Stránka 129 z 135

Re: Zaklínač 3

Napsal: pát 16. pro 2022, 18:44
od Holda
Vy z toho děláte bouři ve sklenici vody. Je to prostě addon zadarmo, to pro ty, co se tu vyjadřujou, jako by za to vyplácli dva litry. Normálně to hraju ve 2K se zapnutým RT na původní nejvyšší detaily bez HW na 12400 a 3060ti a úplná pohoda. DLSS Balanced a vypadá to super, mám framelock na 30 fps, ze kterých se to nehne a na takovou hru to je ok.
Nic nepadá, normálně to funguje, jsem spokojenej, že si můžu ten svět prohlídnou znova a lépe.
Vaše problémy :sigh:

Re: Zaklínač 3

Napsal: pát 16. pro 2022, 20:39
od JohnXXL
Taky jsem se k tomu dnes konecne dostal a zahral si to zatim mam za sebou cca 4hod hrani a ani jednou mi to nespadlo nic na moji sestave 5960X a 2080TI na kvalitu RT nejvyssi detaily na 2K rozliseni a bezi to krasne a zas me to chytlo jako kdysi.. aspon bude zas co hrat o volnu mezi svatky co mam rad a bavi me.

Re: Zaklínač 3

Napsal: pát 16. pro 2022, 21:23
od HEAD
Paul píše: pát 16. pro 2022, 18:41 Namoduj orig a vyfoť stejný místo, zajímá mě jak by to vypadalo. Já hrál původní verzi bez grafickejch modů, naposled v 2016.
Ok..Sam jsem zvedavej :-D

Re: Zaklínač 3

Napsal: pát 16. pro 2022, 22:26
od Delarge
Obrázek

QHD, DLSS Q+FG, všechno max, všechno zapnuto kromě Chromatic Abomination. 126 fps, 210 W. Šílený.

Re: Zaklínač 3

Napsal: sob 17. pro 2022, 00:00
od stylar
Pěkný, nezbývá než koupit RTX4xxx na což přijde samozřejmě, zvlášť pokud hraju ve 4k, sice už je to třetí RTX karta co mám, ale s frame generation už snad si budu moct raytracing i zapnout. :twisted:

Jinak HDR hra má, ale nejde nic nastavit in-game, což je problém protože to vypadá špatně a pořád restartovat hru, stejně se mi to nepodařilo nastavit nějak rozumně a in-game kalibrace je nutná.

dx12user.settings:

Kód: Vybrat vše

HdrPaperWhite=300
InventoryFixedLuminance=0.25
HdrGamma1=1.9
GammaValue=1.2
MaxTVBrightness=600
HdrGamma2=8

Re: Zaklínač 3

Napsal: sob 17. pro 2022, 10:44
od HEAD
STYLAR:Nestaci pro HDR jen nastavit gamma?Ja jsem zapnul HDR a nastavil gammu podle toho test obrazku :D
Ok tam mam dotestovano.Nakonec ten next gen zaklinac na ultra+ nevypada tak spatne jak jsem si myslel.Otestoval jsem Orig namodovanou hru se trema ruznejma lighting modama(kazdemu si libi neco jinyho) a pak jeste new gen patch s RT na max a FSR balanced a jeste new gen pod dx11 s ultra+ bez FSR.Taky jsem si vsimnul, ze RT odlesky zerou neskutecne vykon i kdyz jsem treba v lese a nikde se nic neodrazi.Klidne i 20% vykonu.Jinak vykon je u namodovane hry a next gen s ultra+ da se rict stejnej...

ORIG namodovanej+ Phoenix lighting mod
https://ibb.co/18BmhLV
https://ibb.co/sJvbfrt
https://ibb.co/yBR5hVC
https://ibb.co/BVvBrBg
https://ibb.co/mq3jX4q
https://ibb.co/KKxfByJ
https://ibb.co/CK3Kp2S
https://ibb.co/6H8pmHD
https://ibb.co/RcS9wt9
https://ibb.co/QJcz5nt
ORIG namodovanej+TOOK lighting mod
https://ibb.co/TcV323c
https://ibb.co/2sbKqzN
https://ibb.co/XsHNn5Q
https://ibb.co/N10RKcJ
https://ibb.co/tLFvbvM
https://ibb.co/sJXnGK0
https://ibb.co/JxxW1Mp
https://ibb.co/7S7d85L
https://ibb.co/wsff0qr
https://ibb.co/rmPt8vM
ORIG namodovanej+immersive Lighting mod
https://ibb.co/vHZ9v5R
https://ibb.co/Yt23TzW
https://ibb.co/GCSBrDY
https://ibb.co/W2B9QnY
https://ibb.co/3FvkTTb
https://ibb.co/R0ddCvG
https://ibb.co/rfmjnvC
https://ibb.co/Ss2kHZM
https://ibb.co/4S0NDXP
https://ibb.co/VpGkjhd
Next gen s RT na max + FSR balanced
https://ibb.co/7KMx386
https://ibb.co/5Yw20z7
https://ibb.co/9hPRS8v
https://ibb.co/VJLpKbV
https://ibb.co/jH20qWL
https://ibb.co/K65FWWj
https://ibb.co/sVF7rgs
https://ibb.co/BCnvcyS
https://ibb.co/9GnVwWH
https://ibb.co/HT2WxFd
Next gen pod dx11 s Ultra+ a TAAU
https://ibb.co/1fdf9b8
https://ibb.co/mJM1WXM
https://ibb.co/8YdJh88
https://ibb.co/HYnTDVc
https://ibb.co/94d8Y9q
https://ibb.co/GvddT69
https://ibb.co/6s0xvX1
https://ibb.co/SNFZy5C
https://ibb.co/WVhNXBZ
https://ibb.co/n1TKDCV

Re: Zaklínač 3

Napsal: sob 17. pro 2022, 12:11
od Paul
HEAD píše: sob 17. pro 2022, 10:44
Ok tam mam dotestovano.
Myslel jsem že otestuješ i tu lokaci v Toussaintu kterou jsem postoval na minulé stránce :)

Ale otevřel jsem si poslední tři screeny u každé varianty cos postnul a imho teda RT jednoznačně nejlepší. Ne že by původní hra vypadala špatně, ale s RT je prostě jinde.

Re: Zaklínač 3

Napsal: sob 17. pro 2022, 12:16
od stylar
Jo, to jsem zkoušel, ale nastavovat gammu pro HDR je nějaký divný, není to jen pro SDR? Každopádně to v tom konfigu funguje, ale třeba slunce vypadá, že svítí, jako kruh s přesnými okraji, takhle sice funguje HDR, ale nemůžu vidět až také "detaily", asset slunce není moc kvalitní a v SDR se to trochu ztratí a vypadá obloha lépe, i když v Toussaintu byla zase přesvícená.

edit: už to vypadá fakt dobře v HDR, nevím v čem jsou hodnoty jestli v nits, zdá se mi to trochu hodně, ale vypadalo to dobře, kolem slunce už se dělá korona, ale detail slunce zůstává krásně viditelný o vyšší svítivosti jak obloha.
HdrPaperWhite=500
MaxTVBrightness=800
Gamma in game 50x posunout úplně z leva.
Pro OLED a používám HGiG.

Re: Zaklínač 3

Napsal: sob 17. pro 2022, 14:40
od HEAD
500 paperwhite??To se mi zda nak moc :lol: odkud mas ty prikazy na HDR?

Re: Zaklínač 3

Napsal: sob 17. pro 2022, 15:02
od stylar
To je z dx12user.settings v Dokumentech, no jako je to dost (je to vůbec v nits?), srovnávám s autoHDR, který funguje jenom v DX11, s tím novým nastavení pro DX12 HDR10 vypadá skoro stejně a autoHDR bych měl mít zkalibrovány na 800nits přes tu apku z Windows.

Re: Zaklínač 3

Napsal: sob 17. pro 2022, 15:27
od TankGeorge
Nestrčil bych za to ruku do ohně, ale přijde mi, že ve win11 jde do hry forcnout autoHDR. Tam se dá nakalibrovat profil mimo hru. Dynamic tonemapping nepoužívám (u většiny HDR her). Přijde mi to dostatečně OK, abych o SDR vůbec neuvažoval. Štve mě ale, že ohně a ohniště září jak slunce i ve dne =/

Re: Zaklínač 3

Napsal: sob 17. pro 2022, 17:26
od stylar
Možná sem to trochu přepískl (ještě zkouším), ale HdrPaperWhite=400 by mělo být OK, MaxCLL vychází na 720 nits, nějaký způsobem PaperWhite ovlivňuje nejjasnější objekt (položka MaxTVBrightness snad ani nefunguje), při default nastavení má slunce jenom 350 nits, což je prostě slabé, a zbytek obrazu už je velmi tmavý.

Re: Zaklínač 3

Napsal: sob 17. pro 2022, 22:45
od HEAD
Tak jsem to zkusil(400 paper white) a pripada mi ze se nic nezmenilo :-D
Jinak tech 50 kliku z leva na gamma odpovida in-game kalibraci.Akorat je tam videt to logo.
Edit:S HDR to jsou slusny graficky orgie :lol: Taky jsem zjistil, ze pri zapnuti HDR prestane fungovat sharpening v ovladacich.Nasel jsem ale v configu polozku FSR2Sharpness a tam se to da zmenit(ja to zmenil z 0.3 na 0.8 )

Re: Zaklínač 3

Napsal: pon 19. pro 2022, 09:13
od segestes
S 3080Ti a 5900X ve 1440p max RT, hairworks off a DLSS kvality je to mezi 50-60 fps, přičemž pocit z plynulosti (hlavně pohyb myší) je horší jak u některých jiných her na 30 fps.

Třeba RDR2 jsem hrál na 50-60FPS (1080Ti) a to je nesrovnatelný. Zaklínač mě trochu vrátil do doby, když jsem hrával hry jako NFS2 nebo Red Baron 3D s 15 fps :))

Když nastavim detaily na "vyšší" a vypnu dlss, což by snad mělo odpovídat původní verzi, tak jsem v některých lokacích na 80 FPS a využití cpu 60%. V původní verzi je ve stejné lokaci využití 95% a 160FPS.

Přijde mi, že ten výkon je zabitej dřív, než se zapne rtx. Chtěl bych ještě porovnat DX11 a DX12, jde to nějak přepnout, když mám verzí z gogu, ale nechci si instalovat toho jejich klienta?

Re: Zaklínač 3

Napsal: pon 19. pro 2022, 12:00
od Baneshee
Pokud nechceš hrát s RT, tak nemá smysl používat DX12 režim. Nic to nepřináší, jen to snižuje FPS. Engine je pořád DX11 a do DX12 to jde jenom přes překladač, kvůli čemu je tam ten šílenej CPU bottleneck. Řešilo se to tu o stránku zpátky.

Verzi DX můžeš změnit ručně v konfigu:
https://www.reddit.com/r/Witcher3/comme ... cher_with/

Re: Zaklínač 3

Napsal: pon 19. pro 2022, 13:03
od zhor
Ja mam spis herni problemy, kdyz vyberu nekterej ukol, tak na mape neni zadna znacka a navic chybi nazvy lokaci, nevim kam jit. Treba kdyz mam najit dalsi voditka ve Velenu k nalezeni baronovy zeny, jak mam zjistit stopy kdyz na mape nic neni a nikdo krome kupcu se mnou nemluvi, to se neda hrat. Prece nebudu chodit naslepo po cely mape a doufat ze na neco nahodou narazim.
Nebo ten sebevrazednej teleport, kdyz na nej kliknu na mape tak funguje normalne, kdyz si ale udelam u nej znacku a pak zavru mapu, tak po prvnim kroku vpred zcerna obraz a vzapeti padam v cili z vysky jako z letadla a pochopitelne se zabiju, to je prece uplna hovadina. Bohuzel jsem nehral puvodni verzi, takze nemuzu posoudit jestli to je nejakej novej bug.

Re: Zaklínač 3

Napsal: pon 19. pro 2022, 15:28
od mr_sheen
Dnes vydali pro PC cca 2GB patch / hotfix.

Re: Zaklínač 3

Napsal: pon 19. pro 2022, 16:28
od marek16
Zkusil jsem, stáhlo to 50GB místo 2, zlepšení se nekoná, cukání/výkon furt stejný. A navíc jsem si všiml, že DX11 verze (ta stabilnější) pro jistotu nepodporuje DLSS :-D

Re: Zaklínač 3

Napsal: pon 19. pro 2022, 17:06
od HEAD
Jeste k tomu HDR-vsimnul jsem si, ze na PC konecne vysla appka na HDR kalibraci.To by melo dost zasadne zlepsit HDR pod win11.
https://apps.microsoft.com/store/detail ... 7F2SM5D1LR

Re: Zaklínač 3

Napsal: pon 19. pro 2022, 19:00
od killerek
marek16: Klasicke zmateni ukazatelem na Steamu u aktualizaci, kdy to ukazuje dve hodnoty a to stazena data a nasledne aktualizovana data/soubory. V tomto pripade to u me stahlo 2,2 GB a aktualizovalo 50,7 GB. Obe hodnoty maji rozdilne ikonky.