Stránka 14 z 18

Re: The Last of Us Part I

Napsal: pát 28. dub 2023, 23:18
od skaven321
Sobo píše: pát 28. dub 2023, 10:50 Ale jinak musim uznat, ze az na podivne vysoke GPU naroky to bezi celkem dobre. Nezaznamenal jsem zadny neprijemny stuttering a ma to hodne stabilni frame times, takze to pusobi plynule. To je dost ostry kontrast oproti tomu vyj*banemu Dead Space remaku, ktery kazdych par metru stutteruje jak cubka a frame times maji misto rovne cary tvar Himalaji.

No a pritom na Steamu se dozvite, ze TLOU ma mixed recenze, ale Dead Space nejakych 94% positive... Ja uz neverim nikomu (snad krome DF), protoze lidi jsou proste hlusi, slepi a nepoznaji dobry frame pacing a performance obecne, i kdyby jim nekdo udelal schema a omlatil o palici. U TLOU chapu to, ze na 8GB grafikach (majorita) to proste fungovalo dost blbe a meli to podchytit uz od releasu, ale jinak je to teda MNOHEM lepsi nez Dead Space remake, pritom dle infa na internetu by clovek cekal pravy opak.

Ale vypada to, ze tedka uplne vsechny trumfne Jedi Survivor, kdy PC verze Gamestar magazinu bezela na krasnych 35-45 FPS ve 1440p na Ryzen 5900X + RTX 4090 s brutalnim stutteringem (kolosalni CPU bottlenecky)... https://youtu.be/ca2zSn1nHQI?t=81

//Baneshee - promaz OT
ja zase neverim DS, pretoze pri DLSS 1.0 tvrdili, ze je to bozie a super a lepsie ako native. vacsinu casu trcia zo zeleneho zadku,no

Re: The Last of Us Part I

Napsal: pon 8. kvě 2023, 20:44
od JohnXXL
Sam to hraju aktualne ve verzi 1.0.4.1 a vse co jde na ultra nastaveni detailu na 2K rozliseni na svoji 2080TI a vram si to bere k cca 9.5GB a chodi to dobre a bez sekani.. a co mi rikal kamarad tak na 8gb vram grafice po poslednich par updatech je to o dost lepsi a hratelnejsi jak na zacatku.
Smutny ze to potrebovalo tolik patchu a oprav aby to bylo hratelny i na slabsich grafikach s min vram pameti.

Re: The Last of Us Part I

Napsal: stř 10. kvě 2023, 15:25
od Krteq
Vyšel patch 1.0.5.0
  • Reduced shader building times
  • Optimized code to improve global CPU performance
  • Optimized content to improve performance across several levels
  • Improved level loading to help reduce the amount of 'Please Wait' and loading screens
  • Added a new Effects Density setting, which adjusts the density and number of non-critical visual effects (Options > Graphics)
  • Increased crowd sizes on Low and Medium Ambient Character Density settings and added a Very Low option (Options > Graphics)
  • Implemented additional scalability tuning for Low and Medium in-game Graphics settings
  • Reduced the VRAM impact of texture quality settings, allowing most players to increase their texture quality settings or experience improved performance with their current settings
  • Fixed a crash that would occur on boot on Windows 11
  • Fixed a crash that could occur on Intel Arc
  • Fixed a crash that may occur when starting a New Game in Left Behind prior to the completion of shader building
  • Corrected an issue where pointing the camera at the floor while aiming would cause the player and camera to visually stutter
  • Fixed an issue where Sniping Sensitivity settings were not applying to all scoped weapons. Additionally, Sniping Sensitivity has been renamed to Scoped Sensitivity (Options > Controls > Mouse Camera Sensitivity)
  • Fixed an issue where players could not click on 'Jump To Unbound' when prompted in the custom controls settings (Options > Controls > Input > Customize Controls)
  • Fixed an issue where changing Graphics settings (Options > Graphics > Graphics Preset) during gameplay wouldn't restart the player at the correct checkpoint
  • Fixed an issue where adjustments to Lens Flare (Options > Graphics > Visual Effects Settings > Lens Flare) were not not applied
  • [Pittsburgh] Fixed an issue where players may consistently fall out-of-world when restarting at the checkpoint in the bookstore
  • [Left Behind] Fixed an issue where players may get soft locked when jumping into the electrified water
AMD-Specific
  • Implemented improvements to load times
  • Fixed an issue where shaders may take an abnormally long time to load
The Last of Us Part I v1.0.5.0 Patch Notes for PC

Re: The Last of Us Part I

Napsal: stř 10. kvě 2023, 16:09
od killerek
Stale ladi vykon a pady, takze s klidem se muze cekat dal. Potom to nejspise bude i v nejake slevove akci :-)

Re: The Last of Us Part I

Napsal: stř 10. kvě 2023, 16:24
od Krteq
Přesně, zahraju si až to bude aspoň trochu odladěné a ve slevě

Re: The Last of Us Part I

Napsal: ned 14. kvě 2023, 06:07
od JohnXXL
Osobne me to nespadlo jeste ani jednou od verze 1.0.2.1 co jsem to zacal hrat.

Po nahozeni patche 1.0.5.0 mi klesla spotreba vram o cca 600mb jeste a myslim ze na skoro vse ultra je to uz na 2K rozliseni hratelny i na 8GB grafikach bez obav.

Re: The Last of Us Part I

Napsal: ned 14. kvě 2023, 14:11
od _DAVE_
Od 1.0.2.1 u mě naprosto v cajku, a to už vyšly další 3 velké patche řešíc hlavně výkon na low endu.

Microst taky řeší chyby každé druhé úterý v měsíci už dvacet let. Patche neznamená, že to předtím nejelo

Teď po malé pauze hraju Left behind

Re: The Last of Us Part I

Napsal: ned 14. kvě 2023, 14:37
od killerek
_DAVE_ píše: ned 14. kvě 2023, 14:11 ..., a to už vyšly další 3 velké patche řešíc hlavně výkon na low endu.
Ze te to blaboleni porad bavi, kdyz mas kousek nad sebou patchnotes tvrdici neco jineho.

Re: The Last of Us Part I

Napsal: ned 14. kvě 2023, 18:35
od Delarge
killerek píše: ned 14. kvě 2023, 14:37
_DAVE_ píše: ned 14. kvě 2023, 14:11 ..., a to už vyšly další 3 velké patche řešíc hlavně výkon na low endu.
Ze te to blaboleni porad bavi, kdyz mas kousek nad sebou patchnotes tvrdici neco jineho.
Intel Arc, prior to the completion of shader building a co je "on boot on Windows 11" netuším. Představa, že to v současnosti není "aspoň trochu" odladěné, je fakt docela mimo asi měsíc.
I ty nářky, jak jsme v next-genu a 8 giga nestačí, už jsou pryč :-D

Re: The Last of Us Part I

Napsal: ned 14. kvě 2023, 18:40
od Paul
Teď jsem koukal na video kde to týpek hraje na 980Ti a bylo to hratelný a bez stutteru. Je to v pohodě.

Re: The Last of Us Part I

Napsal: pon 15. kvě 2023, 09:10
od _DAVE_
killerek - no to je ten problém, že někdo je schopný hejtit jen podle patche notesu.
Já to hraju, (teď už DLC) tuším že asi máš dojem, že jsem takový blbec, že to budu obhajovat i kdyby mi to nejelo - že prostě vědomě lžu.
Jak říkám, od 1.0.2.1 to nepadá, ty další patche dále zlepšují všechny aspekty jako CPU zátěž, kompilaci atd.

Pokud nevěříš, sleduj dál patchenotesy, popřípadě rovnou přeskočit celou tuto hru.

Re: The Last of Us Part I

Napsal: pon 15. kvě 2023, 14:50
od killerek
Nemam tolik volneho casu, abych vyvojari delal betatestera u nove vydane hry za plne penize takze zatim budu sledovat az to doopravi. Navic sem casto smolar v tom, ze ja proste ty bugy trefim a vracet se na starsi savy me nabavi. Vylozene betu nejake hry zkusim, tak jednou rocne, takze letos to spolklo D4 a vydane hry od ostatnich musi byt tip top nez je koupim, coz letos vyvojari nejak pri vydani nedavaji.

Re: The Last of Us Part I

Napsal: pon 15. kvě 2023, 17:04
od Shaquille
Furt vyvojari, vyvojari... hru vydavaji vydavatele, ne vyvojari.
Jinak souhlas s _DAVE_ hral jsem to temer od vydani a pady 0. Mozna to taky souvisi s tim, ze mam vsechny aktualizace, aktualni ovladace az na drobne upravy default bios. Lidi si hrajou na super duper experty, jak vse maji naladene, pretaktovane, undervoltovane, vlastni krivky vseho, zakazane aktualizace, aby meli nad svym PC kontrolu, pak jim padne hra (coz ani nemusi byt chybou hry) a vyvojari na ho*no...

Re: The Last of Us Part I

Napsal: pon 15. kvě 2023, 18:58
od JohnXXL
Taky mi to zatim ani jednou nepadlo a to volnym tempem mam odehrano pres 11h casu v hre protoze si vse prochazim a vsude hledam co kde je atd.
Myslim ze mam sestavu i s dost velkym OC a bezi to krasne.. mozna na tom taky bude mit vliv celkove kompoment grafika deska cpu.. nevim ze nekomu to pada a nekomu vubec.

Re: The Last of Us Part I

Napsal: úte 16. kvě 2023, 10:03
od _DAVE_
RE: killerek - Já tak trochu odhadoval, že není čas, chuť, motivace, se v tom nějak babrat a něco sledovat.
Ale tady na fórum chodíš a tak máš info od někoho, kdo to viděl na vlastní oči a hrál na kompu za pár babek a tak i víš - teď už to můžeš koupit a testera neděláš.
Pravda je, obsahu ať už na VOD nebo her atd vychází takový neuvěřitelný přetlak, že člověk nemá čas sledovat funguje a nebo kdy začne fungovat. A co stojí za to sledovat.

RE: Shaquille - jo, přesně.

RE: JohnXXL - Tak tak, pokud to dnes někomu padá, bude problém i jinde než ve hře. To bylo jen úplně z kraje a hlavně bez kompilace.

Re: The Last of Us Part I

Napsal: úte 16. kvě 2023, 10:12
od marek16
killerek: na nvidii to nepadá, pokud nepřekročíš VRAM. Větší problém je ta náročnost - pokud chceš aby to nějak vypadalo a hraješ ve větším rozlišení, tak buď stahovat DLSS, detaily, nebo se smířit s 50fps.

Re: The Last of Us Part I

Napsal: čtv 18. kvě 2023, 08:05
od satanicek666
serus.oplati sa to uz hrat na rtx4090 v 4K??? ci cakat dalej na opravne patche?

Re: The Last of Us Part I

Napsal: čtv 18. kvě 2023, 08:19
od AllowedCry
Dalo se hrát už dávno.

Re: The Last of Us Part I

Napsal: čtv 18. kvě 2023, 11:10
od _DAVE_
Nebo tam prostě ještě zapni DLSS na Quality, kromě nárůstu fps nepoznáš nic.

Re: The Last of Us Part I

Napsal: čtv 18. kvě 2023, 11:50
od Sobo
Bohuzel poznas. I ve 4K na quality to na hranach objektu dost nechutne zrni (preskakujou pixely kolem hrany), a to i kdyz das sharpening na 0. Proto me stve, ze to neumi FG. Pak by to na RTX 4090 slo hrat native 4K + FG @ 120 FPS. Takhle tam je kompromis v kvalite a stejne to mistama pada pod 100 FPS, protoze i kdyz to je na stare technologii bez RT a s upscalingem, tak je to narocne jako kokot...

Dale to melo problemy v grafice, kdy treba chybela textura kolem kanalu (byl tam proste cerny kruh), na podlaze v te chodbe po vybuchu u brany je brutalni banding (cerne prusvitne cary na podlaze), u nekterych veci jako lampa chybi reflexe, ktere tam na PS jsou, volumetrika ma horsi kvalitu, fyzika vody ma horsi kvalitu. Ne, porad je to naprosto odflaknuty port, ktery si 60 euro nezaslouzi ani nahodou. Muj standard kvality to teda rozhodne nesplnuje, proto jsem dal refund a za plnou cenu uz to asi nikdy kupovat nebudu, i kdyby to nakrasno vsechno opravili. Pokud nekomu nevadi, ze se s nimi zachazi jako s obcany druhe kategorie a vyplaznou za to plnou cenu, tak je to jejich vec.