Stránka 193 z 202
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: ned 4. zář 2016, 10:07
od VeCkO
Jo legálně koupíš 30denní token za 63k Goldu..
Nevím.. měl jsem předplacenou Deluxe edici Legionu.. cvakl jsem měsíc cca před půl měsícem a ještě jsem nedal ani lvl.. Nějak na to nemám čas a věřím tomu, že to bude zase sračka.. jeko byl MoP,WoD a teď toto..
Poslední OK datáč pro mě byl Cata.. PvE v PvP dělalo velkou zábavu a motivaci do hry pro PVP hráče..
Teď je ve hře nuda jak sviň..
Vypadá to že i když mám cvaklý Legion i měsíc tak tam ani nevlezu
Nechce se mi to expit a nemám ani na to chuť ani čas.. protože vím, že bych tam stejně nevydržel déle jak měsíc nebo sezónu.. Jako u MoP a WoD..
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: ned 4. zář 2016, 12:01
od Butch
Za me byl posledni dobrej datac Lich King.
Pak uz to byla jen nuda.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: ned 4. zář 2016, 12:16
od keistown
Udajne se da nafarmit cca 10k goldu za hodinu, cili 6 hodin farmy na mesic hrani. Pro decka dobry, ale kdo pracuje tak asi ty tri stovky vydela rychlejs.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: ned 4. zář 2016, 12:29
od Leon_
VeCkO píše:Jo legálně koupíš 30denní token za 63k Goldu.
dosť husté
To by som nečakal, že niekedy bude takáto možnosť. Najprv som myslel, že nejak ingame zaplatíš goldami a koniec. Preto mi to nešlo do hlavy, že kde je profit pre blizz. Ale jak to teraz študujem, tak ono musíš zaplatiť za token, ktorý niekto kúpil za real
Čiže tam je háčik
Takže takto blizz zakročil proti nelegálnemu predaju goldov
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: ned 4. zář 2016, 13:13
od keistown
Navic token ktery muzes prodat je drazsi nez mesic hrani, takze even more profit.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: ned 4. zář 2016, 14:20
od Butch
Jsou u tokenu napsany v ah realny nicky lidi co tam fakt hraji?
Mam podezreni ze tam ty tokeny nasazuje sam Blizz aby udrzeli alespon nejakou hracskou zakladnu.
Treba je to blbost, ale mozne to je ze ne vsechny, ale par jich tam hazi sam Blizzard.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: ned 4. zář 2016, 14:48
od keistown
Imho nejsou, system je anonymni a rizenej automaticky, myslim ze tam nemuzes nastavit cenu nic, jen to tam soupnes.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: pon 5. zář 2016, 21:59
od TankGeorge
A proč by tam Blizz tokeny házel anonymně? Aby z lidí tahal goldy? =D Poptávka nabídka byla vždycky. Přes profese a prodej v AH se dají vydělat mraky goldů. Znám hráče, co mají miliony g ze spekulací v AH - koupit levně >> prodat draze. Z WoD mi zbylo 150k a to jsem se ani nesnažil vydělávat a hrál jsem asi 4-5 měsíců.
https://wowtoken.info/ tady je vývoj cen
Token se dá koupit za goldy normálně na přihlašovací obrazovce, když nemáte gametime.
Jinak hra zatím ujde, level 105. Baví mě gameplay za demon warlocka, celkem zajímavě udělaný. Questy jsou opruz jak jídlo, co jíte furt dokola. Furt to samý celý roky a roky. Dialogy resp monology většiny questů jsou totálně tupý, jak z omalovánek pro 6tiletý děti. Celkem rychle jsem vzdal jakékoliv vnímání lore v zónových questech. Celkové dění hlavního příběhu ale docela ujde a má to pár světlých momentů, ale to jen proto, že to táhnou postavy vybudované v jiných hrách - Sylvanas, Illidan, apod. WoWko za ty roky moc charakteru postav nepřineslo a stařičký W3 ždíme fest, aniž by stavělo samo něco nového.
Třeba ty opěvované class questy s artefaktem zatím nic moc. Warlock mě dost zklamal, i když všichni nadšeně jásají, jak moc cool je lítající lebka off hand jako artefakt, tak ten quest je taková rádoby komedie se stokrát omletýma vtipama o tom, jak warlock vyvolá demona a ten ho rozmázne. Navíc doprovázené příšerně tupými komentáři - viz předchozí odstavec. Fakt by mě zajímalo, který retard píše ty doprovodné linie, protože vážně se to brát nedá a vtipné to je asi jako Babovřesky/Kameňák USA style.
Vůbec by mi nechybělo tlačítko na max level s tím, že postavu se naučím na panákovi. Alespoň, že monstra neumírají během 3sec a fakt si během toho levelování docela zahraju a naučím postavu. Čekám, jak půjdou na max levelu dungeony, raidy a PvP, protože z questění, farmení reputací už se mi roky dělá šoufl.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: pát 9. zář 2016, 17:32
od kocourmikes1
hraje tady nekdo na Azjeol Nerub, aliance? ve stredu jsem to koupil a hledam nejakou guildu
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: pát 9. zář 2016, 18:43
od riXo
Za mna zatial zmiesane pocity. Broken Isles su
velmi pekne a questovat je asi to najlepsie, co sa da zatial robit. Na 110 som dal huntera a teraz sa rozhodujem ci potiahnut DK, DH alebo druida(vsetci su na 100).
Class hall aka garrison a casovo obmedzene world questy su zatial to najhorsie co mohli urobit. Kym porobim tie zaujimave a odklikam si vsetky 'facebookove' misie v hale, tak uz ani nemam chut hrat.
PVE... no raidy som nikdy moc nechodil a tie dugneony co som skusal su o poznanie pomalsie ako doteraz a odmena za ne nie je moc zaujimava.
PVP, kvoli ktoremu som WoW vzdy hraval, je podla mna vo velmi zlom stave. Strasne sa snazia vyvazit vsetky ability a minimalizovat efekt gearu(gear=skill ako to dlho byvalo), ale moc im to nevychadza. Musim skusit este inu postavu ako huntera, lebo ten je teraz fakt divny... World pvp je stale mrtve, od 100 do 110 som sa s hordakom pobil raz. Chyba mi tanaris a tie piratske questy, ktore sa nedali dokoncit, lebo sa tam vsetci vrazdili hlava nehlava
Zo zaciatocnych 10k goldov, som to velmi rychlo vyskrabal na cca 65k, ale ci ten token aj kupim je velmi otazne.
Od Cata to ide nejako dolu vodou, Wotlk pocas ulduaru bol top a vidim, ze uz je na case to poslat ku vode...
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: pát 9. zář 2016, 21:15
od Butch
ICC, Nad a Ulduar byly super raidy a jejich progress na vydrzel na dlouho. V te dobe jsem naposledy aktivne raidoval. Pak uz i z nedostatku casu me celkem jeste bavily questy v Cata a obcas PVP, ale od Pand uz hruza a prizpusobovani hry a jeji obtiznosti detem co narikaji ze je to moc tezke...
Legion si asi koupim a testnu, ale na nejake velke hrani to nevidim
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: pon 19. zář 2016, 15:27
od Dithius
Lidi chci jen říct poznatky z Legionu... Když vynecham to že každej líta s legendary Weaponkami (ktere stejně jde ale Transmodifikovat - takže to není moc okaté) tak ta hra je uplně super ! začalo mě to WoWko bavit stejně nebo podobně jako TBC za mych mladých let
Teda vidím jak jsem natěšenej že si mužu za to sednout a hrát.
A víte co ja jsem hral po WotlK pak to byla fat hruza. WoD co jsem skoušel byl příšernej! ale tohle je jina liga. Co nejvíce hodnotím je že prostě ty přiběhy jsou nehorazně dobře udělane teda není to nic tak strhujiciho ale na WoW ? a baví mě to
World questy budou super a jsem rád že Blizzard taky začina dbát na "solo" hrače
kdo chce hardcore tak má Dungeony ve stoupajici Formě a je to fakt těžké. Umřel jsem u Q docela i často a je to dinamičtější
Nic nebudu dál rozepisovat jdu dělat další Q linie v další zoně
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: úte 20. zář 2016, 08:30
od riXo
Ano, musim suhlasit, ze je to asi 1. krat, ked sa to da hrat solo. Hunta som dal na ilvl 842 len cez world Q a obcas nejaky ten dung. Mythic som este nebol, lebo nehram v guilde a do PUG ma proste nezoberu
Dalsiu 110 som dal blood DK, expil sa ovela lahsie ako hunt. Hlavne preto, ze sa neda zabit a mam instant que do dungov. Uz len cakam na ten nerf DMG, lebo zatial mam viac, ako niektore cisto DPS classy. Na PVP je uplne super, blood aj unholy, jediny problem je velmi slaba mobilita.
Uz ale nemam moc co robit, este pockam na ranked sezonu a uvidime co dalej..
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: úte 20. zář 2016, 13:05
od killerek
Take me tento datac dost chytil, naposled me bavil WotlK a od Cata sem spis jen neco sporadicky odehral.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: stř 21. zář 2016, 13:03
od TankGeorge
Tak přes počáteční odpor jsem se do toho taky dostal. Na questění jsem si vybral dvě nejhorší zóny - Asszuna a Stormheim. V první je příběh pro mě totálně nezajímavý a v druhý jakbysmet s tím, že je to navíc emerická paskvilní vykrádačka severské mytologie po stopadesáté. Highmountain už pěkně odsejpal, elfskej les s Malfurionem a Xaviusem super a Suramar je asi nejlepší questící zóna ever. Pouze pro max level, příběh zajímavej, postavy taky. Na grafiku občas čumím. Main quest kolem Illidana taky super. Samozřejmě na poměry WoW.
Dungeony přiměřeně těžké. Dá se v pohodě připravit na raidy bez sockování o dobrou groupu. Equip 840+ se dá sehnat z world questů, kdo to chce hrotit, tak 850+ z mythic dungeonů. Mám guildu plnou dlouhodobých známých pařanů a jsem ready na raidy, i když mě vůbec netahali dungeonama.
World questy jsou zatím takové lepší daily, protože můžete dělat jen ty, u kterých potřebujete odměnu. Ze začátku asi bude mít prioritu quest s equipem, ale až bude mít člověk equip z raidů, tak ho bude zajímat spíš artifact power. Dá se to hrát hodně no-life a dá se tím získat výhoda nad průměrnýma lamákama, co hrajou jen 4h denně .) , ale není to taková propast, takže HC hráči mají furt co dělat a normální lidi se necítí úplně mimo.
Všechno jde tak nějak plynule a pomalu. Ne že dingnu max level a za víkend mám max equip. Lidi v guildě, co hrajou nonstop taky nemají max equip, protože tam hraje roli RNG, ale mají prostě větší ilvl, než ti normálnější. To samé profese. Recepty se získávají pomalu přes questy a dungeony, nedá se to všechno vymaxovat goldama. Člověk si s tím musí dát tu práci.
PvP je udělané zajímavě, je tam postup přes odemykání talentů, takže v PvP se prostě leveluje a na max levelu to začne být teprve zajímavé. Balance bohužel nic moc. Leather melee kosí všechno a s Warlockem jsem v battlegroundu jak papír a přitom je warlock nejodolnější caster. Chudáci shamani, balance, priesti atd.
Dále se mi líbí, že se u equipování dá přemýšlet a ladit equip. Sice je zásadní vysoký ilvl, ale ne vždy je to jasný ukazatel pro boost. Nejvíce se musí přemýšlet u reliců do artefakt zbraně, protože artefakt má svoje vlastní talenty a některé jsou fakt velký boost a některé jsou naprd. Takže relic, co vám zvedne 10 ilvl může být špatný, protože dává bod do špatného artifact talentu a je lepší tam nechat starý. Celkově je ve hře mnohem více RNG a 100% god equip nelze získat ani, když budete raidovat do zblbnutí. To RNG ale hraje "malou" roli - třeba 5%, což HC hráč nezanedbá, ale casual to může hodit za hlavu a furt být konkurenceschopný.
Ještě uvídím, jak se povedly raidy. Hádám, že když člověk dodělá všechny questy, profese a získá equip z raidů, už nebude ve hře moc co dělat krom mythic+ dungeonů - což je princip greater riftu z Diabla, a krom artifact power world questů.
Každopádně hra pro mě měla dost slabý začátek - furt to je trapné letité wowko - ale co jsem si ji prohlídnul více do hloubky, tak to zatím vypadá na jeden z nejlepších datadisků, možná od dob TBC.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: stř 21. zář 2016, 18:23
od Butch
Ja jsem zaparil o vikendu s druidem v kocce. Rychle jsem presel na medveda, protoze se s tim rychleji questi.
Chtel bych se zeptat kde vylevelovat postavy co mam na 90lvl?
Delat Draenor questy? Zatim mi to prijde jako nejrychlejsi moznost.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: stř 21. zář 2016, 19:17
od riXo
Jj, Draenor questy + urob kazdu bonus objective + handynotes draenor. Ak neboli nerfnute XP odmeny, za kazdu treasure, tak to budes mat velmi rychlo na 100. Ak si dobre pamatam, tak ked som pripravoval DK na legion, tak som dal 92-100 za jedno popoludnie.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: čtv 22. zář 2016, 22:26
od kocourmikes1
tak za me prvni dojmy, naposled jsem hral wotkl, ted jsem 107 lvl
novy talent system vubec nechapu, resp, nechapu system vylepsovasni te zbrane a nelibi se mi ze musim grindit nejakou power sracku, abych do toho mohl cpat dalsi body
expeni je porad stejna blbost, ted je k tomu jeste namotano neco jako "pribeh", doufam, ze az budu na 110lvl, tak se budu moc vrhnout rovnou na raidy a dungy a hra me nebude nutit prolizat zbytek kontinentu, delat questy a pribehove mise
clovek dostane na zacatku nejakou zbran a smitec konec, zadny loot, to je dost smutne, to me zklamalo asi nejvic a pak jeste, ze holy paladin ma obourucni kladivo, celej wotkl jsem si odhealoval a tohle je hnus
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: ned 25. zář 2016, 15:06
od TankGeorge
Holy paladin odjakživa nosí obouruční palici - Arthas, Uther... štít je přežitá nevybalancovaná blbost z vanilly x) Levelování je prostě sračka, když to hraješ 10 let a udělal jsi XXX levelů na 10ti charech - mě se z toho taky dělalo špatně. Ale quest linie v Suramaru na max levelu se mi líbí. A zóny si budeš muset projít, protože je nutná minimálně friendly reputace na pokračování main questu a odemknutí všech slotů zbraně. Je to strašný opruz a dost mě to znechutilo. Na druhou stranu mám max level 14 dní a furt je co dělat bokem mimo raidy a dungeony a furt si přijdu hrozně pozadu a furt bych u toho rád seděl víc, kdybych mohl - což je super x) Takže pořádná hra začíná až na max levelu.
Talenty z WotLk už několik let neexistujou a místo toho máš to, co máš. Některé classy respecujou talenty od bosse k bossovi. Je to spíš takové ladění specializace, jestli třeba potřebuješ mobilitu, nebo AoE, nebo single burst fight od fightu. Místo levelování a starých talentů je v podstatě grindění artifact power a klikání artifact talentů, ale dá se to jet na pohodu a až tak moc pozadu proti nonstop farmářům nebudeš.
Trochu mě sere, že absolutně není čas na alty a udělat si třeba bokem charakter na alchemy, nebo enchanting je pro mě úplně unreal. V kombinaci s tím, že recepty na profese se musí vyfarmit dlouhodobým hraním a faktem, že hráči WoD mají miliony goldů z facebookování garisonu, tak ceny enchantů, flasek, jídla a potionů jsou astronomické a celým hraním Legionu jsem si vydělal leda tak na jeden raid, kdybych neměl 250k goldů na jiných charech, tak si ani neškrtnu. Bez milionu a více g je člověk prostě socka a z levelování 100-110 mám tak maximálně 50k. V guildě jsme se museli domluvit na kompromisech mimo mythic, protože to s goldama 80% lidí vůbec nedává.
Re: -=World of Warcraft=-
Napsal: pon 26. zář 2016, 22:38
od spajdr
No po par dnech hrani demon huntera dps prislo vystrizliveni, priserna classa, ktera nic nevydrzi, musim zkusit jinou classu.