Stránka 134 z 135

Re: Zaklínač 3

Napsal: pon 13. úno 2023, 13:25
od marek16
https://forums.cdprojektred.com/index.p ... 1114090%2F
We are currently investigating the following issues:
CPU core utilisation.
We are working to improve how the game handles CPU core utilisation.

Performance of the DirectX 12 version.
We are continuously working to improve the overall performance and stability of the DirectX 12 version of the game, and hope that you'll see improvements with the coming patches.

Performance on next-gen consoles.
We’ve received reports from players who have noticed a decrease in frame rate while playing in Performance Mode on next-gen consoles. This is especially noticed in more demanding areas of the game like Novigrad and Beauclair.

Ray traced global illumination improvements.
We’re working on reducing global illumination lighting leaks.

Ray traced shadows improvements.
We’re investigating an issue with vegetation shadows “popping” depending on Geralt’s proximity and angle.

Restoring horizon-based ambient occlusion on PC.

Game crashes.
We are continuously investigating game crashes that are reported to us via telemetry and tech support tickets.

Battle Preparations quest still not working after the patch for some players.
We are aware that some players who experienced an issue where it could be impossible to interact with Avallac'h before patch 4.01, may now experience an issue where there are no dialogue options that can progress the quest after the fix. We're working on the underlying cause and steps to reproduce it.

Re: Zaklínač 3

Napsal: úte 14. úno 2023, 13:07
od marek16
A hotfix for The Witcher 3: Wild Hunt is out on PC.
It primarily addresses the performance issues that appeared after Patch 4.01.
The game version won’t change.

EDIT: tak to ničemu nepomohlo, Hierarch square a okolní novigrad je pořád děs běs.

Re: Zaklínač 3

Napsal: pon 13. bře 2023, 15:10
od marek16
2GB patch: https://www.thewitcher.com/cz/en/news/4 ... of-changes
PC-SPECIFIC

Improved CPU core utilization in the DX 12 version.
Restored horizon-based ambient occlusion. Players who had previously turned Ambient Occlusion off will need to do so again. You can find it in Options → Video → Graphics.
Fixed an issue where the "My Rewards" section was not localized in REDlauncher.
Fixed an issue with a flickering landscape in Toussaint that occurred when NVIDIA HairWorks was disabled.
Fixed an issue related to particle optimization which could result in temporary stuttering.a
aaaa pořád je to garbage, 4k, 4070Ti, RTGI ON, jinak RT OFF, hairworks off, snížený excesivní detaily, a stejně to jede takhle:
2023-03-13 15_29_22-20230313_152602.jpg - IrfanView (Zoom_ 1207 x 905).jpg

Re: Zaklínač 3

Napsal: stř 15. bře 2023, 02:00
od Paul
Jo na tom náměstí a rybím trhu je prostě 60 s RT bez šance, ale jinde v novigradu a mimo něj to běhá ok. Dost pochybuju že někdy dostanou to náměstí na 60 stable.

Re: Zaklínač 3

Napsal: čtv 16. bře 2023, 05:46
od Delarge
Zkusil jsem po delší době s posledním patchem a nejnovějším NV driverem (zkoušel jsem i čistej install clean verze bez GFE) a neustálý crashe do desktopu po chvíli hraní. To je fakt zoufalost.

Re: Zaklínač 3

Napsal: čtv 16. bře 2023, 05:55
od JohnXXL
Delarge : hraju na 2080ti s ovladacema 528.24 a bez jedinyho padu treba i 2h hrani vkuse.. na svoji sestave s 5960x.

Re: Zaklínač 3

Napsal: čtv 16. bře 2023, 05:57
od Delarge
Jo, asi zkusim ještě starší drivery, tyhle 531 verze se nějak moc nezadařily.

Re: Zaklínač 3

Napsal: čtv 16. bře 2023, 07:49
od alienGT
Delarge píše: čtv 16. bře 2023, 05:57 Jo, asi zkusim ještě starší drivery, tyhle 531 verze se nějak moc nezadařily.
Uz se to na foru resi vic jak 2 týdny, že 531.xx jsou trash. Totalni game-breaker, jak to tu někdo nazval.
Zustante na 528.49

Re: Zaklínač 3

Napsal: čtv 16. bře 2023, 17:44
od Delarge
Hmm, tak 528.49 taky crash, sice o pár minut později, ale přece :-D Tak ještě ty 528.24 a půjdu hrát radši něco jinýho.

EDIT: Zkusil jsem i 528.24, zkusil jsem všechno možný - karta na defaultu, vypnutej Afterburner, vymazat mody, udělat verify/repair a pořád během několika minut výtuh a pád do Windows s tím jejich oknem hlášení chyb. Přitom to na stejný sestavě pár měsíců zpátky jelo relativně normálně. Tak nevim, co se během tý doby změnilo. Ještě uvidím, co udělá kompletní reinstal hry...

Re: Zaklínač 3

Napsal: čtv 23. bře 2023, 20:37
od Delarge
Dneska vyšel hotfix a vypadá to, že neustálý pády jsou pryč.
It improves the stability of the game running on the GeForce RTX 40 Series Graphics Cards related to DLSS 3

Re: Zaklínač 3

Napsal: čtv 11. kvě 2023, 14:11
od marek16
Patch 4.03 for The Witcher 3: Wild Hunt is being rolled out and will soon be available on PC, PlayStation and Xbox! This update contains various gameplay and quest fixes.
List of changes: https://thewitcher.ly/Patch403EN
PC-SPECIFIC

Fixed an issue with ray-traced vegetation shadows “popping”, depending on Geralt’s proximity and angle.
Fixed an issue where repeatedly disabling and enabling ray-traced reflections and shadows could cause black shadows to appear at the edge of objects.
Addressed the issue where the DirectX 11 version of the game could crash on launch or after loading a save on certain AMD GPUs.
Added support for Intel Xe Super Sampling, an upscaling technology that uses machine learning to improve performance and image quality.
Fixed some lighting issues with Screen Space Reflections when ray-traced global illumination is off.
Performance improvements to ray-traced global illumination and ray-traced reflections.
Fixed an issue where purple splashes could appear on the screen when riding Roach through puddles of water.
With the exception of potions and decoctions, it's now impossible for Geralt to eat or drink underwater. // While the team agreed it might be possible to drink liquids from a corked flask, consuming pints of ale or grilled meats underwater is too much of a stretch.
člověk neví jestli se má smát nebo brečet - killnuli výkon té hry na polovinu i bez RTX, a řeší jestli může geralt žrát pod vodou, tve fakt rád bych viděl prioritizační meeting v té firmě :-D

Re: Zaklínač 3

Napsal: čtv 11. kvě 2023, 15:20
od _DAVE_
Tak ještě že mám tu původní 1.31 DX11 verzi hry, kde to s nějakým tím modem pořád nevypadá vůbec zle a výkon je ok.
Stejný osud s čachry kolem DX11 / DX12 potkal i RE2,3,7 - s moc kladným přijetím se nesetkal. Teď tu DX11-non RT verzi zabijou úplně.

Re: Zaklínač 3

Napsal: čtv 11. kvě 2023, 19:13
od HEAD
Aspon ze na tom porad makaj.

Re: Zaklínač 3

Napsal: čtv 11. kvě 2023, 22:28
od Paul
marek16 píše: čtv 11. kvě 2023, 14:11 člověk neví jestli se má smát nebo brečet - killnuli výkon té hry na polovinu i bez RTX, a řeší jestli může geralt žrát pod vodou, tve fakt rád bych viděl prioritizační meeting v té firmě :-D
Whining must never stop

líbí se mi jak ignoruješ že ten patch dost solidně vytahuje výkon nahoru a to jak po CPU (Novigrad) tak GPU (lesy) stránce - otestovaný na vlastním PC - stejně tak opravuje ten problém s RT stíny - ale protože řeší i pár větších detailů, tak je potřeba si kopnout :twisted:

Re: Zaklínač 3

Napsal: čtv 11. kvě 2023, 22:39
od marek16
Neignoruju - nicméně za á o tom v release notes nikde nepsali (takže nemám důvod to čekat), za bé to nemůžu otestovat, páč mám GPU na reklamaci, a za cé jsem testoval pečlivě každej dosavadní patch, a za půl roku se to nepohlo ani o píď, takže mám zdravou (a opodstatněnou) dávku skepticismu :razz:

Prubnu až se mi vrátí grafika a velice rád svůj názor upravím, je to jedna z mých nejoblíbenějších her, ale co s ní v poslední době udělali, to je fakt hrůza. :)

btw taky to není jen whining, psal jsem jim dokonce i na linkedinu se screenem z Hierarch square, aby s tím něco udělali, protože jinak než takhle veřejně se člověk ničeho nedomůže...

Re: Zaklínač 3

Napsal: pát 12. kvě 2023, 08:00
od Paul
Já tam teda jasně čtu ..

Performance improvements to ray-traced global illumination and ray-traced reflections.

Re: Zaklínač 3

Napsal: ned 2. črc 2023, 10:32
od GamesPeter
Tak jsem to taky teď znova nainstaloval po shlédnutí páté epizody 3. série seriálu. Chtěl jsem hlavně odzkoušet v tom Novigradu, jak si povede 7800X3D oproti 9900K. Přijde mi, že optimalizaci trošku zlepšil, protože jsem zaznamenal daleko nižší využití VRAM i to využití CPU musí být lepší, ale to se těžko porovnává, když se v blbě optimalizovaný hře vyzkouší moderní CPU s 3D V-cache.

Bohužel jsem si všiml 1 nemilého problému. V lednu jsem to hrál s 9900K a RTX4080 a FG a všechno v pohodě. Včera když jsem to zapnul, tak s FG se děje pravidelný stutter v učitých případech např. při rychlém otáčení myší kolem postavy. Prvně jsem si říkal, že když se kouknu vzhůru do oblak, tak mi s 90 FPS to skočí rovnou na 138 FPS a pak když se podívám hned zpátky do země, tak pokles těch 48 FPS je znát, ale hra než aby se zastavila na 90 FPS, tak dropne přes 70-40-30 a pak hned vystřelí k 90 FPS. Stává se to, když lezu i do inventáře, bestiáře, mapy a pak zpátky. To samé na začátku každé 2 cutscény, uprostřed dlouhé cutscény i sem tam při jejím konci. Občas se to stává i když chi zahájit rozhovor, třeba s kovářem atd. Říkal jsem si, aby to nebyl problém AMD cpu, protože na Intelu to bylo OK a po vypnutí se nic takového neděje. Nedalo mi to a pak jsem se kouknul na officiální web a fórum cdprojektred.com a dost lidí tam zmiňovalo tenhle stutter s FG ON, hlavně majitelé AMD CPU. Takže CD projekt nějak posral implementaci FG a faká to tak dobře jen s Intel cpu a není to schopný dodnes fixnout. No třeba to fixne za dalšího půl roku, jako teď před měsícem fixnul ty doskakující stíny....

https://www.youtube.com/watch?v=ss2H6up ... om4KGaming
https://forums.cdprojektred.com/index.p ... .11111308/

Zaznamenali jste taky tenhle problém na AMD platformě s RTX 40xx a FG ON?

Hra mi jinak crashnula 1 po několika hodinách. Našel jsem problém, kdy chybí načítací obrazovky a místo toho je jen černá tma, ale hra se normálně načítá + Geralt má v nějakých cutscénách hnědé až černé vlasy a vousy. :D :-D

Re: Zaklínač 3

Napsal: pon 3. črc 2023, 19:47
od dexterav
pokiaľ viem AMD cpu majú problémy z FG ON oficiálne

Re: Zaklínač 3

Napsal: pon 3. črc 2023, 21:37
od PetrPanda
GamesPeter píše: ned 2. črc 2023, 10:32 ...
Zaznamenali jste taky tenhle problém na AMD platformě s RTX 40xx a FG ON?
...
Můžeš zkusit tohle https://www.reddit.com/r/Amd/comments/1 ... utter_fix/

Re: Zaklínač 3

Napsal: čtv 18. črc 2024, 17:27
od AllowedCry
Zdarec, hraje někdo enhanced edition?

Jsem to znovu rozjel, že si to užiju s lepší grafikou, ale trošku mě to nemile překvapilo. Při zapnutí všech RT efektů (nasvícení výkon) narážím na CPU limit, bohužel to sráží FPS pod 60, takže jsem se rozhodl ke kompromisu a nechal zaplé jen to globální nasvícení, ono to má celkově na vizuál největší vliv a v rámci remasteru přepracovali i odrazy, takže jsou lepší než vanilla.

Ta hra má nějaký nvidia lock? Našel jsem totiž jen návod jak zprovoznit FSR framegen jen s nvidii, což je škoda, mohlo to vyřešit CPU limit...
GamesPeter píše: ned 2. črc 2023, 10:32 Hra mi jinak crashnula 1 po několika hodinách. Našel jsem problém, kdy chybí načítací obrazovky a místo toho je jen černá tma, ale hra se normálně načítá + Geralt má v nějakých cutscénách hnědé až černé vlasy a vousy. :D :-D
Ten problém s černým obrazem mám když si to chci zahrát na telce, bohužel se mi to nepovedlo vyřešit. U tebe se problém stále objevuje?