Stránka 18 z 183
Napsal: stř 26. zář 2007, 17:23
od BubakB
no-X píše:Těžko říct, spíš jako Gemini, i když jedno balení není nemožné - 512bit PCB už má HD2900XT, takže to není nic nereálnýho. Vyjde v lednu a na trhu se pravděpodobně neohřeje ani na půl roku - na přelomu jara/léta ji nahradí R700.
Nuz,napad nejakeho Dual Core Grafickeho cipu by bol naozaj velmi potesujuci fakt.Len si neviem predstavit ako by sa prerozdelovala zbernica medzi tieto dva cipy.Resp. aka architektura cipu by to musela byt a ci by to vlastne v grafikom segmente vobec naslo nejaky zmysel.I ked viac pouzivaju sa viac jadrove procesory,graficke karty pracuju v rezimoch SLI/Quad SLI/CrossFire.Dedukcia celkom logicka.
Pravpodobne by to ale bolo mensie riesenie ako v pripade kariet Gemini alebo systemov spojenia dvoch kariet pomocov CrossFire.Ved tie su vzdy tak nehorazne velke.
Resp. zaberaju dva sloty.
Napsal: stř 26. zář 2007, 18:16
od no-X
Promaz OT
Flegy píše:uz aby prisla tebou jmenovana R700. nevim proc, ale jak 88micky od nv tak X2900XT. porad mam pocit ze to proste nejsou novy gk ale jen zaflastrovany cipy (doufam ze me pochopite
)
Nechápu. G80 ze starších přebírá snad jen řadič a část texturovací jednotky, ostatní je nové a R600 má nové texturovací jednotky, nové ROPs a překopaný řadič a shader core.
Napsal: stř 26. zář 2007, 19:16
od izerS18
Napsal: stř 26. zář 2007, 19:30
od Hosenfeld
izerS18 píše:nic moc teda
Já jsem ten 60-80% nárůst očekával, rozhodně ne 80-90% nárůst výkonu. Jenom v DX10 to Crossfire nefunguje moc dobře.
Napsal: stř 26. zář 2007, 19:37
od no-X
izerS18: Na Gemini tu máme thread. Ale co nechápu je, proč to hodnotíš jako "nic moc"? HD2600 Gemini měla být původně konkurentem GF8600GTS a oproti té je o třetinu až polovinu rychlejší. Oproti HD2600XT je více než o dvě třetiny rychlejší a to i se započtením cca 2 her, kde crossfire nefunguje.
K tomu nese čtyři plnohodnotné dual-link výstupy na LCD, což bylo až dosud doménou výhradně profesionálních grafických karet za desítky tisíc korun. Takže výkon považuju za nad očekávání dobrý a cenu za odpovídající tomu, co karta nabízí.
Co je špatné, je velikost karty.
Napsal: stř 26. zář 2007, 19:54
od izerS18
Kudla...omlouvám se,že jsem to dal do špatného threadu,ale díval jsem se 3x a neviděl jsem Geminy.
Nic moc pro to,že jsem čekal asi větší výkon.Oprot singlu je nárust super,ale nějak myslel,že to bude lepší no
Ještě jednou sry,že jsem si nevšiml threadu geminy
Napsal: pon 8. říj 2007, 22:01
od no-X
Catalyst 7.10 přinesou výrazné nárůsty výkonu v DX10/HD2900, následovat by mělo určité zlepšení výkonu pro CrossFire...
/ed: ještě další info o situaci ohledně DX10:
http://rage3d.com/board/showthread.php? ... 1335154413
Napsal: úte 9. říj 2007, 01:36
od Flegy
no-xi, myslis ze ati se bude snazit jeste vyzdimat neco z x19xx grafik? asi ne co? byla by to skoda
Napsal: úte 9. říj 2007, 08:41
od Gerimo
Flegy píše:no-xi, myslis ze ati se bude snazit jeste vyzdimat neco z x19xx grafik? asi ne co? byla by to skoda
imho uz vyzdimala... navic je ted pro ne dulezitejsi dat dohromady ovladace pro hd2xxx radu...
Napsal: úte 9. říj 2007, 17:46
od no-X
Flegy píše:no-xi, myslis ze ati se bude snazit jeste vyzdimat neco z x19xx grafik? asi ne co? byla by to skoda
Nechápu, co bys chtěl... v mnohých nových hrách dávají karty řady X1 až 2x vyšší výkon, než soudobé konkurenční produkty stejných cenových kategorií.
Napsal: úte 9. říj 2007, 19:53
od no-X
Catalyst 7.10 - očekávány do týdne
• Battlefield 2142 Crossfire™ performance improves 5-23% on the ATI Radeon™ HD 2600, ATI Radeon™ HD 2400 and ATI Radeon™ X1300/X1550 series
• Call of Duty 2 performance improves up to 6.7% on both single card and Crossfire ATI Radeon HD 2600 and ATI Radeon HD 2400 configurations
• Call of Juarez DirectX® 10 Crossfire performance improves up to 42% and single card performance improves up to 34% on all ATI Radeon™ HD 2000 series products.
• Company of Heroes DirectX 10 Crossfire performance improves up to 80% on all ATI Radeon HD 2000 series products and single card performance improves as much as 31% on ATI Radeon™ HD 2900 and ATI Radeon HD 2600 products
• Enemy Territory: Quake Wars Crossfire performance improves as much as 23% on ATI Radeon™ 1000 series products and single card performance improves as much as 23% on both ATI Radeon HD 2000 and ATI Radeon 1000 series products
• FEAR Crossfire performance improves as much as 16% on the ATI Radeon™ X1950 XTX, ATI Radeon™ X1650 XT, ATI Radeon HD 2400 series and ATI Radeon X1300/X1550 series
• Supreme Commander Crossfire performance improves up to 30% on all ATI Radeon HD 2000 and ATI Radeon 1000 series products. The ATI Radeon™ X1650 and ATI Radeon X1300/X1550 series products see even greater improvements of 82% or more.
Napsal: úte 9. říj 2007, 20:43
od spajdr
Těším se na ty výsledky, ale pracovat na navýšení call of juarez, který hraje minimum lidí mi přijde jako plýtvání časem
Napsal: úte 9. říj 2007, 20:47
od Blem Blem
spajdr píše:Těším se na ty výsledky, ale pracovat na navýšení call of juarez, který hraje minimum lidí mi přijde jako plýtvání časem
no ono v tom muze byt marketing a prestiz vis?to vis jedna z peti D10 her muze udelat reklamu
Napsal: úte 9. říj 2007, 21:05
od no-X
CoJ je hra, která ze všech současných "DX10" her využívá DX10 nejvíc, takže to pro mohé lidi je dost významný ukazatel.
Principielně to funguje tak, že hry, které zajímají zákazníky, se objevují v recenzích a výrobci se logicky pak soustředí na ně. Průšvih je v tom, že v mnoha recenzích stále vedou vykopávaky jako FarCry a Doom3 a ačkoli už zákazníky dávno nezajímají, dělají z nich mnohé weby v recenzích závěry, takže výrobci pro ně musejí optimalizovat...
Napsal: úte 9. říj 2007, 21:19
od spajdr
no-X píše:CoJ je hra, která ze všech současných "DX10" her využívá DX10 nejvíc, takže to pro mohé lidi je dost významný ukazatel.
Principielně to funguje tak, že hry, které zajímají zákazníky, se objevují v recenzích a výrobci se logicky pak soustředí na ně. Průšvih je v tom, že v mnoha recenzích stále vedou vykopávaky jako FarCry a Doom3 a ačkoli už zákazníky dávno nezajímají, dělají z nich mnohé weby v recenzích závěry, takže výrobci pro ně musejí optimalizovat...
no jasně, ale je tam up to 42 procent, teď je otázka u čeho, celkově? nebo u min.fps, průměrných fps, nebo max. fps, jestli je to min.fps, tak to je stejně málo.
Ale je možné že se to navýšení dotkne více her co používají DX10
Napsal: úte 9. říj 2007, 21:35
od no-X
Jak psal Eric Demers, tak teď se začínají projevovat teprve první obecné optimalizace pro DX10. ATi sice měla hned po vydání velice korektní DX10 driver, jenže korektní bohužel neznamená výkonný...
Napsal: úte 9. říj 2007, 22:11
od MichiGen
Ten popis ovladacov vyzera az priam neuveritelne, ale premna dalsi dovod preco ist skor do RV670 ako do G92 aj ked este ani jeden cip nevysiel, G80 architekturu ma nV uz imho takmer odladenu(?) a mala nato dost casu, ATi zda sa este len zacina potahovat za spravne nitky, nepochybujem o tom ze dalsie ovladace budu v tomto pokracovat.
Napsal: úte 9. říj 2007, 22:20
od no-X
nedělej ukvapené závěry... je docela možné, že G92 vyjde vlivem RV670 v poněkud jiné (výkonnější) konfiguraci, než jak bylo původně zamýšleno
Napsal: úte 9. říj 2007, 22:25
od Stratos
tak kdyz koukam na ty narusty v tech 7.10 uz aby tu byly
zatim frcim na 7.10 beta spokojenost. Nevite kdy udelaj naky vetsi optimalizace na CRYSIS? hraju tu betu a obcas problikne naka textura ale asi to je samotnou hrou, prece jenom beta.
Napsal: úte 9. říj 2007, 22:42
od MichiGen
no-X píše:nedělej ukvapené závěry... je docela možné, že G92 vyjde vlivem RV670 v poněkud jiné (výkonnější) konfiguraci, než jak bylo původně zamýšleno
Je to len moj pocit, vsetko sa ukaze az v testoch, ale aj tak si myslim ze HD2000 ma v ovladacoch vacsiu rezervu ako GF8.