Stránka 130 z 135
Re: Zaklínač 3
Napsal: pon 19. pro 2022, 19:25
od marek16
Já mám právě GOG verzi a stahovalo to asi hodinu celých 50 GB, možná se to liší, nebo nějakej bug.
Re: Zaklínač 3
Napsal: pon 19. pro 2022, 19:27
od segestes
Já si stáhl z gogu ten 2GB instalátor a skončil jsem s logem plným chyb ve stylu
Error modifying D:\The Witcher 3 Wild Hunt GOTY\bin\config\r4game\user_config_matrix\pc\gameplay.xml
Takže hoši nezvládli ani tohle
Re: Zaklínač 3
Napsal: pon 19. pro 2022, 20:22
od stylar
O téhle appce jsem četl už pár let zpět na redditu, že se na ní pracuje, ale přišla až s Win 11 22H2 updatem, což jsem samozřejmě hodně rychle aktualizoval v den vydání, ale pro nativní HDR to nedělá nic a ani nemůže, jedině pro autoHDR, jinak já používám HGiG, takže je pro mě důležité si to někde zkalibrovat. Dynamický tonemaping, což je v default zapnuto na OLED většinou svítí celý obraz dost a ztrácí detaily jak v highlightech, tak stínech.
A vlastně ta appka jenom upravuje rozsah svítivosti, což je taky nové ve Win 11, ale dávno předtím jsem to upravoval přes CRU, takže je víceméně k ničemu.
Re: Zaklínač 3
Napsal: pon 19. pro 2022, 20:38
od Sobo
Srovnani DLSS / FSR:
https://www.techpowerup.com/review/the- ... omparison/
V zasade nic noveho, co bychom uz nevedeli z predchozich her.
Jinak HD Reworked Project od Halka Hogana bude pokracovat dale - na Q2 2023 uz chysta dalsi verzi pro next-gen:
https://www.eurogamer.cz/nextgen-edice- ... tleti-2023
Re: Zaklínač 3
Napsal: pon 19. pro 2022, 21:46
od Paul
Hotfix u mě super, padání při změně nastavení RT ingame už se neděje, a přijde mi že framedropy v novigradu nejsou tak drsný, pod 50 to padá už jen na fish marketu. Žádný negativní změny nepozoruju. Na steam verzi se to stáhlo samo, nic jsem neřešil.
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 10:24
od dexterav
umňa žiadne trable
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 11:34
od HEAD
stylar píše: ↑pon 19. pro 2022, 20:22
O téhle appce jsem četl už pár let zpět na redditu, že se na ní pracuje, ale přišla až s Win 11 22H2 updatem, což jsem samozřejmě hodně rychle aktualizoval v den vydání, ale pro nativní HDR to nedělá nic a ani nemůže, jedině pro autoHDR, jinak já používám HGiG, takže je pro mě důležité si to někde zkalibrovat. Dynamický tonemaping, což je v default zapnuto na OLED většinou svítí celý obraz dost a ztrácí detaily jak v highlightech, tak stínech.
A vlastně ta appka jenom upravuje rozsah svítivosti, což je taky nové ve Win 11, ale dávno předtím jsem to upravoval přes CRU, takže je víceméně k ničemu.
Nevim CRU jsem nepouzival, ale v te appce jde nastavit tmavej bod a pak i saturace barev.Ja jsem si nastavil saturaci na 60 pac 0 vypada dost vyblite
To asi v CRU neni ze?
Btw pro CX a C1 se doporucuje 350 paper white s HGiG
https://www.youtube.com/watch?v=wcDDzbB ... jpUPoRgOmZ
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 15:42
od berat33
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 15:47
od HEAD
Borec to testuje jen na 4090..Ani zminka o stutteringu na vsem ostatnim..To je zase rozbor lol.Ja dneska otestuju ten hotfix, jestli to zvedlo FPS na 6800XT.
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 16:48
od Ache
Zkouší tam i kombinaci Ryzen 3600 s RTX 3080 - tragický fps, kvůli CPU.
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 17:18
od Sobo
HEAD píše: ↑úte 20. pro 2022, 15:47
Ani zminka o stutteringu na vsem ostatnim..
Huh? Doslova tam rika, ze hra trpi stutteringem kvuli shader kompilacim, coz je globalni problem, ktery afektuje uplne vsechno (zatimco ukazuje nahravku porizenou na 4090, kde to taky viditelne stutteruje). Tenhle stutter taky mam na 12900K a 4090, protoze kdyz ti kvuli kompilaci nejakeho shaderu vyleti frame time na treba 100ms, tak se to proste na chvili viditelne sekne a je uplne jedno, na cem to zrovna hrajes. To neni problem hardware.
Ale divim se, ze si takovou zakladni vec neohlidali. Nedavno za to byl vyhlaseny Callisto Protocol a jeste pred nim Sackboy - proste tyhle kompilace za behu jsou zlo, ktere se idealne vyresi pouzi tim, ze se nejdriv vsechny shadery zkompiluji uz v menu, aby pak byla hra plynula bez skubani, kdyz se stane neco noveho. Bohuzel CDPR se na to totalne vykaslal a evidentne si ani s QA testovanim moc nedelali hlavu, takze to vyslo v takovemhle stavu... Muzeme jen doufat, ze si na tom alespon zpetne daji zalezet a opravi to.
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 17:28
od Paul
HEAD píše: ↑úte 20. pro 2022, 15:47
Borec to testuje jen na 4090..Ani zminka o stutteringu na vsem ostatnim..To je zase rozbor lol.Ja dneska otestuju ten hotfix, jestli to zvedlo FPS na 6800XT.
Jo, až na to, že tam testuje i ryzen 3600 a RTX 3080 a o stutteringu tam mluví několikrát.
Mi fakt přijde že jseš úplně mimo občas.
Jak tam ukazuje ten stuttering kamery při 60fps, tak to se dá jednoduše vyřešit vypnutím ingame vsyncu a zapnutím vsyncu v ovladačích, plus framerate capu taky v NVCP. Škoda že to tam nezmínil.
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 17:39
od zhor
FHD 60fps jak prdel na hrnci:
w3mon1.png
Nastaveni:
https://imgur.com/a/5IGsOrJ, limit fps=60, bez nej to skace az k 70.
Zda se ze ten hotfix tomu trochu pomoh. Po startu to parkrat cukne nez se natahne pamet a pak uz jede trvale 60fps jak z praku.
Jinak doporucuju hru spustit bez klienta pres ../bin/x64_dx12/witcher.exe, v ../bin/x64/ je taky exe pro DX11 (bez RT) ale DX12 s RT vypada mnohem lip.
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 17:51
od HEAD
Paul píše: ↑úte 20. pro 2022, 17:28
HEAD píše: ↑úte 20. pro 2022, 15:47
Borec to testuje jen na 4090..Ani zminka o stutteringu na vsem ostatnim..To je zase rozbor lol.Ja dneska otestuju ten hotfix, jestli to zvedlo FPS na 6800XT.
Jo, až na to, že tam testuje i ryzen 3600 a RTX 3080 a o stutteringu tam mluví několikrát.
Mi fakt přijde že jseš úplně mimo občas.
Jak tam ukazuje ten stuttering kamery při 60fps, tak to se dá jednoduše vyřešit vypnutím ingame vsyncu a zapnutím vsyncu v ovladačích, plus framerate capu taky v NVCP. Škoda že to tam nezmínil.
Sam jses mimo pac 3080 testuje bez RT na ryzenu 3600 v cpu limitu ve meste
a o stuteringu mluvi ve smyslu shader compilace coz je uplne neco jinyho nez co se deje pri zapnutym RT viz
https://www.youtube.com/watch?v=w1QjanSh2ac
https://www.youtube.com/watch?v=_DR6HxY7-38
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 19:33
od Sobo
HEAD píše: ↑úte 20. pro 2022, 17:51
o stuteringu mluvi ve smyslu shader compilace coz je uplne neco jinyho nez co se deje pri zapnutym RT viz
Ale ani s RT se nic nedeje. Tady mas screen, kde jsem schvalne vlezl nekam, kde nejsem na FPS limitu:
Je tam videt, ze frametime graf je rovny jak primka kolem 9ms. Pri behani nebo jizde se na tom nic moc nezmeni, ani pri prujezdu konem skrz Beauclair. Kdyz o tom tak premyslim, tak to po patchi bezi citelne lepe tedka; uz by mi nevadilo to takhle hrat, ale stejne si druhy pruchod dam az nekdy pozdeji pristi rok, az to dopecou a vyjdou nejake mody.
Nevim no, tvuj problem mi prijde jako kombinace AMD driveru + AMD zabugovane architektury s mizernym RT + hry s nadprumernym vyuzitim RT. Reflex ma kazdy normalni clovek vzdycky zapnuty, protoze neni zadny duvod jej vypinat. Cele mi to pripada jako primarne AMD problem, sekundarne pak CPU bottlenecky, u kterych budou frametimes vzdycky mene konzistentni narozdil od GPU bottlenecku. NV pro to nabizi vyborne reseni implementovane uz do nekolika her, zatimco AMD zase slibuje FSR 3 nekdy v pristim roce, a mozna to i bude podporovat nejaka hra nekdy v budoucnosti - wow.
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 19:36
od stylar
HEAD píše: ↑úte 20. pro 2022, 11:34
stylar píše: ↑pon 19. pro 2022, 20:22
O téhle appce jsem četl už pár let zpět na redditu, že se na ní pracuje, ale přišla až s Win 11 22H2 updatem, což jsem samozřejmě hodně rychle aktualizoval v den vydání, ale pro nativní HDR to nedělá nic a ani nemůže, jedině pro autoHDR, jinak já používám HGiG, takže je pro mě důležité si to někde zkalibrovat. Dynamický tonemaping, což je v default zapnuto na OLED většinou svítí celý obraz dost a ztrácí detaily jak v highlightech, tak stínech.
A vlastně ta appka jenom upravuje rozsah svítivosti, což je taky nové ve Win 11, ale dávno předtím jsem to upravoval přes CRU, takže je víceméně k ničemu.
Nevim CRU jsem nepouzival, ale v te appce jde nastavit tmavej bod a pak i saturace barev.Ja jsem si nastavil saturaci na 60 pac 0 vypada dost vyblite
To asi v CRU neni ze?
Btw pro CX a C1 se doporucuje 350 paper white s HGiG
https://www.youtube.com/watch?v=wcDDzbB ... jpUPoRgOmZ
Tu saturaci nastavuji přímo v menu TV pro profil HDR/SDR a mám jistotu, že funguje všude, používám 55. Jinak doporučuje paperwhite 350, ale vesměs 400 je OK max, možná měl lepší scénu, já to zkoušel na Skellige při zapádu slunce, každopádně tam chybí in-game kalibrace (snad bude příští rok), jen přes config, což není vůbec userfriedly, zvlášť když pořád musíš restartovat hru a zjišťovat to z heatmapy pomocí HDR+WCG Viewer
.
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 21:19
od HEAD
Sobo píše: ↑úte 20. pro 2022, 19:33
Nevim no, tvuj problem mi prijde jako kombinace AMD driveru + AMD zabugovane architektury s mizernym RT + hry s nadprumernym vyuzitim RT.
Bezi to uplne dementne jak na 6800XT tak na 3080.Clovek musi zapnout reflex/anti lag aby nemel stuttering coz je chyba/bug hry.
A vubec se tam celou dobu mele o cpu bottlenecku a pritom takova 4090 dava cca 45FPS ve 4K bez DLSS coz je mega joke.Proste ta rozborka je hooodne spatna.
Tady je zajimavejsi rozborka z pohledu vykonu proc to beha tak nahovno
https://youtu.be/X2JQbtnf3Fc?t=20
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 21:27
od Ache
HEAD píše: ↑úte 20. pro 2022, 21:19A vubec se tam celou dobu mele o cpu bottlenecku a pritom takova 4090 dava cca 45FPS ve 4K bez DLSS coz je mega joke.
Nevim na jaký video koukáš, ale tady jasně má DLSS performance a limituje to CPU, protože GPU je vytíženo mizerně.
https://youtu.be/HH87uJzUoew?t=752
S tím ryzenem 3600 je to pak už úplná bída - nevytížená 3080tka a sotva 30fps.
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 22:09
od HEAD
Ache píše: ↑úte 20. pro 2022, 21:27
HEAD píše: ↑úte 20. pro 2022, 21:19A vubec se tam celou dobu mele o cpu bottlenecku a pritom takova 4090 dava cca 45FPS ve 4K bez DLSS coz je mega joke.
Nevim na jaký video koukáš, ale tady jasně má DLSS performance a limituje to CPU, protože GPU je vytíženo mizerně.
https://youtu.be/HH87uJzUoew?t=752
S tím ryzenem 3600 je to pak už úplná bída - nevytížená 3080tka a sotva 30fps.
Na tohle video...Imho ta hra je asi marketingove delana aby to behalo nahovno na vsem krome 4090 s DLSS3.Ani bych se nedivil kdyby jim to tak NV nadiktovala lol...(nemaj prachy na prepsani enginu do DX12, ale maj prachy od NV na DLSS3)
https://www.youtube.com/watch?v=DA2EHG7pHag&t=1s
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 20. pro 2022, 22:25
od Delarge
Proboha, 4K+Full RT v nativu ještě pár generací žádná karta pořádně nedá, nevim, co je na tom mega joke
Nikdo normální to bez DLSS hrát nebude.