Stránka 18 z 76

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 00:07
od oneb1t
ta karetni hra ingame je docela dobra :) akorat bude docela trvat nez dostanu vsechny karty

a taky jsem lvl 4 a ukoval sem si stribrnej mec na lvl 13... takze si docela pockam nez ho budu moct vyuzit

http://www.pcgameshardware.de/The-Witch ... s-1159196/

pokles s gameworks je na radeonech velkej takze nepouzivat

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 00:26
od Ache
koukam že i na tom PCGH narazili na ten stutter:
http://www.pcgameshardware.de/screensho ... 0-pcgh.png

ale je i na GTX980, takže žádná 3,5GB paměť:
http://www.pcgameshardware.de/screensho ... 0-pcgh.png

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 00:45
od Still.Lord
marek16: Bez SSD se dá hrát uplně normálně :roll:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 00:51
od Ache
Hlavně ten stutter nedělá instalace na SSD vs. HDD, protože já tu hru na SSD mam.
Ale po vypnutí HairWorks to lítá ok... a framerate i ve scénách kde je tuna trávy a keřů nepadá pod 60fps:
http://abload.de/img/witcher3_2015_05_20_0axqs5.jpg
(po rozednění už naštěstí ultra saturace zmizela)
... ale vyvařuje grafiku ta hra šíleně, přes 100% power :|

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 04:44
od HEAD
TitanX a witcher3 vse max 1920x1080
https://youtu.be/mPgTp2Lij9I?t=406
https://www.youtube.com/watch?v=yfp2XCjXFaI
karta boostovala jen na 1177mhz

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 05:04
od H2SO4
Prvni video kde ukazuje nastaveni grafiky,ma pulku veci na high.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 05:14
od Marek4
hraje tu nekdo v 1440p s gtx 980 a poradi jak tu grafiku nastavit ? hairworks a anitialising off

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 07:16
od Stratos
Ache píše:koukam že i na tom PCGH narazili na ten stutter:
http://www.pcgameshardware.de/screensho ... 0-pcgh.png

ale je i na GTX980, takže žádná 3,5GB paměť:
http://www.pcgameshardware.de/screensho ... 0-pcgh.png
koukal jsem na to. DIvny ze na R9 290X to tak hrozny neni...
http://www.pcgameshardware.de/commoncfm ... ?id=125726

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 09:29
od dexterav
Marek4 píše:hraje tu nekdo v 1440p s gtx 980 a poradi jak tu grafiku nastavit ? hairworks a anitialising off
AA mám off a hairwork tiež cca 50fps
btw ked som dal všetko na max to prvé video bežalo cca na 18fps :mrgreen:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 09:47
od Hladis
oneb1t píše:pokles s gameworks je na radeonech velkej takze nepouzivat
Pokles s Hairworks (ostatní věci z Gameworks krome HBAO+ nejdou ovlivňovat) je všude drasticky asi jen krome Titanu-X, takze to nebude používat asi drtiva většina lidi. Jinak nevidim na Kepleru problém. Proste uplne vypnout Hairworks, snížit shadows (vesmes neznatelny) a foliage o stupeň a jede to ok. Zbytecny drama.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 09:56
od Marek4
dexterav píše:
Marek4 píše:hraje tu nekdo v 1440p s gtx 980 a poradi jak tu grafiku nastavit ? hairworks a anitialising off
AA mám off a hairwork tiež cca 50fps
btw ked som dal všetko na max to prvé video bežalo cca na 18fps :mrgreen:
fps mame podobne, mam lehce stutering a 50-60, cistych 60 by byla krasa stiny jsem dal o stupen dolu

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 10:13
od oneb1t
je divny ze hra vytezuje jen hodne malo graficky pameti (u me cca 1000-1500MB) sem zvedavej jestli s tim neco udelaj novy ovladace

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 10:19
od Hladis
Protože to nejsou prasata (jako je dnes často v mode) a nepouzivaji zbytecne vetsi textury nez 2k.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 10:32
od Krteq
Meh, tak od čeho pak máme na kartách 3.5 - 12 GB VRAM?

Já měl vždycky za to že je tam proto aby se používala :roll:

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 10:44
od Dr.Evil
Na sestavě viz. podpis to hraju v 1920x1080 se vším na max (ultra) až na vypnutý hairworks, stíny na high a listoví na high.

Jede to 60-80FPS, pod 60 mě to na první lokaci po Kaer Morhen neklesá za žádné situace.

Mám zaplej vsync a fps lock na 60.

Screen
http://i.imgur.com/sK1Jbpc.jpg

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 10:48
od Hladis
Krteq:
Takze tam naperu 8k texturu s kvalitou 2k textury, jako je ted zvykem ? Nebo naperu 4k texturu i na kliku od dveri ? Ještě lepsi. Proc když to jde resit jinak a když u standartnich predmetu vyssi rozliseni neprinasi zadny viditelny benefit, pokud tvurce textury není dobytek.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 10:52
od Krteq
Já ale nemluvím o rozlišení použitých textur, ale proč RED Engine nedokáže utilizovat celou paměť?

Přeci si musí někam i ty 2k načítat, tak proč nepoužívá celou paměť když jí má k dispozici?

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 11:06
od Hladis
Protože Umbra a není potřeba to delat, jelikož objem textur není tak velky. Kdybys mel problémy s nacitanim textur a zaseky, tak by se to dalo pochopit, ale myslim, ze spatny pocit z cisla ve vyuziti VRAM v Afterburneru autori hry resit nebudou.

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 11:09
od dexterav
mno neviem , DAI zaberá v podstate do 4GB vram ale nepovedal by som že je graficky lepší
hlavne príroda/lesy sú v zaklínačovi o triedu lepšie , hlavne čo sa týka celkového dojmu
a aj tváre my pripadajú živšie
zase celé postavy pôsobia trochu divne
mne skorej pripadá že spústa hier proste zaberie max vram a vyzerá tak ako vyzerá :D
nič moc

Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry

Napsal: stř 20. kvě 2015, 11:11
od Krteq
Takže mizerná optimalizace jako je zvykem poslední dobou. Člověk by čekal, že v tomhle obrovském "open-world" světe bude utilizace VRAM na max, ale vývojáři radši skrouhnou detaily, dohled atd. a uměle omezí vytížení VRAM aby si to mohli zahrát i borci na kalkulačkách?

Čekám, že tohle vyřeší v některém z dalších patchů.

DA:I je případ opačného extrému, aneb FB3 a jeho přetékání VRAM :(