Stránka 147 z 147

Re: War Thunder

Napsal: úte 29. říj 2024, 21:54
od Krteq
havli píše: úte 29. říj 2024, 21:53 Hmm, v launcheru mám jen Render: Auto... což patrně znamená v mém případě DX11. Možná je potřeba mít aktivní work in progress client?
Ne, DEV - bude to teda oficiálně venku až s 'Firebirds' (2.41.xxx)

Asi jsem to měl napsat hned, ale předpokládal jsem, že hráči vědí že updaty vychází pravidelně a další má vyjít za pár dní :mrgreen:

Re: War Thunder

Napsal: úte 29. říj 2024, 22:15
od havli
Díky za info. Počkám si až na oficiální release. Novinky nesleduju už dávno. Zahraju si možná tak hodinu za 14 dní :)
Ale lepší grafika by byla fajn, připadá mi, že za těch x let se moc nezlepšila. A rezervu ve výkonu mám pořád velkou. Hraju s DLSS Q (lepší než nativ + TAA) ve 4k 120 fps a grafika jede na půl plynu.

Re: War Thunder

Napsal: úte 19. lis 2024, 20:09
od havli
Zkusil jsem zběžně DX12 render s RT a je to hotová katastrofa.

Běžně hraju DX11 vesměs plné detaily ve 4k s DLSS Q. RTX 4070S s Ryzenem 5900X @ 3,6 GHz stabilně drží 120 fps všude.

Přepnul jsem teda na DX12, zapnul RT high a začaly se dít věci. :D První věc - na pohled není poznat žádné vizuální zlepšení, hra vypadá naprosto stejně. To by samo o sobě ani tak nevadilo... nicméně najednou je hra děsně limitovaná procesorem. 5900X na standardním taktu (kolem 4,7 GHz) udrží v náročnějších scénách s bídou 60 fps. V místech bez CPU limitu je to 80-90. A jako bonus navrch příšerný stuttering - klidně na 0,5s se hra komplet zastaví.

Takže takhle fakt ne a doufám, že DX11 ještě dlouho bude dostupný a že ho taky nějak nezprzní.

Re: War Thunder

Napsal: úte 19. lis 2024, 20:15
od Krteq
Jo, z nějakého důvodu je v DX12 vytížené převážně jen jedno jádro, což úplně popírá základní přínos DX12 API.

Re: War Thunder

Napsal: pát 22. lis 2024, 17:53
od icebosss
V konfigu můžete zkusit nastavit Vulkan Api, ale s ním zas nešlo zapnout dlss, ale už je to nějaká doba, co jsem to zkousel

Re: War Thunder

Napsal: pát 22. lis 2024, 21:19
od Krteq
Porád nejde