Stránka 140 z 195

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: ned 10. srp 2014, 18:36
od PET5
@RAD-X: Je zajímavé, že tobě tolik věcí funguje nějak nestandardně. Pomocí afterburneru jde u R9 290 bez problému měnit PowerLimit.
Velká výhoda utility Trixx je, že má větší rozsahy posuvníků, takže se u něj dají nastavit vyšší hodnoty než u AB. Napětí do +200mV (+100mV AB), takt pamětí 7200MHz (6500MHz AB) a takt jádra 1400MHz (1235MHz AB).

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 14:56
od havli
Koukam, ze se porad jeste prodavaji generatory microstutteringu. http://pctuning.tyden.cz/hardware/grafi ... n?start=18

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 15:02
od Ache
Chtěl bych tu R9 280X vidět v Shadow Warrioru (v těch nejvíc náročných scénách), když i v Crysisu u světlice (taková trochu náročnější scéna) to padá téměř na 600MHz. :| ať žije base clock... eee sorry AMD na baseclock vlastně nevěří. :-D

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 15:02
od Krteq
havli píše:Koukam, ze se porad jeste prodavaji generatory microstutteringu. http://pctuning.tyden.cz/hardware/grafi ... n?start=18
Nj, když necháš PT limit beze změny, tak to pak takhle vypadá :roll:

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 15:09
od Ache
nj. prostě zastaralý Tahiti. U Hawaiie už to naštěstí takový rodeo není (SS3 - sfinga = pokles o 100MHz @ default PT = cca jako na GK110 @ default PT). A budoucí tonga bude to samé jako Hawaii.
Recenzovat něco co již bude brzo nahrazeno něčím efektivnějším je fakt zajmavé. :roll:

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 16:03
od amadjr
shadow warrior jsem hral na sve R9 na full a nikde zadne trhani nebylo. to ze lepe svedci crysis 2 a 3 nv je dano velkym mnozstvim poligonu. viz aferka s Crysis 2 DX10 patch ktery vznikl na ponizeni vysledku karet amd.. kazdopadne faktem je, ze R9 290/X ma tolik vykonu, ze i kdyz jej podtaktujete na 600mhz tak si zahrajete porad kazdou hru na plny. maximalne vypnete vyhlazovani.
https://www.youtube.com/watch?v=gU0yadKm328 ze by 780ti podavala kulervouci vykon ze bychom vsichni s R9 breceli se rict opravdu neda

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 16:06
od Hladis
amadjr píše: viz aferka s Crysis 2 DX10 patch ktery vznikl na ponizeni vysledku karet amd..
A iluminati vladnou svetu.........me opravdu neprekvapuje, ze konspiracni blbosti maj takovou odezvu, když někdo napise takovou blbost. Precti si to ještě jednou a pak se dej frťana na probrani. Pokud ani ten frtan nepomuze, tak nepomuze uz asi nic.

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 16:10
od amadjr
ne konspirant nejsem :D taky ale nejsem jedinej, kdo si to mysli. http://www.cnews.cz/clanky/dx11-v-crysi ... ch-praktik

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 16:19
od Hladis
:roll: pfffff ne nemam na to naladu. Ver si třeba na trpaslíky.

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 16:21
od Ache
Crysis 2 už je tak starý téma, že nechápu proč to někdo vytahuje. :?
A Crysis 3 je AMD Game Evolved hra co pro jistotu tesselaci používá minimálně.
Takže co tím básník chtěl říci?

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 16:30
od Hladis
Nevim. Asi rádoby chytry reci a snaha o flame :x Samozrejme patch byl DX11 a ne DX10 a vysel (spolu s Hi-res) narychlo z duvodu toho, ze Crysis 2 vyslo v dost zalostnym konzoloidnim stavu. Někdo ale z toho vytvori konspiracni pitomost o cilenym shozenim AMD karet :roll: Asi je fakt venku vedro. Další OT a takovy popkusy o flame vyhodim.

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 16:31
od amadjr
Ache píše:Takže co tím básník chtěl říci?
presne, nevim cos chtel rict predposlednim prispevkem krome toho prijit si sem prudit :)

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 20:15
od oneb1t
amadjr píše:shadow warrior jsem hral na sve R9 na full a nikde zadne trhani nebylo.
me navic prijde ze shadow warrior ani tolik radeony nevytezuje (karta jede na 100% ale teploty jsou nizko)
daleko vetsi furmark je treba sniper elite 3

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 20:31
od RAD-x
oneb1t píše:
amadjr píše:shadow warrior jsem hral na sve R9 na full a nikde zadne trhani nebylo.
me navic prijde ze shadow warrior ani tolik radeony nevytezuje
daleko vetsi furmark je treba sniper elite 3
Ne, že nevytěžuje...ovladače jsou tak patetický, že ta karta tam prostě 100% load nezná, tudíž efektivita žalostná. V podstatě dost podobnej problém jako v Crysis 3, FPS by se někde dali bez problému srovnat ale někde ne a v těch momentech si všimneš že radeon třeba 60% load a GTX 100%, další věc je podívat se na FPS/FT....ve statický pozici a FPS ti to lítá ze 7ms na 20ms+ WTF?

Myslim, že ten HW neni až tak zlej, celý je to utopený mizernejma driverema který prostě s některýma enginama a že jich není málo, jednoduše neuměj. Já teď mám v hlavním PC strčenýho radeona a přešel jsem na SB-E s masivním OC...zjistil jsem dvě věci....R9 290X naprosto nelimituje PCIe 2.0 (herně) ale třeba i7 4930K@ 4,65GHz ji stále limituje, což je hrozný zjištění. Plánoval jsem přejít na stroj s nižšním IPC a více jádry ale nemúžu jelikož bych na tu mašinu musel pořizovat další GTX a nebo slepě věřit, že se Mantle do budoucna rozšíří a vzhledem k jeho současnému výskytu o tom celkem slušně pochybuju. Jednu chvíli jsem přemýšlel i o tom, že si na tom Xenou nechám 2x 290X ale tohle mě rychle uklidnilo. Na jednu stranu jsem rád, že tu kartu ve hrách nelimituje PCIe 2.0 ale kde mám proboha vzít takovej singl core power abych tu kartu využil? Leda by v příštím roce začali prostě vycházet masivně MT herní enginy a to asi nikdo neví, i kdyby tak o jejich škálování s počtem jader už tuplem ne...

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 20:38
od Ingamacek
Co tak namiesto X riadkov kecov dat nejaky dokaz :)

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 21:10
od Krteq
RAD-x píše:Ne, že nevytěžuje...ovladače jsou tak patetický, že ta karta tam prostě 100% load nezná, tudíž efektivita žalostná. V podstatě dost podobnej problém jako v Crysis 3, FPS by se někde dali bez problému srovnat ale někde ne a v těch momentech si všimneš že radeon třeba 60% load a GTX 100%, další věc je podívat se na FPS/FT....ve statický pozici a FPS ti to lítá ze 7ms na 20ms+...
Woot??? To chci vidět

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 21:53
od Hladis
Pokud mluvite o SW hre, tak to je stary Dx9 a jede to stejne (blbe) na AMD i na nV.........zadny vytizeni jedny karty na 100% a druhy na 60% tam není.

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 22:08
od oneb1t
normalka to s vyhlazovanim vali okolo 99% stale

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 22:15
od Hladis
Jak kde. Je tam dost CPU limited situaci, ale to je jedno. Je to stary Dx9 plny neefektivních postprocesu.

Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti

Napsal: pon 11. srp 2014, 22:16
od DOC_ZENITH
Ingamacek píše:Co tak namiesto X riadkov kecov dat nejaky dokaz :)
Dokazovat nic nemusí, stejně by jsi to označil za fake, vim to sám, když jsem udělal to video o AF přes zachytávací kartu našli se lidi co to označili za fake.

Nedávno jsem dělal ten mantle test na mém 24C Opteronu a jak to dopadlo, byl jsem poslán někam protože GF měla s jejím DX jen malou ztrátu, že prej tam nemam dost drawcalls nebo tak... ono se to místy potácelo 10fps a já mam dělat něco co to má ještě více zpomalovat jen aby benchark vyšel poměrově tak jak si někdo vysnil.

Ale v hrách to samé, na tom Opteronu NV naprosto dominovala. Crysis 3 na louce kde je tuna fyziky, nechal jsem hře volnou ruku, škáloval až na 13 threadů na obouch kartách, až na to že na NV ty htready měly 80-90% load a měl jsem 61 fps, a na Radeonu ten load byl kolem 60% a měl jsem 43fps. V obouch případech nebyl GPU load 100% jednalo se o CPU limit. Pak jsem zkusil archeage, zkusil jsem Star citizen aplhu, atd... prostě na co jsem se podíval, tak zřídkakdy plichta ale na NV je prostě ten overhead a MT rendering o řád jinde a začíná to bejt problém. Viz třeba Watch dogs, kde všichni že je to zaplacený NV, ale nakonec se ukázalo že 7970 vs 290X podobné FPS? Huh? Jo, bylo to tim že Radeon narazily na CPU limit min fps kolem 28 fps kdežto Geforce na něj narazily kolem 50. To je prostě DX MT rendering made by AMD, to se nedá okecat. Ano mantle toto dorovnává, ale zatim je to prostě úzkoprofilovka. Zatím je to spíš něco stylu "serem na DX, ten MT render jsme nedali dohromady za 3 roky co se poprvé oběvil v Civilizaci (NV to trvalo 2 měsíce), tak děláme mantle" a co těch.... 99% her co má DX... že.

Samo sebou můžeš tam narvat obrovský FSAA a rozlišení aby jsi zahltil GPU a GPU bylo vždy limitem, ale to už je na styl lidí co to udělaj, otestujou 20 CPU a pak ti ukážou stejnej framerate a že jsou v hrách ty CPU rovnocenný že....

O co opravdu jde je docílit co nejlepší a nejplynulejší gameplay, pokud možno ideál, ala min fps nebudou pod 60 a frametimes rovněž hezké. Lidi co maj 120hz zobrazovadla se nespokojej ani s tim. Ne že tam narvu MSAA 16xQ + TRAA, budu čučet na 40fps a řeknu že nejsem CPU limited.