Stránka 18 z 92

Re: Intel news

Napsal: úte 14. srp 2012, 12:55
od flanker
průměrný...většinou ti kolem 45 snímku prostě stačí, pokud nejsi profi hráč (což já byl u QIII, kde je nutné mít buď 90FPS na slabších PC a nebo stálých 125FPS, u profi navíc snižuješ drtivbou většinu detailů na minimum,aby tě okem nerušili od toho, co nutně potřebuješ vidět)

Re: Intel news

Napsal: úte 14. srp 2012, 12:58
od ArgCZ
průměrných 50FPS není přijatelných? Samozřejmě k tomu C2D HD7970 je pitomost ale karty po HD7850 by vcelku dal v tomhle spektru her(až na to BF3)

Re: Intel news

Napsal: úte 14. srp 2012, 13:14
od Riku
Flanker: no průměrnejch 40fps ale může bejt klidně 25fps minimálních někde a to je dost nehratelný..

ArgCZ: O tom pochybuju když i 3570K na základních taktech brzdí v některejch hrách 7850. Ale zas hraju na 1680x1050 no..

Re: Intel news

Napsal: úte 14. srp 2012, 13:15
od DOC_ZENITH
Ne neni. Průměrné FPs nikdy nebylo přijatelné, musíme totiž znát průběhy a minima. Na těch sejde. Pokud mi hra pojede 50% času 10% FPs a pak 50% koukam do zdi s 200 fps průměr bude pěknej. Pokud sedim na CPU limitu a průměr je 45-50 fps bude mi to na každym rohu pokud se něco většího semele klesat pod 30, což už je problém.

Pokud budu mít minima na oclém SB 35-40 a na FX či Core2 20 je to děsivej rozdíl na tom v praxi hrát.

Ona je spousta lidí kterejm to "nevadí" ale spoustě lidí "nevadí" microstutering, spousta lidí "nepotřebuje" SSD atd. Všimněte si že to většinou obhajují lidé co SB/IB nebo jen Oclej Nehalem nemaji. Protože až když to máte a zvyknete si na to a pak vás někdo posadí k PC kde to neni, začnete nad tim zuřit. Je to stejné jak s SSD. Zvyknetze sy rychle a úplně na to zapomenete.... než přijdete k PC kde neni....

Vzpomínáte na mass 128-bot-1-room spawn v Unreal tournamentu co jsem dělal jako CPU test když vyšel FX? Jo.... to byl naprosto exemplární rozdíl. Asi to někde zapadlo, já ty čísla a screeny najdu.

Re: Intel news

Napsal: úte 14. srp 2012, 13:25
od flanker
no ale to zas je až moc extrém (koukání do zdi), tak to rozhodně zas netestovali. Třeba když sem viděl nějakej průběhovej test s FPS hrami, tam nějsou nikterak velké propady ani na FX, nic, co by ti bránilo komfortnímu hraní, jiná situace může nastat u třeba toho Skyrimu. Ale i ten propad chvilkový na Core Duo by se dal snést. Nestojí za výměnu celého komplexu PC, pokud nejsi hardcore gamer.

Re: Intel news

Napsal: úte 14. srp 2012, 13:36
od Eddward
FPS su relativne v pohode aj s C2D/C2Q. Cele je to skor o MMORPG, tam sa ukazuje masivna sila SB/IB. Porovnal som si to na vlastnej kozi. V niektorych situaciach je to minimalne dvojnasobne FPS, len vdaka procesoru. C2Q 3.3Ghz vs IB 4.5Ghz. A stale su aj situacie kde ani pretoceny IB na 4.5Ghz nedokaze udrzat hru na tych stabilnych 60FPS. Vo svete hier su to dnes asi vynimky, ale kto hra len taky typ hier novsi procesor najviac potrebuje.

Re: Intel news

Napsal: úte 14. srp 2012, 13:38
od ArgCZ
DOCENT: můžeš mi prozradit v které krom zprasených MMO máš z 200FPS propady pod 30FPS? Já mám i5-2500k a hraju občas u bráchy na Phenomu II X4@3.8GHz a to co popisuješ fakt neprožívám, zpět na Phenoma bych neměnil, ale abych mu cpal že jeho HD5870 je permanentně nenakrmená, to teda mě nepřijde
DOC_ZENITH píše:
Vzpomínáte na mass 128-bot-1-room spawn v Unreal tournamentu co jsem dělal jako CPU test když vyšel FX? Jo.... to byl naprosto exemplární rozdíl. Asi to někde zapadlo, já ty čísla a screeny najdu.
a tohle simuluje který konkrétní herní případ? Kde se s tím při běžném hraní potkám aby mě to zajímalo?

Re: Intel news

Napsal: úte 14. srp 2012, 14:59
od Hladis
průměrný...většinou ti kolem 45 snímku prostě stačí..........
:cry:

BTW: Ten test jen ukazuje jaky FX je fail a opet jen "prumery" nekde z SP ...........chjo. Ten test se tu uz rozebiral jinde a je to stale dokola.
Eddward píše:. Cele je to skor o MMORPG, tam sa ukazuje masivna sila SB/IB.
Nejen u MMO. Tech her kdy mas propady v fps a hratelnosti diky CPU je bohuzel daleko vic. V MMO je to jen uz extremni. On ti staci i prudci propad z 60 na 35 a poznas to pri rychlem pohybu v nejake strilecce okamzite. Sice ti fps nepadnou pod rekneme hranici 25-30fps ,ale jasne to zaznamenas.

ArgCZ: Ten pretaktovany Phenom je s 5870 vcelku v pohode kombinace.
Ten DOCuv test SpawnBOT je extremni ,ale dobre skaluje a ukazuje na potencialni herni vykon a slabosti. Spis bych to bral jako nezavazny test hrubeho herniho vykonu. Zase ja pouzivam Total War: Medieval II a Antiochia siege ,ale neprezentuju to jako uplne relevantni (ani ho nikde nevytahuju ,ikdyz je v realnych podminkach a neni to simulace) a je to test ciste pro me jak to skaluje. Ty testy jen poodhali jak se to bude chovat v praxi.

Re: Intel news

Napsal: úte 14. srp 2012, 15:00
od DOC_ZENITH
ArgCZ píše:DOCENT: můžeš mi prozradit v které krom zprasených MMO máš z 200FPS propady pod 30FPS? Já mám i5-2500k a hraju občas u bráchy na Phenomu II X4@3.8GHz a to co popisuješ fakt neprožívám, zpět na Phenoma bych neměnil, ale abych mu cpal že jeho HD5870 je permanentně nenakrmená, to teda mě nepřijde
DOC_ZENITH píše:
Vzpomínáte na mass 128-bot-1-room spawn v Unreal tournamentu co jsem dělal jako CPU test když vyšel FX? Jo.... to byl naprosto exemplární rozdíl. Asi to někde zapadlo, já ty čísla a screeny najdu.
a tohle simuluje který konkrétní herní případ? Kde se s tím při běžném hraní potkám aby mě to zajímalo?
Jakejkoliv dav v MMO či velkou bitvu v RTS.

Re: Intel news

Napsal: úte 14. srp 2012, 16:12
od flanker
už jsme zas moc OT (kdyžtak pouze na sekci testů, bych asi taky postupně vyzkoušel...)

Re: Intel news

Napsal: čtv 20. zář 2012, 01:54
od Eddward
Nepisem asi do dobrej temy ale nechce sa mi hladat vhodny topic :D
Prave som si vsimol ten Obrov test generacii Intel procesorov a celkom ma to prekvapilo ako si 4 roky stary procesor vedie.
Hlavne ked si vezmeme takt na takt ale aj celkovy vykon. Tam hraje dost velku rolu ten frekvencny skok ale inak tiez nic moc. A to tu mame este v hojnej miere rozsirene 6 rokov stare Core 2 procesory, ktore asi tiez väcsine stacia...

No som zvedavy ako to bude vyzerat o dalsie 4 roky. Nemyslim ze bude väcsi rozdiel. Skor este mensi, pretoze neverim ze frekvencie mozu este nejak vyrazne porast a "Core" uArch tu asi bude aj o 4 roky.
Tak ci onak, myslim ze IVB na 4.5Ghz vydrzi na peknej urovni este peknych par rokov :)

Re: Intel news

Napsal: čtv 20. zář 2012, 08:32
od stoun
no haswell zrovna skok asi nebude kedze high-end ma byt ive-bridge-E, a broadwell je zas len die shrink takze minimalne 2-3 roky ten vykon moc neporastie

Re: Intel news

Napsal: čtv 20. zář 2012, 11:38
od del42sa
Haswell zvedne výkon hlavně ve vektorových operacích (AVX/AVX2) a pravděpodobně díky další ALU také v HyperThreadingu... Ve všem ostatním se ten nárust výkonu bude pohybovat max. do 10% nad IB imo.

Re: Intel news

Napsal: čtv 20. zář 2012, 12:49
od Eddward
hej no AVX/AVX2 asi tak ako AVX u SNB/IVB, ze ani neviem kde
nato musia byt ked sa nemylim specialne napisane aplikacie, takze to nieco potrva...

Re: Intel news

Napsal: pát 8. bře 2013, 10:19
od flanker
Obrázek

Ivy Bridge-E pro Q4 2013....(info z Cebitu)

Re: Intel news

Napsal: úte 7. kvě 2013, 10:42
od del42sa
Tak máme venku arch. Silvermont.

Ta bude součástí nových SoC Atomů, vyráběných 22nm Tri-Gate technologií, používá nyní Out of Order zpracování, HT je opuštěn a namísto toho jsou použity dvě fyzické jádra které sdílejí L2 cache ( Intel to nazývá "modul" :wink: ), tyto "moduly" mohou být integrovány až celkem 4čtyři do jednoho SoC za pomoci point to point rozhraní nazývaného IDI, může být a nemusí párován s grafickým jádrem 7 generace převzatým z Ivy Bridge procesoru, využívá vylepšené řízení spotřeby.

http://semiaccurate.com/2013/05/06/inte ... atom-core/

Jak si povede oproti Jaguaru ?

Re: Intel news

Napsal: úte 7. kvě 2013, 11:19
od flanker
heh, dobré...Modul u Intelu :)

Re: Intel news

Napsal: pon 17. čer 2013, 23:01
od Eddward
Na Anandtech fore otvorili zaujimavu temu:
When will we see a completely new Intel uarch (similar to Netburst->Core jump)?
Kto ma chut si to moze precitat.

Re: Intel news

Napsal: pon 17. čer 2013, 23:26
od havli
Mno, core2 bych za novou architekturu teda neoznacoval. Kdyz si intel uvedomil, ze to s netburstem dal nejde, tak jednoduse oprasili starou dobrou P6, pridalo se par vylepseni.... a hotovo - core2 je na svete.

Slo to zhruba takhle:

Pentium Pro (1995) -> PII (1997) -> PIII coppermine (1999) || P4 (2000)

Zahy se zjistilo, ze netburst se vubec nehodi pro NTB, takze se od nej v mobilnim segmentu upustilo a slo to takhle:

PIII tualatin (2002) -> Pentium M (2003) -> Core Duo (2006) -> Core2 Duo (2006) *

V desktopu byly az do roku 2006 netbursty, pak se proste jen predelaly mobilni CPU na desktopovy a bylo to. Revoluce podle me byl Nehalem... od ty doby se vesmes placame na miste.

* Pentium M = PIII tualatin + vetsi cache + SSE2 + QDR FSB
Core duo = 2x Pentium M na jednom kremiku + SSE3
Core2 duo = Core Duo + 64bit + par vylepseni

Re: Intel news

Napsal: úte 18. čer 2013, 00:03
od yuri.cs
NetBurst byl v danem legacy kodu neefektivni. Spotreba se nebrala, jako neco urcujiciho. Ukazal se byt slepou vetevi. Podobne, jako Itania a rada dalsich zkrachovalych architektur. Zato Core 2 bylo x-tou generaci provereneho P6/Pentia Pro => OoO Pentia z roku 1995. Jak spravne ukazuje 4. post, tak v ramci mezigeneracniho narustu P6 vetve se nejednalo o nic moc vyrazneho.

Intel meni ledasco (IO, 3->4-way, ROB/OoO) ale tak nejak se nepousti do eskapad.

Dneska vzit Haswell, odkrojit GPU a pretocit na takovou frekvenci, aby spotreba odpovidala +-BD. Vykonnostni skok by byl urcite pekny.

Jenomze to dost dobre nejde. Spotreba je zasadni. Prednost maji mobilni reseni. Haswell cipy musi skalovat od 10W az k 100+W TDP.