Stránka 187 z 202
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: pon 17. úno 2014, 21:01
od HEAD
V razor hill je to 110fps na TBC a 100FPS na ofiku.
Ale na ofiku je tam asi 50 postav...
Jinak chcipam az moc casto.Staci natahnout dva moby a uz sem v hajzlu.Shaman je prisernej na expeni v TBC.Teda aspon na 9lvl.
Jinak na ofiku sem mel grafiku silene rozmazanou a musel sem googlovat a napsat neco do chatu a uz to je OK.Vypadalo to fakt hnusne.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: pon 17. úno 2014, 22:13
od HEAD
Tak nakonec sem vypnul polozku reduce input lag a fps vyleteli nahoru.
Ted je to 390fps u TBc vs 110fps u ofiku.
http://abload.de/img/wow_2014_02_17_22_05_baufd.png
http://abload.de/img/wowscrnshot_021714_22rzu5s.jpg
Btw nemuzu si pomoct, ale grafika je proste lepsi v TBC.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: sob 22. úno 2014, 16:29
od HEAD
Dostal sem 7 dni zdarma a rozhodnul sem se vytvorit novej char na zahranicnim serveru a ne na drakthulu a bez heirloom veci atd.
Rozhodnul sem se pro tanka, ale brzo sem zjistil, ze sem v dungeonech uplne k nicemu.Kazdej tam ma full heirloom sety, Dps pullujou a vubec na me necekaj.Ti lidi doslova oneshotujou ty moby v dungeonech.Doslova se to proleti a za 5 minut je konec.
Neskutecna otrava.Je to silene jednoduchy a navic umocneny tema heirloom vecma.Na forech sem cet, ze si to lidi s full heirloom setem dokonce solujou!!!!!
Fakt nechapu co ten blizzard s tou hrou proboha udelal.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: sob 22. úno 2014, 20:28
od TankGeorge
Sice to bude znít jako další arogantní výsměch vůči myšlení notorických free server hráčů, ale já to tak zle nemyslím .) Sám jsem na free začínal cca půl roku - wowemu/mangos a na tvém místě bych si asi myslel to samé. Jenže pár let hraní endgame ti otevře úplně jiný pohled na hru.
Ta hra prostě není o expení a nadšeném výskání, že tauntuje stoneclaw totem. Expení 1-90 je opravdu nudná záležitost v současné stádiu hry a většina platících hráčů si už dávno odbyla doslova tisíce hodin nových začátků nových postav v nových datadiscích. Málokdo stojí o prodloužení a ztížení tohoto procesu, když "všichni" mají max level a hrají content pro max level.
Na free serverech content pro max level v podstatě vůbec nefunguje ať si kdo kydá o kouzlení bossů co chce. Max level content funguje pouze v příslušném patchi, protože obtížnost je vybalancovaná pouze a jen pro dungeony aktuálního patche. Je totální hovadina chodit Naxxramas a HC dungeony v Lich Kingovi na patchi, ve kterém je už odemčená Icecrown Citadela např.
Další nesplnitelnou podmínkou pro free servery je dostatečná populace, hlavně pro PvP. Tím pádem se většina free server hráčů fixuje na expení a low level dungeony, protože je to jediná jakžtakž korektně fungující věc na free serveru. Na ofic serveru si hru nejvíce užiješ, když se vezeš na aktuální vlně. Proto všichni hrnou expení tak rychle, aby se na tu vlnu ihned dostali mezi kámoše v arenách a raidech.
Takže když chceš nějak rozumně soudit hru, nejprve si zjisti, jak věci fungují na max levelu, který je jediný směrodatný v otázce vývoje hry pro Blizzard. Na všechno ostatní oni dost kašlou. O Vánocích jsem dostal Scroll of Ressurrection, ty "strašný" Pandy si zkusil a můžu říct, že třeba ovládání postav v PvP proti Lich Kingovi je o něco těžší - obzvláště, když se casteři můžou hejbat a castit! Na PvE nemám čas, ale co jsem se bavil se "štamghastama" a exspoluhráčema, tak HC raidy jsou prej objektivně těžší a těžší, ale protože jsou hráči lepší a lepší, tak to vychází nastejno.
Free je prostě špatnej vtip a jediný klad jsou přátelštější lidi. Na ofic serverech je takový anonymní dav a dobré kámoše si tam člověk najde těžko. Osobně mám většinu lidí ve friendlistu právě z toho free serveru, kde jsem začínal.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: úte 25. úno 2014, 22:33
od HEAD
Endgame me vubec nezajima.Neposled sem raidoval v dobe TBC.
Ale to co se ted deje ve wowku me az desi.
Ja treba sem vsechny moje charaktery expil v dobe TBC a jeste k tomu sem si nikdy neudelal alika.
V cata prepracovali vsechny zony a questy pred outlandem a ja mam proste chut to vyzkouset.
Ctu si ty questy, nikam se nezenu a vychutnavam si to.Ale je to proste moc lehky.
Expim prot. paladina(humanka
) a i s tankem bez heirloom veci oneshotuju moby a sem nevim proc 10levelu nad doporucenym lvl pro zony.Ale to neni to nejhorsi.Tohle se da jeste prezit.
Nejhorsi sou dungeony.
Na 99% to probiha takhle:
Sem na 43lvl tank.
Prihlasim se a najde mi to skupinu a portne me to.OK.
Nikdo nic nerekne, zadnej pozdrav HI proste nic a DPS jako smyslu zbaveny zacinaj pullovat jeden pack za druhym a vubec se nezastavuje proste rychle rychle..A takhle to pokracuje az do konce kde po zabiti posledniho bosse se beze slova vsichni portnou pryc a hotovo.
Clovek si pripada ze ani nehraje s lidma, ale ze hraje s botama ze to proste nejsou lidi.
Nejhorsi na tom je, ze ten dementni BLIZZARD ty dungeony tak zjednodusil, ze tam vubec neni potreba zadnej tank.Proste vubec zadna vyzva jak pro dementni retardy bez mozku.
Proste ten social aspect hry tu neexistuje.Clovek si pripada ze hraje lehkej single player.
Hraju i final fantasy 14 a tam sou dungeony reseny 10000x lip.
Je to skoda jak se wow zmenilo....
Edit: a to sem jeste nepsal o pvp.To je taky totalne mrtvy, pokud clovek nema full heirloom set s enchantama, tak ho ostatni doslova oneshotujou.
Dalsi aspect, kterej me hodne bavil v tbc je uplne mrtvej.
Takze zadny PVP, zadny dungeony.Spis to vypada jako single player hra nez MMO.Pekne to blizzard posral to teda jo.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: stř 26. úno 2014, 09:33
od Butch
Heade je zbytecny to tu zasirat posty o free wowku kdyz kazdej vi ze je to uplne jina hra.
Tohle tema je o legalni hre World of Warcraft.
Freecka jsou nelegalni, klient je nelegalni, prootoze musis upravit soubory aby jsi se mohl na ty servery lognout. A uprava klienta je sama o sobe nelegalni.
Ja hral na ofiku skoro 7 let a zkousel jsem i freecko, ale je to o nicem.
Prestat to tu prosim zadelavat.
je to stejny jako kdybys v tematu o Windowsu popisoval jak ti to na kradenych jede a jake jsou v tom rozdily. Tyhle veci si res na diskuzich k tem free serverum, urcite tam bude pocetna komunita s tvym nadsenim.
Reseni ofiko hry je samo k veci tak pis co chces o tom, ale free servery sem nepatri.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: stř 26. úno 2014, 13:54
od HEAD
Hele ja tu hru mam koupenou se vsema datadiskama a muzu si ji hrat kde chci
Nereknu kdybych si to nekde stahoval, ale ja to mam koupeny.Nemuzu za to, ze debilni blizzard tu hru tak zkurvil, ze se to neda na ofiku ani hrat.
Ta hra je stavena pro retardy v tomhle stavu.Skoda, ze na freeckach neni vic lidi jinak bych na ofik uz nikdy nepachnul.
BTW nevim kdy naposled ste na freecku hrali, ale ja koukal na stream par dni zpet na zull aman a borec tam hral na freecku a sli zull aman a vsechno tam bylo stejny jako na ofiku co si pamatuju.
Vsichni bossove se chovali uplne stejne.Takze asi tolik k ty nefunkcnosti.
Ja sem na freecku naposled hral pred 7 lety a v ty dobe tam nefungovalo nic.
Ted uz je to uplne o necem jinym.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: stř 26. úno 2014, 20:46
od M4r1hu4n3
Hele ja tu hru mam koupenou se vsema datadiskama a muzu si ji hrat kde chci
No to právě nemůžeš, souhlasil jsi s EULA.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: stř 26. úno 2014, 23:05
od keistown
Oficialni servery trpi naprosto stejnym problemem jak head popisuje a muzete se treba tocit na hlave a 1000x sem napsat ze si nemuze hrat kde chce, ale nic na tom nezmenite.
Nehlede na to, ze kdyby sam nenapsal ze hraje i na free, vubec to nepoznate.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: čtv 27. úno 2014, 09:32
od TankGeorge
Ber to tak, že lidí, co si čtou questy (kromě raid questů zásadních pro vývoj příběhu), expí v protection specu (
human paladin
), chtějí pižlat každou potvoru na 10 ran (ideálně hned na prvních levelech - při 85-90 to má být přes 9000 ran na každou potvoru), nezajímá je engame (ačkoliv je hra navržená tak, aby se hráč převážně věnoval v partě na max levelu jejímu engame) a při setkání každého zdraví "hi", je asi tak 4% menšina, takže se nevyplatí pro ně ztrácet čas při vývoji hry - naštěstí.
/hi
EDIT: Můžeš si sundat zbroj u paladinky, jestli nechceš oneshootovat moby. Navíc u toho můžeš pozorovat skákájící bobíky. Teď plánujou upgradovat modely postav!
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: čtv 27. úno 2014, 09:34
od Butch
keistown píše:Oficialni servery trpi naprosto stejnym problemem jak head popisuje a muzete se treba tocit na hlave a 1000x sem napsat ze si nemuze hrat kde chce, ale nic na tom nezmenite.
Nehlede na to, ze kdyby sam nenapsal ze hraje i na free, vubec to nepoznate.
Trochu mimo komentar.
Muze si hrat kde chce to je jasne, ale tohle tema je na legalni verzi hry, takze freecka si reste jinde.
Idealne na forech k tem freeckum.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: čtv 27. úno 2014, 15:00
od HEAD
TankGeorge píše:Ber to tak, že lidí, co si čtou questy (kromě raid questů zásadních pro vývoj příběhu), expí v protection specu (
human paladin
), chtějí pižlat každou potvoru na 10 ran (ideálně hned na prvních levelech - při 85-90 to má být přes 9000 ran na každou potvoru), nezajímá je engame (ačkoliv je hra navržená tak, aby se hráč převážně věnoval v partě na max levelu jejímu engame) a při setkání každého zdraví "hi", je asi tak 4% menšina, takže se nevyplatí pro ně ztrácet čas při vývoji hry - naštěstí.
/hi
EDIT: Můžeš si sundat zbroj u paladinky, jestli nechceš oneshootovat moby. Navíc u toho můžeš pozorovat skákájící bobíky. Teď plánujou upgradovat modely postav!
No comment.
Takze vlastne to ze se lidi chovaj jako uplne debilni retardi v 5man dungeonech je v poradku.Taky je v poradku, ze ten 5man dokaze solnout kazdej debilek z ustavu
.
Hlavne ze hra ma nakej endgame ze..
Jasne kazdyho bavi 6hodin v kuse raidovat.To uz mam za sebou.
To ze je hra uplne mrtva od 1-89lvl te nezajima.At uz co se tyce pvp tak PVE.
To se rovnou muzou vysrat na vsechno a pri vyberu postavy tam dat moznost instant 90lvl a vsechno ostatni smazat.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: pát 14. bře 2014, 15:01
od HEAD
Jen pro info sem ted na 78lvl a solnul sem si tu arenu v northrendu.
Nemam zadny heirloom veci a i tak sem si solnul quest pro 5lidi uplne bez problemu
Jo a kdyz sem byl v nagrandu, tak na 66levelu jako tank sem mel vic jak 1000dps na single targetu
Na 66lvl jako tank se zelenyma vecma.
Pamatuju si, jak sem na raidech full buffnutej a full epic na 70lvl v dobe TBC sem mel s warriorem taky lehce pres 1000dps a vetsinou sem byl prvni v DPS.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: úte 20. kvě 2014, 12:04
od filletzz
HEAD píše:To se rovnou muzou vysrat na vsechno a pri vyberu postavy tam dat moznost instant 90lvl a vsechno ostatni smazat.
http://eu.battle.net/wow/en/blog/13184836/
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: úte 27. kvě 2014, 15:39
od sefin
Souhlasím plně s HAEDem.
Offiko WoW je dneska strašný odpad. Je to opravdu pouze a jen hra end game contentu a ještě naprosto bez duše. Jak tu padlo, že end game content otevře oči.. tak opravdu otevře. Ta hra je o ničem. Pokud někoho baví neustále chodit jak trubka 3 instance dokola tak prosím.
PvP = grindfest conquest pointů. až nagrindíte gear tak si chvilku zahrajete pro zábavu a šup nová sezóna a grind fest je tu znova.
expení nových charů je ultra hovadina a ztráta času. Blizz měl dávno dat možnost, že po dosažení top levlu na první postavě dostane každý hráč možnost při tvorbě nové postavy zaškrtnout, že ji chce mít na top levlu.
Stejně si pro alty nakoupíte všechny heirloomy pak se jede jen dungeon finder a začne grind fest. Jak tu padlo, Hráči s loomama jsou šíleně OP, takže docela lituju nově příchozí hráče. Jen tak pro info, ve wowku je prakticky nulový přísun nových hráčů. Jdete dung na low levlech a potkáváte lidi s loomama a stejěn tak na BGčkách. Potkat nováčka je nechutná rarita.
world PVP ve wowku je taky totálně mrtvé.
Jsem zvědavej co přinese nový datadisk, ale momentálně jsem šel radši na ESO. Ano ESO má hodně svých problémů, ale rozhodně mě baví víc než vychvalovaný end content ve WoWku.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: úte 27. kvě 2014, 17:24
od Dithius
sem někde slyšel že statově se ma WoW dostat na TBC/Vanila staty, protože už je to prostě nechutně velký rozptyl. Je to pravda? Že se upravi v ramci levelu rozsahy statu u hraču i itemů
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: úte 27. kvě 2014, 18:46
od IvanB
info ohľadom datáča na lvl 100.
co sa zmení, napríklad hit a expertise zmiznú úplne. otvor cez google chrome a prelož.
link:
http://eu.battle.net/wow/en/blog/134234 ... 23-05-2014
Len pre info, moje charakteri na serveri Burning blade. ofík -mám 9 charakterov lvl 90 z 10...každá vlastnoručne vylevelovaná s heroik itemami xD..mňa bavilo vždy levelovanie a bústovanie iných cez dungy
link:
http://ulozto.sk/xGE5eSwJ/mojich-9-char ... ervere-doc
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: úte 27. kvě 2014, 19:12
od Dithius
takže fain staty budou redukovany čiselně ale poměr procentuální zustane jak je což je dobře aspoň to nebude vypadat tak nesmyslně obrovsky
ale další věc je ty Itemy a vedlejší staty i primarni. Už nebudou dělat 10 věci ale jen jednu a když si ji nasadí classa tak se změní se variace statů .... a ojebavaj vedlejší staty nahradou za Univerzalní.... jinymy slovy nějaké hybridní buildy to zabije.
Nevadi jdu hrát TBC na Twinstaru
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: úte 27. kvě 2014, 20:45
od TankGeorge
Ten datadisk vypadá zajímavě. Mění v podstatě všechno od podlahy. Až vyjde patch 6.0, tak pročítání notes bude trvat dýl, než čtení Babičky do povinné školní četby x) Asi největší změny od dob vydání WoW. Nesoustředí se ani tak na nový kontinent, ale na revizi všech herních mechanik.
Item squish konečně! Koukat, že mám na telplákách 2587vitality a dávám rány za 5867447 je pořádnej opruz. Když jsem se vrátil po pauze od Lich Kinga, tak jsem ty čísla raději vypnul (stejná hovadina je teď v Diablu BTW). Mělo by se to vrátit do max 4 ciferných hodnot, jinak to ani nemá informační hodnotu.
Velká změna je taky seškrtání hromady spellů - podle mě k lepšímu. Teď to vypadá, že mají všichni všechno a ztrácí se jakékoliv rozdíly mezi classama. Každej má snad 40 spellů a člověk jen čumí, že od něj paladin uteče sprintem, healuje se instantama a pak mu dá fear o.O Zato warlock se healuje líp, jak ten paladin.
Přitom většina spellů se háže do jednoho nobrain macra, kdy zapnu třeba 3 ofenzivní CD naráz. Doporučuju pročíst alpha patch notes, kde píšou celkem zajímavě, jaké cíle mají s jednotlivýma class a jejich rotacema. Např se chtějí vrátit k tomu, aby casteři hezky stáli, castili, přemýšleli, co mají castit a neběhali bezmozečně spamující instanty.
Vypadá to, že by se mohli hnout správným směrem i s tak starýma problémama, jako je healing, tank DPS, crow control v PvP apod.
http://blue.mmo-champion.com/topic/3155 ... 5-23-2014/
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: stř 28. kvě 2014, 09:35
od Butch
To je mazec tech zmen, to nemam ani silu to cele cist a necham se prekvapit az datac vyjde.
Asi si ho koupim a k tomu 2 mesice hrani abych se podival jak to zmenili.