Stránka 133 z 135
Re: Zaklínač 3
Napsal: stř 11. led 2023, 20:33
od dexterav
v konečnom dúsledku hra ako taká nepadá, akurát ALT +TAB sa končí pádom
ale hra ozaj ide bez pádov až je to divno tak sa snažím neprepínať
ono aj tie ALT +TAB pády sa polepšili po nahodení 528.02, v starších to padlo hned , teraz cca do 10min
Re: Zaklínač 3
Napsal: ned 15. led 2023, 19:52
od petsild
Mít Input Lag fix dřív, tak je Pochod smrti! brnkačka:
https://www.nexusmods.com/witcher3/mods ... escription
Re: Zaklínač 3
Napsal: čtv 2. úno 2023, 15:12
od marek16
Patch 4.01 for The Witcher 3: Wild Hunt is being rolled out on PC, PlayStation and Xbox. It improves the overall stability and performance of the game on next-gen consoles and PC, and brings various fixes to all platforms.
List of changes:
https://thewitcher.ly/Patch_4.01en
EDIT:
Přidalo RTGI LOW/HI setting; částečně to zlepšilo využití CPU/GPU, ale v Novigradu na náměstí je to ještě větší stutterfest než předtím, plus teď mi FG normálně dělá takový zasekávání a rozpadání obrazu (obraz se posouvá dopředu a dozadu, jako byste to přetáčeli), absolutně nehratelný.
Ten kdo tenhle projekt managuje by měl dostat výpověď na hodinu a CDPR by na to měl nasadit nejlepší devy, ne nějakýho interna
Re: Zaklínač 3
Napsal: čtv 2. úno 2023, 15:44
od Delarge
Mně pro jistotu hra po updatu ani nejde spustit a verify/repair nepomohl
Re: Zaklínač 3
Napsal: čtv 2. úno 2023, 17:48
od Paul
Mě jde hra spustit bez problému a nepozoruju žádný problémy, všechno šlape jak má.
Jen tedy RT stíny mají stále debilní LoD a blikají, takže je furt lepší je mít vyplý.
A v Novigradu mám furt framerate mezi 50-60, na náměstí to spadne i do čtyřicítek. Škoda, přestávám počítat s tím že by tahle stará verze enginu šla pro RT nějak dooptimalizovat. Potřeba holt bude hrubá síla budoucích CPU, případně framegen.
Re: Zaklínač 3
Napsal: čtv 2. úno 2023, 20:51
od petsild
Tak blikací titulky nad npc při dlss3 opraveny, zkoušel jsem i novější knihovny, to na defekt textu nemělo vliv.
Update na výkon dlss2 u mě na 4090 žádné zlepšení a fialové pavučiny stále neopravené!
Re: Zaklínač 3
Napsal: čtv 2. úno 2023, 21:01
od Holda
Aha, já myslel, že to je prostě novější efekt a říkal jsem si, jak jsou ty pavučiny pěkný
Re: Zaklínač 3
Napsal: pát 3. úno 2023, 06:01
od Delarge
petsild píše: ↑čtv 2. úno 2023, 20:51
Tak blikací titulky nad npc při dlss3 opraveny, zkoušel jsem i novější knihovny, to na defekt textu nemělo vliv.
Update na výkon dlss2 u mě na 4090 žádné zlepšení a fialové pavučiny stále neopravené!
Update tam dal úplně nejnovější verzi DLSS3, vyšší verze než v CP77.
Jinak pády při spuštění opravil jenom kompletní reinstall, na nic jinýho jsme nepřišel.
Re: Zaklínač 3
Napsal: pát 3. úno 2023, 09:00
od adoromi
Tak sem to nainstaloval a s par modama (lepsi ssao, lightning mod a lepsi responsive mod) a vypada to i bez RTX paradne. Mám amd
Mám na vse nejvyssí (krom travy tu jen na vyssi) kolem 80-150fps dle lokality.
Ale resim 3 veci.
V nekterých scénách se nezobrazují titulky (v tech "predrenderovanejch") jediny co pomohlo je capnout hru na 60fps .. coz samozrejme nechci.
Druhy bug co se mi deje, tak nekdy v rozhovorech obrazovka pri prapinani kamery na geralta celá problikne do takove svetle kremove barvy asi tak na 1/2 vteriny.
Treti subjektivni bug mam, ze ac mam treba 100fps tak casto má clovek pocit jak by mel 45fps.. proste se to pocitove trha (ac na me v rohu jasne sviti 100fps) - vyresil sem ze sem zapnul oba motion blur, to je lepsi.. ale nehraje se s tim idealni .)
Za jakykoli hint k problemum budu rad
Re: Zaklínač 3
Napsal: pát 3. úno 2023, 10:41
od Delarge
Spousta modů je zabugovaná sama o sobě, takže bych začal tam.
Re: Zaklínač 3
Napsal: pát 3. úno 2023, 22:50
od petsild
Delarge píše: ↑pát 3. úno 2023, 06:01
petsild píše: ↑čtv 2. úno 2023, 20:51
Tak blikací titulky nad npc při dlss3 opraveny, zkoušel jsem i novější knihovny, to na defekt textu nemělo vliv.
Update na výkon dlss2 u mě na 4090 žádné zlepšení a fialové pavučiny stále neopravené!
Update tam dal úplně nejnovější verzi DLSS3, vyšší verze než v CP77.
Jinak pády při spuštění opravil jenom kompletní reinstall, na nic jinýho jsme nepřišel.
Samotná výměna knihovny, neměla žádný vliv na zlepšení kvality, nyní je po update obraz s D3 neuvěřitelně luxusní.
Navíc jsem dnes dokončil všechny pěstní zápasy bez chybně a input-lag přitom nepostřehnutelný.
Začínám mít na FG do budoucna lepší názor.
Re: Zaklínač 3
Napsal: pát 3. úno 2023, 23:07
od Delarge
Tuhle verzi knihovny (1.0.7.0) jsi tam měnit určitě nemohl, protože před včerejším updatem neexistovala (resp. nebyla dostupná). Ale je dobře, že se to pořád lepší.
Re: Zaklínač 3
Napsal: ned 5. úno 2023, 19:19
od petsild
Ve W3 mají se zapnutým RT a DLSS2 grafiky, jako je 3090 Ti, 4070 Ti, 4080 srovnatelný výkon s 4090.
Jde o limit starého enginu, nebo nedostatečné krmení cpučkem?
Porovnáno s několika next-gen video benchmarky.
Re: Zaklínač 3
Napsal: ned 5. úno 2023, 20:26
od dexterav
teda mám 4070ti a ani náhodou nemám podobné fps z 4090
resp mám akurát že WQHD vs 4k
Re: Zaklínač 3
Napsal: ned 5. úno 2023, 21:07
od petsild
Tak schválně, na kolik ti fps klesne uprostřed náměstí Novigradu, lokace jak je rozcestník cestování?
Re: Zaklínač 3
Napsal: ned 5. úno 2023, 21:31
od Delarge
V Novigradu, zvlášť v těch místech s hodně lidma je v DX12 výraznej cpu bottleneck, žádná záhada. Záleží tedy na cpu, 13900K na 6GHz s potuněnýma DDR5 + Frame Generation je asi tak mimimum
Re: Zaklínač 3
Napsal: ned 5. úno 2023, 23:43
od dexterav
daj nejakú konkretnu lokáciu a ked budem na malom pc pozriem
lebo fakt nemá porovnatelné FPS, resp DLSS3 na 70ti je cca na urovni 4090 dlss2 , možno o niečo viac
ked som skusil 4090 na wqhd insta 120fps+ na 4070ti 100 proste málokedy
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 7. úno 2023, 13:16
od petsild
Za celou dobu hraní jeden crash a nyní mám instantní, během třetí fáze boje s Dettlaffem.
Bez modu a oprava souboru nepomohla, asi budu muset změnit grafiku na DX11, nějaký nápad?
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 7. úno 2023, 13:25
od Alfajk
nemas nejaky mody? mozna to pada kvuli nim
Re: Zaklínač 3
Napsal: úte 7. úno 2023, 15:39
od petsild
Přepnutí na DX11 pomohlo, hra sice následně vypadá hnusně, ale lepší než naprostá stopka v postupu.