Napsal: úte 23. lis 2004, 20:03
Da se vytunit vsech 5 aut na 10 hvezdicek a zaroven mit vsechny na max. performance uprgrade???
Diskuze o hardware, software a overclockingu
https://forum.pctuning.cz/
a tady nesouhlasim, nejkratsi stopu rozhodne ne (teda aspon u me se neosvedcilo) ale jed tak aby byla stopa co nejplynulejsi (sirokej projezd zatackama atd) jakmile spomalis tak te maj a jses nahranejJ X P píše:StreetX vyzaduje trosku jinou strategii jizdy nez ostatni zavody, navic i naladeni vozu by melo byt s durazem na vysoke otacky v nizsich rychlostech a na zrychleni. A hlavne jezdit co nejkratsi stopu. Pak nemas problema a StreetX si naopak kvuli jeho kratkosti oblibis
Je videt, ze jsi se vrhnul na HL2 driv nez bylo zdravo . Siroky prujezdy, to mozna kdyz mas prebytek vykonu nad souperi, pak si muzes dovolit jezdit zesiroka. NA takto kratke trati ke dulezite jet co nejkratsi cestou, kdyz mi nahodou zatacka nevyjde a ja ji jedu zesiroka tak mne dojedou a mnohdy predjedou, pokud nemam neotresitelny naskok.cool.user píše:a tady nesouhlasim, nejkratsi stopu rozhodne ne (teda aspon u me se neosvedcilo) ale jed tak aby byla stopa co nejplynulejsi (sirokej projezd zatackama atd) jakmile spomalis tak te maj a jses nahranej
Suhlas s JXP....street X musis jazdit na co najkratsej traseJ X P píše: Siroky prujezdy, to mozna kdyz mas prebytek vykonu nad souperi, pak si muzes dovolit jezdit zesiroka. NA takto kratke trati ke dulezite jet co nejkratsi cestou, kdyz mi nahodou zatacka nevyjde a ja ji jedu zesiroka tak mne dojedou a mnohdy predjedou, pokud nemam neotresitelny naskok.
sorry ale me se zda teda mnohem vyhodnejsi kdyz zatacku projedu ze siroka 100knh nez kdyz budu smikovat v polovcni rychlostJ X P píše: Je videt, ze jsi se vrhnul na HL2 driv nez bylo zdravo . Siroky prujezdy, to mozna kdyz mas prebytek vykonu nad souperi, pak si muzes dovolit jezdit zesiroka. NA takto kratke trati ke dulezite jet co nejkratsi cestou, kdyz mi nahodou zatacka nevyjde a ja ji jedu zesiroka tak mne dojedou a mnohdy predjedou, pokud nemam neotresitelny naskok.
Zkus to jezdit moji metodou a StreetX se stane nejzabavnejsim pohodovym zavodem .
Souhlasim s cool.userem A jestli mas problemy jim ujet tak je nejlepsi treba pri druhém rychlostním stupni pri skoro max. rychlosti tam vrazit trojku. To ti napumpuje rychlost a začneš jim ujíždět. Takhle to dělám za skoro každou zatáčkou a zatím sem prohrál pouze jeden Crosscool.user píše:sorry ale me se zda teda mnohem vyhodnejsi kdyz zatacku projedu ze siroka 100knh nez kdyz budu smikovat v polovcni rychlostJ X P píše: Je videt, ze jsi se vrhnul na HL2 driv nez bylo zdravo . Siroky prujezdy, to mozna kdyz mas prebytek vykonu nad souperi, pak si muzes dovolit jezdit zesiroka. NA takto kratke trati ke dulezite jet co nejkratsi cestou, kdyz mi nahodou zatacka nevyjde a ja ji jedu zesiroka tak mne dojedou a mnohdy predjedou, pokud nemam neotresitelny naskok.
Zkus to jezdit moji metodou a StreetX se stane nejzabavnejsim pohodovym zavodem .
rek bych, ze tady se ani to smykovani nevyplati, je to hodne specificky styl zavodu. Ja pred prudkou zatackou dost pribrzdim a v polovine az 3/4 zatacky "dupnu" na plyn a vetsi zatacky projizdim bez brzd i plynu a vzdycky vyhraju s velkym naskokem.... s mazdoucool.user píše:sorry ale me se zda teda mnohem vyhodnejsi kdyz zatacku projedu ze siroka 100knh nez kdyz budu smikovat v polovcni rychlostJ X P píše: Je videt, ze jsi se vrhnul na HL2 driv nez bylo zdravo . Siroky prujezdy, to mozna kdyz mas prebytek vykonu nad souperi, pak si muzes dovolit jezdit zesiroka. NA takto kratke trati ke dulezite jet co nejkratsi cestou, kdyz mi nahodou zatacka nevyjde a ja ji jedu zesiroka tak mne dojedou a mnohdy predjedou, pokud nemam neotresitelny naskok.
Zkus to jezdit moji metodou a StreetX se stane nejzabavnejsim pohodovym zavodem .
tak to mas pravdu, to se ti jenom zda jak rikam, zkus a uvidis sam, taky jsem to nejdriv jezdil zesiroka )cool.user píše:sorry ale me se zda teda mnohem vyhodnejsi kdyz zatacku projedu ze siroka 100knh nez kdyz budu smikovat v polovcni rychlost
No a já sem zase jezdil jak píšeš ty a jako nic moc. Teď jezdím jak sem psal a suveréně vyhrávámJ X P píše:
tak to mas pravdu, to se ti jenom zda jak rikam, zkus a uvidis sam, taky jsem to nejdriv jezdil zesiroka )
Taky jiste zalezi na druhu auta, ale jen pro zajimavost, hod sem screen s casy ve StreetX a autem, at se porovname. Kazdemu zda se vyhovuje neco jineho, presto s istojim za tim, ze je tento styl spravny. Tak jsem zvedav a tesim se .AberF píše:No a já sem zase jezdil jak píšeš ty a jako nic moc. Teď jezdím jak sem psal a suveréně vyhrávám
Hm, ja sem taky v 50% a mam odemceno 100%.... Musis asi najit vsechny obchody...eraser007 píše:moje auto uz valí @ 260kw a este nemám Turbo
btw, uz som v 50percentavh hry a mam 75percent unlockov, takze sa mi nezda ze sa vsetko odomkne v polovicke
No já od začátku jezdím všechno s Pažoutkem 206 akorát na dragy si beru "něco" silnějšího (Supra, Skyline, 3000GT).J X P píše:Taky jiste zalezi na druhu auta, ale jen pro zajimavost, hod sem screen s casy ve StreetX a autem, at se porovname. Kazdemu zda se vyhovuje neco jineho, presto s istojim za tim, ze je tento styl spravny. Tak jsem zvedav a tesim se .AberF píše:No a já sem zase jezdil jak píšeš ty a jako nic moc. Teď jezdím jak sem psal a suveréně vyhrávám
No jo, na easy jde vyhravat i s pazoutem )) na hard to uz neni zadna sranda a skoro bych rekl, ze clovek musi ladit auto na ten ktery zavod. Asi nejoptimalnejsi (bez nudneho opakovani zavodu pri malicke chybe) je medium .eraser007 píše:jj, 206RULEZZZZ! aj na dragy, pekne si ich o-draftujem a potom NOOOS a som Winner! 2 dewil - dík, tak budem hladat