Stránka 16 z 107
Re: GTA V
Napsal: pon 29. črc 2013, 17:46
od dales.luk
další nové screeny!
http://www.rockstargames.com/newswire/a ... -life.html Vypadá to fakt brutálně!!
. Jen by mě zajímalo, jestli bude hra vypadat na xboxu stejně tak jako je to na těch screenech, jelikož GTA IV vypadá na screenu úplně jinak než v realu na xboxu..
Re: GTA V
Napsal: pon 29. črc 2013, 17:47
od LoCo99
mě je jedno jak to bude vypadat na xboxu....
Re: GTA V
Napsal: pon 29. črc 2013, 17:48
od dales.luk
to mě v celku taky, ale mohlo by to vypadat ,,minimálně" jako na t2ch screenech
Re: GTA V
Napsal: pon 29. črc 2013, 17:50
od LoCo99
já bych ocenil kdyby to oproti IV bylo hlavně plynulý a nechtělo to čtyřjádro s high end grafikou na medium detaily
Re: GTA V
Napsal: pon 29. črc 2013, 17:51
od dales.luk
právě proto jsem koupil xbox, abych nemusel dělat drahý upgrade a obávat se, že to vůbec rozjedu..
Re: GTA V
Napsal: pon 29. črc 2013, 18:00
od RiCK
Na tom tvojom xboxu bude grafika ako na low
Re: GTA V
Napsal: pon 29. črc 2013, 18:05
od dales.luk
Jo a toho se obávám, ale R* říkali, že to bude vypadat dobře na obou konzolích, takže to může vypadat líp než GTA IV..
Re: GTA V
Napsal: pon 29. črc 2013, 18:23
od LoCo99
jestli je na konzole max payne 3 tak to bude vypadat jako to, pokud se nemýlim
Re: GTA V
Napsal: úte 30. črc 2013, 07:21
od Paul
Až na to že Max Payne 3 je lineární tunelovitá střílečka, žejo
Re: GTA V
Napsal: úte 30. črc 2013, 08:49
od LoCo99
což znamená že to vyrábí infinity wards a je to na directx 9 ?... nebo co chtěl básník říct ?
Re: GTA V
Napsal: úte 30. črc 2013, 09:02
od Paul
Třeba že je rozdíl v tom co si vývojáři můžou dovolit když dělaj lineární tunel versus otevřenej svět
Důvod proč na konzolích Last of Us / Uncharted 2 vypadaj líp než libovolná open world hra spočívá v tomhle.
Re: GTA V
Napsal: úte 30. črc 2013, 09:03
od LoCo99
dobře, ale pokud se vychází z toho že bylo psáno že rockstar staví na technologiiích z max payne 3 tak je to asi taková základní informace z který se dá uvažovat jak to může na konzoli vypadat (pokud max payne 3 na ní vyšel)
Re: GTA V
Napsal: úte 30. črc 2013, 10:10
od TankGeorge
I když jsou to obrázky ze hry a hra je stavěná na technologii z May Payne 3, jsou to beztak typické marketingové polopravdy.
Přece nemůžou prozradit, že konzolisti budou mít textury 4x4 pixely, pohled do hluboké mlhy v okolí 10 metrů, a že "screenshooty" jsou z příběhových videosekvencí předrenderovaných na výkonném PC.
Re: GTA V
Napsal: úte 30. črc 2013, 14:43
od milosh
Grafika je jedna vec ale hratelnost druha, pokud ti je 12 tak te pekne nakreslene textury asi zaujmou ale kdyz pamatujes jeste Dooma kdyz vysel pak zazitek z hrani budes mit i u "kostkovanyho" gta z dalky u tv
Re: GTA V
Napsal: úte 30. črc 2013, 14:50
od RiCK
Tak to bola naprostá blbosť čo si teraz napísal
Re: GTA V
Napsal: úte 30. črc 2013, 23:02
od TankGeorge
Zajímavá teze, zrovna ten DOOM je herně úplná blbost a za historický milník je považován právě za technologický pokrok. Rovněž celá série GTA patří mezi typ her, který ohromně těží z technologického pokroku - zrovna tak třeba Elder Scrolls.
U GTA 2 jsem se smál hláškám v titulcích. U GTA 3 hraným scénkám... u GTA 4 se dalo smát už jen z výrazu tváře postav v příběhových videích. Technologie otevírá tisíce nových dveří, jak hráče pobavit a zapůsobit na něj. Dělat psí kusy s autama v GTA 4 omrzí za mnohem déle, než jezdit s malovaným autíčkem v GTA 2.
Každopádně z těch screenů silně pochybuji, že konzole zvládnou třeba DoF efekt, díky kterému půlka obrázků vypadá tak dobře.
Re: GTA V
Napsal: stř 31. črc 2013, 00:29
od HEAD
Je tam DOF a vysoky AA.To tezko bezelo na tech kramech.Podle me rockstar lze a je to z PC verze a nebo je to upraveny.
Na konzolich to na 100% nebude takhle vypadat na zivo.
Re: GTA V
Napsal: stř 31. črc 2013, 19:53
od milosh
Ale u tv a xboxu sedime 3-4m takze to bude celkem "pekny"
Re: GTA V
Napsal: stř 31. črc 2013, 20:40
od blaho
a o PC verzii ani slovo
Re: GTA V
Napsal: stř 31. črc 2013, 22:56
od Swat
Hlavně tam ale není žádnej screen z gameplaye jako takovýho, kde by byla postava nebo auto uprostřed obrazovky apod. Dělá to na mě dojem, že jsou to zase záběry z různejch cutscén atd. Přesně jako před vydáním čtyřky. Nicméně je jasný, že open world hra může vypadat bezvadně a ještě se dobře hejbat - Just Cause 2 a Sleeping Dogs..... Obávám se ale, že s optimalizací to zase bude tragédie. Stejně jako GTA4 na PC nebo RDR na xBox. Prostě průser. Na druhou stranu Max Payne 3 se na PC hejbe dobře a vypadá fakt výborně, ale jak už bylo zmíněno - v open world budou muset bejt určitý kompromisy na rozdíl od koridoru.