Stránka 19 z 23
Napsal: stř 28. úno 2007, 22:59
od Shit
Rentigo píše:Slovíčkaření
Zkuste se nad funkčností toho slova zamyslet více.
Omyl - autor článku na
http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=21456 nazývá řadu "RV" zmetky=> vždyť to není pravda.... Vždyť řada 7600/8600 také není "zmetek", ale zcela jiné GPU oproti 7900/8800.
"Zmetek" je něco jako "uzamčená" funkce některých HW částí - třeba 7900GS, 1900GT, ale nikoliv řada 7600GT/1950Pro a pod...
Napsal: čtv 1. bře 2007, 14:24
od crux2005
R600 Clocks Higher Than 800MHz
http://www.vr-zone.com/?i=4713
AMD Demo R600 Crossfire on Quad Core Barcelona Setup
http://www.vr-zone.com/?i=4712
Napsal: čtv 1. bře 2007, 15:31
od Lukfi
Co je to těch 320 multiply-accumulate units?
Napsal: čtv 1. bře 2007, 16:33
od crux2005
marketing
a myslíš si že keď Orton hovoril o 96 jednotkách tak myslel naozaj 96 jednotiek
Napsal: čtv 1. bře 2007, 18:56
od rochne
Je tam psany ze vykon dvou karet v CrossFire presahuje TeraFlop, tak kdyby byl nekdo hodnej a napsal od ceho je ta jednotka odvozena ?
Napsal: čtv 1. bře 2007, 19:10
od Lukfi
rochne píše:Je tam psany ze vykon dvou karet v CrossFire presahuje TeraFlop, tak kdyby byl nekdo hodnej a napsal od ceho je ta jednotka odvozena ?
"Flop" a skloňování typu "flopů", "flopy" atd. je nesprávné, ta jednotka se správně jmenuje FLOPS což je zkratka pro Floating-Point Operations Per Second.
Napsal: čtv 1. bře 2007, 19:11
od beardie
FLoating point OPeration: An operation is a computer action which is specified by a single computer instruction or a high level language statement, and a floating point operation is an operation made on a floating point number. The time used for an average FLOP is a measure of a computer's speed (see Megaflop).
Napsal: čtv 1. bře 2007, 19:37
od no-X
Hodilo by se hlavně poznamenat, že je to teoretická hodnota, která něříká nic o architektuře čipu, jeho efektivitě ani kvalitě obrazu.
Pro představu (GigaFLOPs - PS ADD/MUL ops.):
R300 (@325MHz): 31,2
R420 (@520MHz): 99,8
R520 (@625MHz): 120,0
Xenos (@500MHz): 216,0
R580 (@650MHz): 374,4
NV40 (@400MHz): 76,8
G70 (@430MHz): 165,1
G71 (@650MHz): 249,5
G80 (@1350MHz w/o MUL): 345,6
G80 (@1350MHz w MUL): 518,4
Napsal: čtv 1. bře 2007, 20:06
od rochne
Diky vsem
no-X píše:...
Podle toho co udavas maji teoreticky dve karty s G80 v SLi taky 1TeraFlops, ale s realnej vykon asi nebude stejnej, ze ?
Napsal: čtv 1. bře 2007, 20:09
od Lukfi
rochne píše:Podle toho co udavas maji teoreticky dve karty s G80 v SLi taky 1TeraFlops, ale s realnej vykon asi nebude stejnej, ze ?
Teoreticky, pokud by fungovaly MUL operace (což momentálně nefungují). No ale samozřejmě že GFLOPS vůbec neudává reálný výkon...
Napsal: čtv 1. bře 2007, 20:42
od no-X
Mě by zajímalo, jestli to "momentálně" bude trvat stejně dlouho jako videoprocesor na NV40
Vzhledem k tomu, že G80 byla vydaná v listopadu a teď máme březen... hmm.
Napsal: čtv 1. bře 2007, 20:54
od Andre3D
To jakože u g80 nefungují MUL operace
(násobení provádí procesor
)
Napsal: čtv 1. bře 2007, 21:00
od no-X
Každá výpočetní jednotka G80 má zvládat jednu ADD a dvě MUL. Ale z obou MUL funguje jen jedna...
Je-li to chyba v designu a ne v driverech, má nVidia štěstí, že se ten problém netýkal ADD, protože to by G80 byla nepoužitelná.
Napsal: čtv 1. bře 2007, 21:10
od Andre3D
To by znamenalo že její teoretický výkon (u g80GTX) je pouze 345,6 GF a
je na tom hůře než R580 a co pak r600.
Napsal: čtv 1. bře 2007, 21:13
od Lukfi
Andre3D píše:To by znamenalo že její teoretický výkon (u g80GTX) je pouze 345,6 GF a
je na tom hůře než R580 a co pak r600.
Ale jak už bylo řečeno, GFLOPS vůbec neudává výkon ve hrách, maximálně tak pro GPGPU nasazení to má význam. Jinak všimni si že R580 má 3x více GFLOPS než R520, a přesto zdaleka není 3x rychlejší... možná v GPGPU operacích, ale ne ve hrách.
Napsal: čtv 1. bře 2007, 22:11
od crux2005
práveže 2. MUL jednotka sa využíva ale nie na general shading ...
keby že je to chyba, tak prinajmenšom zaujímavá
Napsal: čtv 1. bře 2007, 22:26
od no-X
crux2005 píše:práveže 2. MUL jednotka sa využíva ale nie na general shading ...
to beru jako zoufalou výmluvu... pokud není FP16 compatible, tak proč ji nVidia uvádí? Pixel pipeline R300 a výš taktéž obsahuje samostantou MUL jednotku používanou pro perspective correction, která se běžně vůbec neuvádí, protože není použitelná přímo pro pixel shading (natož aby jí ATi prezentovala jako plnohodnotnou výpočetní jednotku, jejíž výkon by byl započten do výkonu čipu...)
osobně si ale myslím, že sekundární MUL zkrátka nefunguje tak, jak nVidia zamýšlela... stejně jako druhá texturovací jednotka NV10, mini-ALUs NV40 (případně její videoprocesor), vertex shadery NV31...
Napsal: čtv 1. bře 2007, 23:23
od rochne
no-X píše:...
To zni, jako by ve vsem co nVidia kdy vydala bylo neco zasadniho, co by nefungovalo ...
Napsal: pát 2. bře 2007, 07:11
od Lukfi
rochne píše:no-X píše:...
To zni, jako by ve vsem co nVidia kdy vydala bylo neco zasadniho, co by nefungovalo ...
V podstatě to není daleko od pravdy...
Napsal: pát 2. bře 2007, 17:02
od crux2005
no-X píše:crux2005 píše:práveže 2. MUL jednotka sa využíva ale nie na general shading ...
to beru jako zoufalou výmluvu... pokud není FP16 compatible, tak proč ji nVidia uvádí?
dobre
tak som zvedavý ako nazveš potom krok od ATi pri R600 ....
samozrejme, nič v zlom
a áno, R600 môžeš nazvať Xenos done right