Stránka 20 z 78
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 30. črc 2015, 11:34
od AllowedCry
Než vyjde něco pořádného pro DX12 only, tak fermi bude dávno mrtvé... A možná bude mít i tu podporu.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 30. črc 2015, 16:24
od killerek
Nemaji mit dve aktualni hry slibeny na prazdniny DX12 patch a jedna z nich byt Wichter 3 (druhou si nepamatuju).
Re: Radeony R9 Fury X (Fury, Nano) - recenze, zkušenosti
Napsal: pát 7. srp 2015, 01:24
od oneb1t
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 13. srp 2015, 09:58
od Krteq
Re: Radeony R9 Fury X (Fury, Nano) - recenze, zkušenosti
Napsal: čtv 13. srp 2015, 11:03
od CageJ
http://www.file-upload.net/download-108 ... -.rar.html
ale osobne tam nevidim moznost prepnut medzi Dx11/12, zrejme je nutne najprv otestovat na W7/8x
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 13. srp 2015, 11:30
od Krteq
Podpora feature levels a samotných DX 12 features napříč podporovanými architekturami
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 18. srp 2015, 18:18
od Hladis
Tema o hre Ashes of Singularity s DX12 presunuto sem
http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=39&t=230091
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 19. srp 2015, 01:55
od oneb1t
seznam her s oznamenou podporou DX12
http://www.pcgameshardware.de/DirectX-1 ... n-1164994/
Ark: Survival Evolved
Arma 3 (Tanoa-Erweiterung)
Ashes of the Singularity
DayZ
Deus Ex: Mankind Divided
Fable Legends
Gears of War: Ultimate Edition
Hitman
King of Wushu
Project Cars
Umbra
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 19. srp 2015, 15:35
od Sk1X1
DayZ? Tak na to jsem zvědavej, než tam něco takovýho implementujou, tak už tu bude DX13
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 21. srp 2015, 12:01
od nou
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 21. srp 2015, 12:27
od Hladis
Maxwell byl taky na papire delany pro DX11. V ty době se o DX12 nic nevedelo. Dále tam rika, ze nV driver je MTR, coz není novinka a vesmes tak smazaval rozdily po vydani Mantle a ukazuje, jak blbe ma AMD DX11 optimalizovany.
Kazdopadne tohle je AMD beta hra. Jakmile zacnou vychazet další DX12 tituly, tak se to rychle nejspis srovna. nV ma pod palcem hlavni kone mezi vyvojari a distributory.
//edit Wilik - upraveno + promaz
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 21. srp 2015, 23:50
od webwalker
@
Hladis: Ledaže by ti podpalcoví vývojáři u DX12 her nepoužívali DX12 funkce
PS: Ale kdo by se tomu vůbec divil
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 22. srp 2015, 15:09
od Hladis
Nemusi. Normalne muzou používat DX12 funkce, jen to nenapisou GCN na telo, ale napisou to na telo Geforce a hlavni hraci na trhu jsou v programech nV. Jeden benchmark AMD evolved aplikace od studia, který to pise GCN na telo, ještě jaro nedela. Uz te musí trknout, ze Maxwell ma dokonce lepsi výsledek s DX11 nez DX12. Prostor pro "optimalizace" tam je dost velky. Však uvidíme az se zacnou vydavat další hry.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 22. srp 2015, 15:27
od Ingamacek
Hlavny hraci su na trhu v konzolach, dx12 je v Xbox one, takze snivaje s nami.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 22. srp 2015, 20:59
od Vlastik80
Zatím je to divný, protože i v 3D Marku "API Overhead" je pod DX12 GTX 980 pod úrovní R9 290X (18 mil. vs 15 mil. pro 980) a to je podle mě tento benchmark více "objektivní", takže zatím se to dá vysvětlit asi tak že a) nVidia má horší výkon u svého hw než AMD (pro DX12) nebo b) nVidia nemá zatím optimalizované ovladače a ztrácí jen díky sw.
Osobně doufám v možnost b), protože jinak by to byl asi největší fail nVidie za poslední roky a to mi přijde divné proto, že nVidia musela přece testovat i DirectX 12 a tudíž věděli jak si stojí, tím spíše když konkurence měla DX12 hw už dříve, stačilo tak nVidii (a jistě to udělali) vzít konkurenční hw a zjistit jak si stojí "oni", pak by bylo divné že si nechají ujet vlak a to třeba o 30% nebo třeba i více proti konkurenci (nevím jak si stojí ten test u Fury X apod.).
Jsem zvědav co z toho bude, ale to co zatím je není moc pěkné... (pro nVidii v DX12)
PS: Jinak u DX11 (multi) je to 1 mil. u 290X proti 2.6 mil. pro 980, takže pokud by výkon byl dle tohoto i u DX12, mělo by to být 18 mil. pro 290X a 47 mil. pro 980, ale rozhodně ne to co to předvádí teď...
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 22. srp 2015, 21:22
od del42sa
Vlastik80 píše: a) nVidia má horší výkon u svého hw než AMD (pro DX12) nebo b) nVidia nemá zatím optimalizované ovladače a ztrácí jen díky sw.
Osobně doufám v možnost b), protože jinak by to byl asi největší fail nVidie za poslední roky a to mi přijde divné proto, že nVidia musela přece testovat i DirectX 12 a tudíž věděli jak si stojí, tím spíše když konkurence měla DX12 hw už dříve, stačilo tak nVidii (a jistě to udělali) vzít konkurenční hw a zjistit jak si stojí "oni", pak by bylo divné že si nechají ujet vlak a to třeba o 30% nebo třeba i více proti konkurenci (nevím jak si stojí ten test u Fury X apod.).
což je divné, když
údajně na DX12 s Mrkvosoftem pracovali už léta letoucí (dlouho před Mantle) a tudiž by měla mít hardware i software připravený, nebo ?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 22. srp 2015, 21:25
od Vlastik80
... no právě - nebo co??? Takto by to vypadalo jen na sw... je fakt že se asi teprve ukáže, ale je to divné, čekal bych shodné výsledky s konkurencí, možná i trochu menší výkon pod DX12, ale propad o tolik desítek procent? A pak koukat jak je v DX12 R9 290X skoro na úrovni GTX 980 Ti, to je trochu matoucí... Snad se to brzy vysvětlí ku spokojenosti všech...
Edit: ... pokud ovšem neplatí spekulace zdrojů uvádějících že nVidia má nižší spotřebu i proto, že jejich grafiky prostě neobsahují části hw potřebné právě v nastupujícím DX12 a jsou tak vlastně "vykuchané" aby efektivně vypadaly pod DX11 a DX12 nVidia neřeší, protože brzy nové grafiky a do té doby přece nebude tolik DX12 her aby to "vadilo"
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 23. srp 2015, 08:27
od nou
A preco nie ved v poslednych rokoch nVidia orezavala z GPU uplne vsetko co nebolo potrebne a potom ste sa tu rozplivali nad hyper uber efektivnou architekturou. Teraz si proste nVidia vyda nove DX12 ready grafiky a bude zase v baliku lebo si vsetci budu vymienat za svoje o jednu generaciu starsie, pricom AMD grafiky si budete moct nechat lebo stale budu stacit.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 23. srp 2015, 08:44
od Ingamacek
Vysvetli potom niekomu preco sa AMD vybralo cestou HBM aby usetrilo par W na spotrebe a mohli si dovolit tam narvat viac SP.
Asi to uz bez noveho vyrobneho procesu bolo pre nich nemozne a neprijatelne vzhladom na koncept Graphics core next.
Zachvilu sem nabehne nejaky mod a zase dostaneme warn za vyvolavanie flame-u
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 23. srp 2015, 09:15
od Vlastik80
GCN 1.1 VS GM2xx:
Resource binding: 3 / 2
Typed UAV formats: 2 / 1
Dx feature level: 12_0 / 12_1
... sice Maxwell podporuje vyšší level, ale že by ten propad výkonu byl jen díky resource binding a typed UAV formats? Někde tuším něco psali i o ACE a samotném zpracování jádrem, kde by měla nVidia mít právě onen problém.
Mimochodem podivné mi to přijde i právě proto hype jaké u toho u nVidie bylo- "MY podporujeme DX 12_1 !!!" a "MY spolupracujeme s Microsoftem!!!" atd... a pak přijde jedna hra a 3D Mark s podle mě objektivním testem (nebo ne?) a bublina obří připravenosti nVidie na DX12 splaskne... To jsem opravdu zvědav čím je ten propad výkonu způsoben.