Stránka 126 z 135

Re: Zaklínač 3

Napsal: úte 13. pro 2022, 20:26
od HEAD
Nejsou tyhle videa od random youtuberu fake?Ten patch ma vyjit v jednu rano.

Re: Zaklínač 3

Napsal: úte 13. pro 2022, 20:45
od Paul
HEAD píše: úte 13. pro 2022, 20:26 Nejsou tyhle videa od random youtuberu fake?Ten patch ma vyjit v jednu rano.
Neřekl bych, CDP určitě klíče rozeslali všude možně.

Re: Zaklínač 3

Napsal: úte 13. pro 2022, 23:42
od marek16

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 01:26
od stylar
Ten jejich launcher se mi objevil až při druhém spuštění hry s možností výběru DX, takže jsem zbytečně hledal raytracing a DLSS v DX11 verzi, každopádně HDR10 nativní podporu tam nevidím, jenom autoHDR a to už fungovalo v předchozí verzi.

Sakra to je tak hloupý, nakonec v DX11 funguje aspoň autoHDR jako zastara, v DX12 už nefunguje a ani není HDR, které tu kvůli ztmavujícímu raytracingu potřebuji více, aby šlo něco vidět! Navíc mám pořád zapnuto Win HDR, protože většinu her co mám podporují HDR nebo autoHDR a přinejhorším se monitor přepně automaticky do SDR, ale tady nic, takže ani nevím v čem to běží... každopádně to nevypadá úplně OK na OLEDu.

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 03:16
od Paul
Uff to je náročný se vším komplet na max, kurva! :mrgreen:

Nefunguje afterburner RTSS :/

Přijde mi že tam je asi i nějakej ten shader compilation stutter v DX12 módu. A jinak teda v Novigradu bez šance 60fps i na 1440p a DLSS performance, pokud je všechno na max. Je to snad náročnější než Cyberpunk :mrgreen:

edit - jo a teď mi hra padá kdykoliv zapnu RT. Měl jsem ho zaplej, hra fungovala, pak jsem ho vypnul, hra fungovala, pak jsem ho zapnul, hra spadla. A od tý doby spadne pokaždý po loadingu pokud je RT zaplý. Když ho vypnu, funguje bezchybně.

Tenhle patch bude potřebovat patch methinks.

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 04:27
od Paul
Tak to padání se vyřeší když se zase přepne na preset RT Ultra (místo zapínání RT jednotlivě).

Jinak očividně narvat DX12 a RT do týhle starý verze Red Enginu asi nebyla prdel, ta hra je s tím výrazně náročnější než Cyberpunk. Ten běží s RT Ultra, 1620p, DLSS balanced na stabilních 60, o čemž si tady můžu nechat zdát.

Ale musí se nechat, že RTGI vypadá v těch místech kde má vliv (indirectly lit) fakt dobře, moje screeny..

(non RT):

Obrázek

(RTGI a RT reflections zapnuty, RTAO a RT Shadows vypnuty):

Obrázek

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 07:45
od mr_sheen
Náročné je to hodně, to mě docela překvapilo :) Hrál jsem jen úvodních pár minut, jsem zvědav na další lokace jak budou vypadat a na FPS :)

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 08:37
od -+_[]
Paul píše: stř 14. pro 2022, 03:16 Nefunguje afterburner RTSS
Smaž nebo přejmenuj d3d11on12.dll v adresáři s hrou\bin\x64_dx12.

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 10:58
od marek16
Pokud máte něco jako 3060ti, tak na RTX klidně zapomeňte. Tam kde mám ve 4k normálním renderingem 60fps, s DLSS 80, tak po zapnutí jenom RTGI to tankne na 30fps, latence 100ms a je to naprosto nehratelný :-D
Taky hra (bez RTX) najednou zabírá 8GB vram místo cca 3, a že by to bylo nějak moc poznat na grafické kvalitě, to se říct nedá, vypadá to úplně stejně jak předtím. Kromě toho to náhodně crashuje kdykoliv se člověk dotkne RTX controls. Neříkejte mi že tohle vůbec někdo testoval, přijde mi jako by CDPR utratil veškerej testing budget na hypování a obrázky s odpočtama na FB...

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 11:35
od Delarge
No zkoušel jsem narychlo ráno jeden save ze Skellige a je to docela mazec. DLSS3 saves the day :-D
Z těch srovnání to teda na žádnou velkou RT hitparádu nevypadá na to, jak je to náročný.
Crash po pár minutách. První hra, co asi nedala UV. Ještě pořádně otestuju.

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 11:42
od HEAD
Nemuze to prece byt tak narocny pac to bezi na konzolich 4k 30fps(S RT).Mozna je to optimalizovany pro RDNA2.

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 12:03
od mr_sheen
Tipnul bych spatnou optimalizaci obecne. Stiznosti bylo na ofiko FB strance povicero :)

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 12:07
od Paul
HEAD píše: stř 14. pro 2022, 11:42 Nemuze to prece byt tak narocny pac to bezi na konzolich 4k 30fps(S RT).Mozna je to optimalizovany pro RDNA2.
Na konzolích to v RT módu fakt neběží v native 4K, a framerate tam ve městěch padá k nízkým dvaceti.

Jinak brutál CPU bottleneck - se zaplým RT je nemožné dosáhnout stable 60 v Novigradu, i v 720p se vším na minimu.
Ten engine to RT fakt nedává.

Ale jinak v DX11 mode hra běží jako předtím (a taky obsahuje ultra plus nastavení).
V DX12 bez RT je o kousek náročnější než v DX11 (115fps kde s DX11 mám 125, na stejnej setting).

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 12:19
od madPav3L
Na konzolích to má taky jen 2 RT featury, teď nevím přesně jaké a na PC dvě navíc, takže celkem 4.

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 12:33
od Paul
madPav3L píše: stř 14. pro 2022, 12:19 Na konzolích to má taky jen 2 RT featury, teď nevím přesně jaké a na PC dvě navíc, takže celkem 4.
To jo, ale stačí zapnout jen tu základní (RTGI) a framerate je v záchodě :-D
CPU nemají rády RT.

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 13:20
od marek16
Paul píše: stř 14. pro 2022, 12:33 To jo, ale stačí zapnout jen tu základní (RTGI) a framerate je v záchodě :-D
CPU nemají rády RT.
Na redditu je okolo toho masivní shitstorm, sekání, stuttering, pády, mizernej výkon, nejede to pořádně ani lidem s 4090 a 13900k.
Zas a znovu se potvrzuje, že dobrej algoritmus běží dobře i na slabších PC, mizernou implementaci neumlátíte ani nejlepším hardwarem.

Nechápu jak tohleto mohli dva roky hypovat a vypustit takový shit po tom průseru s Cyberpunkem, přijde mi jako by tu firmu vedl úplný debil, nebo nějaký profesionální manažer. :roll:

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 13:21
od mouldy
Měl jsem v plánu si to také zahrát, nicméně dle těch screenshotů z redditu nevidím velký rozdíl. Tohle má stát 80% výkonu? :x :?

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 13:24
od zhor
47GB, to vypada ze se cela hra stahuje znova a jeste kus navic. Jinak z patch notes jsem vyrozumnel ze HW podporu RTX grafiky maj jen odrazy a stiny, zatimco RT global ilumination ne, takze kdyz se zapne tak musej jit fps do kytek.

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 13:41
od Paul
Vypadá to ale nádherně..

Obrázek

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 14. pro 2022, 14:53
od HEAD
Tak jsem to zkusil a nestoji to ani za stahovani.Totalne zabugovany-Hra nahodne pada a kdyz chci zmenit v menu RT, tak hra spadne a pak nejde nacist.Prisernej stuttering.RT zere cca 90% vykonu...
Srat na to.Radsi hrajte puvodni verzi a stahnete si 4K textury.