit.

Napsal: úte 3. říj 2006, 21:13
od h4__
ja si myslim,ze pro SLi tehle karet bych se stehoval do temelina...jsem teda nvidiar,ale jestli to bude tolik zrat a ten vykon bude urcite propadak (nvidie ma vzdy neco noveho,ale neumi to moc ucine zpracovat),tak se pujdu asi zahrabat :X :-D

Napsal: úte 3. říj 2006, 21:25
od expLorer
inac vazne ja uz si nedokazem predstavit dalsiu generaciu po 8mickovej serii :?
spotreba ? :onfire: :shock: vsak teraz uz mam nedoplatok za elektrinu 5k comu nerozumiem

Napsal: úte 3. říj 2006, 21:28
od jrk
h4__ píše:ja si myslim,ze pro SLi tehle karet bych se stehoval do temelina...jsem teda nvidiar,ale jestli to bude tolik zrat a ten vykon bude urcite propadak (nvidie ma vzdy neco noveho,ale neumi to moc ucine zpracovat),tak se pujdu asi zahrabat :X :-D

Neboj, G80 nebude žádný propadák...

Napsal: úte 3. říj 2006, 22:12
od short24
jrk píše:
Neboj, G80 nebude žádný propadák...
tohle bude mozne tvrdit, az tu bude r600 a budou z nezavislych zdroju porovnany ve vykonu, velikosti, spotrebe, tichosti, OC schopnostech atd. do te doby je to nvidiacka propaganda

Napsal: stř 4. říj 2006, 05:54
od h4__
short24 píše:
jrk píše:
Neboj, G80 nebude žádný propadák...
tohle bude mozne tvrdit, az tu bude r600 a budou z nezavislych zdroju porovnany ve vykonu, velikosti, spotrebe, tichosti, OC schopnostech atd. do te doby je to nvidiacka propaganda
tak nejak jsem to myslel :-)

Napsal: čtv 5. říj 2006, 14:56
od crux2005
Power and the NVIDIA "G80"

Gentlemen, start your DirectX10 engines

DailyTech received its first looks at GeForce 8800 production sample today, and by the looks of it, the card is a monster: at least with regard to size and power requirements.

The GeForce 8800 comes in two flavors, which we will get into more detail about over the course of the next few days. Both cards are dual-slot PCIe cards measuring a little less than nine inches in length. The first card, the GeForce 8800GTX, is the full blown G80 experience. The GeForce 8800GTS is a cut down version of the first. [...]
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4442
VR-Zone píše:GeForce 8800GTX & GTS Details

DailyTech has gotten some juicy details on the GeForce 8 flagship products and it has confirmed some of the leaked specs earlier on. We have mentioned about G80 being unified back in July 2005. Expect GeForce 8800GTX and 8800GTS products to launch the second week of November 2006.

GeForce 8800GTX : 575MHz core clock, 900MHz memory clock, 768MB of GDDR3, 384-bit memory interface, 86GB/s memory bandwidth, 128 unified shaders clocked at 1350 MHz, HDCP compliant, 450W for single and 800W for SLI

GeForce 8800GTS : 500MHz core clock, 900MHz memory clock, 640MB of GDDR3, 320-bit memory interface, 64GB/s memory bandwidth, 96 unified shaders clocked at 1200MHz, HDCP compliant, 400W for single and 800W for SLI
http://www.vr-zone.com/?i=4114

:D

Napsal: čtv 5. říj 2006, 15:00
od Lukfi
tohle je lepší:
NVIDIA "G80" Retail Details Unveiled
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4441

=>crux2005: byl jsi rychlejší... no něco z toho vypadá uvěřitelně, ale USPs a takt nad 1GHz :sarcasm:

Napsal: čtv 5. říj 2006, 15:04
od crux2005
Lukfi píše:tohle je lepší:
NVIDIA "G80" Retail Details Unveiled
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4441

=>crux2005: byl jsi rychlejší... no něco z toho vypadá uvěřitelně, ale USPs a takt nad 1GHz :sarcasm:
:lol:

np :wink:

hej , ten takt unified shaders je neuveriteľný ..

Napsal: čtv 5. říj 2006, 15:14
od Lukfi
crux2005 píše:hej , ten takt unified shaders je neuveriteľný ..
Leda by to byly nějaký opravdu jednoduchý USPs, čímž by se vysvětlovalo proč jich je tam tolik, a možná ten takt... ale stejně, aby řekněme polovina čipu jela na víc než 1GHz je přinejmenším podezřelý

Napsal: čtv 5. říj 2006, 15:22
od crux2005
mno o to ide , tie USUs by predstavovali neskutočný hot spot na rozdiel od zvyšku GPU ... :roll:

Grilovanie a zážitok z hry :lol: :lol: kúpte si nVidia 8800GTX :roll:

Napsal: čtv 5. říj 2006, 16:29
od crux2005
crux2005 píše:
GeForce 8800GTS : 500MHz core clock, 900MHz memory clock, 640MB of GDDR3, 320-bit memory interface, 64GB/s memory bandwidth, 96 unified shaders clocked at 1200MHz, HDCP compliant, 400W for single and 800W for SLI
by ma zaujímalo ako došli s 320Bit zbernicou a 900MHz pamäťamy k priepustnosti 64GB/s :roll: :roll: :? :?

Napsal: čtv 5. říj 2006, 16:35
od Lukfi
crux2005 píše:by ma zaujímalo ako došli s 320Bit zbernicou a 900MHz pamäťamy k priepustnosti 64GB/s :roll: :roll: :? :?
kurva že jsem to nepřepočítal než jsem to opsal :lol:

Napsal: čtv 5. říj 2006, 18:19
od crux2005
"G80" To Feature 128-bit HDR, 16X AA

More G80 features abound:

As if we mere mortals needed more reasons to be excited about G80, here are a couple more tidbits: 128-bit high dynamic-range and antialiasing with 16X sampling.[x].....
http://dailytech.com/article.aspx?newsid=4450
NVIDIA's Quantum Physics Engine

"With the release of the G80, NVIDIA will also release a new engine dubbed Quantum physics engine. Quantum Effects Technology is similar (at least in spirit) to NVIDIA's PureVideo Technology -- a dedicated layer on the GPU for physics calculations. A few documents alluding to this new engine appeared on public FTP mirrors late last week.

Quantum utilizes some of the shaders from NVIDIA's G80 processor specifically for physics calculations..."[x].....
http://dailytech.com/article.aspx?newsid=4444