Stránka 17 z 44

Napsal: úte 10. dub 2007, 16:59
od Lukfi
Thellwin píše:No tak to rozhodně vždy neplatí. Jde o to, jak moc jsou ty dvě karty slabší než ta silnější.
Tak to sice jo, ale pokud mluvíme o alternativách s podobnou celkovou cenou (např. 2x GF6600GT ve SLI vs. single GF6800GT), tak je vždy lepší jedna karta.

Napsal: úte 10. dub 2007, 17:03
od MichiGen
Lukfi píše:Tak to sice jo, ale pokud mluvíme o alternativách s podobnou celkovou cenou (např. 2x GF6600GT ve SLI vs. single GF6800GT), tak je vždy lepší jedna karta.
Pre priklad.. s mojou nataktovanou 6600GT som mal v 3D marku 05 priblizne 4300b, 6800GT mala 5000b co bude asi vykonnejsie? 2x6600GT alebo jedna 6800GT. /OT

Napsal: úte 10. dub 2007, 17:05
od sh
MichiGen píše:
Lukfi píše:Tak to sice jo, ale pokud mluvíme o alternativách s podobnou celkovou cenou (např. 2x GF6600GT ve SLI vs. single GF6800GT), tak je vždy lepší jedna karta.
Pre priklad.. s mojou nataktovanou 6600GT som mal v 3D marku 05 priblizne 4300b, 6800GT mala 5000b co bude asi vykonnejsie? 2x6600GT alebo jedna 6800GT. /OT
to co si napsal je vynatek z jednoho programu, kdyz si najdes starsi thready tak jsme zde testovali presne tento pripad a vyhrala 6800gt

Napsal: úte 10. dub 2007, 17:07
od MichiGen
sh píše:to co si napsal je vynatek z jednoho programu, kdyz si najdes starsi thready tak jsme zde testovali presne tento pripad a vyhrala 6800gt
Nechcem tu rozoberat OT, ale v tej dobe testovania ste napr nemuseli mat dost silny CPU takisto podpora SLI v ovladacoch pre jednotlive hry nemusela byt idealna a pod, podla mna sa ale SLI vyplati ak dotycny dokupi druhu kartu do paru z bazaru neskor po kupe prvej karty za nizku cenu.

Takisto 8600GTS by sa urcite nevyplatilo hned ako vide kupit 2x do SLI jednak ma nVidia co robit s ovladacmi na 8800 nieto este 8600 nieto este SLI :) toby bolo treba vyckat na odladenie a potom kupit za nizku cenu alebo bazar

Napsal: úte 10. dub 2007, 17:10
od Thellwin
Nebudem tu řešit SLI vs no SLI atd. ok ? Na to je jiný thread ...

Napsal: úte 10. dub 2007, 17:24
od Lukfi
=>MichiGen: 3DMark je zrovna docela závislý na frekvenci spíš než na počtu shaderů, takže to o ničem nevypovídá.
Konec OT.
Udělal jsem takové shrnutí...
http://pctuning.cz/index.php?option=com ... itstart=99

Napsal: čtv 12. dub 2007, 10:19
od godlike

Napsal: čtv 12. dub 2007, 10:31
od Holda
urcite to tu je, alle proste nemam na to cist celou diskuzi, kdy konci nda?

Napsal: čtv 12. dub 2007, 10:38
od godlike
17.4

Napsal: čtv 12. dub 2007, 10:40
od Holda
dik ;) tak to uz vydrzim :)

Napsal: čtv 12. dub 2007, 12:08
od crux2005
Hijacker933 píše:chtelo by to uz nejaky poradny testy, zajimavy by to mohlo bejt ve SLi, jestli se vyrovna 8800GTS :)
2x8600GTS@SLI:

http://www.ocworkbench.com/2007/nvidia/8600GTS/b6a.htm

žial viac ako 3Dmarky netestovali :(

Napsal: čtv 12. dub 2007, 14:17
od MichiGen
crux2005 píše:žial viac ako 3Dmarky netestovali :(
Hmm :( ak nVidia zamyslal to ze "8600 bude mat polovicny vykon 8800GTX" podla vysledku v 3D markoch tak sa im to podarilo... som zatial sklamany

Napsal: čtv 12. dub 2007, 14:41
od godlike
Bude to jako vzdy se SLI..proc mit 2X 8600GTS za min.10000kc kdyz bude lepsi vzit 8600GTS 640MB dnes sehnatelna pod 10000kc..koukam 9600kc dokonce..

Napsal: čtv 12. dub 2007, 14:47
od Radim Štěpanec
Leadtek se vybarvil :)

8600GT - cca 3200,-
8600GTS - cca 5200,-

Napsal: čtv 12. dub 2007, 14:52
od JamesDean
...

Napsal: čtv 12. dub 2007, 14:57
od Radim Štěpanec
Nevím jak jinde, ale cca 20.4

Napsal: čtv 12. dub 2007, 21:34
od Hijacker933
uz se vi kolik ma skutecne 8600GTS tech stream procesoru (bo jak se to jmenuje) ?

Napsal: čtv 12. dub 2007, 21:40
od Lukfi
Hijacker933 píše:uz se vi kolik ma skutecne 8600GTS tech stream procesoru (bo jak se to jmenuje) ?
Myslíš ty shader nesmysly?

Napsal: čtv 12. dub 2007, 22:13
od Hijacker933
Lukfi píše:
Hijacker933 píše:uz se vi kolik ma skutecne 8600GTS tech stream procesoru (bo jak se to jmenuje) ?
Myslíš ty shader nesmysly?
jj,jestli jich je opravdu jen 32

Napsal: čtv 12. dub 2007, 23:02
od DexCz
Hijacker933 píše:
Lukfi píše: Myslíš ty shader nesmysly?
jj,jestli jich je opravdu jen 32
Tak si to odvod od frekvencí té karty které jsou nejspíš už jasné, a podle segmentu kam se řadí...Vyššími frekvencemi se snaží dohnat menší počet SP a naopak...Stejně na tom nezáleží, jde o to jaký bude podávat výkon v praxi :wink: