Stránka 14 z 14
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: ned 11. úno 2024, 18:25
od HEAD
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: sob 9. bře 2024, 12:43
od HEAD
Mam dost dobrej tip jak si vylepsit kvalitu obrazu u her s podporou DLSS.Zapnete si v control panelu DL DSR nejllip 2.25x a pak zmente ve hre rozliseni na to DL DSR.Potom zapnete DLSS Balanced a jelikoz DLSS ted pracuje s daleko vyssim rozlisenim, tak vysledna kvalita obrazu je spickova.Je to i o dost lepsi nez nativni DLAA s podobnym vykonem.Da se pouzit i performance DLSS.
Pro 4K a DL DSR 2.25X je vstupni rozliseni 6144x3240, takze DLSS ma k dispozici spoustu pixelu.
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: sob 9. bře 2024, 13:00
od Hladis
Objevujes objeveny.
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: sob 9. bře 2024, 13:34
od HEAD
Tak ja jsem mel nvidii naposled s 1080TI.Docela me prekvapuje kolik veci ma nvidia na zlepseni kvality obrazu.Zvlast pri zaplave toho TAA humusu co davaj do her je to fakt "gamechanger".
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: sob 9. bře 2024, 17:55
od DOC_ZENITH
Spíš se to snaží retušovat to co TAA zničilo. Ano chvalitebné, ale herní průmysl by měl zapracovat na konci a nahrazení TAA něčim lepším, něčim co nebude způsobovat ghosting a blur celé scény za pohybu. V dnešní době nástupu high-refresh OLED panelů se bude rozmazanej obraz v pohybu líbit méně a méně protože narozdíl od LCD žumpy ve který jsme už skoro 2 dekády teď máme zobrazovadla kde je to dost vidět.
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: sob 9. bře 2024, 18:06
od AllowedCry
Proboha vždyť tě nikdo nenutí tu sračku zapínat. Zrovna hraji forzu 5 na oled a tam jsem zapl SMAA 2x, z dálky to bohatě stačí, bez mazacího efektu naprosto skvělý zážitek.
E// U některých her ani AA nezapínám.
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: sob 9. bře 2024, 18:18
od DOC_ZENITH
Bohužel u spousty her je TAA baked in a buďto nejde vypnout nebo vypadaj pak naprosto hrozně. Typicky se nezabejvanj ani alpha blendingem a prostě počítaj s tim že to TAA rozmaže, a když tam TAA neni je to shimmerfest a semi-transparentní textury vypadaj jak jak Matroxu G100....
Problém to bejvá i u Raytracingu protože spousta her dělá RT denoise přes TAA.
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: ned 10. bře 2024, 13:39
od HEAD
Jedina nevyhoda toho DL DSR je, ze se musi manualne pro kazdou hru zvlast nastavit sharpening"DSR vyhlazeni".Clovek to musi hledat pro kazdou hru zvlast.Treba pro Rise of tomb raider je to 20% a pro Horizon 58%.
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: ned 10. bře 2024, 14:03
od AllowedCry
DLAA nemaže?
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: ned 10. bře 2024, 14:14
od Delarge
HEAD píše: ↑ned 10. bře 2024, 13:39
Jedina nevyhoda toho DL DSR je, ze se musi manualne pro kazdou hru zvlast nastavit sharpening"DSR vyhlazeni".Clovek to musi hledat pro kazdou hru zvlast.Treba pro Rise of tomb raider je to 20% a pro Horizon 58%.
To jsem ještě neslyšel, že by to někdo měnil hru od hry
Jakej je v tom rozdíl, než když to necháš na jedný hodnotě pro všechny hry? Nula je nejostřejší obraz, vyšší hodnoty víc mažou.
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: ned 10. bře 2024, 14:28
od HEAD
Je to jak pises bud je to silene preostreny a nebo zase rozmazany.
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: ned 10. bře 2024, 23:16
od HEAD
Je tohle ta "ultimatni" kvalita obrazu?Je to priblizne ze 4K na 6K rozliseni pomoci DL DSR a DLSS balanced.Kvalita obrazu je proste dokonala.Nenasel jsem zadne vady.Naprosto bez zubatych hran nebo jakychkoliv artefaktu.Pripomina mi to CGI i kdyz tohle normalne hraju
Dokonce jsem nahral video v HDR jelikoz Nvidia podporuje nahravani v HDR(i kdyz youtube tu kvalitu dost zhorsi i tak to vypada ok)
https://www.youtube.com/watch?v=WreiNcF3lA8
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: pát 12. dub 2024, 22:52
od icebosss
HEAD píše: ↑ned 10. bře 2024, 13:39
Jedina nevyhoda toho DL DSR je, ze se musi manualne pro kazdou hru zvlast nastavit sharpening"DSR vyhlazeni".Clovek to musi hledat pro kazdou hru zvlast.Treba pro Rise of tomb raider je to 20% a pro Horizon 58%.
tuhle kombinaci uz pouzivam dlouho, od toho tu DLDSR je, virtualne vyssi rozliseni a s dlss ho hodis prakticky na DLAA hodnoty ci nativni hodnoty, ale pozor, ma to výkonnostní vliv.
příklad na rozlišení 2560*1440 DLAA
≠ DLDSR z 2560x1440 na 3840x2160 * 0,66 DLSS quality. Ano výsledne rozliseni je sice stejne, ale pocet fps nebude, protoze tam kazdy upscale a downscale ti bere nejaky vykon a cas te karty to zpracovat. Ve vysledku bude DLDSR s dlss quality obrazove lepsi nez DLAA, protoze se pocita z vetsiho rozliseni, ale taky bude vetsi vykonostni propad. A myslim, ze z cim vetsiho rozliseni to pocitas, tim vetsi ten propad oproti DLAA v nativnim rozliseni bude.
Další věc je, ze dldsr slider mam na 100% a obraz si doostruju treba pres Reshade na kazdou hru zvlast, ma to minimalni vliv na vykon oproti nvidia ostreni ve filtrech pres nvidia experience
Re: Anti-aliasing - info a vše okolo
Napsal: úte 16. dub 2024, 19:08
od HEAD
DLSS 3.7 vs XESS 1.3 vs FSR2 Digital foundry
https://www.youtube.com/watch?v=PneArHayDv4