Stránka 147 z 147
Re: War Thunder
Napsal: úte 29. říj 2024, 21:54
od Krteq
havli píše: ↑úte 29. říj 2024, 21:53
Hmm, v launcheru mám jen Render: Auto... což patrně znamená v mém případě DX11. Možná je potřeba mít aktivní work in progress client?
Ne, DEV - bude to teda oficiálně venku až s 'Firebirds' (2.41.xxx)
Asi jsem to měl napsat hned, ale předpokládal jsem, že hráči vědí že updaty vychází pravidelně a další má vyjít za pár dní
Re: War Thunder
Napsal: úte 29. říj 2024, 22:15
od havli
Díky za info. Počkám si až na oficiální release. Novinky nesleduju už dávno. Zahraju si možná tak hodinu za 14 dní
Ale lepší grafika by byla fajn, připadá mi, že za těch x let se moc nezlepšila. A rezervu ve výkonu mám pořád velkou. Hraju s DLSS Q (lepší než nativ + TAA) ve 4k 120 fps a grafika jede na půl plynu.
Re: War Thunder
Napsal: úte 19. lis 2024, 20:09
od havli
Zkusil jsem zběžně DX12 render s RT a je to hotová katastrofa.
Běžně hraju DX11 vesměs plné detaily ve 4k s DLSS Q. RTX 4070S s Ryzenem 5900X @ 3,6 GHz stabilně drží 120 fps všude.
Přepnul jsem teda na DX12, zapnul RT high a začaly se dít věci.
První věc - na pohled není poznat žádné vizuální zlepšení, hra vypadá naprosto stejně. To by samo o sobě ani tak nevadilo... nicméně najednou je hra děsně limitovaná procesorem. 5900X na standardním taktu (kolem 4,7 GHz) udrží v náročnějších scénách s bídou 60 fps. V místech bez CPU limitu je to 80-90. A jako bonus navrch příšerný stuttering - klidně na 0,5s se hra komplet zastaví.
Takže takhle fakt ne a doufám, že DX11 ještě dlouho bude dostupný a že ho taky nějak nezprzní.
Re: War Thunder
Napsal: úte 19. lis 2024, 20:15
od Krteq
Jo, z nějakého důvodu je v DX12 vytížené převážně jen jedno jádro, což úplně popírá základní přínos DX12 API.
Re: War Thunder
Napsal: pát 22. lis 2024, 17:53
od icebosss
V konfigu můžete zkusit nastavit Vulkan Api, ale s ním zas nešlo zapnout dlss, ale už je to nějaká doba, co jsem to zkousel
Re: War Thunder
Napsal: pát 22. lis 2024, 21:19
od Krteq
Porád nejde