Stránka 19 z 48
Napsal: pát 13. dub 2007, 00:44
od fanik
rochne píše:
Ale prece tomu nebudeme verit ... A navic, co nam rikaji cisla 3DMarku ?
A jeste to verohodne oznaceni R600XTX a R600XT. Takhle to pise i Mr. Hulan
ehm... rochne, tito turecti chlapci psali zasvěceně s předstihem i o nv8800 (na 100% to pak sedělo) a možná jsi to tenkrát byl zase ty kdo napsal něco podobného ^
podle toho co vím já to víceméně sedí... takový výsledek s 06 nám řekne, že v reálném nasazení (hry) to pak bude rozdíl ještě výraznější, vzhledem k tomu jak tenhle mark měří atinám a jak nv =)
Napsal: pát 13. dub 2007, 06:55
od myom
kdo chce, ten pochopi
crux2005 píše:tak už poznáš - mne napríklad ...
rozvedes to trochu?
crux2005 píše:aha, čiže čím väčšia Vram = tým lepší výkon ?
nové brutálne výkonné výpočtové jednotky ? vieš viac ako mi ?
cim vice ram, tim vetsi moznost na vetsi výkon (na tvoji dalsi rypavou otazku hned radsi odpovim: je jasne, ze to neni vykon renderingu, ale moznost pojmout vetsi textury a tim i lepsi obraz a to ja povazuju taky za vykon...)
tohle jsem nemyslel jenom R600, ale obecne novou generaci grafik. chces snad tvrdit, ze nemaji nove vypocetni jednotky, ktere jsou mnohem vykonejsi nez predesle?
kdo chce, ten pochopi
Napsal: pát 13. dub 2007, 07:26
od Lukfi
myom píše:crux2005 píše:tak už poznáš - mne napríklad ...
rozvedes to trochu?
Jo, cruxi, rozveď to. No a koneckonců, když ti nestačí GF8800GTX, vždycky je tu ještě SLI a neříkej, že to ti nestačí.
myom píše:crux2005 píše:aha, čiže čím väčšia Vram = tým lepší výkon ?
nové brutálne výkonné výpočtové jednotky ? vieš viac ako mi ?
cim vice ram, tim vetsi moznost na vetsi výkon (na tvoji dalsi rypavou otazku hned radsi odpovim: je jasne, ze to neni vykon renderingu, ale moznost pojmout vetsi textury a tim i lepsi obraz a to ja povazuju taky za vykon...)
Ta 1GB paměť je dobrá spíš do budoucna, což je pojem, který u nVidie neznají...
Napsal: pát 13. dub 2007, 07:49
od myom
Lukfi: jj, ale nema cenu tady polemizovat jaky bude vykon R600 za pul roku... popravde co tedka vime/nevime: ati vydava novou generaci grafik vice jak pul roku po NV. podle "zarucenych" informaci ma byt o malinko vykonejsi nez NV, ale s cenou mensi.
kdyby tohle vydala ati 3 mesice po NV, tak se mohla NV jit zahrabat. s tou cenou ati asi ani nema na vyber, protoze kdo by si koupil o trosku vykonejsi grafiku, ktera je drazsi....
Napsal: pát 13. dub 2007, 08:07
od Lukfi
myom píše:Lukfi: jj, ale nema cenu tady polemizovat jaky bude vykon R600 za pul roku...
Právě naopak. To, že ATi myslí na budoucnost a výkon jejich karet několik let po vydání mírně roste, je jedním z důvodů, proč si kupuji ATi, protože vím, že ve hrách nové generace na tom vždy bude lépe než soudobá karta nVidie.
Napsal: pát 13. dub 2007, 08:23
od rochne
fanik píše:...a možná jsi to tenkrát byl zase ty kdo napsal něco podobného ^
podle toho co vím já to víceméně sedí...
Nebyl, protoze do tech sem se nemotal
Jinak pokud vis, odkud vis ?
Napsal: pát 13. dub 2007, 08:31
od Lukfi
rochne píše:Nebyl, protoze do tech sem se nemotal
Jinak pokud vis, odkud vis ?
pokud vím, tak fanik ví, protože je vývojář
Napsal: pát 13. dub 2007, 14:09
od crux2005
myom píše:crux2005 píše:tak už poznáš - mne napríklad ...
rozvedes to trochu?
Výkonu nie je nikdy dostatok ...
Hlavne keď ho použiješ na zvýšenie kvality obrazu.
@Lukfi: žiaľ, moja doska nepodporuju oficiálne (
) SLI, inak by som už mal SLI ... a len kvôli tomu zatiaľ nebudem meniť moju gigabytku
myom píše:crux2005 píše:aha, čiže čím väčšia Vram = tým lepší výkon ?
cim vice ram, tim vetsi moznost na vetsi výkon (na tvoji dalsi rypavou otazku hned radsi odpovim: je jasne, ze to neni vykon renderingu, ale moznost pojmout vetsi textury a tim i lepsi obraz a to ja povazuju taky za vykon...)
zaujímavé, že X1600Pro s 256MB Vram a X1600Pro s 512MB Vram sa výkonom takmer neodlišujú ... čo by podľa teba ale mali
A ktorá hra potrebuje nutne 1GB Vram ? Myslíš si, že len Vram môže limitovať vo vyšších rozlíšeniach ? V čom ti pomôže veľká Vram, keď chýba čipu texelfillrate, aritmetický výkon, alebo niečo iné limituje .... Ide o to, že väčšia Vram ! = väčší výkon
myom píše:tohle jsem nemyslel jenom R600, ale obecne novou generaci grafik. chces snad tvrdit, ze nemaji nove vypocetni jednotky, ktere jsou mnohem vykonejsi nez predesle?
G80 ? nie nemá. Rozdiel spôsobuje takt.
@fanik: tá turecká stránka "fx57" je viac ako pochybná. Nehovorím, že niektoré údaje, kt. uviedli nesedia, ale treba si uvedomiť fakt, že preberajú viaceré novinky a informácie od iných stránok, neuvedú zdroj a jednoducho vystrihnú logo stránky aby nebolo vidieť, že to "ukradli" ...
---------------------------------
ten slušný výkon v 3Dmarku06 môže spôsobovať fakt, že sám benchmark je dosť "zaťažený" na vertexshader výkon, čo by mohlo sedieť R600 a jej architektúre ... (samozrejme, len špekulácia)
Napsal: pát 13. dub 2007, 14:15
od Mossad
vetsi vram ma smysl pokud clovek kupuje kartu na prelomu highendu a vyssiho mainstreamu, napriklad i pokud by zvazoval ono sli ci cf, na mainstreamove karet je 1gb k prdu, ale u high endu kde se asi pocita 1600x1200+ a pokud uvazim ze nejlepsi kartu si clovek asi nekupuje aby hral 0xAA 0xAF tak si myslim ze ta pamet ve finale byti videt muze, nedej-li boze v cf/sli, kdy se o rendering sceny podeli 2 cipy, ale pamet ma kazda karta zvlast...
Napsal: pát 13. dub 2007, 14:25
od crux2005
do určitej miery
nechce sa mi teraz hľadať, ale napr. GeForce 7800GTX s 256MB Vram v rozlíšení 1600x1200, 4xMSAA, 16xAF nemala dostatok Vram v hre FEAR, ale nemalo to žiaden dopad na výkon - počet fps ...
Napsal: pát 13. dub 2007, 15:12
od fanik
2crux ab fx57, to je sice pravda nicméně tohle je ok.
jinak znám pochybnější a přitom pro leckoho seriozní site a nemyslím "the i..."
Napsal: pát 13. dub 2007, 15:50
od Lukfi
crux2005 píše:Výkonu nie je nikdy dostatok ...
Hlavne keď ho použiješ na zvýšenie kvality obrazu.
Myslel jsem konkrétní případ hry/programu a nastavení, kde G80 nestačí...
crux2005 píše:zaujímavé, že X1600Pro s 256MB Vram a X1600Pro s 512MB Vram sa výkonom takmer neodlišujú ... čo by podľa teba ale mali
Sám víš, že tohle myom nemyslel. Srovnej RX1950XT s 256 a 512MB nebo GF8800GTS s 320 a 640MB a uvidíš, že v některých hrách jsou rozdíly docela markantní. A projeví se i na pomalejších kartách, možná ne na RX1600Pro, ale na RX800XL už jo.
crux2005 píše:A ktorá hra potrebuje nutne 1GB Vram ? Myslíš si, že len Vram môže limitovať vo vyšších rozlíšeniach ? V čom ti pomôže veľká Vram, keď chýba čipu texelfillrate, aritmetický výkon, alebo niečo iné limituje .... Ide o to, že väčšia Vram ! = väčší výkon
Ten gigabajt je dobrej spíš pro budoucí hry, až tu kartu bude mít třetí majitel, který ji koupí za 3000 Kč
crux2005 píše:ten slušný výkon v 3Dmarku06 môže spôsobovať fakt, že sám benchmark je dosť "zaťažený" na vertexshader výkon, čo by mohlo sedieť R600 a jej architektúre ... (samozrejme, len špekulácia)
3DMark06 hlavně nelze považovat za spolehlivý test výkonu. Já kdybych testoval GK tak tenhle test budu bojkotovat.
Napsal: pát 13. dub 2007, 16:04
od myom
crux2005: jak jsem psal... Kdo chce, ten pochopi.
Napsal: pát 13. dub 2007, 17:24
od crux2005
Lukfi píše:Sám víš, že tohle myom nemyslel. Srovnej RX1950XT s 256 a 512MB nebo GF8800GTS s 320 a 640MB a uvidíš, že v některých hrách jsou rozdíly docela markantní. A projeví se i na pomalejších kartách, možná ne na RX1600Pro, ale na RX800XL už jo.
áno, v týchto prípadoch sú rozdiely markantné - ale preto, že Vram limituje oveľa skôr ako "niečo" iné v čipe ...
ale všeobecne tvrdiť, že väčšia Vram sa rovná automaticky aj vyšší výkon nie je pravda. A s tým, že "výnimka potvrdzuje pravidlo" mi nechoďte
Ide o to, že to nie je také jednoduché ako si niekto myslí - napríklad pochopiť, že 2+2 = 4
myom@: aha
Napsal: pát 13. dub 2007, 17:57
od Stratos
Nejvyšší HD 2900 nesoucí GPU R600 má prý obsahovat 320 shader jednotek
http://www.cdr.cz/
a uz sem to videl i na svethardware
Napsal: pát 13. dub 2007, 18:28
od rochne
Vybavuje se me, ze tu nekdo z vetsich hlavounu psal, ze R600 nebude stat proti G80, ale G90. Ted se ukazuje, ze bude mit jen o trochu vetsi vykon nez G80.
Mam dve otazecky:
1) Ten prikon 240W ty oem verze je (by mel bejt) spickovej prikon pri nabehu karty, nebo za behu pri max. vytizeni ?
2) Nevite nekdo, jakej maximalni prikon vetrak na GF8800 ? (myslim, ze je na obou stejnej) Protoze na OEM chladici karty s R600 je napsany 2A pri 12V a tak me zajima o kolik se lisej
EDIT (21:27): v druhy otazce sem mel picov*nu
Napsal: pát 13. dub 2007, 20:49
od crux2005
1.) keď tak sa jedná len o TPD = 240W a ani to nemáš nikde potvrdené
v skutočnosti bude spotreba karty oveľa menšia, nakoľko sa musí nechať z viacerých dôvodov rezera. Imho by bola pri takom TPD normálna spotreba ~ 200W (myslím v záťaži)
G80 má TPD okolo 180W
a spotreba v záťaži je okolo 160W
http://www.beyond3d.com/content/reviews/1/3
Napsal: pát 13. dub 2007, 22:56
od Mossad
spickovej prikon cloveka taky snad tak newytrhne, kdyz cumim do 2d tezko to basti 240w, a kdyz si du hrat? hm... tak si to zaplatim? viva cez...
Napsal: sob 14. dub 2007, 07:10
od owoce
Stratos píše:Nejvyšší HD 2900 nesoucí GPU R600 má prý obsahovat 320 shader jednotek
http://www.cdr.cz/
a uz sem to videl i na svethardware
320 unifikovaných jednotek ??
No to by mohla byz bestie.....
Jenze imho to bude kachna ...
Napsal: sob 14. dub 2007, 10:31
od Lukfi
K těm 320 unifikovaným jednotkám, je to blbost, ale má to reálný základ.
Jak je to doopravdy a ještě spoustu dalších informací najdete tady:
http://pctuning.cz/index.php?option=com ... itstart=99
(koukejte si to přečíst, dělal jsem na tom dvě hodiny
)